Xstrella Skrevet 11. august 2023 #87201 Del Skrevet 11. august 2023 Skulle ønske dyktige yogainstruktører ville svart. Hva synes de? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lafamiglia Skrevet 11. august 2023 Populært innlegg #87202 Del Skrevet 11. august 2023 (endret) Jeg stusser veldig over at en person som ønsker å være trenings- (og litt) kostholdsinfluenser viser fram så mye søtt kliss i kanalene sine. Det hjelper dessuten ikke noe særlig at hun tilsetter proteinpulver og lignende produkter i noe av det. Det går i iskrem, shakes, smoothies, iskaffe, pannekaker med proteinpulver, kunstig søtning og andre lite heldige ingredienser. Selv om jeg ikke er blant alle disse som er veldig opptatt av å sette sammen kosthold basert på liksom ideelle prosentandeler av makronæringsstoffer som fett, protein og karbohydrater, slår det meg at det er enormt mye raske karbohydrater i matbildene hun legger ut. Jeg skjønner ikke at det er mulig å klare seg på mat med så lite (naturlig forekommende) protein og fett. Det kan godt være at hun egentlig har et veldig bra kosthold, men da er det i så fall veldig merkelig at hun legger ut bilder som indikerer det totalt motsatte. Jeg vet med meg selv at hvis jeg skulle byttet ut noe av mitt normalt sunne kosthold med sånt som hun legger ut bilder av, ville jeg følt meg enormt uggen i kroppen. Det hele er veldig rart. Endret 11. august 2023 av Lafamiglia 42 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 11. august 2023 #87203 Del Skrevet 11. august 2023 (endret) Summeer skrev (5 timer siden): Oj, den filmen ser jo ut som en som meg som prøver yoga for første gang og prøver så godt jeg kan å herme etter noen som viser frem ulike positurer. Aldri ville jeg tatt dette for å være en inspirasjonsfilm/reklamefilm for å selge en instruktør 😬 det ser jo ikke seriøst ut i det hele tatt…. Og dette er det nivået fagansvarlig og daglig leder, Adrian Paul, hos Netfit AS stiller seg bak (eller gjør han, siden han kaster CBE under bussen?). Treningsreise, noen...? Endret 11. august 2023 av Frisk Frosk 18 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 11. august 2023 #87204 Del Skrevet 11. august 2023 Lafamiglia skrev (5 minutter siden): Jeg stusser veldig over at en person som ønsker å være trenings- (og litt) kostholdsinfluenser viser fram så mye søtt kliss i kanalene sine. Det hjelper dessuten ikke noe særlig at hun tilsetter proteinpulver og lignende produkter i noe av det. Det går i iskrem, shakes, smoothies, iskaffe, pannekaker med proteinpulver, kunstig søtning og andre lite heldige ingredienser. Selv om jeg ikke er blant alle disse som er veldig opptatt av å sette sammen kosthold basert på liksom ideelle prosentandeler av makronæringsstoffer som fett, protein og karbohydrater, slår det meg at det er enormt mye raske karbohydrater i matbildene hun legger ut. Jeg skjønner ikke at det er mulig å klare seg på mat med så lite (naturlig forekommende) protein og fett. Det kan godt være at hun egentlig har et veldig bra kosthold, og da er det i så fall veldig merkelig at hun legger ut bilder som indikerer det totalt motsatte. Det hele er veldig rart. Lite helse i det Treasures AS og Netfit AS legger ut for tiden, enten det gjelder kosthold, trening, kroppsfokus, barneeksponering, lovbrudd... Det de legger ut er veldig useriøst og uprofesjonelt og lite gjennomtenkt. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
platypus Skrevet 11. august 2023 #87205 Del Skrevet 11. august 2023 (endret) Jeg er ganske sikker på at hun tidligere lenket til kontoen larskristianeriksen i bioen, akkompagnert av en ring-emoji. Dette er nå borte. Er ikke det litt spesielt? Barna er fortsatt nevnt med navn øverst i bioen, så det handler ikke om å skille jobb og privatliv heller. Skjermdump carolinebergeriksen på Instagram: Endret 11. august 2023 av platypus Anonymisert navn på barn på skjermdump. 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
platypus Skrevet 11. august 2023 #87206 Del Skrevet 11. august 2023 (endret) Slettet. Endret 11. august 2023 av platypus Dobbeltpost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 11. august 2023 #87207 Del Skrevet 11. august 2023 platypus skrev (3 minutter siden): Jeg er ganske sikker på at hun tidligere lenket til kontoen larskristianeriksen i bioen, akkompagnert av en ring-emoji. Dette er nå borte. Er ikke det litt spesielt? Barna er fortsatt nevnt med navn øverst i bioen, så det handler ikke om å skille jobb og privatliv heller. Skjermdump carolinebergeriksen på Instagram: Jo, det stemmer det. Lagt merke til det samme 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 11. august 2023 #87208 Del Skrevet 11. august 2023 Apropos det bildet hvor hun tilsynelatende ligger på gulvet i Clarion Hotell Ernst i blå ICIW-topp. Med kun ett eneste bilde greier Caroline Berg Eriksen og Treasures AS følgende: - umerket reklame for hotellet - umerket reklame for ICIW - thinspo/proana - umerket for retusjert person - både uforsvarlig og latterlig posering for en såkalt treningsinstruktør - selvdigging - absolutt null tanke for at dette skal inspirere potensielle kunder Litt av en start på "arbeidsdagen"... I tillegg er det for tiden ganske gjennomført bruk av andres musikk uten å merke hvem som står bak musikken. Mest trolig også uten avtale med artistene, selv når eierne av Treasures AS viser hvem som fremfører. 31 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 11. august 2023 #87209 Del Skrevet 11. august 2023 Lafamiglia skrev (1 time siden): Jeg stusser veldig over at en person som ønsker å være trenings- (og litt) kostholdsinfluenser viser fram så mye søtt kliss i kanalene sine. Det hjelper dessuten ikke noe særlig at hun tilsetter proteinpulver og lignende produkter i noe av det. Det går i iskrem, shakes, smoothies, iskaffe, pannekaker med proteinpulver, kunstig søtning og andre lite heldige ingredienser. Selv om jeg ikke er blant alle disse som er veldig opptatt av å sette sammen kosthold basert på liksom ideelle prosentandeler av makronæringsstoffer som fett, protein og karbohydrater, slår det meg at det er enormt mye raske karbohydrater i matbildene hun legger ut. Jeg skjønner ikke at det er mulig å klare seg på mat med så lite (naturlig forekommende) protein og fett. Det kan godt være at hun egentlig har et veldig bra kosthold, men da er det i så fall veldig merkelig at hun legger ut bilder som indikerer det totalt motsatte. Jeg vet med meg selv at hvis jeg skulle byttet ut noe av mitt normalt sunne kosthold med sånt som hun legger ut bilder av, ville jeg følt meg enormt uggen i kroppen. Det hele er veldig rart. Helt enig, og paradokset vokser når man ser på CBE og LKEs tidligere bastante uttalelser om mat og kosthold 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 11. august 2023 #87210 Del Skrevet 11. august 2023 platypus skrev (10 minutter siden): Jeg er ganske sikker på at hun tidligere lenket til kontoen larskristianeriksen i bioen, akkompagnert av en ring-emoji. Dette er nå borte. Er ikke det litt spesielt? Barna er fortsatt nevnt med navn øverst i bioen, så det handler ikke om å skille jobb og privatliv heller. Skjermdump carolinebergeriksen på Instagram: Bilde nr 3. Ser ut som hun er klar for noe annet enn yoga.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 11. august 2023 #87211 Del Skrevet 11. august 2023 Trøbbel i paradis? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 11. august 2023 #87212 Del Skrevet 11. august 2023 HerKommerMummi skrev (5 minutter siden): Trøbbel i paradis? Que? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 11. august 2023 #87213 Del Skrevet 11. august 2023 platypus skrev (48 minutter siden): Jeg er ganske sikker på at hun tidligere lenket til kontoen larskristianeriksen i bioen, akkompagnert av en ring-emoji. Dette er nå borte. Er ikke det litt spesielt? Barna er fortsatt nevnt med navn øverst i bioen, så det handler ikke om å skille jobb og privatliv heller. Skjermdump carolinebergeriksen på Instagram: Viktigere å få med at hun er sertifisert yogalærer 🤔 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 11. august 2023 #87214 Del Skrevet 11. august 2023 HerKommerMummi skrev (6 minutter siden): Trøbbel i paradis? Hva som ev. foregår innenfor Villa Kulås sine private vegger, det vet jeg ikke. Men måten Adrian Paul kastet både Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen under bussen her om dagen var påfallende. Mitt inntrykk av bedriftene om dagen er at noen har stukket både en, og kanskje flere, tynne, små knappenåler inn et usynlig sted i luftslottet... og da blir det gjerne trøbbel på sikt når nok luft har lekket ut... Det gjør noe med folk på sikt som velger å bygge mer eller mindre hele sine karrierer på juks og lovbrudd og "idealer" ikke en gang de selv greier å nå opp til uten enda mer juks. Alt dette skaper voldsomt stress, og jo mer slike møter motstand og blir avslørt, jo mer stress vil det etterhvert skape hos folk som ikke er helt følelsesløse. Da tenker jeg også problemene etterhvert vakker på seg. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. august 2023 #87215 Del Skrevet 11. august 2023 (endret) Podden er jo historie, så hvorfor lenke til den? Ja, mannen stod der før. Endret 11. august 2023 av Kollontaj 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 11. august 2023 #87216 Del Skrevet 11. august 2023 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Poden er jo historie, så hvorfor lenke til den? Ja, mannen stod der før. Viktig å opprettholde brudd på markedsføringsloven også med den Apollo-reklamen... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 11. august 2023 #87217 Del Skrevet 11. august 2023 Har noen et kjapt resymé av hvordan han Paul kasta Eriksens under bussen, eller et anslag på hvor mange sider bakover jeg finner det diskutert? 😅 På forhånd takk 😊 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 11. august 2023 #87218 Del Skrevet 11. august 2023 kokkos skrev (1 minutt siden): Har noen et kjapt resymé av hvordan han Paul kasta Eriksens under bussen, eller et anslag på hvor mange sider bakover jeg finner det diskutert? 😅 På forhånd takk 😊 Side **56 er greit å begynne på. Kortversjonen, daglig leder i Netfit, Adrian Paul ble stilt noen spørsmål som han tydeligvis tok avstand fra eller kom med floskler rundt (og hoppet glatt over både norsk lov og hans ansvar som daglig leder, og kom med egentolkning av Forbrukertilsynets veileder) og kom med en småirritert kommentar om hvorfor den potensielle kunden ikke kunne ta dette direkte med CBE og LKE. På den måten viste han tydelig at han ikke vil ta noe ansvar for hva CBE og LKE gjør. Dessuten var det jo løgn også, all den tid han ser CBE uten filter, og det på de fleste Netfit-bilder er brukt heftig retusjering eller filter på CBE. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 11. august 2023 #87219 Del Skrevet 11. august 2023 HerKommerMummi skrev (26 minutter siden): Trøbbel i paradis? Det eneste jeg har troa på når det kommer til Caroline og Lars Kristian, er forholdet deres. For all del, det krangles vel hjemme hos de også, men noe brudd tviler jeg på! De er en god match. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 11. august 2023 #87220 Del Skrevet 11. august 2023 https://vm.tiktok.com/ZGJpRwX9B/ 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå