Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
FruRosa skrev (31 minutter siden):

Damen hevder at alle har tid til å trene, men har ikke selv klart å finne tid til yoga!

Nå skal hun altså, uten å vite at yoga faktisk er noe for henne,  "utdanne" seg til yogalærer ...

Ja, det er utrolig rart å ikke nevne yoga i det hele tatt, være skeptisk til treningseffekten og plutselig skal du bli instruktør… Som veldig mye annet med denne bedriften virker det hverken genuint eller troverdig… Vi får håpe yoga stedet vet hva de sponser her…

• Liker 31
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nutz skrev (2 timer siden):

Oi se her har vi ombestemt oss ja!

Hmm, de skrev vel faktisk at yoga alene ikke hadde god nok treningseffekt. Her skriver de at det utfyller annen trening. Med andre ord, de sier vel egentlig ikke noe feil akkurat her? Helt enig i at det hele er både regissert og lite genuint, men de sier egentlig ikke mot seg selv her i mine øyne.

• Liker 4
Skrevet

Legg merke til at motivasjonen og argumentasjonen for å bli instruktør, er egne behov. Hun klarer altså ikke engang under løgn å styre unna egoet, men har fokus på eget savn etter introspeksjon og ro i en travel hverdag fremfor et ønske om å bidra med noe bra for andre. Det er litt fascinerende.

(Sannheten er at hun er drevet av penger).

• Liker 30
Skrevet
6 minutter siden, ~ Ada ~ said:

Legg merke til at motivasjonen og argumentasjonen for å bli instruktør, er egne behov. Hun klarer altså ikke engang under løgn å styre unna egoet, men har fokus på eget savn etter introspeksjon og ro i en travel hverdag fremfor et ønske om å bidra med noe bra for andre. Det er litt fascinerende.

Og utfra den forklaringen stusser jeg på hvorfor hun skal bli instruktør. Hvorfor ikke gjøre som vanlige folk og ta et kurs eller delta på vanlige yogatimer? Skal du bli instruktør må du jo lære hvordan kommunisere dette utad, ikke fokusere på egne behov. Gir jo søren ingen mening... 

Skrevet
Albbas skrev (3 minutter siden):

Gir jo søren ingen mening... 

Er vel lenge siden herr og fru sine eskapader har gitt noe mening uansett da 😛

• Liker 14
Skrevet
Albbas skrev (5 minutter siden):

Og utfra den forklaringen stusser jeg på hvorfor hun skal bli instruktør. Hvorfor ikke gjøre som vanlige folk og ta et kurs eller delta på vanlige yogatimer? Skal du bli instruktør må du jo lære hvordan kommunisere dette utad, ikke fokusere på egne behov. Gir jo søren ingen mening... 

Ikke sant? Det henger jo ikke sammen i det hele tatt dette. Som veldig mye annet; ikke troverdig i det hele tatt…

• Liker 8
Skrevet
Just now, Skrottefar said:

Er vel lenge siden herr og fru sine eskapader har gitt noe mening uansett da 😛

Ja men YOGA liksom... Jeg er egentlig ikke så frustrert på CBE, ingenting der sjokkerer meg, men på at det faktisk finnes slike jallakurs for å bli "instruktør". 

Skrevet
Albbas skrev (6 minutter siden):

Det blir gjerne en del logiske brister under løgn.

• Liker 10
Skrevet
~ Ada ~ skrev (4 minutter siden):

Ikke uenig, men samtidig veldig generelt: Det spilles på gjenkjennelsesfaktorer i markedsføringen som "hektisk hverdag, alltid hatt lyst, finne tid, gjør det for min egen del"...alle de vanlige argumentene kvinner i målgruppa i den virkelige verden det søkes å nå stadig bekjenner. Forskjellen er at cbe jobber med å selge annonseplass for markedsføring og ikke reellt trenger å kompromisse for å få en hektisk hverdag til å gå rundt.

Dette er reinspikka fluff for reklamens skyld. I ukene fremover kommer det mye yoga-fluff bi ikke visste hun elsket samt lenke til kurs alle rundt leirbålet kan delta på. Helt i likhet med PT-deltidsstudiet hun skulle ta på deltid (jepp, deltidsstudium på deltid fordi hektisk hverdag) hos Active Education i 2015 som i ettertid viste seg å være reklame og lite annet. Ikke fullført, selvsagt.

https://www.nettavisen.no/fotballfrue/caroline-berg-eriksen/personlig-trener/na-blir-hun-personlig-trener/s/12-95-8540741

• Liker 29
  • Nyttig 4
Skrevet

(Takk, folkens) 😘

• Liker 28
  • Hjerte 3
Skrevet
Rastebenk skrev (8 timer siden):

Tenk så utrolig morsom reklame de kunne ha laget for forbrukslån! LKE som tusler betuttet ut av Politihuset, plukker opp en gigatjukk regning fra fornærmedes advokat og ser ned i sin tomme lommebok. Prøver seg på en ubehjelpelig "jeg kan hjelpe deg med HVA SOM HELST!!"-reklame for seg selv som coach på IG, uten effekt.

TADA - Anyfin!! 💰💰

#aldrimernattfly

#aldrimersvigermorsferieleilighet

#aldrimerpiratkopiertevesker

Hva er greia med piratkopi av vesker? Har ikke fått det med meg 😬

• Liker 2
Skrevet (endret)

Takk, @FruJohansen! Tror noen på dette? Hvorfor ikke begynne selv i det små, finne ut om dette er noe for henne, finne tid -  faktisk praktisere (ja, for yoga er en praksis, ikke en treningsform, som noen har påpekt her tidligere). SÅ evt vurdere lærerutdannelse. De færreste gjør det uten å ha praktisert noen år. Dette kunne jo blitt bra content også. 

Endret av Trelawney
  • Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (2 minutter siden):

Det spilles på gjenkjennelsesfaktorer i markedsføringen

Det har du jo selvfølgelig rett i; bevisst strategi for resonans og leirbål. Etter boka da, med andre ord og ikke det jeg bemerket. Takk.

• Liker 10
Skrevet
Hereforthecomments skrev (36 minutter siden):

Hva er greia med piratkopi av vesker? Har ikke fått det med meg 😬

Ekte dior:image.thumb.png.e0722c3bd3c1945bc9710da8d36c76b1.png

https://www.dior.com/en_lu/fashion/products/M1286ZRIW_M928-large-dior-book-tote-blue-dior-oblique-embroidery-42-x-35-x-18.5-cm

Tyrkia edition:

image.thumb.png.d49963cbfbb10b131c29903f6e4e3480.png

Cbe insta

image.thumb.png.eb592ee8a16fe7da1d25fa1f78de89f7.png

Ser tydelig på detaljene at det ikke er samme. Hun har flashet en fake Chloe-veske som dukket opp på sydenferie også. Bla tilbake til september/oktober i denne tråden så finner du...

• Liker 31
  • Nyttig 6
Skrevet

Livet er ikke så glamorøst som de vil ha det til…

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (29 minutter siden):

CBE.no har bestemt seg for å bli yoga-lærer. En betalt sådan. Uten noen gang, ever, aldri, noensinne ha nevnt yoga med ett eneste ord. WTAF? 
Det er det minst troverdige på denne siden av 2015! 
😳😂

Nå må du gi deg. Hun har uttalt at det har ingen effekt på hjerte-og karsystemet og på skjelettet, så hun har så absolutt vist stort engasjement for dette før.

Endret av ~ Ada ~
Rettet feilsitering
  • Liker 26
Skrevet

Barna er ikke eksponert siste dagene. Det er veldig bra. Håper de er mer enn skremt av media. 

Det kan virke som om Trreasure A/S forsøker å sku skuta over til til å kun inneholde trening.... Bra for de som gidder.

For oss som ikke gidder virker x antall km uansett tullete. 

Jeg kjører  på jobb, og jeg går en tur med bikkja på kvelden. Jeg har en travel jobb i et helseforetak.

Jeg har lyst å bruke ropert til eierene av dette foretaket: DERE ER IKKE I TAKT MED TIDEN. 

Publisere at to voksne mennesker suller rundt (jeg får ikke med meg alt) det jeg ser er negler,hår og smoothies...

Skulle ønske mer refleksjon og ekte liv.

• Liker 33
Skrevet

Noen som vet hvordan hun og Lars Kristian lå an på skattelistene? Skulle gjerne søkt, men redd for bilen min. 

• Liker 14
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...