Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

loffen skrev (Akkurat nå):

Ææærgjjhhhhhhh!!  

Og du da,  du følger med???!  Ιμβεσιλρ

Ja det gjør jeg. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Era Vulgaris skrev (1 time siden):

Eventuelt en «Håret til CBE vokser» - minutt for minutt-sending. 

Dette er bare unødvendig kritikk. Bedre enn eksponering av barn. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (47 minutter siden):

Rapportėr hvis du mener det er regelbrudd, hvis ikke får du nesten bare akseptere at du ikke er enig i alt det som enkelte velger å diskutere/kritisere.

Endret av Malum
  • Liker 19
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (17 minutter siden):

Er det meg som blingser eller serverer hun uskrellet hvitløk?

Screenshot_20230117-234009_Instagram.jpg

Dette er ikke noe å kritisere.

Noen liker uskrellet hvitløk 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Robinson skrev (1 minutt siden):

Ehhhh, jeg har ikke kritisert det! Jeg stilte et spørsmål!

Jeg personlig har aldri opplevd at noen spiser uskrellet hvitløk, men om det er vanlig å gjøre det beklager jeg spørsmålet mitt.

• Liker 36
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (25 minutter siden):

Man fjerner seg mer og mer fra virkeligheten. I bruntoner. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (18 minutter siden):

Jeg personlig har aldri opplevd at noen spiser uskrellet hvitløk, men om det er vanlig å gjøre det beklager jeg spørsmålet mitt.

Men det finnes folk som liker skallet på løken 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (41 minutter siden):

Eg har aldri aldri opplevd det. Nå har eg lært noe nytt i dag faktisk 🤣

• Liker 14
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (9 timer siden):

Godt vi har vår egen forumpolitikonstabel Klink til å passe på hva en får lov å skrive her. Rapporter meg da, hvis det er brudd på reglene. Hvis ikke, forbeholder jeg meg retten til å ytre meg. 

• Liker 33
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (8 timer siden):

Jeg har heller aldri sett det før, så det var da helt greit å spørre om tenker jeg. 

Men, disse babyporsjonene hun viser bekymrer meg. Godt mulig hun spiser mye mer enn det hun viser frem (det håper jeg med den treningsmengden) Men, det å faktisk vise disse små porsjonene syns jeg ingenting om. Det er noe med hva slags signaler det sender. 

• Liker 35
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Robinson skrev (8 timer siden):

Hun stilte et spørsmål og det må være lov. Jeg kjenner ingen som spiser uskrellet hvitløk så jeg lurte på det samme

• Liker 26
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (10 timer siden):

Rapporter regelbrudd og ellers gi søren i å passe på alle andre enn deg selv!

• Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (9 timer siden):

Hvitløken er ovnsbakt, da skviser du den bare ut av skallet, den blir myk, søt og velsmakende😋😋

Endret av Gladidagogså
  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia med Lifesum. «Nå får du hele 50 % på Lifesum ved å bruke kode Caroline» blabla. Men Lifesum har 50 % på abonnement helt uten noen kode. Fotoknudsen opplegg mao. 

• Liker 37
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bulsara

Ååå, kjenner jeg blir så provosert og irritert over noen av svarene i spørsmålsrundene på Netfit. Nå svarer de om ultraprossesert mat, snakker om kalorier og hva som er farlig og ikke farlig med den største selvfølgelighet. Tydelig at kalorifokuset er stort i bedriften, og de har NULL formell kompetanse til å uttale seg og bidra til påvirkning slik de formulerer seg. Det er noe med tonen og stilen i formuleringene, så skråsikkert og med en selvfølgelighet om at det ikke er andre svar som er rette enn deres. Kjente meg bare provosert akkurat nå over stilen og innholdet. Og å gå i en diskusjon med dem er jo nytteløst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (54 minutter siden):

Ååå, kjenner jeg blir så provosert og irritert over noen av svarene i spørsmålsrundene på Netfit. Nå svarer de om ultraprossesert mat, snakker om kalorier og hva som er farlig og ikke farlig med den største selvfølgelighet. Tydelig at kalorifokuset er stort i bedriften, og de har NULL formell kompetanse til å uttale seg og bidra til påvirkning slik de formulerer seg. Det er noe med tonen og stilen i formuleringene, så skråsikkert og med en selvfølgelighet om at det ikke er andre svar som er rette enn deres. Kjente meg bare provosert akkurat nå over stilen og innholdet. Og å gå i en diskusjon med dem er jo nytteløst. 

Ja, det er bare tull de driver med. Jeg spiser helt vanlig mat som jeg er vokst opp med og det går helt fint. Skive og pålegg til lunch sammen med kollegaer og ikke noe fancy wannabe hjemme i beste arbeidstid mens man tar selfier og skryter av hvor mye man har trent. Det er ingen tvil om at hun er fanget i en sirkel mtp mat, trening og kroppsfokus som er vanskelig å komme ut av. Alt er bare meg, meg, meg. Det er en poseringskanal og har ingen ting med å inspirere andre å gjøre. Det ligger treningsprogram på Helsedirektoratets nettsider som man heller kan benytte seg av. 

Endret av Surikatt
  • Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man skal tro bildene som legges ut, så har hele familien mer eller mindre grønnsaks-allergi. Og det med den hvitløken … Den er nok bakt, og det er kjempegodt, men man legger den ved siden av retten, ikke oppå. Legger man den oppå må man pirke den bort for å kunne skvise ut innholdet, og så blir man fettete på hendene og trenger en vask. Eller så kan det jo hende at C liker skrellet. Hvem vet. Jeg hadde i alle fall reagert på å få servert bakt hvitløk på den måten. Poenget mitt er at de ikke har forstått at bildene de legger ut er illustrasjoner, ikke fri kunst. De ønsker å formidle noe konkret og da bør de gjøre det.

• Liker 26
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...