Klink Skrevet 17. januar 2023 #75341 Del Skrevet 17. januar 2023 loffen skrev (Akkurat nå): Ææærgjjhhhhhhh!! Og du da, du følger med???! Ιμβεσιλρ Ja det gjør jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. januar 2023 #75342 Del Skrevet 17. januar 2023 Era Vulgaris skrev (1 time siden): Eventuelt en «Håret til CBE vokser» - minutt for minutt-sending. Dette er bare unødvendig kritikk. Bedre enn eksponering av barn. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 17. januar 2023 #75343 Del Skrevet 17. januar 2023 (endret) Klink skrev (47 minutter siden): Dette er bare unødvendig kritikk. Bedre enn eksponering av barn. Rapportėr hvis du mener det er regelbrudd, hvis ikke får du nesten bare akseptere at du ikke er enig i alt det som enkelte velger å diskutere/kritisere. Endret 17. januar 2023 av Malum 19 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 17. januar 2023 #75344 Del Skrevet 17. januar 2023 Er det meg som blingser eller serverer hun uskrellet hvitløk? 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 17. januar 2023 #75345 Del Skrevet 17. januar 2023 FruRosa skrev (17 minutter siden): Er det meg som blingser eller serverer hun uskrellet hvitløk? Dette er ikke noe å kritisere. Noen liker uskrellet hvitløk 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 17. januar 2023 #75346 Del Skrevet 17. januar 2023 Mrs Robinson skrev (1 minutt siden): Dette er ikke noe å kritisere. Noen liker uskrellet hvitløk Ehhhh, jeg har ikke kritisert det! Jeg stilte et spørsmål! Jeg personlig har aldri opplevd at noen spiser uskrellet hvitløk, men om det er vanlig å gjøre det beklager jeg spørsmålet mitt. 36 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mater.sapiens Skrevet 17. januar 2023 #75347 Del Skrevet 17. januar 2023 FruRosa skrev (25 minutter siden): Er det meg som blingser eller serverer hun uskrellet hvitløk? Man fjerner seg mer og mer fra virkeligheten. I bruntoner. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 17. januar 2023 #75348 Del Skrevet 17. januar 2023 FruRosa skrev (18 minutter siden): Ehhhh, jeg har ikke kritisert det! Jeg stilte et spørsmål! Jeg personlig har aldri opplevd at noen spiser uskrellet hvitløk, men om det er vanlig å gjøre det beklager jeg spørsmålet mitt. Men det finnes folk som liker skallet på løken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sure sitronen Skrevet 17. januar 2023 #75349 Del Skrevet 17. januar 2023 FruRosa skrev (41 minutter siden): Ehhhh, jeg har ikke kritisert det! Jeg stilte et spørsmål! Jeg personlig har aldri opplevd at noen spiser uskrellet hvitløk, men om det er vanlig å gjøre det beklager jeg spørsmålet mitt. Eg har aldri aldri opplevd det. Nå har eg lært noe nytt i dag faktisk 🤣 14 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 18. januar 2023 #75350 Del Skrevet 18. januar 2023 Klink skrev (9 timer siden): Dette er bare unødvendig kritikk. Bedre enn eksponering av barn. Godt vi har vår egen forumpolitikonstabel Klink til å passe på hva en får lov å skrive her. Rapporter meg da, hvis det er brudd på reglene. Hvis ikke, forbeholder jeg meg retten til å ytre meg. 33 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 18. januar 2023 #75351 Del Skrevet 18. januar 2023 FruRosa skrev (8 timer siden): Ehhhh, jeg har ikke kritisert det! Jeg stilte et spørsmål! Jeg personlig har aldri opplevd at noen spiser uskrellet hvitløk, men om det er vanlig å gjøre det beklager jeg spørsmålet mitt. Jeg har heller aldri sett det før, så det var da helt greit å spørre om tenker jeg. Men, disse babyporsjonene hun viser bekymrer meg. Godt mulig hun spiser mye mer enn det hun viser frem (det håper jeg med den treningsmengden) Men, det å faktisk vise disse små porsjonene syns jeg ingenting om. Det er noe med hva slags signaler det sender. 35 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 18. januar 2023 #75352 Del Skrevet 18. januar 2023 Mrs Robinson skrev (8 timer siden): Dette er ikke noe å kritisere. Noen liker uskrellet hvitløk Hun stilte et spørsmål og det må være lov. Jeg kjenner ingen som spiser uskrellet hvitløk så jeg lurte på det samme 26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 18. januar 2023 #75353 Del Skrevet 18. januar 2023 Klink skrev (10 timer siden): Dette er bare unødvendig kritikk. Bedre enn eksponering av barn. Rapporter regelbrudd og ellers gi søren i å passe på alle andre enn deg selv! 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sol79 Skrevet 18. januar 2023 Populært innlegg #75354 Del Skrevet 18. januar 2023 Men spiser hun alene 10 hvitløksfedd til middag så er det like greit at hun holder seg på hjemmekontor og trener i kjelleren.. 😅 33 4 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 18. januar 2023 #75355 Del Skrevet 18. januar 2023 (endret) FruRosa skrev (9 timer siden): Er det meg som blingser eller serverer hun uskrellet hvitløk? Hvitløken er ovnsbakt, da skviser du den bare ut av skallet, den blir myk, søt og velsmakende😋😋 Endret 18. januar 2023 av Gladidagogså 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finngirl Skrevet 18. januar 2023 #75356 Del Skrevet 18. januar 2023 Skjønner ikke greia med Lifesum. «Nå får du hele 50 % på Lifesum ved å bruke kode Caroline» blabla. Men Lifesum har 50 % på abonnement helt uten noen kode. Fotoknudsen opplegg mao. 37 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 18. januar 2023 Populært innlegg #75357 Del Skrevet 18. januar 2023 (endret) Isild skrev (2 timer siden): Jeg har heller aldri sett det før, så det var da helt greit å spørre om tenker jeg. Men, disse babyporsjonene hun viser bekymrer meg. Godt mulig hun spiser mye mer enn det hun viser frem (det håper jeg med den treningsmengden) Men, det å faktisk vise disse små porsjonene syns jeg ingenting om. Det er noe med hva slags signaler det sender. Enig, disse babyporsjonene er thinspo på lik linje med de fleste selfiene hun legger ut. Det hjelper ikke at det er pasta. Nok en gang... Jeg må si at jeg stusser over at to mennesker som er selverklærte eksperter på kosthold og trening, tilsynelatende har et kosthold basert på pasta, pizza, brød, melkeprodukter, proteinpulver og kaffe. De hevder til og med å dele "sunne oppskrifter". Det er ingenting sunt med dette! Det mest positive jeg kan si er at det er billig. Men man kan fint inkorporere en og annen grønnsak i kostholdet sitt og fremdeles tilpasse det en slunken lommebok. Selv Rema1000 sine Under 100 lappen-oppskrifter inneholder rikelig med grønnsaker. Hvitløk kan inngå som 5 om dagen, men da skal det jo ganske store mengder til. Jeg er glad i ovnsbakt hvitløk selv, men ikke som eneste "grønne" innslag. Jeg hadde blitt deprimert av å spise så mye beige mat, men jeg innser at det er så mye deprimerende i livet til CBE at maten er det minste problemet. Det må være hardt å tviholde på narrativet om lykkelig liv, når man ser hvor nedover det har gått med henne. Sånn sett er den brukne neglen et friskt innslag, fordi det er det eneste ekte hun har levert på lang tid. Forøvrig forundrer det meg fortsatt at de kun spiser mat uten tyggemotstand. Grøt, smoothie, shakes og litt pasta... Har de problemer med tennene? Endret 18. januar 2023 av Felis 46 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 18. januar 2023 #75358 Del Skrevet 18. januar 2023 Ååå, kjenner jeg blir så provosert og irritert over noen av svarene i spørsmålsrundene på Netfit. Nå svarer de om ultraprossesert mat, snakker om kalorier og hva som er farlig og ikke farlig med den største selvfølgelighet. Tydelig at kalorifokuset er stort i bedriften, og de har NULL formell kompetanse til å uttale seg og bidra til påvirkning slik de formulerer seg. Det er noe med tonen og stilen i formuleringene, så skråsikkert og med en selvfølgelighet om at det ikke er andre svar som er rette enn deres. Kjente meg bare provosert akkurat nå over stilen og innholdet. Og å gå i en diskusjon med dem er jo nytteløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 18. januar 2023 #75359 Del Skrevet 18. januar 2023 (endret) Bulsara skrev (54 minutter siden): Ååå, kjenner jeg blir så provosert og irritert over noen av svarene i spørsmålsrundene på Netfit. Nå svarer de om ultraprossesert mat, snakker om kalorier og hva som er farlig og ikke farlig med den største selvfølgelighet. Tydelig at kalorifokuset er stort i bedriften, og de har NULL formell kompetanse til å uttale seg og bidra til påvirkning slik de formulerer seg. Det er noe med tonen og stilen i formuleringene, så skråsikkert og med en selvfølgelighet om at det ikke er andre svar som er rette enn deres. Kjente meg bare provosert akkurat nå over stilen og innholdet. Og å gå i en diskusjon med dem er jo nytteløst. Ja, det er bare tull de driver med. Jeg spiser helt vanlig mat som jeg er vokst opp med og det går helt fint. Skive og pålegg til lunch sammen med kollegaer og ikke noe fancy wannabe hjemme i beste arbeidstid mens man tar selfier og skryter av hvor mye man har trent. Det er ingen tvil om at hun er fanget i en sirkel mtp mat, trening og kroppsfokus som er vanskelig å komme ut av. Alt er bare meg, meg, meg. Det er en poseringskanal og har ingen ting med å inspirere andre å gjøre. Det ligger treningsprogram på Helsedirektoratets nettsider som man heller kan benytte seg av. Endret 18. januar 2023 av Surikatt 32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 18. januar 2023 #75360 Del Skrevet 18. januar 2023 Dersom man skal tro bildene som legges ut, så har hele familien mer eller mindre grønnsaks-allergi. Og det med den hvitløken … Den er nok bakt, og det er kjempegodt, men man legger den ved siden av retten, ikke oppå. Legger man den oppå må man pirke den bort for å kunne skvise ut innholdet, og så blir man fettete på hendene og trenger en vask. Eller så kan det jo hende at C liker skrellet. Hvem vet. Jeg hadde i alle fall reagert på å få servert bakt hvitløk på den måten. Poenget mitt er at de ikke har forstått at bildene de legger ut er illustrasjoner, ikke fri kunst. De ønsker å formidle noe konkret og da bør de gjøre det. 26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå