Kattedama Skrevet 31. desember 2022 #74181 Del Skrevet 31. desember 2022 Sirisiri10 skrev (1 minutt siden): Og det er helt grei å reagere på det, men nå var det ikke det jeg kommenterte. Men igjen, jeg driver med idrett og jeg blir sprut rød i ansiktet fort, mens andre ser fanken meg like bra ut som før de startet selv med høy intensitet over 2 timer 🤣 Så der er man også ulik. Og derfor tolker man kontekst og kritikk på ulik måte. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 31. desember 2022 #74182 Del Skrevet 31. desember 2022 Ok, vi konkluderer med at noen blir svett andre ikke, noen blir utslitt etter 15 k lett løping, andre ikke. Er involvert i toppidrett og sett mye. Men ALDRI noen som deiger seg på mølla etter økt. I hvert fall ikke de som vil bli tatt seriøst. 34 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest YellowC Skrevet 31. desember 2022 #74183 Del Skrevet 31. desember 2022 Felis skrev (2 timer siden): Men så skriv det, da! Ikke dra inn proffløpere som løper en distanse som en middels handletur i matbutikken. Caroline ligger på mølla som ei skurefille etter 12 kilometer. Er det troverdig eller ei? Kjør debatt… Det er innlegg som dette som fordummer debatten! Det er helt greit å være kritisk til kritikken, jeg ønsker det velkommen. Men det går jo stort sett i personangrep, hersketeknikker, overdrivelser og idiotiske sammenligninger (her snakker jeg ikke kun om deg). Hold det redelig, slik at vi kan få en diskusjon, ikke bare steile fronter. Er du fullstendig blind??? Du angriper andre for det du gjør selv. Projeksjon på lavt nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 31. desember 2022 #74184 Del Skrevet 31. desember 2022 Kollontaj skrev (16 minutter siden): På Strava skrev hun LETT! 🙃 Ja, helt normalt å ligge «utslitt» på mølla etter lett økt. I en positur som er helt unaturlig… 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest YellowC Skrevet 31. desember 2022 #74185 Del Skrevet 31. desember 2022 Sirisiri10 skrev (43 minutter siden): Her inne er det ikke lov å være annet enn kritisk til cbe. Da blir man enten hudflettet eller så slettes innlegget. Det er også svært upopulært å si noe positivt eller forsvare/forklare cbe med mindre det viser noe negativt i bunn. Da blir man hudflettet eller så slettes meldingen. Der er ingenting konstruktivt med dette. Det er en tråd man drittslenger, henger ut og heksejakter en person skal man bli godtatt. I blant kommer det konstruktive innlegg som er både bra og viktig. Ørten ganger har jeg hørt fra folk som diskuterer her at det meste er konstruktiv kritikk. Enten for å forsvare drittslenging eller at man faktisk ikke evner å se hvor galt dette er. Det er en stygg tråd som burde vært stengt for lengst. Jeg er langt ifra alene å mene det. Jeg har sagt det før og sier det igjen, hva hvis dette var datteren din, søsteren din eller venninnen din som ble diskutert her inne? Hvor mange konstruktive innlegg ser du da? For uansett hva hun gjør er der feil. Det blir for dumt å si at man ikke kan bli utslitt av å løpe 12 km når man er godt trent. Når man ikke er mottakelig for det engang, som er fakta, og i tillegg mener jeg fordummer tråden og ikke holder meg redelig, ja da virker det som at det er natta. Som igjen gir mer mening om hvorfor enkelte har så stort behov for å hetse. Cbe har i underkant av 300.000 følgere. Her inne er det ikke 100 personer engang som diskuterer. Så uansett hvor mye man misliker henne finnes det faktisk mange som også liker henne, blir inspirert eller andre ting. Og kjernen her er behovet for å hetse. I flokk. Med moderator på laget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 31. desember 2022 Populært innlegg #74186 Del Skrevet 31. desember 2022 Sirisiri10 skrev (29 minutter siden): Her inne er det ikke lov å være annet enn kritisk til cbe. Da blir man enten hudflettet eller så slettes innlegget. Det er også svært upopulært å si noe positivt eller forsvare/forklare cbe med mindre det viser noe negativt i bunn. Da blir man hudflettet eller så slettes meldingen. Der er ingenting konstruktivt med dette. Det er en tråd man drittslenger, henger ut og heksejakter en person skal man bli godtatt. I blant kommer det konstruktive innlegg som er både bra og viktig. Ørten ganger har jeg hørt fra folk som diskuterer her at det meste er konstruktiv kritikk. Enten for å forsvare drittslenging eller at man faktisk ikke evner å se hvor galt dette er. Det er en stygg tråd som burde vært stengt for lengst. Jeg er langt ifra alene å mene det. Jeg har sagt det før og sier det igjen, hva hvis dette var datteren din, søsteren din eller venninnen din som ble diskutert her inne? Hvor mange konstruktive innlegg ser du da? For uansett hva hun gjør er der feil. Det blir for dumt å si at man ikke kan bli utslitt av å løpe 12 km når man er godt trent. Når man ikke er mottakelig for det engang, som er fakta, og i tillegg mener jeg fordummer tråden og ikke holder meg redelig, ja da virker det som at det er natta. Som igjen gir mer mening om hvorfor enkelte har så stort behov for å hetse. Cbe har i underkant av 300.000 følgere. Her inne er det ikke 100 personer engang som diskuterer. Så uansett hvor mye man misliker henne finnes det faktisk mange som også liker henne, blir inspirert eller andre ting. Selvfølgelig er det lov å være kritisk til kritikken! Jeg er det mange ganger selv og får likevel mange likes. Det er ikke alle som skriver i tråden, vet du, mange nøyer seg med å trykke liker på innlegg man er enige i, og hoppe over innlegg man er uenige i. Og veldig mange rapporterer, framfor å leke forumpoliti. Det er faktisk en mulighet... At innleggene dine blir moderert vekk, har med skrivestilen din å gjøre, ikke meningene dine. Eller tenker du at moderatorene er kritiske til bedriften og modererer skjevt på grunn av dette? I så fall kan jeg opplyse deg om at jeg sjeldent/aldri blir moderert de gangene jeg påpeker at brukere har tråkket over streken. Ei heller får jeg kjeft av andre brukere når jeg gjør det. Noen ganger blir vi ikke enige, selvfølgelig, vi har alle forskjellige terskler. Men da er vi enige om å være uenige. Hvorfor tror du jeg får en slik reaksjon, mens du får "kjeft"? Når jeg konfronterer deg med innleggene dine, tar jeg opp hva du faktisk skriver. Jeg kommer ikke med noe generelt svada om tråden i sin helhet, eller hvordan du behandler datteren din. Innlegget mitt var et typisk eksempel på dette. Du skrev "En proff løper kan bli sliten av noen 100 meter også. Kommer helt an på intensiteten 🤣" Det var dette jeg svarte på, og spurte om du virkelig trodde det. Da modererte du deg og skrev "Spurter den best trente løperen vi har med alt en har 12 kilometer, blir denne personen også utslitt. " Ser du forskjellen? Det første er en idiotisk overdrivelse som er så meningsløs at den forsurer tråden. Det siste er det vi kaller et "argument" Videre trekker du mobbekortet med "ville dere sagt dette til datteren deres...? " Hva med å forklare HVA du syntes var så feil i de innleggene? Vi har ei dame som poster på bedriftskanalen at hun tilsynelatende ligger utslått oppå mølla si etter 12 kilometer. Flere her finner ikke det troverdig. Personlig tror jeg hun ligger der, i en positur som om hun har ramlet ned fra 5. etasje, for å vise seg mest mulig flatterende i egne øyne. Altså thinspo, som jeg mener er skadelig. Hvorfor synes DU dette ikke skal diskuteres? Og når det kommer til spørsmålet ditt om jeg ville sagt noe lignende til barn eller venner, så er det en problemstilling jeg aldri har måttet for holde meg til. Jeg kjenner ingen, INGEN, som oppfører seg sånn! Men HVIS det var datteren min, eller en venninne, så hadde jeg tatt meg bryet med å fortelle hvordan dette var skadelig for andre. Forutsatt at det var en bedriftskanal, da, ikke en privat konto. 52 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 31. desember 2022 #74187 Del Skrevet 31. desember 2022 Lill skrev (12 minutter siden): Jeg er enig med deg . Og at hvis man er kritisk til det som blir skrevet så får man røkla mot seg, med både hederlige og uhederlige metoder. Ikke for å forsvare men kanskje for å oppklare, så er jo trådene på rampelys for de som er kritiske til influensere av ulike årsaker. Applaus og likes kan de da få på sine egne kanaler? Og det er bra med konstruktiv kritikk og noen har vært flinke til å komme med gode tilbakemeldinger og forklaringer ved uenighet. Da lærer man. Mye positivt har kommet fra tråden også. Og jeg har vært med å diskutere både negative og positive sider ved cbe. Men mye her er ren helsing og mobbing. Så lenge jeg lever vil jeg stå imot det, jeg vet hvor skadelig det er. Ikke bare ovenfor personer som blir utsatt for det, men også med tanke på unge (og eldre) som leser her inne og tror og tenker slik atferd er greit og viderefører det til det virkelige livet. Hva er konstruktivt med flere sider med diskusjon om utseende på kjolen hun brukte på julaften? Og da tenker jeg ikke på innlegg som forklarer og utdyper. Når jeg får høre at jeg fordummer tråden, at jeg bidrar til noe negativt fordi jeg kommenterte på at man faktisk kan bli utslitt av 12 km uansett hvor godt trent man er så blir jeg rett og slett oppgitt når det finnes haugevis av idiotiske innlegg her. Og ja, jeg har rapportert flere, blant annet "kvakk kvakk" med bilde av Donald. Men der er visst helt innafor. Ren mobbing, latterliggjøring og uthenging. Enkelte her fordrar ikke kun cbe, men andre som ikke er enig i deres tankegang og slenger da med leppa . Ganske sneversynt og lite lærerikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 31. desember 2022 #74188 Del Skrevet 31. desember 2022 Stargaze skrev (9 minutter siden): Ok, vi konkluderer med at noen blir svett andre ikke, noen blir utslitt etter 15 k lett løping, andre ikke. Er involvert i toppidrett og sett mye. Men ALDRI noen som deiger seg på mølla etter økt. I hvert fall ikke de som vil bli tatt seriøst. Helt greit å være ulike, enig med deg. Når CBE skriver LETT på Strava og ligger utslitt på IG er det litt merkelig. Det endres også ofte med hensyn til svetting, ikke-svetting alt ettersom. En periode var hun helt klissvåt etter trening, det er det slutt på. Da de gikk på kafe etter trening, svettet hun ikke. Jeg gir jo f i hva som er riktig, det er bløffingen og det varierende narrativet jeg kritiserer. (Det siste her er ikke rettet mot deg! 😅) 42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 31. desember 2022 #74189 Del Skrevet 31. desember 2022 Lill skrev (30 minutter siden): Jeg er enig med deg . Og at hvis man er kritisk til det som blir skrevet så får man røkla mot seg, med både hederlige og uhederlige metoder. Ikke for å forsvare men kanskje for å oppklare, så er jo trådene på rampelys for de som er kritiske til influensere av ulike årsaker. Applaus og likes kan de da få på sine egne kanaler? Røkla? Er det en ok måte å omtale de som ikke er enig med deg? 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 31. desember 2022 #74190 Del Skrevet 31. desember 2022 (endret) Kollontaj skrev (10 minutter siden): Røkla? Er det en ok måte å omtale de som ikke er enig med deg? Spar deg, kritikere av tråden har fått sterkere karakteristikker enn dette. Og ja det er røkla når det er alle mot en, eller har du en annen definisjon?https://ordbokene.no/bm/49352/røkkel Hvordan du får dette til å være et negativt ladet ord er for meg en gåte.. Endret 31. desember 2022 av Lill :) 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 31. desember 2022 #74191 Del Skrevet 31. desember 2022 Lill skrev (14 minutter siden): Spar deg, kritikere av tråden har fått sterkere karakteristikker enn dette. Og ja det er røkla når det er alle mot en, eller har du en annen definisjon?https://ordbokene.no/bm/49352/røkkel Hvordan du får dette til å være et negativt ladet ord er for meg en gåte.. 1 MUNTLIG rask pakk herk https://naob.no/ordbok/røkkel Mye som er en gåte, da. 22 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 31. desember 2022 #74192 Del Skrevet 31. desember 2022 (endret) Kollontaj skrev (4 timer siden): 1 MUNTLIG rask pakk herk https://naob.no/ordbok/røkkel Mye som er en gåte, da. Åja, muntlig ja. Nå var det slik at jeg skrev det og ikke sa det muntlig, så kan det da tolkes som en muntlig ytring? Spør for en venn. Ps, greit å være redelig da det muntlig også betyr de resterende. Kanskje ikke så viktig info det? I BESTEMT FORM ENTALL røkla MUNTLIG de resterende Endret 31. desember 2022 av Lill :) 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 31. desember 2022 #74193 Del Skrevet 31. desember 2022 Jeg tenker det er et litt rart argument å trekke mobbekortet i hytt og vær. For det første er det nok flere her inne som vet hva reell mobbing er, og for det andre vil en bedriftskonto med drøye 300k følgere aldri kunne føle seg mobbet og påberope seg skjev maktbalanse uansett hvor mye eieren av firmaet påberoper seg retten til å svinge mellom AS og privatperson etter eget forgodtbefinnende. Jeg aner ikke hvordan privatpersonen Berg Eriksen er, men tullballet som stadig deles på bedriftskontoen der det selges annonseplass forbeholder jeg meg retten til å kritisere når jeg mener kritikken er berettiget. Jeg drar gjerne sammenligningen med Reitan, Stordalen, Thon, Lunde Bakke, Khron Traaseth, Røynesdal og andre ledere som ikke legger seg i fosterstilling og skriker "hets" hver gang bedriftene og prosjektene deres kritiseres. Kritikk er en del av jobb. Da bør en lære seg profesjonnalitet og stå i den. Dessverre er det slik at påvirkerne tjener mest når de kan dra alle følgerne til leirbålet og synge flerstemt om svisker og kjoler fra Nelly, for hvis de et eneste sekund avslører at sannheten er at de driver butikk faller hele forretningsideen sammen. Og den avsløringen syns jeg er like grei å trekke frem i lyset på samme måte som med troll, så narrativ med negativ inflytelse kan sprekke. 36 3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 31. desember 2022 #74194 Del Skrevet 31. desember 2022 Felis skrev (25 minutter siden): Selvfølgelig er det lov å være kritisk til kritikken! Jeg er det mange ganger selv og får likevel mange likes. Det er ikke alle som skriver i tråden, vet du, mange nøyer seg med å trykke liker på innlegg man er enige i, og hoppe over innlegg man er uenige i. Og veldig mange rapporterer, framfor å leke forumpoliti. Det er faktisk en mulighet... At innleggene dine blir moderert vekk, har med skrivestilen din å gjøre, ikke meningene dine. Eller tenker du at moderatorene er kritiske til bedriften og modererer skjevt på grunn av dette? I så fall kan jeg opplyse deg om at jeg sjeldent/aldri blir moderert de gangene jeg påpeker at brukere har tråkket over streken. Ei heller får jeg kjeft av andre brukere når jeg gjør det. Noen ganger blir vi ikke enige, selvfølgelig, vi har alle forskjellige terskler. Men da er vi enige om å være uenige. Hvorfor tror du jeg får en slik reaksjon, mens du får "kjeft"? Når jeg konfronterer deg med innleggene dine, tar jeg opp hva du faktisk skriver. Jeg kommer ikke med noe generelt svada om tråden i sin helhet, eller hvordan du behandler datteren din. Innlegget mitt var et typisk eksempel på dette. Du skrev "En proff løper kan bli sliten av noen 100 meter også. Kommer helt an på intensiteten 🤣" Det var dette jeg svarte på, og spurte om du virkelig trodde det. Da modererte du deg og skrev "Spurter den best trente løperen vi har med alt en har 12 kilometer, blir denne personen også utslitt. " Ser du forskjellen? Det første er en idiotisk overdrivelse som er så meningsløs at den forsurer tråden. Det siste er det vi kaller et "argument" Videre trekker du mobbekortet med "ville dere sagt dette til datteren deres...? " Hva med å forklare HVA du syntes var så feil i de innleggene? Vi har ei dame som poster på bedriftskanalen at hun tilsynelatende ligger utslått oppå mølla si etter 12 kilometer. Flere her finner ikke det troverdig. Personlig tror jeg hun ligger der, i en positur som om hun har ramlet ned fra 5. etasje, for å vise seg mest mulig flatterende i egne øyne. Altså thinspo, som jeg mener er skadelig. Hvorfor synes DU dette ikke skal diskuteres? Og når det kommer til spørsmålet ditt om jeg ville sagt noe lignende til barn eller venner, så er det en problemstilling jeg aldri har måttet for holde meg til. Jeg kjenner ingen, INGEN, som oppfører seg sånn! Men HVIS det var datteren min, eller en venninne, så hadde jeg tatt meg bryet med å fortelle hvordan dette var skadelig for andre. Forutsatt at det var en bedriftskanal, da, ikke en privat konto. Men hvorfor rapporterer du ikke selv fremfor å leke moralpolitiet? Eller gjelder det ikke deg? Hvorfor? Veldig enkelt sagt, du har langt høyere rang enn meg i tråden og kommer med langt mer kritikk enn meg. Ikke så vanskelig å forstå. Du er ganske stygg til tider, men mod har høyere toleranse. Du mener at min kommentar var fordummende. Jeg kommenterte ikke på cbe sitt bilde, jeg kommenterte på utsagnet om at man ikke blir så utslitt etter å løpt 12 km når man er godt trent. Det er feil, det kommer an på intensiteten. Om cbe var utslitt liggende i den positureren mens hun tok bilde, kommenterte jeg IKKE på. Jeg "trekker mobbekortet" rett og slett fordi det er mye mobbing her inne. Helsing, latterliggjøring etc. Også av brukere som ikke er enige med all mobbingen. Ang mod har flere påpekt dette. Jeg kommenterte blant annet en som skrev kvakk kvakk til bildet hennes og bilde av Donald duck. Jævelig unødvendig. Jeg rapporterte også dette. Det ble stående, mens alle mine svar ble slettet. Det sier sitt at slik hetsing for stå. En ting er at du hadde fortalt hvor skadelig det var. Hadde du også i samme slengen fortalt hvor stygge klærne hennes var? At hun ligner på en and? At absolutt alt med henne er falskt? At hun ikke hadde venner, for det var aldri bilde av det på ig? Etc etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elina123 Skrevet 31. desember 2022 #74195 Del Skrevet 31. desember 2022 Så at hun delte en frisyre fra en hårstylist igår og skrev «så fin», denne storyen er borte nå. Nå er hun hos samme frisør/stylist og blir fikset til nyttårsfesten. Det er ikke reklamemerket, så regner med hun betaler selv! 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 31. desember 2022 #74196 Del Skrevet 31. desember 2022 (endret) Dette er en av gangene jeg føler at noe tar helt av … ved en misforståelse. @Sirisiri10 jeg oppfattet kommentaren din som litt overdrivelse - fordi du brukte den emojien bak. At du så blir anklaget for overdrivelse, skjønner jeg ikke da. 🤨 Er helt enig med deg i at godt trente folk kan absolutt bli utslitte, tar en seg helt, helt ut så tar en seg helt ut. Dog tviler jeg på at CBE var totalt utslått på det siste bildet her, det var nok andre ting som skulle vises enn utmattelse😁 Endret 31. desember 2022 av Zenhouse 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 31. desember 2022 #74197 Del Skrevet 31. desember 2022 Sirisiri10 skrev (1 minutt siden): Men hvorfor rapporterer du ikke selv fremfor å leke moralpolitiet? Eller gjelder det ikke deg? Hvorfor? Veldig enkelt sagt, du har langt høyere rang enn meg i tråden og kommer med langt mer kritikk enn meg. Ikke så vanskelig å forstå. Du er ganske stygg til tider, men mod har høyere toleranse. Du mener at min kommentar var fordummende. Jeg kommenterte ikke på cbe sitt bilde, jeg kommenterte på utsagnet om at man ikke blir så utslitt etter å løpt 12 km når man er godt trent. Det er feil, det kommer an på intensiteten. Om cbe var utslitt liggende i den positureren mens hun tok bilde, kommenterte jeg IKKE på. Jeg "trekker mobbekortet" rett og slett fordi det er mye mobbing her inne. Helsing, latterliggjøring etc. Også av brukere som ikke er enige med all mobbingen. Ang mod har flere påpekt dette. Jeg kommenterte blant annet en som skrev kvakk kvakk til bildet hennes og bilde av Donald duck. Jævelig unødvendig. Jeg rapporterte også dette. Det ble stående, mens alle mine svar ble slettet. Det sier sitt at slik hetsing for stå. En ting er at du hadde fortalt hvor skadelig det var. Hadde du også i samme slengen fortalt hvor stygge klærne hennes var? At hun ligner på en and? At absolutt alt med henne er falskt? At hun ikke hadde venner, for det var aldri bilde av det på ig? Etc etc? Nå har vel ikke Felis skrevet noe av dette? Hvis du vil diskutere det jeg har uthevet, bør du ta det med den det gjelder. Ikke holde folk i tråden kollektivt ansvarlige for det enkeltbrukere skriver. jeg synes forøvrig det er ganske forstemmende at det etter minst 12 år med profesjonell influenservirksomhet fortsatt er en rekke folk som kjøper narrativet om at dette er en privatperson som deler fra livet sitt, og at man derfor ikke kan være kritisk til verken positurer som fremmer et ekstremt kroppspress, merkverdige poseringer (HVEM legger seg ned på mølla etter en tøff løpeøkt, vrenger seg i et merkverdig positur og tar bilde av det?) eller utlevering av detaljer som vanligvis hører privatlivet til . Når noen eksponerer sine egne bar npå det groveste gjennom hele livet deres, så er det konsensus i bransjen om at man ved å påpeke det potensielt skadelige i dette, blir det beryktede mammapolitiet somblander seg i folks private liv og -avgjørelser og dessuten kan noen bli lei seg. Samtidig som det innkasseres bøtter og spann med penger fra annonsører somnsynes det er greit å utnytte et narrativ om at alt er personlige anbefalinger og preferanser selv om det er kjøpt og betalt. Og ja - hvis min søster elller venninne hadde drevet som CBE, skal jeg love at jeg hadde sagt noe. Jeg hadde både sagt noe om det enorme utseendefokuset og noe om barns rett til privatliv. Selv om jeg selvsagt hadde holdt meg for god til å driv e med kvakk-kvakk-kommentarer eller sammenliknet med ulike dyr. Slike kommentarer rapporterer jeg, jeg kommenterer ikke, fordi det er regelbrudd å svare på regelbrudd, og fordi det er avsporing å begynne brukerdebatt i en tråd som omhandler et gitt tema. 32 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 31. desember 2022 #74198 Del Skrevet 31. desember 2022 (endret) Sirisiri10 skrev (19 minutter siden): Men hvorfor rapporterer du ikke selv fremfor å leke moralpolitiet? Eller gjelder det ikke deg? Hvorfor? Veldig enkelt sagt, du har langt høyere rang enn meg i tråden og kommer med langt mer kritikk enn meg. Ikke så vanskelig å forstå. Du er ganske stygg til tider, men mod har høyere toleranse. Du mener at min kommentar var fordummende. Jeg kommenterte ikke på cbe sitt bilde, jeg kommenterte på utsagnet om at man ikke blir så utslitt etter å løpt 12 km når man er godt trent. Det er feil, det kommer an på intensiteten. Om cbe var utslitt liggende i den positureren mens hun tok bilde, kommenterte jeg IKKE på. Jeg "trekker mobbekortet" rett og slett fordi det er mye mobbing her inne. Helsing, latterliggjøring etc. Også av brukere som ikke er enige med all mobbingen. Ang mod har flere påpekt dette. Jeg kommenterte blant annet en som skrev kvakk kvakk til bildet hennes og bilde av Donald duck. Jævelig unødvendig. Jeg rapporterte også dette. Det ble stående, mens alle mine svar ble slettet. Det sier sitt at slik hetsing for stå. En ting er at du hadde fortalt hvor skadelig det var. Hadde du også i samme slengen fortalt hvor stygge klærne hennes var? At hun ligner på en and? At absolutt alt med henne er falskt? At hun ikke hadde venner, for det var aldri bilde av det på ig? Etc etc? Trodde den kvakk kvakk kommentaren var slettet? Endret 31. desember 2022 av Lill :) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 31. desember 2022 #74199 Del Skrevet 31. desember 2022 Revenge o'Cavatina skrev (19 minutter siden): eg drar gjerne sammenligningen med Reitan, Stordalen, Thon, Lunde Bakke, Khron Traaseth, Røynesdal og andre ledere som ikke legger seg i fosterstilling og skriker "hets" hver gang bedriftene og prosjektene deres kritiseres. Men nå er jo dette profesjonelle forretningsfolk da, som tydeligvis har vett til å forstå hva som bør deles og ikke. Nettopp det gjør at de oppretteholder profesjonaliteten og troverdigheten sin. I motsetning til visse andre 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 31. desember 2022 #74200 Del Skrevet 31. desember 2022 Stargaze skrev (2 minutter siden): Men nå er jo dette profesjonelle forretningsfolk da, som tydeligvis har vett til å forstå hva som bør deles og ikke. Nettopp det gjør at de oppretteholder profesjonaliteten og troverdigheten sin. I motsetning til visse andre Det kan så være. Men når en påvirker har et AS med management, bookingagent, regnskapsfører og har tatt seg betalt for alt fra bokanmeldelser til prevensjonsmidler i løpet av de siste 12 åene, bør profesjonaliteten være deretter. Samtidig kan jeg korrigere det å "veksle mellom AS og privatperson" til "veksle mellom AS og tilsynelatende privatperson" all den tid det er firmaets eier som ppberoper seg å "dele fra sitt liv som privatperson". Dette er jo hele forretningskonseptet i et nøtteskall, å til enhver tid fremstå som privat og fakturere deretter. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå