Gjest IreneV Skrevet 16. juli 2023 #85861 Skrevet 16. juli 2023 Rastebenk skrev (3 minutter siden): Samfunnet vi lever i er nok ikke så altfor preget av navlepiercinger, polyestertopper med dyp silikonkløft og tykke løsnegler som er flere cm lange. Dersom du leter hos folk flest, som er på alder med LKE og CBE (35-40 år), så er de aller fleste opptatte av karriere og jobb, av å holde seg oppdatert på verdensbildet og nyhetsbildet, støtte barna i deres fritidsaktiviteter, trening med venninne- eller kameratgjengen, hobbyer som hagearbeid og interiør osv. CBE og LKE har derimot grodd fullstendig fast i de grunne og overfladiske verdiene som de fleste forlot i de tidlige 20-årene. Jeg kunne også finne på å stolpre rundt i dristig, kort polyesterkjole, stiletthæler og fake Chloé-veske i Syden á la CBE den gangen jeg var 20 år, men som 35-åring så går jeg for det samvittighetsfulle og praktiske med behagelige kjoler i naturmaterialer, kvalitetssandaler av skinn osv. Spot on! Det er på sosiale medier ungdom sier de blir stresset. Det er der presset er størst. Klikk og likes. Hva går jeg glipp av? Restusjerte bilder og manipulert virkelighet. Unfollow! Logg av. "I would tell young people ... the internet is far off from reality and the more time you spend on it, the more you forget what real life is actually like...," one person wrote. https://www.npr.org/sections/health-shots/2023/05/17/1176452284/teens-social-media-phone-habit
Populært innlegg CityCityBangBang Skrevet 16. juli 2023 Populært innlegg #85862 Skrevet 16. juli 2023 Henrik Troy - på kornet. 😅 Kilde: Instanavigation.com henriktroy 57 13
~ Ada ~ Skrevet 16. juli 2023 #85864 Skrevet 16. juli 2023 Hunter7 skrev (9 timer siden): Skulle CBE (mot formodning*) ønske å bli tatt noenlunde seriøst, så krever det en betydelig større egeninnsats fra firmaets side. Vel talt (innlegget i sin helhet). En start, kunne være å slutte med noe. Slutte å eksponere mindreårige, slutte med doselfies, slutte å redigere seg til det ugjenkjennelige, slutte med repeterende poseringer, slutte å krangle og blokkere, legge bort klisjeene. Det burde ikke fordre allverdens innsats om viljen var der, men det er kanskje verre med avhengigheten. Og den vilja. 23
~ Ada ~ Skrevet 16. juli 2023 #85865 Skrevet 16. juli 2023 Aricia skrev (9 timer siden): Enig. Det er ikke noe annet enn terrorbalanse - det har jo enhver stor og liten IGer erfart 😀 2
neon_sun Skrevet 16. juli 2023 #85866 Skrevet 16. juli 2023 Lille Py skrev (59 minutter siden): Bruker hun ikke Snapchat lengre? Hun startet igjen en liten stund, men det ble sikkert for krevende i den hektiske hverdagen 🏳️ 29 3 2
LullaSkrulla Skrevet 17. juli 2023 #85867 Skrevet 17. juli 2023 Rastebenk skrev (17 timer siden): Når det gjelder samfunnet vi lever i så er ikke CBEs og LKEs jevnaldrende spesielt opptatt av navlepiercinger, polyestertopper med dyp silikonkløft, tykke løsnegler som er flere cm lange og mølleløping i kjelleren til tenåringsserier mens andre er på arbeid. Dersom du leter hos folk flest, som er på alder med LKE og CBE (35-40 år), så er de aller fleste opptatte av karriere og jobb, av å holde seg oppdatert på verdensbildet og nyhetsbildet, støtte barna i deres fritidsaktiviteter, trening med venninne- eller kameratgjengen, hobbyer som hagearbeid med selvdyrkede grønnsaker, interiør av god kvalitet osv. CBE og LKE har derimot grodd fullstendig fast i de grunne og overfladiske verdiene som de fleste forlot i de tidlige 20-årene. Jeg kunne også finne på å stolpre rundt i dristig, kort polyesterkjole, stiletthæler og fake Chloé-veske i Syden á la CBE den gangen jeg var 20 år, men som 35-åring så går jeg for det behagelige og praktiske med behagelige kjoler i naturmaterialer, kvalitetssandaler av skinn osv, fordi jeg er trygg på at jeg har langt mer å tilby enn kroppen min. Folk flest på 20 år beundrer jevnaldrende fordi hen er pen eller fordi hen har fin bil. Folk flest på 40 beundrer sine jevnaldrende fordi de f eks er kirurger som jobber i leger uten grenser, fordi de driver et velrenommert advokatfirma, fordi de tar vare på alle rundt seg og alltid får frem det beste i andre, fordi de tar til seg fosterhjemsbarn, fordi de er primus motor i nærmiljøet eller lignende. Gjett hvilken interesse- og verdigruppe 35-40 år gamle CBE og LKE tilhører, for å forstå 0 % engasjementrate og røde tall 🤷♀️ Veldig bra poeng! Det er vel dette som er kapital og rikdom i dag, ikke ytre staffasjer som det kunne være før. Eller når jeg tenker meg om, har det antakelig vært sånn lenge, men at oppmerksomheten rettes mer mot det nå. Kanskje det blir et økt fokus på det fremover nå som økonomien er presset, da kan en jo håpe at influencere som disse virkelig blir avleggs. 16
Ellie77 Skrevet 17. juli 2023 #85868 Skrevet 17. juli 2023 Da er alle konti gjort private igjen. 😂 Huff, for en farse. 23
hvalstad45 Skrevet 17. juli 2023 #85869 Skrevet 17. juli 2023 3 minutter siden, Ellie77 said: Da er alle konti gjort private igjen. 😂 Huff, for en farse. Så flaut, hun griper etter halmstrå. Jeg så tilfedligvis at Linnea Myhre har 90K følgere på insta, og mange andre som er mye støre kjendiser enn CBE har langt færre følgere enn henne. Det er ikke antall falske følgere på insta det kommer an på, CBE, selv om det virker som om hun håper det, for det tallet er jo alt hun har å by på. 25 8
Lilly Rose Skrevet 17. juli 2023 #85870 Skrevet 17. juli 2023 Ellie77 skrev (57 minutter siden): Da er alle konti gjort private igjen. 😂 Huff, for en farse. LKE/CBE er ikke interessert i å få betalende kunder til Netfit. 18 2
hvalstad45 Skrevet 17. juli 2023 #85871 Skrevet 17. juli 2023 10 minutter siden, Lilly Rose said: LKE/CBE er ikke interessert i å få betalende kunder til Netfit. Jeg får mer og mer inntrykk av at de har tenkt på Netfit som en flott måte å få markedsført seg selv på/få spons. Fokuset har aldri vært å hjelpe andre til fremgang. De har nok tenkt at noen ferdiginnspilte videoer med CBE var det de trengte å bidra med, så kunne noen andre folk ta seg av alt det "kjedelige". Men de er ikke noen selvgående business lenger,det tror jeg de kommer til å få merke veldig klart nå. 34 1
Inga-pinga Skrevet 17. juli 2023 #85872 Skrevet 17. juli 2023 Lille Py skrev (15 timer siden): Bruker hun ikke Snapchat lengre? Trodde det var mer penger i snap enn insta nå? De fleste tidligere bloggere er veldig aktive på snap med reklame🤷🏻♀️ 11
Oppland Skrevet 17. juli 2023 #85873 Skrevet 17. juli 2023 Det er kun her på Kvinneguiden jeg "følger" CBE nå og tenker hun og mannen må leve det mest selvopptatte og kunstige livet jeg noen gang har lest om. Håper virkelig ungene i hvertfall med skole og venner har et liv som er noenlunde mer normalt. Er klar over ungene hele sitt liv har blitt tatt bilder av som blir lagt ut sikkert for å bidra til familieinntekten. (Får frysninger bare jeg tenker på det siste her). 35 9
Pusern3 Skrevet 17. juli 2023 #85874 Skrevet 17. juli 2023 Ellie77 skrev (1 time siden): Da er alle konti gjort private igjen. 😂 Huff, for en farse. For et opplegg - for noen liv 🥹 8
Lilly Rose Skrevet 17. juli 2023 #85875 Skrevet 17. juli 2023 hvalstad45 skrev (1 time siden): Jeg får mer og mer inntrykk av at de har tenkt på Netfit som en flott måte å få markedsført seg selv på/få spons. Fokuset har aldri vært å hjelpe andre til fremgang. De har nok tenkt at noen ferdiginnspilte videoer med CBE var det de trengte å bidra med, så kunne noen andre folk ta seg av alt det "kjedelige". Men de er ikke noen selvgående business lenger,det tror jeg de kommer til å få merke veldig klart nå. Jeg tror du er inne på noe der ja. 6
Populært innlegg h/k Skrevet 17. juli 2023 Populært innlegg #85876 Skrevet 17. juli 2023 Treningsgleden er til å ta og føle på 😂 44 7
CityCityBangBang Skrevet 17. juli 2023 #85877 Skrevet 17. juli 2023 5 minutter siden, h/k said: Treningsgleden er til å ta og føle på 😂 Ja, du verden - nå ble jeg skikkelig inspirert. 🙄 30
Gjest NordreSving Skrevet 17. juli 2023 #85878 Skrevet 17. juli 2023 h/k skrev (10 minutter siden): Treningsgleden er til å ta og føle på 😂 Det er gjennomgående hvordan CBE fremhever hvor disiplinert hun er. Man ser det også på fokuset på å trene svært tidlig på morgenen, at det trenes når man er syk og at hun trener selv om det er tungt og lite lystbetont. Målet er ikke å inspirere, men å fremheve sin selvdisiplin og å pine seg selv. Igjen og igjen handler businessen deres utelukkende om eget behov, og ikke om evt følgere og nå betalende kunder. Og derfor kommer de ikke til å lykkes. Ingen vil ha en trener som slår om seg med fremmedord og overkompliserer trening, ingen ønsker en trener som er negativt innstilt til trening og ingen ønsket en trener som er mer opptatt av sin egen fortreffelighet. De tror jo på ramme alvor at folk blir inspirert av at de viser frem egen kropp, sannsynligvis fordi utseendet på kroppen er det som motiverer dem.
Lorieen Skrevet 17. juli 2023 #85879 Skrevet 17. juli 2023 Det eneste de gjør er å klage om hvor tungt og kjipt det er å trene. Virkelig måten å selge treningsreiser og treningsapp på, si! 😂 46 2
Populært innlegg Laia Skrevet 17. juli 2023 Populært innlegg #85880 Skrevet 17. juli 2023 I går kveld la hun også ut to sene treningsøkter, løp etterfulgt av styrke (begynte kl. 23 eller deromkring hvis jeg husker riktig). Det måtte trenes siden hun hadde vært på reise og sittet stille store deler av dagen. Det er nesten som man ikke tror det….og hvordan kan de selv tro at dette skal inspirere noen som helst. Og det samtidig som appen lanseres. Det virker fsktisk som de går inn for å skremme bort potensielle kunder. 57 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå