Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

M.H85 skrev (2 timer siden):

Jeg lurer sånn på hvordan hun klarer opprette holde den vanvittige fasaden. Slik som den posten på insta der hun sprader nedover gata å setter seg på cafe😅 Mens andre sykler halvsvette til jobb... Hva driver hun med egentlig hver dag??? Tar insta bilder?🙈 Lurer på hvordan det fasade livet er bak lukkede dører...Hun må være den mest fasade influenseren som er😅🙉🙊

Er mange influensere som holder på sånn, så der synes jeg ikke Caroline er verre enn mange andre man kan følge på Insta. Jeg kan nevne en masse influensere som virker til å være på evigvarende ferier og reiser fra sted til sted bare for å slappe av og vise antrekk eller ny make-up. Også blant influensere med barn finnes det en god del som ikke har noe jobb utenom det å være influenser. Klart det er enkelt å få tid til å gå turer, sitte på cafe, sminke seg og gjøre morgenyoga når man ikke har en 8-16 jobb som venter. Mange av disse lever i en boble der de er helt forskånet fra mange av utfordringene et vanlig (familie)liv med fulltidsjobb og tidsklemme fører med seg. Så der er ikke kun Caroline.

Endret av Sandie
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sandie skrev (1 minutt siden):

Er mange influensere som holder på sånn, så der synes jeg ikke Caroline er verre enn mange andre man kan følge på Insta. Jeg kan nevne en masse influensere som virker til å være på evigvarende ferier og reiser fra sted til sted bare for å slappe av og vise antrekk eller ny make-up. Også blant influensere med barn finnes det også en god del som ikke har noe jobb utenom det å være influenser. Klart det er enkelt å få tid til å gå turer, sitte på cafe, sminke seg og gjøre morgenyoga når man ikke har en 8-16 jobb som venter. Mange av disse lever i en boble der de er helt forskånet fra mange av utfordringene et vanlig (familie)liv med fulltidsjobb og tidsklemme fører med seg. Så der er ikke kun Caroline.

Vet det er flere enslige,men jeg kommer ikke på noen som har mer fasade enn henne som er influenser med familie og såpass "kjent". Hvem?🤓

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rapporterte en story og et par bilder som «spiseforstyrrelser» nå og vips, der ble kontoen stengt i løpet av ett minutt! 😂

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun 3 treningsøkter i dag? Får jo ikke blitt dummere...

Ser ut som hun har reist bort for hva enn hun skal og. Sikkert noe kokke-reality.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (På 19.8.2023 den 10.45):

Hva slags Reality skal ha innspilling nå snart? Hun snakker om møter, noe som skal skje i høst, nå skal hun reise bort fra jentene og hun måtte vel file ned de totalt ubrukelige neglene. Antar det kanskje er fordi hun skal delta på noe.

Og er det noen som har tid til å delta på alskens programmer av "kjendiser", så er jo det nettopp influencere, som vi alle vet har innholdsløse dager.

Blir veldig overrasket om hun skal være med på Camp culinaris - det er vel det programmet som har lengst innspillingstid i Norge - de er mange uker i Portør. Blir lang tid borte fra mann og barn. Men hører også rykter om at det er noe av det best betalte. Hadde vært spennende å se henne i en så ufiltrert setting. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik29 skrev (6 timer siden):

Blir veldig overrasket om hun skal være med på Camp culinaris - det er vel det programmet som har lengst innspillingstid i Norge - de er mange uker i Portør. Blir lang tid borte fra mann og barn. Men hører også rykter om at det er noe av det best betalte. Hadde vært spennende å se henne i en så ufiltrert setting. 

Det hadde vært veldig gøy om hun "turte" å bli med på et litt tøft opplegg. Et program der sminke, styling, posering og filter er helt overflødig og til og med utilgjengelig. Da kunne hun fått vist andre sider enn å være en poseringsfrue  ("bak fasaden" i egen podcast osv ble er bare like overflatisk som det meste annet) 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følgertall raser ned mot 300 000 igjen, i ganske store byks de siste dagene. Og vipps så er IG gjort privat atter en gang. Dette virker som et ganske så gjenkjennbart mønster etterhvert. Den åpnes vel muligens igjen når et høyere følgertall er «på plass».

Kilde: socialblade.com

• Liker 29
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (8 timer siden):

Har hun 3 treningsøkter i dag? Får jo ikke blitt dummere...

Ser ut som hun har reist bort for hva enn hun skal og. Sikkert noe kokke-reality.

Har ikke fulgt med på hva hun har sagt men slik som hun har trent i det siste så vil jeg tippe Kompani Lauritzen, de har vel innspilling om høsten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingo skrev (1 time siden):

Har ikke fulgt med på hva hun har sagt men slik som hun har trent i det siste så vil jeg tippe Kompani Lauritzen, de har vel innspilling om høsten. 

Trent? Det er ikke mye hardtrening der, hun poserer. Lite muskelstyrke på poseringsfrue. Hun stiller aldri opp i noe hun ikke kan kontrollere selv med photoshop, retusjering og filterbruk.

• Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (5 minutter siden):

Trent? Det er ikke mye hardtrening der, hun poserer. Lite muskelstyrke på poseringsfrue. Hun stiller aldri opp i noe hun ikke kan kontrollere selv med photoshop, retusjering og filterbruk.

Nå tagget hun Sandefjord i en story i går, så mulig hun tok fergen over fjorden og er på vei til Portør? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VildeS skrev (8 minutter siden):

Reiser bort og logger av.. hva skjer nå da?

Bedriften har jo ytterligere én stk fulltidsansatt, men den personen er vel som vanlig opptatt med løpehobbyen sin i arbeidstiden.

Endret av Rastebenk
  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok noe reality hun skal være med på.

Tipper det er Camp Kulinaris. Der kan hun i alle fall få sminket og stelt seg, og slippe å vise seg svett og ustelt som i f.eks. 71° Nord eller Kompani Lauritzen. 

Screenshot_20230822-110604_Instagram.jpg

Endret av FruRosa
Lagt til tekst. Glemte en setning.
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så unaturlig og kleint. Hvis hun skal være med på Camp Kulinaris kommer jeg til å protestere ved å spamme ned redaksjonen med bilder som CBE poster på SoMe. 

IMG_2493.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...