Era Vulgaris Skrevet 19. mai 2023 #82861 Skrevet 19. mai 2023 123Frustrert skrev (24 minutter siden): Denne kommentaren ble tydeligvis for drøy. Slettet.. merkelig firma det der Mer useriøs og uprofesjonell går det knapt an å bli. 22 3
Gjest Snøsøta Skrevet 19. mai 2023 #82862 Skrevet 19. mai 2023 I følge nettsiden kan man bestille personlig hjelp av CBE, LKE eller de andre for vektnedgang. Slank deg med Lars Kristian Eriksen - der har du en realityserie jeg hadde sett. Sånn sett helt bort i fra det totalt uansvarlige med det. Kan tenke meg det er en våt drøm på linje med å se de fattige familiene gråte av lykke når de kommer med sine egne barns brukte leker gjennom omvendt julenisse, den tanken på å få slanke andre. https://netfit.no/instruktor/caroline-berg-eriksen/
ingo Skrevet 19. mai 2023 #82863 Skrevet 19. mai 2023 h/k skrev (29 minutter siden): Jeg syens prisene er latterlig lave. Skal de tilby personlig oppfølging ligger andre aktører på 3-4.000 i mnd. Dette skal de få til for 189? 😂 Kanskje det er ferdiglagd program og innlest coaching på øret a la slik Endomondo hadde før de la ned? Vi får nok vite detaljene ved lansering. 3
neon_sun Skrevet 19. mai 2023 #82864 Skrevet 19. mai 2023 pøbelsara skrev (På 31.3.2023 den 15.41): (Sorry @pøbelsara, jeg får ikke bort quoaten...) Bare det at netfit sin instagram nå er privat er i mine øyne fryktelig uproffesjonelt. Aldri i verden om jeg gidder be om å få følge en konto om jeg vurderer feks treningsreise med de. Stort rødt flagg for min del (som det meste med bedriften). 39 10
snute Skrevet 19. mai 2023 #82865 Skrevet 19. mai 2023 Virker som de lukker kontoen med en gang det kommer noe litt kritiske (men helt normale) spørsmål. Veldig merkelig, tviler på at mange vil betale for dette opplegget, blir spennende å se. 36 3
Kollontaj Skrevet 19. mai 2023 #82866 Skrevet 19. mai 2023 ingo skrev (18 minutter siden): Kanskje det er ferdiglagd program og innlest coaching på øret a la slik Endomondo hadde før de la ned? Vi får nok vite detaljene ved lansering. Tenker at coachingen kan være ferdiginnspilte videoer. 7
Populært innlegg ingo Skrevet 19. mai 2023 Populært innlegg #82867 Skrevet 19. mai 2023 snute skrev (1 minutt siden): Virker som de lukker kontoen med en gang det kommer noe litt kritiske (men helt normale) spørsmål. Veldig merkelig, tviler på at mange vil betale for dette opplegget, blir spennende å se. Som aktiv nettshopper av alt fra møbler, klær osv til allslags digitale tjenester - i mange år, har jeg ALDRI noen gang sett en bedrift bedrive kundekontakt /kundeservice på den måten. Med sletting av negative spørsmål og ikke svare på spørsmål om produkt. Tror rett og slett det er unikt! 53 5
Orly Skrevet 19. mai 2023 #82868 Skrevet 19. mai 2023 Snøsøta skrev (39 minutter siden): I følge nettsiden kan man bestille personlig hjelp av CBE, LKE eller de andre for vektnedgang. Slank deg med Lars Kristian Eriksen - der har du en realityserie jeg hadde sett. Sånn sett helt bort i fra det totalt uansvarlige med det. Kan tenke meg det er en våt drøm på linje med å se de fattige familiene gråte av lykke når de kommer med sine egne barns brukte leker gjennom omvendt julenisse, den tanken på å få slanke andre. https://netfit.no/instruktor/caroline-berg-eriksen/ Det siste jrg hadde oppsøkt for vektnedgang er det firmaet der. 19 3
Kollontaj Skrevet 19. mai 2023 #82869 Skrevet 19. mai 2023 ingo skrev (11 minutter siden): Som aktiv nettshopper av alt fra møbler, klær osv til allslags digitale tjenester - i mange år, har jeg ALDRI noen gang sett en bedrift bedrive kundekontakt /kundeservice på den måten. Med sletting av negative spørsmål og ikke svare på spørsmål om produkt. Tror rett og slett det er unikt! Det har du rett i, veldig spesielt. Hvis man akkurat har tatt en «utdanning», vet man feks hvor mange timer obligatorisk man har gjennomført. Alternativt; man sjekket før man svarer. 28 7
hvalstad45 Skrevet 19. mai 2023 #82870 Skrevet 19. mai 2023 10 minutter siden, ingo said: Som aktiv nettshopper av alt fra møbler, klær osv til allslags digitale tjenester - i mange år, har jeg ALDRI noen gang sett en bedrift bedrive kundekontakt /kundeservice på den måten. Med sletting av negative spørsmål og ikke svare på spørsmål om produkt. Tror rett og slett det er unikt! Enormt uprofesjonelt! Tror nok hurraropene fra CBE er noe ferdiginnspilte greier (hvem drømmer om det?) Jeg merker jeg blir uhyre skeptisk til dette opplegget, det virker som om de bare har skrevet opp en smørbrødslite for å selge, uten å ta høyde for gjennomføring. Altså, 24/7-oppfølging, det går jo ikke for noen. Men i tillegg, har de tenkt på Hvor mye tid dette vil ta? Den tiden har de jo kanskje, men vil de bruke den? Hvis bare ti stykker stiller spørsmål hver dag, er det ganske mye jobb å svare på. Veldig nysgjerrig på hvordan det der skal gå. 22
123Frustrert Skrevet 19. mai 2023 #82871 Skrevet 19. mai 2023 (endret) Måtte inn på Apollo for å sjekke turen deres. Ser Naardic også har treningsreise, til mer eller samme pris. Ganske stor forskjell på erfaringen til trenerne og jeg hadde ikke vært i tvil hvilke tur jeg hadde tatt. Endret 19. mai 2023 av 123Frustrert 15 3
Ice-91 Skrevet 19. mai 2023 #82872 Skrevet 19. mai 2023 Klementine skrev (1 time siden): Denne kommentaren avkler jo bedriften fullstendig! Læreren i dette tilfellet har vel ikke hatt ansvar for mer enn innledningen til en yogaklasse, og da innenfor "trygge" rammer av likesinnende. Helt utrolig. Er ikke rart at hun har prestasjonsangst! Veldig spent på hvem som melder seg på denne turen - og om læreren selv må sykemelde seg fra sine forpliktelser grunnet "migrene" underveis og kunstig høyt arbeidspress. Jeg og lurer veldig på hvem og hvor mange som melder seg på. Det beste er jo at vi får svar på dette i okt/nov. Men de kan jo like gjerne fjerne «spør oss om hva som helst» som står i bioen på Netfit 21
På besøk Skrevet 19. mai 2023 #82873 Skrevet 19. mai 2023 ingo skrev (1 time siden): Kanskje det er ferdiglagd program og innlest coaching på øret a la slik Endomondo hadde før de la ned? Vi får nok vite detaljene ved lansering. Det er jo flere onlinetrenere som gjør dette - Cathrine Collins og Fitfocus blant annet. Collins driver jo livetrening 2 ganger i uka, samt 2 innspilte økter for sine kunder i portal. Samtidig legger hun nesten daglig ut korte og effektive økter man kan gjøre hjemme med lite/enkelt utstyr. Hun står opp klokka 6 og spiller inn en økt før ungene står opp, følger på skolen og lager et par økter til. Jeg så på netfit (før de stengte) at de hadde filmen én økt (!) til netfit der caroline pusher deg gjennom 3*5 (eller no). Uten å ha sett endelig resultat tenker jeg at det er vanskelig å ha fokus på den du skal trene når du løper ute på en bane. Det må være utfordrende å holde oversikt på musikk, intervaller og instruksjon når man ikke kan ha en liten notatlapp foran seg... Ikke kan hun se på drittserier mens hun instruerer heller. Blir spennende å se! 17
Populært innlegg CityCityBangBang Skrevet 19. mai 2023 Populært innlegg #82874 Skrevet 19. mai 2023 (endret) Hei dere. Bli med til Italia!!! 🤩 Jeg arrangerer matlagingskurs i Italia til høsten. Tid og sted er ikke helt bestemt enda, men det kommer veeeeeeeeeldig snart. Og hvem er jeg? Joda, jeg er en jente med italienske aner (min bestefars oldemor var ¼ italiensk) som har stor interesse for matlaging. Jeg har ingen formell utdannelse, men kommer til å ta igjen det ved å gå igjennom alt dette på Internett: Kilde Google: Jeg ser også fast på Matkanalen «Cook Like an Italian» - og der har jeg plukket opp mye altså. Har du spørsmål til dette er det bare å komme med dem. Jeg skal svare så godt jeg bare kan hvis du ikke spør for vanskelig da, eller bare er ute etter å «hate på meg». Det vil bli rift om plassene, så her gjelder det å være rask. Pris og sånt kommer etterhvert. Håper DU vil bli med. 😊 Endret 19. mai 2023 av CityCityBangBang 65 5 15
neon_sun Skrevet 19. mai 2023 #82875 Skrevet 19. mai 2023 CityCityBangBang skrev (5 minutter siden): Hei dere. Bli med til Italia!!! 🤩 Jeg arrangerer matlagingskurs i Italia til høsten. Tid og sted er ikke helt bestemt enda, men det kommer veeeeeeeeeldig snart. Og hvem er jeg? Joda, jeg er en jente med italienske aner (min bestefars oldemor var ¼ italiensk) som har stor interesse for matlaging. Jeg har ingen formell utdannelse, men kommer til å ta igjen det ved å gå igjennom alt dette på Internett: Kilde Google: Jeg ser også fast på Matkanalen «Cook Like an Italian» - og der har jeg plukket opp mye altså. Har du spørsmål til dette er det bare å komme med dem. Jeg skal svare så godt jeg bare kan hvis du ikke spør for vanskelig da, eller bare er ute etter å «hate på meg». Det vil bli rift om plassene, så her gjelder det å være rask. Pris og sånt kommer etterhvert. Håper DU vil bli med. 😊 😂😂😂😂 11
Kollontaj Skrevet 19. mai 2023 #82876 Skrevet 19. mai 2023 Jeg tror egentlig det der holder som utdanning om du vil være i influencergamet! @CityCityBangBang 21 2
CityCityBangBang Skrevet 19. mai 2023 #82877 Skrevet 19. mai 2023 Just now, Kollontaj said: Jeg tror egentlig det der holder som utdanning om du vil være i influencergamet! @CityCityBangBang Ja, det var det jeg akkurat fant ut jeg også. Her skal det tjenes penger!!!! 😆😇 13 1
Kollontaj Skrevet 19. mai 2023 #82878 Skrevet 19. mai 2023 Dropp «formell utdannelse» og skriv «har vært mye på dataen». ☺️ Holder i massevis! 32 1 5
CityCityBangBang Skrevet 19. mai 2023 #82879 Skrevet 19. mai 2023 1 minutt siden, Kollontaj said: Dropp «formell utdannelse» og skriv «har vært mye på dataen». ☺️ Holder i massevis! Smart!!! 😅 Bør kanskje investere i en sånn data som CBE har også, en sånn "Aisher"? 16 1 1
Malum Skrevet 19. mai 2023 #82880 Skrevet 19. mai 2023 Malum skrev (4 timer siden): Jeg mente selvfølgelig Danae Mercer sin eksponering av datteren sin, ja. Det er daglig deling av helt private stunder via video og bilde. Hun er et forbilde når det kommer til kamp mot kroppspress og thinspo men hun har virkelig ikke fått med seg en dritt når det kommer til barns rett til privatliv. Veldig synd. Jaggu!!!! Dette ble lagt ut av Danae Mercer for en halvtime siden 👏👏👏 Kilde: https://www.instagram.com/p/CsbuM09Nz_o/?igshid=MzRlODBiNWFlZA= 43 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå