Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

NettoppJa skrev (6 minutter siden):

Helt utrolig at han ikke er blokkert 😄😄 

Om hun/de blokkerer ham så gir de ham jo tidenes sak - så jeg er overbevist om at de ikke tør!

Hans respons på å bli blokkert tror jeg ville nådd media svært så raskt.

• Liker 26
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Kollontaj said:

Blir strevsomt uten daglige endorfinrush av «fiiiineste du»-kommentarer, er min umiddelbare tanke! 

Det kan jo være det er flere deltakere av "samme ulla", så kan de jo "klø hverandre på ryggen". 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser Vår Staude også skriver på instagram at hun blir borte en liten stund. Kanskje cbe og Vår skal det samme...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (2 timer siden):

Hvis hun blir med i et matprogram anser jeg det som svært alvorlig! Fordi programmet og tv-kanalen som har det programmet da helt bevisst velger å legitimere en virkelig proana-forkjemper, som er blitt det Caroline Berg Eriksen, Treasures AS og Netfit AS har blitt.

Det viser vel også at det matprogrammet synger på siste verset hvis de er nødt til å ty til så utdaterte kjendiser som driver så uetisk, bedriftseiere som driver bedrift på å utnytte andre sårbare grupper, inkl. egne barn.

Dette! De må være i skikkelig beit for deltagere dersom de inviterer henne med på noe slikt, da går det på stumpene.. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (1 minutt siden):

Dette! De må være i skikkelig beit for deltagere dersom de inviterer henne med på noe slikt, da går det på stumpene.. 

Har ikke de fleste A til D-kjendiser vært med allerede? Dvs A-kjendiser er vel ikke med (har ikke sett programmet). 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er sikkert nødt til å delta på noe for å klamre seg til et snev av kjendistilværelse. Kan ikke forstå at hun ønsker å utsette seg for noe sånt med tanke på poseringstyranniet sitt, og hvor lite sjarm hun tidligere har vist i tv-ruta. 

Endret av cerruti
  • Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (12 minutter siden):

Hun er sikkert nødt til å delta på noe for å klamre seg til et snev av kjendistilværelse. Kan ikke forstå at hun ønsker å utsette seg for noe sånt med tanke på poseringstyrannet sitt, og hvor lite sjarm hun tidligere har vist i tv-ruta. 

Kjendiser som er med på mer og mer meningsløse reality-serier gjør det vel bare for pengene? Jeg kan i hvert fall ikke forestille meg andre motiver for å være med på så pinlige konsepter, sammen med de samme resirkulerte C-kjendisene i en evig runddans.

Så lite reklameoppdrag som hun har om dagen tyder vel ting på at litt cash flow fra andre kilder vil være svært kjærkomment.

• Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (41 minutter siden):

Hun er sikkert nødt til å delta på noe for å klamre seg til et snev av kjendistilværelse. Kan ikke forstå at hun ønsker å utsette seg for noe sånt med tanke på poseringstyranniet sitt, og hvor lite sjarm hun tidligere har vist i tv-ruta. 

Det er litt merkelig ja, men hun er vel ikke klar over hvor lite sjarmerende hun fremstår selv. Kritikk er jo bare fra feite misunnelige nett-troll!

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterskog skrev (17 minutter siden):

Hun er jo bare borte en uke, så iaf noe som ikke tar så lang tid.

Hvor har hun sagt det?

På IG skrev hun "en periode".

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stangselleri skrev (På 21.8.2023 den 16.22):

Caroline og Lars K må jobbe veldig hardt med blokkeringer. Det eneste jeg har gjort er å se på storyer, jeg har ikke kommentert  på noe på deres sosiale medier. Plutselig var jeg blokkert. Dette bruker de nok mye tid på, hvis de sjekker hvem som ser storyene, går inn på deres profiler og avgjør hvem som er gode nok til å få lov å følge med. 

Ikke nok med det, men tittet på story hos en viss yogavenninne og hennes klinikk. Blokkert der også, uten at jeg har gjort noe som helst. Hva er det for slags oppførsel? Jeg skulle skjønt det om jeg kom med kjipe kommentarer. 

Det begynner å bli noe paranoid over hvordan de holder på med sletting og blokkering. Det kan dessuten høres ut som de de kaller "hatere" er langt flere enn "fansen" - ellers ville jo en som bare er innom og titter på story drukne fullstendig i alle de tusenvis av beundrere. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Isola2 said:

Det er litt merkelig ja, men hun er vel ikke klar over hvor lite sjarmerende hun fremstår selv. Kritikk er jo bare fra feite misunnelige nett-troll!

Hun har nok ingen som korrigerer. Familien og fanklubben forøvrig sender hjerte- og flamme-emojis uansett hva hun legger ut. Og alt som kommer av kritikk - den kan være konstruktiv som bare det - avfeies med at det er hat eller nettroll. 

Hun evner ikke å se utover sitt eget speilbilde.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (Akkurat nå):

Hun har nok ingen som korrigerer. Familien og fanklubben forøvrig sender hjerte- og flamme-emojis uansett hva hun legger ut. Og alt som kommer av kritikk - den kan være konstruktiv som bare det - avfeies med at det er hat eller nettroll. 

Hun evner ikke å se utover sitt eget speilbilde.

Og da hun røk tidlig ut av "Skal vi danse" mente hun at følgerne ikke hadde stemt på henne fordi de savnet henne på bloggen.

• Liker 26
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vinterskog skrev (28 minutter siden):

Hun er jo bare borte en uke, så iaf noe som ikke tar så lang tid.

Hvor står dette?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FruRosa said:

Og da hun røk tidlig ut av "Skal vi danse" mente hun at følgerne ikke hadde stemt på henne fordi de savnet henne på bloggen.

Det var en seriøs ytring fra henne?? Eller ment som en morsom unnskyldning?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (18 timer siden):

Jeg rapporterte en story og et par bilder som «spiseforstyrrelser» nå og vips, der ble kontoen stengt i løpet av ett minutt! 😂

Det er Instagram som har «sperret», for om ikke du ser det så har de ett problem mindre. De fjerner ikke nødvendigvis det du reagerer på, men fjerner tilgangen. Frustrerende!

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
lenebu skrev (36 minutter siden):

Hun kan ikke seriøst ha ment at det var årsaken til at hun ikke fikk nok stemmer? Har mer troen på at andre var bedre til å danse, og/eller at personlighet og utstråling ikke strakk til. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aricia skrev (1 time siden):

Kjendiser som er med på mer og mer meningsløse reality-serier gjør det vel bare for pengene? Jeg kan i hvert fall ikke forestille meg andre motiver for å være med på så pinlige konsepter, sammen med de samme resirkulerte C-kjendisene i en evig runddans.

Så lite reklameoppdrag som hun har om dagen tyder vel ting på at litt cash flow fra andre kilder vil være svært kjærkomment.

a) de trenger pengene b) de prøver å holde seg relevante og c) de har ikke særlig forpliktelser/arbeid, så de har tiden til å være med uten store problemer. 

Det er enormt mange forskjellige realityprogrammer for kjendiser med x-antall deltakere, vi snakker vel hundrevis av deltakere årlig, så det er en ganske stor bunke med a-å kjendiser som skal brukes/gjenbrukes hvert år. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...