Nutz Skrevet 6. juni 2023 #83561 Skrevet 6. juni 2023 On 6/3/2023 at 11:39 PM, Hallepalle2 said: Jeg tror ikke at hun er sterk nok til å bære tung sekk over lengre avstander. Hun trener for å være tynn, ikke sterk. Hun klarer ikke gjøre en ordentlig push up engang, så å bære 30 kr på ryggen i fjellet hadde ikke gått. Tror heller ikke hun hadde klart å sove i telt sammen med andre mennesker. 17
Minombre Skrevet 6. juni 2023 #83562 Skrevet 6. juni 2023 Nutz skrev (1 minutt siden): Hun klarer ikke gjøre en ordentlig push up engang, så å bære 30 kr på ryggen i fjellet hadde ikke gått. Tror heller ikke hun hadde klart å sove i telt sammen med andre mennesker. 30 kr 🤭 6
Inocybe Skrevet 6. juni 2023 #83563 Skrevet 6. juni 2023 Disse menneskene som kontinuerlig skryter av så tidlig og så sent de trener kan altså ikke ta med hunden på en av disse tidlige eller sene turene? Er det virkelig viktigere for dem å skryte av hvor "tøffe" de er enn at hunden deres har det bra? 21 4
Jobbermedbarn Skrevet 6. juni 2023 #83564 Skrevet 6. juni 2023 (endret) Korpsnerden skrev (1 time siden): Har de så brede spisestuestoler, eller har noen vært litt rask på redigeringen? 😅 Det bildet av LKE i bakgrunnen? Man må jo bare trekke litt på smilebåndet? Ikke en viktig ting, men likevel en del av hele inntrykket av denne bedriften som bekreftes… Tror forresten det er to spisestoler som står tett inntil hverandre? Og det er trist at de jogger med hunden mitt i den verste varmen, hvorfor ikke morgen el kveld? Endret 6. juni 2023 av Jobbermedbarn 22
Nutz Skrevet 6. juni 2023 #83565 Skrevet 6. juni 2023 36 minutter siden, Minombre said: 30 kr 🤭 Hahaha KG!
Frisk Frosk Skrevet 6. juni 2023 #83566 Skrevet 6. juni 2023 Jobbermedbarn skrev (31 minutter siden): Det bildet av LKE i bakgrunnen? Man må jo bare trekke litt på smilebåndet? Ikke en viktig ting, men likevel en del av hele inntrykket av denne bedriften som bekreftes… Tror forresten det er to spisestoler som står tett inntil hverandre? Og det er trist at de jogger med hunden mitt i den verste varmen, hvorfor ikke morgen el kveld? For meg ser det ut som om @Korpsnerden har rett. Hvis to stoler står tett i tett stemmer det likevel ikke med bredden to stoler ville hatt. Jeg tror dette bildet er en kombinasjon av filter (det ser vi jo tydelig på det falske ansiktet hennes), og dårlig redigering, hvor de har fylt inn samme farge som stolene mellom lårene hennes, for å skape et fokus på skrittet/ thigh gap. Dvs. de har ikke fylt inn samme farge som stolene har, de har valgt en lysere tone av samme farge som stolryggene har. Det er også noe veldig merkelig med skulderen på den siden hun holder brillene. Der har enten filter eller redigering også gått litt amok. Ang. det bildet - jeg fatter ikke at de fremdeles har det med på så mange bilder på bedriftens kanaler. Dette bildet og et som ligner de også har med på noen av bildene forsterker bare det "imaget" LKE skapte seg selv i fjor sommer, som stalker. 24
Irja Skrevet 6. juni 2023 #83567 Skrevet 6. juni 2023 Jobbermedbarn skrev (54 minutter siden): Det bildet av LKE i bakgrunnen? Man må jo bare trekke litt på smilebåndet? Ikke en viktig ting, men likevel en del av hele inntrykket av denne bedriften som bekreftes… Tror forresten det er to spisestoler som står tett inntil hverandre? Og det er trist at de jogger med hunden mitt i den verste varmen, hvorfor ikke morgen el kveld? Stemmer. Et mørkt og mystisk stort bilde av LKE som sipper whiskey ikledd dress. Hengende på hedersplass over spisestua. 10
BuffyTheVampire Skrevet 6. juni 2023 #83568 Skrevet 6. juni 2023 NettoppJa skrev (5 timer siden): De har nok ikke hørt om 15 graders regelen for hundetrening 😒😒 LKE har vokst opp med varmegrader, så det vet han alt om. 37 2
Jobbermedbarn Skrevet 6. juni 2023 #83569 Skrevet 6. juni 2023 Irja skrev (6 minutter siden): Stemmer. Et mørkt og mystisk stort bilde av LKE som sipper whiskey ikledd dress. Hengende på hedersplass over spisestua. Meget spesielt… Synes jeg ser ansiktene til vennegjengen på besøk hvis vi hadde hengt opp et slikt bildet… De hadde nok trodd det hadde tørna for oss alle som en😅😂 23
Pusern3 Skrevet 6. juni 2023 #83570 Skrevet 6. juni 2023 Era Vulgaris skrev (2 timer siden): Det verste er jo at CBE selv har sagt at desto mer kritikk hun får for noe, desto mer gjør hun av akkurat det. Så vi får vel snart være vitne til en polarhund som løpes til døde på ren trass. Jammen er hun voksen og moden i sine betraktninger og vurderinger 😜 7 1
Pusern3 Skrevet 6. juni 2023 #83571 Skrevet 6. juni 2023 Inocybe skrev (1 time siden): Disse menneskene som kontinuerlig skryter av så tidlig og så sent de trener kan altså ikke ta med hunden på en av disse tidlige eller sene turene? Er det virkelig viktigere for dem å skryte av hvor "tøffe" de er enn at hunden deres har det bra? Godt poeng 7
Era Vulgaris Skrevet 6. juni 2023 #83572 Skrevet 6. juni 2023 Pusern3 skrev (5 minutter siden): Jammen er hun voksen og moden i sine betraktninger og vurderinger 😜 Hun er ikke ute av trassalderen enda, men pusher 40. De som har prøvd å høre på pocasten hennes kan vel bekrefte hvor lite oppegående hun er. Hun legger all sin verdi i utseende og fasade, for et utrolig trist og innholdsløst liv. Det er når hennes behov for skryt og likes trumfer både barn og hunds velbefinnende at det koker over for meg. Å drepe en hest i trafikken laget de jo nærmest underholdning av. Og denne hunden har vært, og blir fortsatt, utsatt for svært uheldige ting. De løp med den i alt for ung alder, skiturer med stålkanter på ski, løpeturer i for høy temperatur, og den får sjokolade. Gratulerer CBE, du fremstår som ekstremt egoistisk. 37 6
Minombre Skrevet 6. juni 2023 #83573 Skrevet 6. juni 2023 Nutz skrev (1 time siden): Hahaha KG! Skjønte det altså, så bare for meg hun på fjelltur med 30 kr på ryggen 😄 3 1
Frisk Frosk Skrevet 6. juni 2023 #83574 Skrevet 6. juni 2023 Era Vulgaris skrev (24 minutter siden): Hun er ikke ute av trassalderen enda, men pusher 40. De som har prøvd å høre på pocasten hennes kan vel bekrefte hvor lite oppegående hun er. Hun legger all sin verdi i utseende og fasade, for et utrolig trist og innholdsløst liv. Det er når hennes behov for skryt og likes trumfer både barn og hunds velbefinnende at det koker over for meg. Å drepe en hest i trafikken laget de jo nærmest underholdning av. Og denne hunden har vært, og blir fortsatt, utsatt for svært uheldige ting. De løp med den i alt for ung alder, skiturer med stålkanter på ski, løpeturer i for høy temperatur, og den får sjokolade. Gratulerer CBE, du fremstår som ekstremt egoistisk. Det tristeste er jo at hun og mannen tilsynelatende legger all sin verdi i et utseende ikke en gang hun selv har... De må jukse med det utseendet de later som hun har - med poseringer, med redigering og "lys og skygge", med massiv filterbruk. De gjør det i så stor grad at de til og med stadig velger å bryte norsk lov for å skape dette utseende hun faktisk ikke har annet enn på deres egne ihjelredigerte bilder. Likes man får på slikt kan jeg ikke forstå annet enn blir veldig hule etterhvert, når man baserer sin verdi og bedrift og jobb på en løgn... 20 2
Rev. Revenge Skrevet 6. juni 2023 #83575 Skrevet 6. juni 2023 Korpsnerden skrev (3 timer siden): Har de så brede spisestuestoler, eller har noen vært litt rask på redigeringen? 😅 Omtrent hver gang fruen i Særp står i spisestuen foran speilet og bruker tid på selfier, er poseringen den samme, uttrykket det samme, gubbens bilde det samme og diskusjonen den samme. I det minste har jeg nå skjønt at fruen prioriterer å søke oppmerksomhet fra den innrammede gubben på veggen fremfor å forsøke å skape blikkontakt med publikum. Men altså, det samme bildet gang etter gang etter gang der kun klærne varierer? Stagnasjon heter dette i mitt hode. Som med alt annet som utad står på stedet hvil der i gården. 30 3
Isild Skrevet 6. juni 2023 #83576 Skrevet 6. juni 2023 Revenge o'Cavatina skrev (25 minutter siden): Omtrent hver gang fruen i Særp står i spisestuen foran speilet og bruker tid på selfier, er poseringen den samme, uttrykket det samme, gubbens bilde det samme og diskusjonen den samme. I det minste har jeg nå skjønt at fruen prioriterer å søke oppmerksomhet fra den innrammede gubben på veggen fremfor å forsøke å skape blikkontakt med publikum. Men altså, det samme bildet gang etter gang etter gang der kun klærne varierer? Stagnasjon heter dette i mitt hode. Som med alt annet som utad står på stedet hvil der i gården. Da jeg vokste opp hadde vi slike papirdukker vi kunne bytte klær på. Denne speilposituren begynner å minne meg om de. 29 6
Kollontaj Skrevet 6. juni 2023 #83577 Skrevet 6. juni 2023 Store inngrep kan avfeies, ser ut som seg selv igjen. 13 1
Mrs Robinson Skrevet 6. juni 2023 #83578 Skrevet 6. juni 2023 Korpsnerden skrev (5 timer siden): Har de så brede spisestuestoler, eller har noen vært litt rask på redigeringen? 😅 Tja... At hun fremstiller seg som tynnere enn en spisestuestol er vel litt... proana... 6 1
Hallepalle2 Skrevet 6. juni 2023 #83579 Skrevet 6. juni 2023 https://www.apollo.no/reiser/treningsreiser/yogareiser?utm_source=Facebook&utm_medium=paid_social&utm_campaign=apollo_sports&utm_term=kategori_yoga_træningskalender&utm_content=image&fbclid=IwAR2Do1aaP8_ddN-EaHPfBuRvjZlITweIYapI63G9EUlhnoFef2r6gheENL8_aem_th_ARovMhv5bz7RJFjDAY5Am1yGkRZAWyQFMg7X6JPJl08QiCxA55keWP3UxA5DfdVoEqoxRaYWlroW_w6L1eu24JgN Står ingenting om Netfit eller Caroline her? 1 2
Skrottefar Skrevet 6. juni 2023 #83580 Skrevet 6. juni 2023 Hallepalle2 skrev (31 minutter siden): https://www.apollo.no/reiser/treningsreiser/yogareiser?utm_source=Facebook&utm_medium=paid_social&utm_campaign=apollo_sports&utm_term=kategori_yoga_træningskalender&utm_content=image&fbclid=IwAR2Do1aaP8_ddN-EaHPfBuRvjZlITweIYapI63G9EUlhnoFef2r6gheENL8_aem_th_ARovMhv5bz7RJFjDAY5Am1yGkRZAWyQFMg7X6JPJl08QiCxA55keWP3UxA5DfdVoEqoxRaYWlroW_w6L1eu24JgN Står ingenting om Netfit eller Caroline her? Nei, de står kun under fanen treningskalender https://www.apollo.no/reiser/treningsreiser/treningskalender 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå