Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

CBE og de andre som har ansvaret for den dagen, burde skamme seg for den koblingen mellom minnefondet, yoga og klessalg.

Jeg forstår heller ikke at de ansvarlige bak minnefondet ønsker at minnefondet skal assoisieres med så uetiske influencere som CBE som senest i dag viser at hun er, med både bilder og video av barna, og viser dermed og hvor lite hun fremdeles egentlig bryr seg om barns rettigheter og å ikke utsette barn for risiko - men at hun heller velger barneeksponering som hun har gjort i nærmere 10 år.

Minnefondet blir på denne måten brukt til å skape influenceren et bedre rykte, og det gir kun en stor bismak, for et slikt fond er altfor viktig til å bli linket til så kyniske forretningsfolk som CBE og co.

Og den videoen hvor hun skal fremskaffe klessalget etterpå... Massiv filterbruk, proana, kunstig, overfladisk, kynisk.

• Liker 28
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (10 minutter siden):

CBE og de andre som har ansvaret for den dagen, burde skamme seg for den koblingen mellom minnefondet, yoga og klessalg.

Jeg forstår heller ikke at de ansvarlige bak minnefondet ønsker at minnefondet skal assoisieres med så uetiske influencere som CBE som senest i dag viser at hun er, med både bilder og video av barna, og viser dermed og hvor lite hun fremdeles egentlig bryr seg om barns rettigheter og å ikke utsette barn for risiko - men at hun heller velger barneeksponering som hun har gjort i nærmere 10 år.

Minnefondet blir på denne måten brukt til å skape influenceren et bedre rykte, og det gir kun en stor bismak, for et slikt fond er altfor viktig til å bli linket til så kyniske forretningsfolk som CBE og co.

Og den videoen hvor hun skal fremskaffe klessalget etterpå... Massiv filterbruk, proana, kunstig, overfladisk, kynisk.

Men, men, masse greier skal selges! Hadde jeg ikke visst det, ville jeg antatt at salget gikk til samme formål som yogaen. «Vi går rett bort uten å skifte»… 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

Men, men, masse greier skal selges! Hadde jeg ikke visst det, ville jeg antatt at salget gikk til samme formål som yogaen. «Vi går rett bort uten å skifte»… 

Det er så åpenbart at de med vilje blander disse rollene.

Det de driver med er ekstremt villedende.

De skal bruke en liten time på å la folk betale for å være prøvekaniner slik at bedriftseierne kan få litt instruksjonspraksis, og så går prøvekaninenes penger til minnefondet...

...mens bedriftseierne trekker med seg prøvekaninene rett bort til klessalget (uten å skifte), slik at folk ikke skal forstå at inntektene av klessalget går direkte i bedriftseiernes egne lommer.

Dette er svært villedende, og det er åpenbart at det er helt bevisst, slike bedriftseierne hele tiden har kamuflert at inntektene av klessalget ikke går til minnefondet. Det er rendyrket kynisme for å renvaske eget dårlige rykte og forsøke å skaffe seg et bedre rykte uten egeninnsats (den ene timen med yoga er ikke kvalifisering nok til å bedre 14 år med dårlig rykte, CBE...).

Jeg håper noen nær de som har med minnefondet kan varsle om hva CBE og co her faktisk gjør.

Dette er virkelig en sak for den lokale avisen!

Sarpsborg Arbeiderblad - våkne opp! Fredriksstad Blad likeså!

Et oppslag om influenceren CBE og de andre som skal selge klær der ville garantert ført til mer penger til minnefondet enn hva noen få yoga-prøvekaniner vil gi.

• Liker 23
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et ulidelig fjolleri på storyvideoene. Alle vet at ansiktsformen ikke er i nærheten av dette. Heldigvis ikke, for Caroline er mye finere enn dette produktet.

IMG_20230814_231534.png

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pop up yoga?? Bør en ikke kunne faget sitt om en skal selge? Hvem kjøper slikt av ufaglærte??

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (20 minutter siden):

For et ulidelig fjolleri på storyvideoene. Alle vet at ansiktsformen ikke er i nærheten av dette. Heldigvis ikke, for Caroline er mye finere enn dette produktet.

IMG_20230814_231534.png

Ser jo ikke ut som henne. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (1 time siden):

IMG_20230814_231534.png

Så bra at klærne ble gitt bort i stedet!

Det er alltid veldig blurry kvalitet når hun filmer seg selv, det er vel også et tegn på at filter brukes. Det ser unektelig slik ut, selv om jeg har sett henne mer ugjenkjennelig enn dette. Skulle ønske hun sluttet med det og ga litt f. At hun faktisk mener hun ser bra nok ut som naturlig. Å fortsette med filterbruk og annet juks, gjør at hun ikke bare narrer følgerne men også seg selv. Å gå foran som et godt eksempel når man er en gammel traver, både for sine egne døtre og alle kvinner der ute, er nok utenkelig. Jeg holder ikke pusten for å si det sånn.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er TM helse? Skal de drive kognitiv terapi i samme lokaler/under samme navn som en klinikk som driver med injeksjoner ? 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (1 time siden):

CBE gruer seg nok til dette klessalget, etter mange kommentarer om at garderoben stort sett består av billig fast fashion og polyester. Så hvis noen skulle kommentere klærnes kvalitet kan hun slå i bordet med at "jeg donerte posen med alle de kule tingene til Fretex, dette er bare noe jeg rasket sammen i siste liten...

Og Gud forby om det skulle dukke opp et plagg på klessalget i str M😱 

Tryggere med Fretex😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barna mine ler seg i hjel når de og jeg prøver ulike filter på snapchat, noen av de er jo faktisk som disse CBE later som er henens ekte jeg.  Det er så tragisk, en ting er når du ikke har barn, men MED!
Jeg håper også hun inderlig har klart å ta til seg noe av avslapningsøvelsene, for hvis ikke tror jeg ikke det er lenge før rygg og hodepiner vil slå henne hardt ut. Nå poserer hun jo heldigvis ikke hele dagen, men hele dama virker så anspent at jeg nærmest blir oppriktig bekymra.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gapatrosten

Hvis jeg strevde med angst, avhengighet, søvnproblemer e.l., ville jeg tatt kontakt med noen som er utdannet til å hjelpe med slikt (psykolog, lege, terapeut). Jeg tror ikke jeg ville vurdert å søke hjelp hos noen som selv har overvunnet liknende problemer, men jeg ser at en del har god nytte av den typen lavterskeltilbud. Det jeg ikke ville gjort: henvendt meg til noen som selv ser ut til å kave veldig med liknende problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (46 minutter siden):

Barna mine ler seg i hjel når de og jeg prøver ulike filter på snapchat, noen av de er jo faktisk som disse CBE later som er henens ekte jeg.  Det er så tragisk, en ting er når du ikke har barn, men MED!
Jeg håper også hun inderlig har klart å ta til seg noe av avslapningsøvelsene, for hvis ikke tror jeg ikke det er lenge før rygg og hodepiner vil slå henne hardt ut. Nå poserer hun jo heldigvis ikke hele dagen, men hele dama virker så anspent at jeg nærmest blir oppriktig bekymra.

Nå skal hun jo vise seg i sitt «ekte» jeg. Ikke så lett med filter på yoga i parken

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Inocybe skrev (22 timer siden):

Litt på siden, men disse influencerne får meg til å le.
"Nonsjalant" sitter altså influenceren (i helt ubrukelig båttøy) på kanten og tar seg (som alltid 🥱) i håret mens veska med synlig (viktig!!!) logo får plass på setet som blikkfang sammen med puppene. Uten vest er for så vidt greit i og med båten er fortøyd, men hele seansen med å ta av vesten for å dernest, posere, strutte med attributter, ben i slankende halvvridd posisjon og vesken sirlig dandert. Det er så oppstilt, stivt og unaturlig man ikke kan annet enn flire. Glad jeg ikke omgås en slik influencer privat for jeg hadde dødd av latter eller kjedsomhet. Logo-flashingen er så wannabe som det går an. Vet mange influencere fortsatt holder på slik, men særlig etter Succession burde alle ha fått med seg det vitner mer om at man ikke har helt så mye å gå på enn en reell drømmelivsstil.

Enda mer på siden.
Etter forrige sommers fake veske-flause er det fort å lure på om denne vesken også er sydenimport. Denne Karl Lagerfelt Tote er ikke så dyr, 3000 kr, så mulig økonomien har tillatt CBE en ekte denne gangen? Tipper denne er ekte på grunn av prisen, men med CBEs helt ublu bruk av privatkopier i bakhodet skal jeg ikke være for sikker. Hos Treasures er det hverken hemninger eller skamfølelse. Hun kan uansett ikke logoflashe med de forrige piratkopiveskene sine etter så ettertrykkelig å bli tatt med buksene nede sist. 

Hun er så gjennomskuet, alt er planlagt til minste lille detalj. Fatter ikke at hun får puste når hele livet består av å være noen hun ikke er. Alt er anstrengt og stivt, og det er ikke rom for å være naturlig, selv å smile i kamera, og ta bilder uten at man sitter eller står klar i en planlagt positur. For et liv! Men vesken smiler til kamera da, den skal hun ha 🤡

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (27 minutter siden):

Hvorfor står hun opp klokken 5?

Hun har jo ikke en kontorjobb/morgenvakt hun skal rekke…

Interessant om «fenomenet»:

https://amp.theguardian.com/lifeandstyle/2023/apr/25/the-morning-routine-backlash-you-can-get-up-at-5am-but-it-wont-make-you-popular

Trening, dusj, hår og make up tar sikkert noen timer. :sexy:

Er litt betenkt over at søvn virker til å være nedprioritert sånn jevnt over. Søvnmangel er skadelig på flere måter, og gjør ikke akkurat "den sunne livsstilen" så sunn. Det å annonsere at hun står opp så tidlig, føles mer som skryt, at det er en bragd at hun får det til. Disiplin, vet du! 

• Liker 22
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...