Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest Kattedama
servitrise&suppe skrev (4 minutter siden):

Nei. Hun sa bare at det var hets og at folk ville ødelegge og ikke var så greie. Noen mennesker, ikke alle. 

En bedrift  med et lettbent forhold til sannhet og historie med bortforklaringer så fort de blir tatt med buksa nede, har ingen troverdighet når det gjelder denne historien. Når det er sagt så er det allerede blitt informert detaljert om saken hos @FruJohansen. Ligger på hennes story på IG. Og hærverk kan IKKE forsvares uansett, enda verre at det er en voksen mann som nærmer seg 40 som har gjort noe så idiotisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kattedama
servitrise&suppe skrev (1 minutt siden):

Det er lite sannsynlig at noen av oss kan bedømme hva som egentlig skjedde. Her handler det nok mer om hva vi velger å tro ut fra det lille vi har fått vite. Hvis jeg tenker adferdsmønster når folk blir krenket eller sinte, og resten av historien om at hun som ble utsatt ikke ville stå fram, og at det løste seg såpass lett hos politiet, så tror jeg på Berg Eriksen sin versjon her. 

Vi har fått vite mye, alt er godt dokumentert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (Akkurat nå):

Tenk å sitte her og forsvare trakassering og skadeverk. Helt utrolig. 

Å se flere sider og foranledning til en situasjon er ikke å forsvare. Jeg har også klart uttrykt helt klart at jeg ikke aksepterer hets. Fysisk og psykisk vold syns jeg er vanskelig å bedømme ut fra hva som er verst og verre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

servitrise&suppe skrev (5 minutter siden):

Det er lite sannsynlig at noen av oss kan vite sikkert hva som egentlig skjedde. Her handler det nok mer om hva vi velger å tro ut fra det lille vi har fått vite. Hvis jeg tenker adferdsmønster når folk blir krenket eller sinte, og resten av historien om at hun som ble utsatt ikke ville stå fram, og at det løste seg såpass lett hos politiet, så tror jeg på Berg Eriksen sin versjon her. 

De har ikke uttalt seg

• Liker 23
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (1 minutt siden):

De har ikke uttalt seg

Jeg forholder meg til det to brukere her skriver. Hvis de lyver må du nesten ta det opp med dem. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se flere sider og foranledning til en situasjon er ikke å forsvare. Jeg har også klart uttrykt helt klart at jeg ikke aksepterer hets. Fysisk og psykisk vold syns jeg er vanskelig å bedømme ut fra hva som er verst og verre. 

Du skriver jo at fornærmede fortjente trakassering og hærverk, så dermed forsvarer du handlingene til LKE. Og det er vel heller ikke opp til deg å bedømme hva som er verst av fysisk og psykisk vold, med mindre du selv er i situasjonen. 

• Liker 24
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

servitrise&suppe skrev (26 minutter siden):

En annen ting er hun som ble utsatt for dette. Hun ville ikke stå fram. Det løste seg også greit på politistasjonen. Alt i alt hvis man er rimelig intelligent, så skjønner man at dette ikke var på grunn av en eneste saklig kommentar.

Det løste seg greit fordi LKE tilsto.

Hva er det du prøver å hevde? At vedkommende fortjente forfølgelse og skadeverk?

• Liker 29
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

servitrise&suppe skrev (3 minutter siden):

Jeg forholder meg til det to brukere her skriver. Hvis de lyver må du nesten ta det opp med dem. 

Hvilke innlegg her sikter du til?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (2 minutter siden):

Du skriver jo at fornærmede fortjente trakassering og hærverk, så dermed forsvarer du handlingene til LKE. Og det er vel heller ikke opp til deg å bedømme hva som er verst av fysisk og psykisk vold, med mindre du selv er i situasjonen. 

Nei, jeg skriver ikke at noen fortjente noe. La oss si at du treffer en person på gata som slenger en kommentar til deg. Du ville enten ignorert eller kanskje svart igjen. Kanskje du hadde dyttet til vedkommende eller slått en gang. Siste er ikke å anbefale på noen måte. Så, hvis det viste seg å være en som har trakkasert deg i andres påsyn over tid- da kunne du mistet besinnelsen fordi du allerede hadde opparbeidet deg et sinne mot hen. Du ville blitt anmeldt og fått straff i form av bot eller noe annet. Men tror du alle ville dømt deg like hardt med en forhistorie? Det er ikke å forsvare men å se det formildende i en situasjon. Ihvertfall til en grad at du ikke fikk kritikk og kjeft for det i lange tider etterpå. Jeg vet ikke om du er enig i det, men jeg tror ikke at jeg tenker så unormalt her? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg skriver ikke at noen fortjente noe. La oss si at du treffer en person på gata som slenger en kommentar til deg. Du ville enten ignorert eller kanskje svart igjen. Kanskje du hadde dyttet til vedkommende eller slått en gang. Siste er ikke å anbefale på noen måte. Så, hvis det viste seg å være en som har trakkasert deg i andres påsyn over tid- da kunne du mistet besinnelsen fordi du allerede hadde opparbeidet deg et sinne mot hen. Du ville blitt anmeldt og fått straff i form av bot eller noe annet. Men tror du alle ville dømt deg like hardt med en forhistorie? Det er ikke å forsvare men å se det formildende i en situasjon. Ihvertfall til en grad at du ikke fikk kritikk og kjeft for det i lange tider etterpå. Jeg vet ikke om du er enig i det, men jeg tror ikke at jeg tenker så unormalt her? 

Jo, her tenker du faktisk veldig unormalt. Anbefaler deg å legge denne ballen død.

Du bare spekulerer, og det i noe du ikke har den fjerneste anelse om. 

• Liker 19
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...