~ Ada ~ Skrevet 1. januar 2023 #74241 Del Skrevet 1. januar 2023 Sirisiri10 skrev (9 timer siden): Men skal man gjøre det på en god, voksen og konstruktiv måte eller har det ikke noe å si? Oppsummert, så er jeg ikke enig i ditt syn på tråden og ditt fokus 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 1. januar 2023 #74242 Del Skrevet 1. januar 2023 12 hours ago, Minnie Mus said: Det er ikke noe galt, det er bare et stillbilde som ikke er redigert som magert thinspo, men en kvinne med former og litt ekstra på kroppen. Det er i sånne øyeblikk at man avslører all redigering og poseringer for å fremstå som sykelig mager når man egentlig har en helt normal kropp. Litt ekstra på kroppen?? What?? 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. januar 2023 #74243 Del Skrevet 1. januar 2023 Albbas skrev (Akkurat nå): Litt ekstra på kroppen?? What?? 🧐 Jeg håper "litt ekstra på kroppen" refererer til rumpeputa som åpenbart er en del av nyttårsantrekket. 38 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 1. januar 2023 #74244 Del Skrevet 1. januar 2023 22 minutter siden, Albbas said: Litt ekstra på kroppen?? What?? 🧐 Hun har jo litt ekstra på kroppen på dette bildet kontra bilder hun vanligvis legger ut. Armene er feks normale og ikke senete, det er til og med antydning til en liten mage. Altså en normalt slank kvinnekropp, ikke innhulet, beinete og senete som hun liker å fremstille seg. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 1. januar 2023 #74245 Del Skrevet 1. januar 2023 ~ Ada ~ skrev (11 timer siden): Skal verden bestå av instainfluensermareritt, blir det lite hyggelig. Takk og lov at noen viser de unge at dette verken er normalt eller greit, om de skulle forville seg inn på kg. Plastic fantastic (mm.) SKAL kritiseres og få motstand når det kommer fra kommersielle kilder. Tenk heller på de unge som evt ser alle hjertene og rosen i kommentarfeltet på den og lignende kanaler. Jeg er ikke uenig i at kritikkverdige ting skal frem i lyset og aldri vært. Da har du, og flere, misforstått grådig poenget mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 1. januar 2023 #74246 Del Skrevet 1. januar 2023 (endret) Så man kan ikke ha empati med CBE, stille spørsmål ved enkelte innlegg som postes og samtidig være kritisk til thinspo, eksponering av barn og dårlige verdier hos nevnte influenser? Er det bare kritikk som er akseptert i denne tråden? Endret 1. januar 2023 av Lill :) 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. januar 2023 #74247 Del Skrevet 1. januar 2023 Lill skrev (16 minutter siden): Så man kan ikke ha empati med CBE, stille spørsmål ved enkelte innlegg som postes og samtidig være kritisk til thinspo, eksponering av barn og dårlige verdier hos nevnte influenser? Er det bare kritikk som er akseptert i denne tråden? Sånn som i andre tråder om influencere da? 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt.lutt Skrevet 1. januar 2023 #74248 Del Skrevet 1. januar 2023 Cissacissa skrev (13 timer siden): Dette er stillbilde fra siste film lagt ut på insta. Kroppen ser helt merkelig ut. Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hva som er galt, men det ser bare galt ut… Det er vel det at hun kanskje bruker rompeputen? Litt sån bleierompe? Velkjent i en amerikansk familie.... 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 1. januar 2023 #74249 Del Skrevet 1. januar 2023 1 hour ago, Minnie Mus said: Hun har jo litt ekstra på kroppen på dette bildet kontra bilder hun vanligvis legger ut. Armene er feks normale og ikke senete, det er til og med antydning til en liten mage. Altså en normalt slank kvinnekropp, ikke innhulet, beinete og senete som hun liker å fremstille seg. Å beskrive en normal kropp som å ha litt ekstra synes jeg ikke noe om. Ekstra er jo noe som er utover normalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. januar 2023 #74250 Del Skrevet 1. januar 2023 Albbas skrev (5 minutter siden): Å beskrive en normal kropp som å ha litt ekstra synes jeg ikke noe om. Ekstra er jo noe som er utover normalen. Dette er jeg enig i. CBE har virkelig ikke "litt ekstra" på kroppen, det er en helt merkelig ting å påstå. 37 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 1. januar 2023 #74251 Del Skrevet 1. januar 2023 Ikke greit å skrive at Caroline har litt ekstra på kroppen. Det har hun virkelig ikke! Men, jeg er enig i at kroppen så mer naturlig og avslappet ut på bildet fra nyttårsaften, enn den gjør når hun bedriver thinspo-poseringer som da hun lå på mølla. 20 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. januar 2023 #74252 Del Skrevet 1. januar 2023 Lill skrev (55 minutter siden): Så man kan ikke ha empati med CBE, stille spørsmål ved enkelte innlegg som postes og samtidig være kritisk til thinspo, eksponering av barn og dårlige verdier hos nevnte influenser? Er det bare kritikk som er akseptert i denne tråden? Hvordan har man empati med en bedrift? Du sluker konseptet med søkke og snøre. Rapporter innlegg du mener bryter med reglene, og la moderator gjøre jobben. Det burde ikke være så vanskelig. 28 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 1. januar 2023 #74253 Del Skrevet 1. januar 2023 Orly skrev (56 minutter siden): Sånn som i andre tråder om influencere da? Ja, det er jo gjerne en miks av begge deler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 1. januar 2023 #74254 Del Skrevet 1. januar 2023 (endret) Malum skrev (32 minutter siden): Hvordan har man empati med en bedrift? Du sluker konseptet med søkke og snøre. Rapporter innlegg du mener bryter med reglene, og la moderator gjøre jobben. Det burde ikke være så vanskelig. Empati med Caroline (privatperson) som får mye kritikk hele tiden. Det er alltid noen som identifiserer seg med influenseren som kritiseres, det er jo derfor mange av de fortsatt er oppe og går etter 13 år (som er bare pyton). Poenget mitt er at en spesifikk tråd er det manet til empati ovenfor en viss shady influenser, mens når det skjer i denne tråden kommer det x antall innlegg fra røkla om narrativ, osv.... Jeg stiller meg bak kritikken ovenfor CBE 100 prosent, men ikke den uspiselige måten enkelte blir møtt på i denne tråden, når de ytrer en mening som ikke faller i god jord hos enkelte. Og det er vel i denne og SE tråden folk blir behandlet på den måten. Endret 1. januar 2023 av Lill :) 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 1. januar 2023 #74255 Del Skrevet 1. januar 2023 Lill skrev (1 time siden): Så man kan ikke ha empati med CBE, stille spørsmål ved enkelte innlegg som postes og samtidig være kritisk til thinspo, eksponering av barn og dårlige verdier hos nevnte influenser? Er det bare kritikk som er akseptert i denne tråden? Joda, det går da fint det. Jeg og mange med meg gjør alt dette i tråden og har gjort det i årevis, null problem. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 1. januar 2023 #74256 Del Skrevet 1. januar 2023 (endret) Aricia skrev (14 minutter siden): Joda, det går da fint det. Jeg og mange med meg gjør alt dette i tråden og har gjort det i årevis, null problem. Det gjenspeiler seg ikke tråden 😊 rart etter så mange år med den praksisen. Særlig når man påroper seg å være moralens høyborg på KG (andre tråder på KG er så mye verre). Endret 1. januar 2023 av Lill :) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 1. januar 2023 #74257 Del Skrevet 1. januar 2023 Den rumpeputa. Må hun slutte! Det ser himmelfallen teit ut. 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. januar 2023 #74258 Del Skrevet 1. januar 2023 (endret) Lill skrev (35 minutter siden): Empati med Caroline (privatperson) som får mye kritikk hele tiden. Det er alltid noen som identifiserer seg med influenseren som kritiseres, det er jo derfor mange av de fortsatt er oppe og går etter 13 år (som er bare pyton). Poenget mitt er at en spesifikk tråd er det manet til empati ovenfor en viss shady influenser, mens når det skjer i denne tråden kommer det x antall innlegg fra røkla om narrativ, osv.... Jeg stiller meg bak kritikken ovenfor CBE 100 prosent, men ikke den uspiselige måten enkelte blir møtt på i denne tråden, når de ytrer en mening som ikke faller i god jord hos enkelte. Og det et vel denne og SE tråden folk blir behandlet på den måten. Jeg er stort sett ikke i andre rampelystråder enn denne, bare en sjelden gang i SE og Pilotfrue-trådene, så det vet jeg ingenting om. Aner ikke hvilken spesifikk shady influenser du sikter til. Jeg ser uansett ikke helt hvilken relevans påstanden din har i denne tråden. Ris og ros, heller? Endret 1. januar 2023 av Malum 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 1. januar 2023 #74259 Del Skrevet 1. januar 2023 Lill skrev (18 minutter siden): Det gjenspeiler seg ikke tråden 😊 rart etter så mange år med den praksisen. Særlig når man påroper seg å være moralens høyborg på KG (andre tråder på KG er så mye verre). Nå er du litt uklar. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 1. januar 2023 #74260 Del Skrevet 1. januar 2023 Lill skrev (38 minutter siden): Empati med Caroline (privatperson) som får mye kritikk hele tiden. Det er alltid noen som identifiserer seg med influenseren som kritiseres, det er jo derfor mange av de fortsatt er oppe og går etter 13 år (som er bare pyton). Poenget mitt er at en spesifikk tråd er det manet til empati ovenfor en viss shady influenser, mens når det skjer i denne tråden kommer det x antall innlegg fra røkla om narrativ, osv.... Jeg stiller meg bak kritikken ovenfor CBE 100 prosent, men ikke den uspiselige måten enkelte blir møtt på i denne tråden, når de ytrer en mening som ikke faller i god jord hos enkelte. Og det er vel i denne og SE tråden folk blir behandlet på den måten. Men skjønner du da ikke at ingenting av det vi får presentert på plattformene hennes handler om privatpersonen Caroline? Ellers skjønner jeg ikke hva du henviser til med shady influensere og røkla? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå