Gjest IreneV Skrevet 25. juli 2023 #86401 Skrevet 25. juli 2023 Pusern3 skrev (1 minutt siden): Klart hun vil vise magen og synes den er stas. Det finnes et utall av bilder hvor hun bevist viser den og til og med suger magen extra inn og nærmest pusher den mot kamera. Magen hennes ser normal og fin ut på bilder tatt av andre. Hun ser ut som en ganske godt trent kvinne, som nærmer seg førti, og som har født barn. Dette retusjerer hun bort på egne bilder. Men som en nevnte, så ser man at hun har veldig lav fettprosent, spesielt på brystpartiet, der konturene av silikonimplantatene står ut, fordi eget vev ikke dekker.
Pusern3 Skrevet 25. juli 2023 #86402 Skrevet 25. juli 2023 hvalstad45 skrev (12 timer siden): Dette magefokuset hennes syns jeg er ganske så sykt i seg selv, men samtidig er det da også et veldig spesifikt mageideal hun dyrker? Jeg kjenner ingen kvinner som ønsker seg en så definert mage med så utstikkende ribbein. Er dette et slags sportslig pro-ana-ideal? For det er i hvert fall ikke noe jeg kjenner til som vanlige damer drømmer om. Heldigvis ikke. Men hun fronter det jo grundig i det hun legger ut lassevis med bilder hvor nettopp hennes mage blir showet. 5
Pusern3 Skrevet 25. juli 2023 #86403 Skrevet 25. juli 2023 FruRosa skrev (12 timer siden): Noe av det mest sanne hun har postet på lenge! Det vises myyyye pizza (og pasta). Hvor ble det av "skikkelige" middager med f.eks fisk og grønnsaker? At hun har et sunt kosthold er en sannhet med modifikasjoner, basert på hva som fremvises på SoMe. Stillbilde fra video Og spiser hun kjøtt igjen nå???
Pusern3 Skrevet 25. juli 2023 #86404 Skrevet 25. juli 2023 hvalstad45 skrev (11 timer siden): Dette skjønner jeg heller ingenting av, oppskrifter og kosthold var i det minste noe hun virket å være interessert i. Hvorfor har hun helt sluttet med det, og åpenbart gått over til et mye dårligere kosthold? (I hvert fall som hun presenterer) Det harmonerer jo veldig dårlig med det nye trenings:helse tilbudet de forsøker å selge. 7
Pusern3 Skrevet 25. juli 2023 #86405 Skrevet 25. juli 2023 Marsh skrev (2 timer siden): En som torde å si hva hun mente: - «Fotballfrues» mann er et nett-troll - VGTV Strålende - vi ønsker oss mer av et slikt fokus. 16 4
Isild Skrevet 25. juli 2023 #86406 Skrevet 25. juli 2023 (endret) Pusern3 skrev (1 time siden): Strålende - vi ønsker oss mer av et slikt fokus. Ingeborg Heldal var bra der! Desverre så har hun nok endret fokus og som redaktjør i KK blandt annet latt denne reportasjen om "travel Caroline" (med bilder av eksponerte influencerbarn) gå i trykken. Slike reportasjer er bare med på å styrke narrativene til det hun kalte "den lille familiebedriften" den dagen hun var litt tøff. https://www.kk.no/underholdning/man-skal-aldri-si-aldri/77482446 Tenk om hun hadde turt å be journalistene sine gjøre riktig journalistarbeid. Gått Netfit i sømmene f.eks, eller kontre på dette med "troll" en gang for alle. Det er mye å ta av! Filter og retusjerte bilder i reklame, eksponering av barn i influencerkanaler. Endret 25. juli 2023 av Isild 23 11
Gjest IreneV Skrevet 25. juli 2023 #86407 Skrevet 25. juli 2023 Isild skrev (30 minutter siden): Ingeborg Heldal var bra der! Desverre så har hun nok endret fokus og som redaktjør i KK blandt annet latt denne reportasjen om "travel Caroline" (med bilder av eksponerte influencerbarn) gå i trykken. Slike reportasjer er bare med på å styrke narrativene til det hun kalte "den lille familiebedriften" den dagen hun var litt tøff. https://www.kk.no/underholdning/man-skal-aldri-si-aldri/77482446 Tenk om hun hadde turt å be journalistene sine gjøre riktig journalistarbeid. Gått Netfit i sømmene f.eks, eller kontre på dette med "troll" en gang for alle. Det er mye å ta av! Filter og retusjerte bilder i reklame, eksponering av barn i influencerkanaler. Heldal har ingenting hun skulle sagt. Aller media og aksjeholderne bestemmer. Penger, penger, penger. Så kan man håpe leserne faller fra etterhvert, og at fokus må endres. Men jeg tror et regelverk må på plass. Først og fremst. Nå er sosiale medier i ferd med å bli et folkehelseproblem, og det et vel sent, men bedre sent enn aldri.
Isola2 Skrevet 25. juli 2023 #86409 Skrevet 25. juli 2023 ___yyy___ skrev (2 minutter siden): September? 🤦🏼♀️ 15
Kleenex Skrevet 25. juli 2023 #86410 Skrevet 25. juli 2023 ___yyy___ skrev (6 minutter siden): September? Hvilken september? 21 3
Gjest IreneV Skrevet 25. juli 2023 #86411 Skrevet 25. juli 2023 (endret) ___yyy___ skrev (13 minutter siden): September? Magen er med! 😅 Endret 25. juli 2023 av IreneV
K_mb Skrevet 25. juli 2023 #86412 Skrevet 25. juli 2023 Kleenex skrev (47 minutter siden): Hvilken september? Tja i 2029? Magen er selvfølgelig med... 🙃 15
Laia Skrevet 25. juli 2023 #86413 Skrevet 25. juli 2023 (endret) Appen er jo allerede lansert og ligger nå i App Store. Lurer på hva de da mener med lansering i September? Skal den trekkes tilbake for endringer? Kanskje relanseres med matplaner som ikke er stjålet fra andres foretak? Endret 25. juli 2023 av Laia 28
Katten89 Skrevet 25. juli 2023 #86414 Skrevet 25. juli 2023 Det står Fltness app (skulle stått fitness) 🤣 Så uprofft. Er dette den offisielle kontoen? 22 6
Frisk Frosk Skrevet 25. juli 2023 #86415 Skrevet 25. juli 2023 Katten89 skrev (2 minutter siden): Det står Fltness app (skulle stått fitness) 🤣 Så uprofft. Er dette den offisielle kontoen? Uproft er mildt sagt. Det virker som om de ikke en gang forsøker. September er vel dessuten da den navnløse ernæringsfysiologen tilsynelatende skal dukke opp. Jeg fatter ikke hvordan noen klinisk ernæringsfysiolog skulle ønske å knytte sitt navn og sin anseelse til et så useriøst firma, med en slik historikk som eierne har både når det kommer til bedrift og privatliv. Jeg fatter ikke at noen klinisk ernæringsfysiolog skulle ønske å assosieres med thinspo og proana og ortorektisk forhold til trening, ufaglærte råd. Det kan da ikke være noen kliniske ernæringsfysiologer som ønsker å knytte sitt navn til en slik uforsvarlig poseringsapp? 19 9
Ice-91 Skrevet 25. juli 2023 #86416 Skrevet 25. juli 2023 ___yyy___ skrev (1 time siden): September? Har stått sånn siden rundt 2019/2020 ca 15
Pusern3 Skrevet 25. juli 2023 #86417 Skrevet 25. juli 2023 IreneV skrev (5 timer siden): Uten å si noe om Berg Eriksen, så kan jeg si noe om meg selv, og andre som lider av alvorlige spiseforstyrrelser. Da jeg var syk gjorde jeg mitt beste for å overbevise alle om at jeg kunne spise hva jeg ville, og allikevel holde meg syltynn, fordi jeg trente så mye, og /eller hadde høy forbrenning. Jeg gjorde et poeng av å lage masse deilig og god mat, men spiste selvsagt intet av dette selv. En gjenganger hos anorektikere er gjerne å ta bilder av frokoster med bakevarer, godteriskuffer og pizza/pasta. Sånn innimellom selfies og pro-ana bildene. Tusen takk for at deler og tydeliggjør dette. Og godt å skjønne du har det mye bedre nå 😘 8
MacBeth Skrevet 25. juli 2023 #86418 Skrevet 25. juli 2023 Pusern3 skrev (4 timer siden): Og spiser hun kjøtt igjen nå??? Var en pizza på neste story uten kjøtt. 5
iNord Skrevet 25. juli 2023 #86419 Skrevet 25. juli 2023 hørte noen tilbake fra de som ser ut til å "eie" matplanene og oppkriftene? shiatologi? 12
Xstrella Skrevet 25. juli 2023 #86420 Skrevet 25. juli 2023 Reagerer ikke andre, venner, familie, influencere, journalister, leger ect over denne retusjeringen? De verste i klassen på filterbruk er CBE, Linni M og Carina Dahl. Nevner og Katrine Sørland ( som har ramlet godt opp i fillerskrukka) Det ser så HINSIDES teit ut! 28 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå