Hallepalle2 Skrevet 4. januar 2023 #74621 Del Skrevet 4. januar 2023 Klink skrev (28 minutter siden): Og hvorfor lurer vi på hvor barna var nyttårsaften? De hadde barnebord så de var hjemme, men om de feiret hos andre.. why not? Hvorfor du lurer på ting er det ingen som vet, men det er vel mulig at vedkommende lurte siden det er sjelden at barna deltar på noe uten å bli eksponert. Slike spørsmål er prisen å betale når man selger sine barn. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4. januar 2023 #74622 Del Skrevet 4. januar 2023 Danseskjørt skrev (30 minutter siden): Ok, bare lurte siden det så ut som det var en del alkohol med i bildet. Det går fint an å drikke litt alkohol selv med barn til stede. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4. januar 2023 #74623 Del Skrevet 4. januar 2023 Henikka skrev (29 minutter siden): Hvor ser du det? Jeg ser 2 flasker bobler og 1 flaske cider. Er det mye til 6-8 voksne? Absolutt ikke mener jeg. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4. januar 2023 #74624 Del Skrevet 4. januar 2023 Hallepalle2 skrev (6 minutter siden): Hvorfor du lurer på ting er det ingen som vet, men det er vel mulig at vedkommende lurte siden det er sjelden at barna deltar på noe uten å bli eksponert. Slike spørsmål er prisen å betale når man selger sine barn. Ansvarsfraskrivelse så det holder. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 4. januar 2023 #74625 Del Skrevet 4. januar 2023 Aricia skrev (41 minutter siden): @Klink Fint om du rapporterer regelbrudd i stedet for å svare på dem. 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 4. januar 2023 #74626 Del Skrevet 4. januar 2023 Klink skrev (12 minutter siden): Ansvarsfraskrivelse så det holder. Ansvarsfraskrivelse? Har du lyst å forklare? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg NettoppJa Skrevet 4. januar 2023 Populært innlegg #74627 Del Skrevet 4. januar 2023 (endret) Dette er veldig forvirrende... Først denne: Så denne: Story i dag på cbe insta Endret 4. januar 2023 av NettoppJa Bildene ble borte, lagt inn på nytt 61 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Skrottefar Skrevet 4. januar 2023 Populært innlegg #74628 Del Skrevet 4. januar 2023 NettoppJa skrev (3 minutter siden): Dette er veldig forvirrende... Først denne: Så denne: Story i dag på cbe insta Lifesum har et betalt partnerskap med CBE samtidig som hun reklamerer for noe av det samme i Netfit, dette kan da umulig være noe Lifesum bør godta? 51 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4. januar 2023 #74629 Del Skrevet 4. januar 2023 NettoppJa skrev (12 minutter siden): Dette er veldig forvirrende... Først denne: Så denne: Story i dag på cbe insta Samme smoothien som lifesum har oppskrift på? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 4. januar 2023 Populært innlegg #74630 Del Skrevet 4. januar 2023 NettoppJa skrev (1 time siden): Dette er veldig forvirrende... Først denne: Så denne: Story i dag på cbe insta Ja, dette er mildt sagt forvirrende! For eventuelle nye følgere som stikker innom, så kan man fort blande dette sammen. Tro at Lifesum er "trenings- og matkontoen min" (altså CBE.no sin) Eller at de presenterer Lifesum sine oppskrifter på egen konto- Netfit. Bare rot! Og at Caroline har brukt eller trengt Lifesum en eneste dag er bare tull. Er så lei av disse løgnene. Kan de ikke bare slutte med det der "jeg personlig sverger til..." 46 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imblar Skrevet 4. januar 2023 #74631 Del Skrevet 4. januar 2023 Nå har jeg trykket liker på en kommentar på Lifesum sin IG. Spent på om jeg blir blokkert av både CBE og Lifesum. 🍿 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 4. januar 2023 #74632 Del Skrevet 4. januar 2023 28 minutter siden, Isild said: Ja, dette er mildt sagt forvirrende! For eventuelle nye følgere som stikker innom, så kan man fort blande dette sammen. Tro at Lifesum er "trenings- og matkontoen min" (altså CBE.no sin) Eller at de presenterer Lifesum sine oppskrifter på egen konto- Netfit. Bare rot! Og at Caroline har brukt eller trengt Lifesum en eneste dag er bare tull. Er så lei av disse løgnene. Kan de ikke bare slutte med det der "jeg personlig sverger til..." Hah, dette er jo bare helt fjernt! Hun reklamerer for en konkurrerende tjeneste rett før hun reklamerer for sin egen(!) Er håpet at folk skal trykke seg inn på Netfit i stedet for LifeSum? Men nå sjekket jeg netfit.no og den siden er nede? Så hele netfit 'en deres er bare en instakonto? Ser for øvrig at det er masse sider som heter netfit, enda en kilde til forvirring. 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 4. januar 2023 #74633 Del Skrevet 4. januar 2023 Søren og...hvorfor valgte LIfesum CBE til å reklamere, Jeg liker LIFESUM og har brukt appen etpar år nesten så det frister å bytte til anna kostholdsapp 😜 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4. januar 2023 #74634 Del Skrevet 4. januar 2023 (endret) Gladidagogså skrev (3 minutter siden): Søren og...hvorfor valgte LIfesum CBE til å reklamere, Jeg liker LIFESUM og har brukt appen etpar år nesten så det frister å bytte til anna kostholdsapp 😜 Kan anbefale MyFitnessPal Men mulig den ikke inneholder oppskrifter og slikt som lifesum. Endret 4. januar 2023 av Klink 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 4. januar 2023 #74635 Del Skrevet 4. januar 2023 Klink skrev (9 minutter siden): Kan anbefale MyFitnessPal Men mulig den ikke inneholder oppskrifter og slikt som lifesum. joda, er oppskrifter der også 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 4. januar 2023 #74636 Del Skrevet 4. januar 2023 Klink skrev (11 minutter siden): Kan anbefale MyFitnessPal Men mulig den ikke inneholder oppskrifter og slikt som lifesum. Har betalt til juni og liker appen godt, så bytter nok ikke med det første. Men syns de har det et rart valg av reklamesamarbeid. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 4. januar 2023 #74637 Del Skrevet 4. januar 2023 Gladidagogså skrev (41 minutter siden): Har betalt til juni og liker appen godt, så bytter nok ikke med det første. Men syns de har det et rart valg av reklamesamarbeid. Send dem en melding om det. De kan ikke gjøre endringer om de ikke får tilbakemelding på valgene sine. 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 4. januar 2023 #74638 Del Skrevet 4. januar 2023 Klink skrev (3 timer siden): Samme smoothien som lifesum har oppskrift på? 🤔 Nei, det er ikke det. Bildet er av kjøleskapsgrøt ikke smoothie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne357 Skrevet 4. januar 2023 #74639 Del Skrevet 4. januar 2023 Isild skrev (2 timer siden): Ja, dette er mildt sagt forvirrende! For eventuelle nye følgere som stikker innom, så kan man fort blande dette sammen. Tro at Lifesum er "trenings- og matkontoen min" (altså CBE.no sin) Eller at de presenterer Lifesum sine oppskrifter på egen konto- Netfit. Bare rot! Og at Caroline har brukt eller trengt Lifesum en eneste dag er bare tull. Er så lei av disse løgnene. Kan de ikke bare slutte med det der "jeg personlig sverger til..." Men Netfit og Lifesum er to helt ulike ting! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 4. januar 2023 #74640 Del Skrevet 4. januar 2023 FruJohansen skrev (7 timer siden): Jeg siterer deg, uten å huske om det var du som kom med "to leger på besøk" - opplysningen i utgangspunktet, men det du skriver her peker i retning av hvorfor noen syns denne tråden er unødvendig kritisk. Jeg sjekket ikke selv hverken storiene til Caroline, og dermed ikke profilene til de som var tagget i dem. Men jeg fikk inntrykk av diskusjonen her at det ble gjort et stort poeng av at to leger hadde vært på besøk hjemme hos dem. I seg selv i beste fall en litt komsik kuriositet, og ikke noe jeg ville stilt meg spesielt kritisk til i utgangspunktet, men nå skjønner jeg at dette i tillegg er opplysninger man aktivt må oppsøke. Og så konkluderes det med at Caroline "skryter" av å ha leger i vennegjengen. Det er et bilde jeg ikke syns stemmer med virkeligheten, om det er slik at C bare har tagget de som var på besøk, en relativt vanlig ting å gjøre på sosiale medier. Jeg er glad for at du presiserte hvordan det ble lagt fram i kanalen hennes, hvis ikke ville denne tråden forledet meg til å tro noe som ikke stemte. Det var nettopp derfor jeg ønsket å påpeke det, at det aldri var nevnt noen plasser, besøket deres var kun tagget og derfra måtte man selv gjøre en jobb for å finne ut hvem disse menneskene var. Og akkurat det å tagge folk er jo helt vanlig og på ingen måte skryt, så jeg måtte sjekke litt rundt påstanden før det tok av. Det er så mye å ta de på at man trenger ikke leite med lupe og lage en halvsannhet. (Jeg svarer til nederste del av svaret ditt, får bare ikke til å utheve det på telefonen. Jeg vet at du nå vet at det ikke var meg som la det ut i utgangspunktet siden det ble sitert under innlegget her😄) 9 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå