Kleenex Skrevet 10. august 2023 #87181 Del Skrevet 10. august 2023 Frisk Frosk skrev (1 time siden): Skal jeg tippe har hun fått en telefon, gått på do, LKE har kommet for å diskutere noe, hva som helst... Men uansett er det jo ørlite uprofesjonelt når hun liksom skal være frontfigur for en treningsapp, og så gi inntrykk av at hun bruker så lang tid på å løfte så lite. Lettvint, overfladisk, gidder ikke å ta "jobben" seriøst. Det sagt er det jo tydelig på enkelte bilder i det siste at hun har trappet vesentlig ned på en del av styrketreningen - men det var jo også det hun ved sist nyttår varslet, at hun skulle trene langt mindre styrke dette året. Kan man orke å trene styrke når man spiser lite og veier lite? Bare undrer? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 10. august 2023 #87182 Del Skrevet 10. august 2023 (endret) Frisk Frosk skrev (40 minutter siden): Helt enig med deg. I tillegg tenker jeg at foreldre har ansvar for å lære egne barn sunn grensesetting. Influencerbarn får ikke muligheten til å ha helt grunnleggende grenser for sitt privatliv. Det er forferdelig trist at foreldre er villige til å frata egne barn deres rettigheter så fullstendig, og i tillegg er villig til å sette egne barn i risiko. Helt enig! De fratar barna sine grunnleggende rettigheter, som rett til privat, dette går under menneskerettigheter. Helt vanvittig at foreldre får lov til å frata barna sine denne rettigheten for å tjene penger. Håper snart det kommer et forbud mot dette. Enkelte dokumenter er unntatt fra offentligheten, det burde jaggu gjelde utnyttelsen kommersielle bedrifter bedriver av egne barn. Privatliv som utleverer helsetilstand, dagliglivet, personlighet, ferieopplevelser, reklamer og alt som innebefatter barn som ikke er i stand til i å samtykke burde vært unntatt offentligheten av hensyn til barnet/barna. Endret 10. august 2023 av K_mb 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 11. august 2023 #87183 Del Skrevet 11. august 2023 Kleenex skrev (51 minutter siden): Kan man orke å trene styrke når man spiser lite og veier lite? Bare undrer? Ja den gode frokosten er vitne om det. Klarer hun pull ups? Aldri sett frua anstrenge seg eller ta i et tak. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 11. august 2023 Populært innlegg #87184 Del Skrevet 11. august 2023 Jeg ser på den yoga seansen til cbe om igjen og om igjen, og humrer like godt hver gang. Yoga er jo sånn at man skal gjøre det man klarer og det tar laaaang tid før man klarer øvelsene perfekt, om man noen gang kommer dit. Cbe påstår at hun ikke klarer å rette ut ryggen fordi hun har så velutviklet rumpe og svai rygg (!!) ergo kommer hun aldri til å klare yoga perfekt eller i nærheten av perfekt, og iallfall likeså bra at hun bør være yogalærer. Hun har sikkert glede av det privat, men hun bør virkelig ikke lære bort alle feilene sine. Hun går ikke ordentlig inn i en eneste av de stillingene hun viser og jeg som er så til de grader amatør, kan se at ingen av stillingene gjøres rett slik en lærer bør gjøre det. At cbe kaller seg yoga lærer og skal holde timer vitner om ekstremt lite selvinnsikt og dårlig dømmekraft. 50 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. august 2023 #87185 Del Skrevet 11. august 2023 Og Clarion Hotel Ernst deler CBEs story. Så fint å støtte eksponering av unger. 24 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 11. august 2023 #87186 Del Skrevet 11. august 2023 (endret) Denne ble lagt ut på Discord for litt siden, synes den får frem poenget veldig godt selv med de marginale justeringene som er gjort 123Frustrert skrev (4 timer siden): Jeg ser på den yoga seansen til cbe om igjen og om igjen, og humrer like godt hver gang. Yoga er jo sånn at man skal gjøre det man klarer og det tar laaaang tid før man klarer øvelsene perfekt, om man noen gang kommer dit. Cbe påstår at hun ikke klarer å rette ut ryggen fordi hun har så velutviklet rumpe og svai rygg (!!) ergo kommer hun aldri til å klare yoga perfekt eller i nærheten av perfekt, og iallfall likeså bra at hun bør være yogalærer. Hun har sikkert glede av det privat, men hun bør virkelig ikke lære bort alle feilene sine. Hun går ikke ordentlig inn i en eneste av de stillingene hun viser og jeg som er så til de grader amatør, kan se at ingen av stillingene gjøres rett slik en lærer bør gjøre det. At cbe kaller seg yoga lærer og skal holde timer vitner om ekstremt lite selvinnsikt og dårlig dømmekraft. Endret 11. august 2023 av AntiBullshit 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Frisk Frosk Skrevet 11. august 2023 Populært innlegg #87187 Del Skrevet 11. august 2023 Jeg har skrevet det før og gitt link et par ganger til det CBE skrev på sin egen blogg i januar 2016, etter bildejuksskandalene hennes. Hun skrev der at hun var en ærlig person som holdt hva hun lovet og at hun ikke ønsket at egne barn skulle vokse opp og se at mor har behov for å endre på eget utseende. "...bilderedigering av denne typen. Ord kan ikke beskrive hva jeg følte den gangen. Jeg var så utrolig lei meg for det jeg hadde gjort, jeg var ydmyk, flau og jeg lovte leserne mine at det aldri ville gjenta seg. Dette løftet har jeg holdt. Ikke bare fordi det var viktig ovenfor meg selv og leserne mine, men også fordi jeg har en datter som jeg elsker over alt på jord, og som jeg ikke ønsker skal vokse opp med en mor som har behov for å redigere kroppen sin. Jeg har alt å tape på å bryte dette løftet og jeg er faktisk et såpass ærlig menneske at jeg holder det jeg lover." https://www.carolinebergeriksen.no/2016/01/03/frustrerende-start-pa-aret/ Hva er da dette, Caroline Berg Eriksen? April 2021, CBEs egen blogg: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/04/11/smoothie-bowl-med-kun-3-ingredienser/ Dette bildet er også tydelig redigert hva "lys og skygge" og hudstruktur angår, om enn langt mindre enn normalt fra bedriftseierne. Men her fremstår hun i det minste noenlunde som seg selv - og er flott slik. Hun hadde ikke en gang trengt den redigeringen som er på dette bildet. Men 8. august 2023 ser hun plutselig slik ut på egen IG-kanal: Ikke behov for å endre kroppen og utseendet, Caroline? Barna skulle få slippe å vokse opp med en mor som hadde behov for å endre på eget utseende...? Ærlig person, Caroline? Og de det var så viktig for CBE at ikke skulle vokse opp med en mor som hadde behov for å redigere seg selv, hun lar nå også barna jobbe på betalte reklameoppdrag hun selv har, ref. hotellet de nå er på. Jeg er helt sikker på at hverken Treasures AS, Caroline Berg Eriksen eller Lars Kristian Eriksen har søkt om tillatelse til dette barnearbeidet. Om jeg tar feil ville det gledet meg stort, og CBE kunne enkelt vist hvor feil jeg/tråden tar og vist til søknad og godkjennelse... Clarion-hoteller blir enkelt å unngå fremover... 39 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 11. august 2023 #87188 Del Skrevet 11. august 2023 (endret) Forsøker Lars Kristian Eriksen / coach_eriksen - KONGEN AV BILDEJUKS - seg på selvironi? Kilde: Instagram coach_eriksen Endret 11. august 2023 av Frisk Frosk kilde 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. august 2023 #87189 Del Skrevet 11. august 2023 Hvorfor ikke smile mot kamera og ta et «vanlig» ettertrening-bilde? Hvorfor ligge på gulvet med øynene igjen? Skal det liksom inspirere til trening med dere? Det gjør ikke det! Ingen ligger sånn etter trening. Ingen! Smil og se i kamera, kanskje noen andre enn sikle-fyren blir inspirert til trening og ikke noe helt annet. 🤪 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 11. august 2023 #87190 Del Skrevet 11. august 2023 Frisk Frosk skrev (36 minutter siden): Jeg har skrevet det før og gitt link et par ganger til det CBE skrev på sin egen blogg i januar 2016, etter bildejuksskandalene hennes. Hun skrev der at hun var en ærlig person som holdt hva hun lovet og at hun ikke ønsket at egne barn skulle vokse opp og se at mor har behov for å endre på eget utseende. "...bilderedigering av denne typen. Ord kan ikke beskrive hva jeg følte den gangen. Jeg var så utrolig lei meg for det jeg hadde gjort, jeg var ydmyk, flau og jeg lovte leserne mine at det aldri ville gjenta seg. Dette løftet har jeg holdt. Ikke bare fordi det var viktig ovenfor meg selv og leserne mine, men også fordi jeg har en datter som jeg elsker over alt på jord, og som jeg ikke ønsker skal vokse opp med en mor som har behov for å redigere kroppen sin. Jeg har alt å tape på å bryte dette løftet og jeg er faktisk et såpass ærlig menneske at jeg holder det jeg lover." https://www.carolinebergeriksen.no/2016/01/03/frustrerende-start-pa-aret/ Hva er da dette, Caroline Berg Eriksen? April 2021, CBEs egen blogg: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/04/11/smoothie-bowl-med-kun-3-ingredienser/ Dette bildet er også tydelig redigert hva "lys og skygge" og hudstruktur angår, om enn langt mindre enn normalt fra bedriftseierne. Men her fremstår hun i det minste noenlunde som seg selv - og er flott slik. Hun hadde ikke en gang trengt den redigeringen som er på dette bildet. Men 8. august 2023 ser hun plutselig slik ut på egen IG-kanal: Ikke behov for å endre kroppen og utseendet, Caroline? Barna skulle få slippe å vokse opp med en mor som hadde behov for å endre på eget utseende...? Ærlig person, Caroline? Og de det var så viktig for CBE at ikke skulle vokse opp med en mor som hadde behov for å redigere seg selv, hun lar nå også barna jobbe på betalte reklameoppdrag hun selv har, ref. hotellet de nå er på. Jeg er helt sikker på at hverken Treasures AS, Caroline Berg Eriksen eller Lars Kristian Eriksen har søkt om tillatelse til dette barnearbeidet. Om jeg tar feil ville det gledet meg stort, og CBE kunne enkelt vist hvor feil jeg/tråden tar og vist til søknad og godkjennelse... Clarion-hoteller blir enkelt å unngå fremover... Og jeg får vondt i magen av å se at de retusjerer til og med barna i enkelte tilfeller. Jeg vet at de ikke skal diskuteres på utseende, men syns det faktisk er tragisk når de føler at tennene må «lyse» på bildene. Hva sier det om oppfattelsen av hvordan de mener også ungene skal fremstå? Håper denne kommentaren ikke er over streken, men i så tilfelle får noen si fra, så kan jeg slette. 45 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 11. august 2023 #87191 Del Skrevet 11. august 2023 I dag offentliggjør Folkehelseinstituttet en studie de har gjennomført, som ser på ungdoms negative opplevelser på sosiale medier. https://www.fhi.no/nyheter/2023/negative-opplevelser-pa-sosiale-medier-kan-pavirke-ungdoms-mentale-helse/ Det studien viser er at det er en tydelig sammenheng mellom også mindre alvorlige hendelser knyttet til bruk av sosiale medier, og utvikling av depresjon og angst og lavere trivsel hos ungdom. "...selv mindre alvorlige hendelser som uønsket oppmerksomhet... kan ha en betydning for ungdoms mentale helse." "Negative hendelser var blant annet å bli kontaktet av fremmede..." FHI understreker at selv negative opplevelser som er langt mindre alvorlig enn f.eks. nettmobbing kan ha stor innvirkning på unges mentale helse. Og i mellomtiden fortsetter ekteparet Eriksen å eksponere sine barn i høyt tempo, driver med barnearbeid... fordi de ikke greier å produsere innhold som ikke blir "kaldt og upersonlig" (sitat CBE sommeren -22 til Dagbladet) uten å utnytte og eksponere egne barn. Så massiv har eksponeringen av disse barna vært i snart 10 år at hvem som helst kan kjenne dem igjen. Nå viser også norsk forskning at dette får følger. Vil det endre Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksens praksis med å eksponere barna sine? Tvilsomt, om man skal dømme etter siste dagenes massive barneeksponering og barnearbeid. #Uforsvarligeforeldre 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomster456 Skrevet 11. august 2023 #87192 Del Skrevet 11. august 2023 AntiBullshit skrev (3 timer siden): Denne ble lagt ut på Discord for litt siden, synes den får frem poenget veldig godt selv med de marginale justeringene som er gjort Herregud så flaut!!😂 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 11. august 2023 #87193 Del Skrevet 11. august 2023 Frisk Frosk skrev (2 timer siden): Forsøker Lars Kristian Eriksen / coach_eriksen - KONGEN AV BILDEJUKS - seg på selvironi? Kilde: Instagram coach_eriksen Ha ha ha, rette ræven som feis.. Så LKE (vet du følger med her) hvorfor tror du at Netfit ikke er blitt en umiddelbar suksess? Kanskje fordi alle «after pictures» av cbe får siden til å fremstå som falsk, hun er ihjelredigert på alle bilder. Alle ser det. Tror du det skaper tillit til en treningsapp/side. Nope. Falskhet et sted er som regel falskhet flere steder… 33 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 11. august 2023 #87194 Del Skrevet 11. august 2023 3 hours ago, Frisk Frosk said: Jeg har skrevet det før og gitt link et par ganger til det CBE skrev på sin egen blogg i januar 2016, etter bildejuksskandalene hennes. Hun skrev der at hun var en ærlig person som holdt hva hun lovet og at hun ikke ønsket at egne barn skulle vokse opp og se at mor har behov for å endre på eget utseende. "...bilderedigering av denne typen. Ord kan ikke beskrive hva jeg følte den gangen. Jeg var så utrolig lei meg for det jeg hadde gjort, jeg var ydmyk, flau og jeg lovte leserne mine at det aldri ville gjenta seg. Dette løftet har jeg holdt. Ikke bare fordi det var viktig ovenfor meg selv og leserne mine, men også fordi jeg har en datter som jeg elsker over alt på jord, og som jeg ikke ønsker skal vokse opp med en mor som har behov for å redigere kroppen sin. Jeg har alt å tape på å bryte dette løftet og jeg er faktisk et såpass ærlig menneske at jeg holder det jeg lover." https://www.carolinebergeriksen.no/2016/01/03/frustrerende-start-pa-aret/ Hva er da dette, Caroline Berg Eriksen? April 2021, CBEs egen blogg: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/04/11/smoothie-bowl-med-kun-3-ingredienser/ Dette bildet er også tydelig redigert hva "lys og skygge" og hudstruktur angår, om enn langt mindre enn normalt fra bedriftseierne. Men her fremstår hun i det minste noenlunde som seg selv - og er flott slik. Hun hadde ikke en gang trengt den redigeringen som er på dette bildet. Men 8. august 2023 ser hun plutselig slik ut på egen IG-kanal: Ikke behov for å endre kroppen og utseendet, Caroline? Barna skulle få slippe å vokse opp med en mor som hadde behov for å endre på eget utseende...? Ærlig person, Caroline? Og de det var så viktig for CBE at ikke skulle vokse opp med en mor som hadde behov for å redigere seg selv, hun lar nå også barna jobbe på betalte reklameoppdrag hun selv har, ref. hotellet de nå er på. Jeg er helt sikker på at hverken Treasures AS, Caroline Berg Eriksen eller Lars Kristian Eriksen har søkt om tillatelse til dette barnearbeidet. Om jeg tar feil ville det gledet meg stort, og CBE kunne enkelt vist hvor feil jeg/tråden tar og vist til søknad og godkjennelse... Clarion-hoteller blir enkelt å unngå fremover... Hun lider nok av diagnosen "selektiv hukommelse". 😞 Den rammer visst hardt og brutalt i influencerbransjen. 19 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 11. august 2023 #87195 Del Skrevet 11. august 2023 Blomster456 skrev (4 minutter siden): Herregud så flaut!!😂 Flaut ja. Jeg som ikke kan yoga ser at dette er amatørmessig og tilgjort. Det må da være puter i den tightsen og? Ingen som våger å skrive noe i kommentarfeltet. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 11. august 2023 #87196 Del Skrevet 11. august 2023 2 hours ago, Frisk Frosk said: Forsøker Lars Kristian Eriksen / coach_eriksen - KONGEN AV BILDEJUKS - seg på selvironi? Kilde: Instagram coach_eriksen Det tror jeg faktisk ikke han innehar et snev av.. 🙄 Coach: If you read this, we can take it in english to make it easier for you: the question is if this is a form of self-irony? 18 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 11. august 2023 #87197 Del Skrevet 11. august 2023 (endret) AntiBullshit skrev (3 timer siden): Denne ble lagt ut på Discord for litt siden, synes den får frem poenget veldig godt selv med de marginale justeringene som er gjort Jeg får assosiasjoner til den ene hjemmetreningen de prøvde seg på under korona, den var så utrolig avslørende. Hvis du skal undervise yoga må du vel også vise hvordan du kommer deg inn i stillingene? Synes det er så trist at hun ikke kan slippe seg løs og ha litt mer selvironi slik hun hadde for flere år siden på bloggen. Nå er det som alt de driver med kun skriker «Se på meg/oss, se på meg/oss»!!! «Vi er bra nok ikke sant? Vi er bra nok????» Dessverre antagelig det som følger av å være blogger/influenser og boosten kommer fra (stadig færre) likes og hjerter. Så utrolig trist! Endret 11. august 2023 av Jobbermedbarn 26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 11. august 2023 #87198 Del Skrevet 11. august 2023 Så, de har ikke råd til å dra til Dyreparken, betale hotel etc selv og gi ungene et par private dager med mor og far? Nei, vi selger helgen vår, så klart, privatliv for ungene? Pytt pytt Tydeligvis dårlig stilt hos dem nå 31 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 11. august 2023 #87199 Del Skrevet 11. august 2023 Xstrella skrev (1 time siden): Flaut ja. Jeg som ikke kan yoga ser at dette er amatørmessig og tilgjort. Det må da være puter i den tightsen og? Ingen som våger å skrive noe i kommentarfeltet. De blir bare sletta og blokkert..om noen prøver seg så står man jo i fare for å bli forfulgt og få bilen ødelagt 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 11. august 2023 #87200 Del Skrevet 11. august 2023 Oj, den filmen ser jo ut som en som meg som prøver yoga for første gang og prøver så godt jeg kan å herme etter noen som viser frem ulike positurer. Aldri ville jeg tatt dette for å være en inspirasjonsfilm/reklamefilm for å selge en instruktør 😬 det ser jo ikke seriøst ut i det hele tatt…. 36 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå