Populært innlegg Finngirl Skrevet 12. juni 2023 Populært innlegg #83881 Skrevet 12. juni 2023 CityCityBangBang skrev (1 time siden): Jeg må si jeg heier på gjenbruk. Og dette er jo andre gang på kort tid. Men er redd det skyldes trangere økonomi snarere enn et plutselig miljøengasjement. Kan det virkelig kalles gjenbruk, når man går med samme klær ved mer enn én anledning? Om standarden er at det er unntaket og at nesten alle plagg kun blir brukt én gang er det jo helt sjukt 😳 44 6
~ Ada ~ Skrevet 12. juni 2023 #83882 Skrevet 12. juni 2023 Å fytte fy for en gruuusom pod-episode!😩😨 En tredjedel om flyskrekken til Caroline, og resterende om..også Caroline! Og konklusjonen: De har hatt så mange BRA samtaler om BRA temaer OG det er ikke helt sikkert at dette var siste episode!😩. 35
~ Ada ~ Skrevet 12. juni 2023 #83883 Skrevet 12. juni 2023 (endret) Finngirl skrev (11 minutter siden): Kan det virkelig kalles gjenbruk, når man går med samme klær ved mer enn én anledning? Om standarden er at det er unntaket og at nesten alle plagg kun blir brukt én gang er det jo helt sjukt 😳 Enig. Men de er gode på gjenbruk ellers. Dvs makse antall kanaler for å spre samme intetsigende, lavpanna, uetiske gørra igjen og igjen. Endret 12. juni 2023 av ~ Ada ~ 22 2
Kollontaj Skrevet 12. juni 2023 #83884 Skrevet 12. juni 2023 ~ Ada ~ skrev (19 minutter siden): Enig. Men de er gode på gjenbruk ellers. Dvs makse antall kanaler for å spre samme intetsigende, lavpanna, uetiske gørra igjen og igjen. Fått en hel kommentar på bryllupsinnlegget på TT, om hvor kjolen er fra. Sjikkelig sjoleengasjement. 19 1 2
Knope Skrevet 13. juni 2023 #83885 Skrevet 13. juni 2023 (endret) Kan det være at Susan ble litt flat i humøret, og med god grunn litt flau av å lese innleggene om podcasten i denne tråden, og at det er grunnen til at de runder av? I såfall bra om det har vært en oppvekker for henne. Jeg har aldri skrevet noen kommentarer hos CBE, LKE, SH, eller noe som har med bedriftene å gjøre, men er uansett blokkert av Susan. Det er en tillitsvekkende og seriøs agent altså. Endret 13. juni 2023 av Imblar Glemte et ord da, vettu… 32 6
~ Ada ~ Skrevet 13. juni 2023 #83886 Skrevet 13. juni 2023 Imblar skrev (4 timer siden): Kan det være at Susan ble litt flat i humøret, og med god grunn litt flau av å lese innleggene om podcasten i denne tråden, og at det er grunnen til at de runder av? I såfall bra om det har vært en oppvekker for henne. Jeg har aldri skrevet noen kommentarer hos CBE, LKE, SH, eller noe som har med bedriftene å gjøre, men er uansett blokkert av Susan. Det er en tillitsvekkende og seriøs agent altså. Da tror jeg ikke hun hadde sagt det er som en kjærlighetssorg å avslutte. 9 1
Knope Skrevet 13. juni 2023 #83887 Skrevet 13. juni 2023 ~ Ada ~ skrev (2 timer siden): Da tror jeg ikke hun hadde sagt det er som en kjærlighetssorg å avslutte. Nei, jeg har ikke hørt den siste episoden selv, bare sett det som har blitt gjenfortalt her. 1
Anonym90059005 Skrevet 13. juni 2023 #83888 Skrevet 13. juni 2023 ~ Ada ~ skrev (2 timer siden): Da tror jeg ikke hun hadde sagt det er som en kjærlighetssorg å avslutte. Hvorfor ikke? De ville jo aldri sagt sannheten, alt skal skjønnmales. 23
EmilieH Skrevet 13. juni 2023 #83889 Skrevet 13. juni 2023 Følgertallene hennes stuper om dagen, igår var det 300 306, nå 300 284. Det er ikke akkurat fengende for folk det hun driver med for tiden. 18 2
Rastebenk Skrevet 13. juni 2023 #83890 Skrevet 13. juni 2023 (endret) ~ Ada ~ skrev (3 timer siden): Da tror jeg ikke hun hadde sagt det er som en kjærlighetssorg å avslutte. Åpenbar løgn. Bortsett fra til den aller første podcastepisoden, så har de stilt totalt uforberedt hver eneste gang. Her har de håpet på penger i kassa mot null innsats, funnet ut at det ikke gikk, og da gidder de ikke mer. Og de gjør seg selv en stor tjeneste ved å legge ned podden. For den var veldig avslørende, og ikke på en positiv måte! Liksom, tenk at henne måtte flagge på arbeidernes frihetsdag, sjære vene! 🤯 Endret 13. juni 2023 av Rastebenk 47
hvalstad45 Skrevet 13. juni 2023 #83891 Skrevet 13. juni 2023 59 minutter siden, Anonym90059005 said: Hvorfor ikke? De ville jo aldri sagt sannheten, alt skal skjønnmales. Hva sier de om hvorfor de avslutter? Deres utrolig busye liv kan jo ikke akkurat være årsaken. 10 2
Lopploella Skrevet 13. juni 2023 #83892 Skrevet 13. juni 2023 Rastebenk skrev (59 minutter siden): Liksom, tenk at henne måtte flagge på arbeidernes frihetsdag, sjære vene! 🤯 Du mener vel flagre. 29 8
Gjest Bulsara Skrevet 13. juni 2023 #83893 Skrevet 13. juni 2023 Rastebenk skrev (1 time siden): Åpenbar løgn. Bortsett fra til den aller første podcastepisoden, så har de stilt totalt uforberedt hver eneste gang. Her har de håpet på penger i kassa mot null innsats, funnet ut at det ikke gikk, og da gidder de ikke mer. Og de gjør seg selv en stor tjeneste ved å legge ned podden. For den var veldig avslørende, og ikke på en positiv måte! Liksom, tenk at henne måtte flagge på arbeidernes frihetsdag, sjære vene! 🤯 Helt enig I siste episode forteller hun om en gårdsferie hvor en høne løp rundt en tidlig morgen og sa kykkeliky. 🙊 Bare! pinlig! Og @Klink. Det går nok greit med et glass i ny og ne. Det var dog ikke slik jeg opplevde praten rundt den vinkjelleren. Da hørte jeg at det kunne drikkes utømmelig med vin. Selvsagt er det min tolkning, men hun jobber som en formidler og påvirker, så da vil jeg påstå at formidlingen blir feilslått. Synes lite om mye alkohol på familieferie. Er ikke null toleranse, men i minst mulig konsum.
Klink Skrevet 13. juni 2023 #83894 Skrevet 13. juni 2023 Bulsara skrev (2 timer siden): Helt enig I siste episode forteller hun om en gårdsferie hvor en høne løp rundt en tidlig morgen og sa kykkeliky. 🙊 Bare! pinlig! Og @Klink. Det går nok greit med et glass i ny og ne. Det var dog ikke slik jeg opplevde praten rundt den vinkjelleren. Da hørte jeg at det kunne drikkes utømmelig med vin. Selvsagt er det min tolkning, men hun jobber som en formidler og påvirker, så da vil jeg påstå at formidlingen blir feilslått. Synes lite om mye alkohol på familieferie. Er ikke null toleranse, men i minst mulig konsum. Jeg tenker at det til stadighet tolkes på negativ måte bare fordi det kan tolkes slik. Alt kan tolkes negativt om en virkelig vil. 3
Isild Skrevet 13. juni 2023 #83895 Skrevet 13. juni 2023 (endret) Skal de slutte med podcasten? Oppgir de noen grunn? Vi forstår jo alle at det ikke ble noen suksess, manglende omtale og fraværende annonsører vitner jo om det. Bablepodcaster kan være gøy det, hvis de som babler er kjappe i replikken, opplyste og/eller engasjerte i andre enn seg selv og sitt. Men de har bablet om "flagre", "sjoler" , russetid (sin egen) og "nettroll" på et forum man hevder å heve seg LANGT over og holde seg langt unna (men allikevel vier en hel episode) Dette våset kan da ikke ha vært interressant for noen som helst. Endret 13. juni 2023 av Isild 32 2
Rastebenk Skrevet 13. juni 2023 #83896 Skrevet 13. juni 2023 (endret) Isild skrev (1 time siden): Skal de slutte med podcasten? Oppgir de noen grunn? Vi forstår jo alle at det ikke ble noen suksess, manglende omtale og fraværende annonsører vitner jo om det. Bablepodcaster kan være gøy det, hvis de som babler er kjappe i replikken, opplyste og/eller engasjerte i andre enn seg selv og sitt. Men de har bablet om "flagre", "sjoler" , russetid (sin egen) og "nettroll" på et forum man hevder å heve seg LANGT over og holde seg langt unna (men allikevel vier en hel episode) Dette våset kan da ikke ha vært interressant for noen som helst. Nedleggelse av en reklameløs, plasseringsløs og pinlig podcast er bare nok et mektig signal om at det ikke lenger holder at Caroline Berg Eriksen har som jobb "å være seg selv". Endret 13. juni 2023 av Rastebenk 33 10
hvalstad45 Skrevet 13. juni 2023 #83897 Skrevet 13. juni 2023 25 minutter siden, Rastebenk said: Nedleggelse av en reklameløs, plasseringsløs og pinlig podcast er bare nok et mektig signal om at det ikke lenger holder at Caroline Berg Eriksen har som jobb "å være seg selv". Det har jo egentlig aldri holdt, hun har aldri vært seg selv. Men de første årene trodde folk at hun var så tynn og "perfekt" som hun fremstilte seg som, juks og manipulering hele veien. 19 10
Rastebenk Skrevet 13. juni 2023 #83898 Skrevet 13. juni 2023 hvalstad45 skrev (23 minutter siden): Det har jo egentlig aldri holdt, hun har aldri vært seg selv. Men de første årene trodde folk at hun var så tynn og "perfekt" som hun fremstilte seg som, juks og manipulering hele veien. Hun var jo veldig populær i 4-5 år, fra 2010/2011 til 2014-2015. Så raste lesertallene på bloggen fra 100 000 til 10-15 000 og hun floppet på youtube. Hun og familien lever gratis på et enormt antall inaktive/falske følgere på instagram, men om hun hadde slettet kontoen og startet opp en ny så hadde hun neppe fått mer enn 50 000 følgere. Engasjementraten hennes på IG er tross alt nede i 0,2-0,3 %. 21 7
~ Ada ~ Skrevet 13. juni 2023 #83899 Skrevet 13. juni 2023 Anonym90059005 skrev (6 timer siden): Hvorfor ikke? De ville jo aldri sagt sannheten, alt skal skjønnmales. Ikke hvis hun var flau. Da ville det i så fall vært veldig flaut å si det føles som en kjærlighetssorg. Jeg tror ikke hun var flau. Det var poenget mitt, derav svaret. Men, som flere har nevnt, tviler jeg på at hun kjente på en sorg. All erfaring tilsier at de bare er late, og trodde de kan tjene penger på null innsats. Når det ikke skjer, gidder de ikke mer. Jeg tror også at de helt oppriktig syntes podden var bra - i alle fall CBE - , med gode samtaler og temaer og sånn sett tenker det i alle fall er et tap for lytterne. 16 2
CityCityBangBang Skrevet 13. juni 2023 #83900 Skrevet 13. juni 2023 5 hours ago, Isild said: Skal de slutte med podcasten? Oppgir de noen grunn? Vi forstår jo alle at det ikke ble noen suksess, manglende omtale og fraværende annonsører vitner jo om det. Bablepodcaster kan være gøy det, hvis de som babler er kjappe i replikken, opplyste og/eller engasjerte i andre enn seg selv og sitt. Men de har bablet om "flagre", "sjoler" , russetid (sin egen) og "nettroll" på et forum man hevder å heve seg LANGT over og holde seg langt unna (men allikevel vier en hel episode) Dette våset kan da ikke ha vært interressant for noen som helst. Ser ikke ut som det er så mange som er imponert nei.... Her er de siste anmeldelsene: 40 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå