Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Jobbermedbarn skrev (1 time siden):

Så de sletter og stenger IG siden i stedet for å svare på et helt relevant spørsmål? Ikke så god start og viser dessverre ikke vilje til forandring. Minner meg om min øverste leder som bare skal fortelle oss/legge frem hva som skjer av forandringer i vår arbeidsdag mens vi bare skal lytte og ikke stille spørsmål… Det funker svært dårlig for å si det pent…

Det jeg undrer meg over er at det ikke virker som om de ilp av disse syv årene med planlegging av netfit ikke har brukt tiden til å skaffe seg mer kompetanse innen trening og ernæring. De har i stedet fortsatt å fokusere på seg selv, det virker helt merkelig, de kunne jo gjort fremskritt på disse årene, ikke minst fått positive kundeomtaler/erfaringer. I stedet sitter man igjen med flere negative opplevelser/omtaler rundt den som tross alt kan mest om trening av de to. Jeg tenker de må virkelig jobbe hardt for å snu dette og da er ikke det å slette, blokkere og stenge veien å gå, de må jo forstå såpass?

Det er merkelig at de ikke har brukt mer tid på relevant utdanning innen f eks kosthold, ernæring, markedsføring og trening fremfor å bare sysle på med selfies, shopping og egentrening. De er 99 % selvlært, og forstår ikke at med ordentlig utdannelse så kommer også dannelse. CBEs ad hoc helgekurs i yoga gir et svært tynt grunnlag for å fakturere kunder, da de fleste antakeligvis har langt mer erfaring enn henne.  Og sletting av spørsmål og svar tyder f eks på at de ikke har prøvd å tilegne seg noen som helst kunnskap omkring kundeservice. Jeg forstår av omfanget på appen at LKE sikkert har brukt et par timer daglig på den, men mangelen på arbeidskapasitet og den klokkeklare troen på egen fortreffelighet er oppsiktsvekkende.

Endret av Rastebenk
  • Liker 29
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rastebenk skrev (7 minutter siden):

Det er merkelig at de ikke har brukt mer tid på relevant utdanning innen f eks kosthold, ernæring, markedsføring og trening fremfor å bare sysle på med selfies, shopping og egentrening. De er 99 % selvlært, og forstår ikke at med ordentlig utdannelse så kommer også dannelse. Sletting av spørsmål og svar tyder f eks på at de ikke har prøvd å tilegne seg noen som helst kunnskap omkring kundeservice. Jeg forstår av omfanget på appen at LKE sikkert har brukt et par timer daglig på den, men mangelen på arbeidskapasitet og den klokkeklare troen på egen fortreffelighet er oppsiktsvekkende.

👍 De fleste utenforstående som har fulgt dette over tid, forstår at dette ikke kommer til å fungere hvis ikke en viss ydmykhet og fokus på annet enn egen fortreffelighet (som en bare ser selv) jobbes med og vektlegges. 

• Liker 12
Skrevet
Yogafor_livet skrev (10 minutter siden):

Det var meg som skrev den kommentaren om yogapraksisen. Før den ble slettet, svarte faktisk Caroline. Hun skrev noe som dette: «da er kanskje ikke denne reisen noe for deg, du er nok mye mer erfaren enn meg. Jeg har nettopp startet min Yogareise».. Et svar jeg ble positivt overrasket over fordi jeg tenkte det var ærlig og fint. Før jeg rakk å kommentere dette var hele kommentaren min slettet og med det også svaret til Caroline. Samtidig så jeg at Coachen svarte på en kommentar over. Går dermed utfra at han ikke likte dette ærlige svaret og tok en avgjørelse om å slette det. Jeg kommentere til han og spurte hvorfor mitt spørsmål og Caroline sitt svar var slettet. Dette ble også slettet, deretter ble kontoen satt til privat😅

Jeg er mildt sagt sjokkert over praksisen deres😳

Jeg skjønner godt reaksjonen. Man rykker litt til når sånt skjer midt i det man trodde var en produktiv dialog. En naturlig reaksjon på noe unaturlig. Men dette er normalen og ikke unntaket for dette «virket». Da skjer det som ofte skjer, meningene forflytter seg til andre kanaler, som her. 

• Liker 26
  • Nyttig 1
Skrevet
Yogafor_livet skrev (26 minutter siden):

Det var meg som skrev den kommentaren om yogapraksisen. Før den ble slettet, svarte faktisk Caroline. Hun skrev noe som dette: «da er kanskje ikke denne reisen noe for deg, du er nok mye mer erfaren enn meg. Jeg har nettopp startet min Yogareise».. Et svar jeg ble positivt overrasket over fordi jeg tenkte det var ærlig og fint. Før jeg rakk å kommentere dette var hele kommentaren min slettet og med det også svaret til Caroline. Samtidig så jeg at Coachen svarte på en kommentar over. Går dermed utfra at han ikke likte dette ærlige svaret og tok en avgjørelse om å slette det. Jeg kommentere til han og spurte hvorfor mitt spørsmål og Caroline sitt svar var slettet. Dette ble også slettet, deretter ble kontoen satt til privat😅

Jeg er mildt sagt sjokkert over praksisen deres😳

Lite profesjonelt av dem, men dessverre slik de alltid holder på. Ikke sjokkert i det hele tatt, men lurer på hvor lenge de kan opprettholde dette narrespillet også under Netfit-profilen. 

• Liker 28
Skrevet
123Frustrert skrev (6 minutter siden):

Du fikk ikke en gang en privat melding om hvor dum du var? Jeg skrev en kommentar en gang og fikk en tirade på PM etter på om hvor dum jeg var og at jeg var et troll.. at var kommentar på kommentar som tydelig var skrevet av LKE med hersketeknikker fra A-Å, typ «å så søt du er når du er sint», «der sprakk trollet», «du er ikke den skarpeste kniven i skuffen» og fortsatte med «vi gjør hva vi vil». Det var en kommentar på bruk av barn i Some. 

Dette er en lite konstruktiv kritikk, men lke må være en totalt usmakelig mann som jeg er særdeles glad jeg ikke har i min omgangskrets. Tenk om barna mine skulle ha omgått foreldre som har et slikt opphøyet syn på seg selv og nedlatende tanker om andre. Blir kvalm. 

Nei, det slapp jeg visst unna😅 men det hadde kanskje skjedd om jeg fikk mulighet til å forfølge dette ytterligere. Men siden kontoen ble satt privat, og jeg på ingen måte har lyst til å følge denne kontoen nå, så slapp jeg nok unna for denne gang 😅

• Liker 22
  • Nyttig 4
Skrevet
123Frustrert skrev (7 minutter siden):

Du fikk ikke en gang en privat melding om hvor dum du var? Jeg skrev en kommentar en gang og fikk en tirade på PM etter på om hvor dum jeg var og at jeg var et troll.. at var kommentar på kommentar som tydelig var skrevet av LKE med hersketeknikker fra A-Å, typ «å så søt du er når du er sint», «der sprakk trollet», «du er ikke den skarpeste kniven i skuffen» og fortsatte med «vi gjør hva vi vil». Det var en kommentar på bruk av barn i Some. 

Dette er en lite konstruktiv kritikk, men lke må være en totalt usmakelig mann som jeg er særdeles glad jeg ikke har i min omgangskrets. Tenk om barna mine skulle ha omgått foreldre som har et slikt opphøyet syn på seg selv og nedlatende tanker om andre. Blir kvalm. 

Hvis de skal lykkes med netfit overhodet må nettopp slik oppførsel opphøre, man kan mene det så mye man vil, men man kan ikke kommunisere slik når man jobber med kunder/mennesker, da kan du like godt legge ned med en gang. 

Jeg leser det LKE sier/skriver og gjør som et menneske som i bunn har dårlig selvfølelse og som kompenserer for dette. 

• Liker 28
Skrevet

Kjenner litt på spenningen rundt fremti...nei, det gjør jeg ikke.

Utfra hvordan cbe og lke fortsetter å fremstille seg på SoMe når de nå forsøker å gå fra salg av annonseplass for leverandører til salg av reelle tjenester mot kunder med angrerett og omtalemulighet som loves 24/7 oppfølging , ser det ikke ut at de har lært noe som helst om kundeadferd. De skal ha for forsøket,  men uten å kvitte seg med elefanten i rommet ved lke, og tilegne seg den kompetansen de faktisk mangler kommer de sannsynligvis ingen vei.

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet
Yogafor_livet skrev (37 minutter siden):

Nei, det slapp jeg visst unna😅 men det hadde kanskje skjedd om jeg fikk mulighet til å forfølge dette ytterligere. Men siden kontoen ble satt privat, og jeg på ingen måte har lyst til å følge denne kontoen nå, så slapp jeg nok unna for denne gang 😅

Ja, flaks .. men passer du på bilen din? 🫣

Det var en viss underholdning også, men det er mer trist at en voksen person kan blir så forbannet av et spørsmål. Jeg husker ikke helt formuleringen min, men det var noe sånt som «Hva er årsaken til eksponering av barn i Some?» 

• Liker 16
Skrevet

Får litt sånn Thunberg vibber av LKE

#smalldickenergy

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Pasha skrev (7 timer siden):

Men har LKE samarbeid med salamoon nå? Eller kan hvem som helst løpe for de? 

kilde. Instagram 

Screenshot_20230520_063218_Instagram.jpg

Det er nok ikke noe samarbeid. Han deltar på 8 løp (korrigerer deltar: prøver å kvalifisere til) under årets Salomon Golden Trail Series for å konkurrere mot andre. Selve løpet er sponset av Salomon, så mulig det er noe overnatting, mat og events i billettene hvis han har betalt av egen lomme.

Uansett er det snodig at noen som kaller seg coach og akter å trene andre mot penger å ikke forklare hva han faktisk driver med og hvorfor. Hvis dette ikke har med arbeid å gjøre, kunne han delt det på privat konto istedet. Nå ser rolleblandingen bare rar ut.

https://goldentrailseries.com/series/gtns-nordics.htm

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 27
  • Nyttig 5
Skrevet
123Frustrert skrev (1 time siden):

Ja, flaks .. men passer du på bilen din? 🫣

Det var en viss underholdning også, men det er mer trist at en voksen person kan blir så forbannet av et spørsmål. Jeg husker ikke helt formuleringen min, men det var noe sånt som «Hva er årsaken til eksponering av barn i Some?» 

😱

Huff..

Jeg får trøste meg med at jeg nok har litt for lang reisevei for han om han blir fristet til å spore meg opp😇

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

LKE er ikke bra for verken CBE.no eller Netfit. Svaret fra Caroline var fint. Synd de ikke viser den siden mer. Det har de alt å vinne på. 

• Liker 37
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Pippio skrev (5 timer siden):

LKE er ikke bra for verken CBE.no eller Netfit.

Jeg tror nok, dessverre for CBE sin del, at LKE har påvirket CBE til å bli den hun er i dag

• Liker 13
Skrevet

Jeg er enig i alt som drøftes nå, MEN jeg forstår det er frustrerende å få spørsmål fra folk som ikke er interessert i å bli kunder, men som spør for å påpeke svakhetene. Det spørsmålet var lett og se at ikke var fra en reel potensiell kunde. 

• Liker 6
Skrevet
Katten89 skrev (Akkurat nå):

Jeg er enig i alt som drøftes nå, MEN jeg forstår det er frustrerende å få spørsmål fra folk som ikke er interessert i å bli kunder, men som spør for å påpeke svakhetene. Det spørsmålet var lett og se at ikke var fra en reel potensiell kunde. 

Men hadde de vært genuine i det de hadde gjort, hva er feil med spørsmålene som bli stilt?

• Liker 14
Skrevet
Katten89 skrev (3 minutter siden):

"Ekte" kunder eller ikke, synes det var et helt greit spørsmål som det skulle være enkelt å svare høflig og greit på. Når de da velger å slette, ser ikke det bra ut for deres del. Det KAN jo være potensielle kunder som legger igjen spørsmål, selv om det er en profil med få følgere. Jeg har flere venner på insta som verken deler bilder eller har mange følgere. Man er ikke en trollekonto av den grunn. 

• Liker 14
Skrevet
Katten89 skrev (9 minutter siden):

Uansett om det er en potensiell kunde eller ei, så var det spørsmålet helt legitimt, og blir man frustrert over det, ja, da bør man kanskje gå litt i seg selv, som om det er mulig i dette tilfellet, og innse at det er faktiske mangler i det produktet de leverer

• Liker 22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...