Gjest Sirisiri10 Skrevet 30. desember 2022 #74101 Del Skrevet 30. desember 2022 Katten89 skrev (12 minutter siden): Til dere som er kritiske til at antrekkene hennes blir vurdert: Hun lever av å REKLAMERE FOR KLÆR! Det er ikke hennes private stil som diskuteres. Det er faktisk mange som ikke klarer å skjønne at CBE ikke er en stakkars privatperson som legger ut dagboken sin på nett, Det er en forretningskvinne som driver et firma hvor hun selger annonseplass på sine profiler og får folk til å se reklamen fordi de følger noen glimt av livet sitt som hun viser frem. Tror mange glemmer at på ig ser vi kun noen få glimt av livet hennes. For all vi vet skiftet hun etter bildene ble tatt på julaften. At ozo ikke er oftere med på bildene betyr ikke at de ikke bruker tid med han osv. De små glimtene vi ser er som du sier, Business, ikke hele livet hennes. Er nok mye hun ikke deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 30. desember 2022 #74102 Del Skrevet 30. desember 2022 Felis skrev (51 minutter siden): Som er akkurat det samme som jeg har skrevet flere ganger, så hvilke poeng som fløy over hvem sitt hode kan vi være uenige om... Men ellers er vi nok enige😅 😅👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 30. desember 2022 #74103 Del Skrevet 30. desember 2022 Fizzypo skrev (51 minutter siden): Kjolen er ikke gjennomsiktig, den har et underskjørt i nude som i så dunkel belysning kan gi inntrykk av å være gjennomsiktig ut. Her er bildene av kjolen på modell, hentet fra Nelly.com: Se der, ja! Takk for korreksjonen😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 30. desember 2022 #74104 Del Skrevet 30. desember 2022 Kollontaj skrev (4 timer siden): Mister stadig følgere, 50 på onsdag. Gode nyheter!👌 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 30. desember 2022 #74105 Del Skrevet 30. desember 2022 Fizzypo skrev (2 timer siden): Kjolen er ikke gjennomsiktig, den har et underskjørt i nude som i så dunkel belysning kan gi inntrykk av å være gjennomsiktig ut. Her er bildene av kjolen på modell, hentet fra Nelly.com: Underskjørt eller ei, hvem er målgruppa hennes? Om kjolen er fin er egentlig ikke så relevant, for det er det vel like mange meninger om som det er mennesker, men hvem ønsker hun å treffe med klærne hun viser frem? Er målgruppa hennes kvinner med barn i skolealder og 8-16 jobb, eller er den studenter uten barn? Er den kvinner 35+, eller kvinner 20+? Når hun skrev blogg var det ressurssterke kvinner på hennes alder, nå 10 år senere er jeg sannelig ikke sikker, og dét burde egentlig være ganske tydelig når man jobber som influenser. Hun faller liksom mellom to stoler på alt hun foretar seg. Ene innlegget er det trening, neste er det kvalitetstid med barn og så er det fremvisning av klær som man ikke helt vet om er undertøy eller ei, men den røde tråden gjennom alt er kropp og nakenhet... 35 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 30. desember 2022 #74106 Del Skrevet 30. desember 2022 9 minutter siden, MacBeth said: Underskjørt eller ei, hvem er målgruppa hennes? Om kjolen er fin er egentlig ikke så relevant, for det er det vel like mange meninger om som det er mennesker, men hvem ønsker hun å treffe med klærne hun viser frem? Er målgruppa hennes kvinner med barn i skolealder og 8-16 jobb, eller er den studenter uten barn? Er den kvinner 35+, eller kvinner 20+? Når hun skrev blogg var det ressurssterke kvinner på hennes alder, nå 10 år senere er jeg sannelig ikke sikker, og dét burde egentlig være ganske tydelig når man jobber som influenser. Hun faller liksom mellom to stoler på alt hun foretar seg. Ene innlegget er det trening, neste er det kvalitetstid med barn og så er det fremvisning av klær som man ikke helt vet om er undertøy eller ei, men den røde tråden gjennom alt er kropp og nakenhet... Dette er så presist oppsummert. Klærne hun reklamerer for er de samme som for ti år siden, billige polyesterting fra Nelly og andre. Hun oppfører seg som om alt er som dengang, men de som var, i det minste, følgerne hennes, har jo utviklet seg enormt fra den gang. Jeg shopper ikke på Nelly nå som da, jeg har mer penger, så jeg shopper også dyrere, er mer fokusert på kvalitet i materialene, holdbarhet osv. Burde jo egentlig vært en gullgruve for CBE, masse gode og seriøse merker hun kunne ha frontet. I stedet går hun for akkurat det samme som før, jeg skjønner nesten ikke at det går an å utvikle seg så lite/ikke tilpasse seg utviklingen. Eller er det virkelig så lite penger i blogging nå, at det knapt er merker som vil reklamere? 27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elina123 Skrevet 30. desember 2022 #74107 Del Skrevet 30. desember 2022 Sirisiri10 skrev (2 timer siden): Tror mange glemmer at på ig ser vi kun noen få glimt av livet hennes. For all vi vet skiftet hun etter bildene ble tatt på julaften. At ozo ikke er oftere med på bildene betyr ikke at de ikke bruker tid med han osv. De små glimtene vi ser er som du sier, Business, ikke hele livet hennes. Er nok mye hun ikke deler. Jeg tror de fleste skjønner at vi ikke ser alt. Og det er heller ikke sikkert at alt vi ser, har skjedd - i alle fall ikke når det framvises på ig. Vi ser det CBE vil vise oss, dvs thinspo, kropp, trening, kropp, barneeksponering, overforbruk og kropp. 26 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. desember 2022 #74108 Del Skrevet 30. desember 2022 (endret) hvalstad45 skrev (18 minutter siden): Dette er så presist oppsummert. Klærne hun reklamerer for er de samme som for ti år siden, billige polyesterting fra Nelly og andre. Hun oppfører seg som om alt er som dengang, men de som var, i det minste, følgerne hennes, har jo utviklet seg enormt fra den gang. Jeg shopper ikke på Nelly nå som da, jeg har mer penger, så jeg shopper også dyrere, er mer fokusert på kvalitet i materialene, holdbarhet osv. Burde jo egentlig vært en gullgruve for CBE, masse gode og seriøse merker hun kunne ha frontet. I stedet går hun for akkurat det samme som før, jeg skjønner nesten ikke at det går an å utvikle seg så lite/ikke tilpasse seg utviklingen. Eller er det virkelig så lite penger i blogging nå, at det knapt er merker som vil reklamere? Det blogges ikke fra Sarp-residensen lengre. De har vel tidligere forsøkt seg med klær fra M.Birger og Ganni, uten at disse beit på kroken for samarbeid. De samarbeidene som er nå, er med ultrafast-fashion-nettbutikker som har avtaler med «alle» som vil. Endret 30. desember 2022 av Kollontaj 24 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vandelay Skrevet 30. desember 2022 #74109 Del Skrevet 30. desember 2022 (endret) Stargaze skrev (7 timer siden): Viktig å vise kropp i enhver anledning. Det er i hvertfall helt tydelig. Men lite inspirerende å se. Tenk om hun kunne inspirert. Med fine kjoler som passer hyttejulen (og resten av familiens juleantrekk), uformelle familieselskap etc. Hun kunne vist klær som passet de forskjellige anledningene. Masse flott å ta av. Kunne inspirert og brukt omgivelsene som tema. Men sånn det er nå bommer hun jo totalt. Hva tenker man egentlig når man tar på en nattøys lignende kjole på julaften med svigers, på fjellet…? At hun klarer å slappe av i et slikt antrekk? Det passer ikke inn. Hun kunne løftet seg betraktelig ved å gjøre dette på en annen måte. Men kropp er tydeligvis viktigst. Ikke rart følgerne detter av lasset, det er få likes og inntektene faller. Det er jo bare meg, meg, meg på en totalt uinspirerende måte, som svært få kan assosiere seg med. Hun skulle vel overgå Brooke, kanskje. Viktig å være den flotteste og mest sexy kvinnen. Endret 30. desember 2022 av Sultan 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 30. desember 2022 #74110 Del Skrevet 30. desember 2022 MacBeth skrev (34 minutter siden): Underskjørt eller ei, hvem er målgruppa hennes? Om kjolen er fin er egentlig ikke så relevant, for det er det vel like mange meninger om som det er mennesker, men hvem ønsker hun å treffe med klærne hun viser frem? Er målgruppa hennes kvinner med barn i skolealder og 8-16 jobb, eller er den studenter uten barn? Er den kvinner 35+, eller kvinner 20+? Når hun skrev blogg var det ressurssterke kvinner på hennes alder, nå 10 år senere er jeg sannelig ikke sikker, og dét burde egentlig være ganske tydelig når man jobber som influenser. Hun faller liksom mellom to stoler på alt hun foretar seg. Ene innlegget er det trening, neste er det kvalitetstid med barn og så er det fremvisning av klær som man ikke helt vet om er undertøy eller ei, men den røde tråden gjennom alt er kropp og nakenhet... Hun bommer- det er jeg enig i. Vil bare påpeke at hun kanskje håper å nå flere grupper? Angående klær så kan målgruppen være hvem som helst som syns stilen er fin? Uavhengig av alder og livssituasjon. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 30. desember 2022 #74111 Del Skrevet 30. desember 2022 Elina123 skrev (7 minutter siden): Jeg tror de fleste skjønner at vi ikke ser alt. Og det er heller ikke sikkert at alt vi ser, har skjedd - i alle fall ikke når det framvises på ig. Vi ser det CBE vil vise oss, dvs thinspo, kropp, trening, kropp, barneeksponering, overforbruk og kropp. Ja, de fleste skjønner det nok, men enkelte innlegg virker det som at man tror det cbe viser er hele livet hennes og at det er sånn livet hennes er. Som eks at de ikke bruker mye tid på Ozo siden han ikke er med på bilder. At de ikke har noe særlig med venner fordi man ikke ser det på ig. At de ikke jobber mye. At de trener hele tiden osv. Kropp, kropp og kropp 🤭, barneeksponering, overforbruk etc er ting vi kan konstatere at de gjør 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Silisium Skrevet 30. desember 2022 Populært innlegg #74112 Del Skrevet 30. desember 2022 Frukthage skrev (På 29.12.2022 den 19.54): Mulig dette har vært diskutert allerede og at det har gått meg hus forbi, men jeg ser at nettsiden til Netfit er helt tom. Har den alltid vært sånn? Da skjønner jeg i så fall ikke poenget med at CBE har den i bioen sin på insta, da linken fører til «page not found»: Det faktum at frua linker til et ikke-eksisterende nettsted hvor de skal tilby sine tjenester, er såpass i tråd med hele kritikken av firmaets virke: luftslottet og livsløgnen. «Følg linken til den flotte tjenesten vår - men den finnes ikke…» »Nothing found» er en fin oppsummering og analogi av hele sulamitten. Jeg tror løgnen har blitt såpass internalisert som en virkelighet at personene i Treasures AS tror på det selv. 43 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 30. desember 2022 #74113 Del Skrevet 30. desember 2022 Klink skrev (3 timer siden): Hun bommer- det er jeg enig i. Vil bare påpeke at hun kanskje håper å nå flere grupper? Angående klær så kan målgruppen være hvem som helst som syns stilen er fin? Uavhengig av alder og livssituasjon. Jo men vil man ikke som influenser rette seg mot en bestemt målgruppe for å få flest mulig følgere? Om dette er de som interesserer seg for mote, sminke, interiør, eller for trening, for mat, for DIY, mindfullness or what not, eller mer målrettet som "født sitt første barn" eller en annen bestemt alder/livssituasjon. CBE.no er liksom "litt av alt" og gjør det ikke godt nok under noe som helst "tema". Når influenser yrket startet for fullt kunne man være en såkalt "livstilsinfluenser", dette holder ikke helt lengre og det viser jo følger antallet hennes. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 30. desember 2022 #74114 Del Skrevet 30. desember 2022 Silisium skrev (8 minutter siden): Det faktum at frua linker til et ikke-eksisterende nettsted hvor de skal tilby sine tjenester, er såpass i tråd med hele kritikken av firmaets virke: luftslottet og livsløgnen. «Følg linken til den flotte tjenesten vår - men den finnes ikke…» »Nothing found» er en fin oppsummering og analogi av hele sulamitten. Jeg tror løgnen har blitt såpass internalisert som en virkelighet at personene i Treasures AS tror på det selv. Ja, dette er veldig rart. Ligger også link til bloggen, forrige innlegg er fra mars 2022 og hun ingenting tydet da på det innlegget skulle bli det siste. Veldig merkelig at hun ikke forteller noe om fremtidsplanene for businessen. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 30. desember 2022 #74115 Del Skrevet 30. desember 2022 snute skrev (7 minutter siden): Ja, dette er veldig rart. Ligger også link til bloggen, forrige innlegg er fra mars 2022 og hun ingenting tydet da på det innlegget skulle bli det siste. Veldig merkelig at hun ikke forteller noe om fremtidsplanene for businessen. Finnes nok ingen. Satsingen ble jo åpenbart en fiasko. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 30. desember 2022 #74116 Del Skrevet 30. desember 2022 Berg Eriksen benyttet seg ikke av de årene hjemmetrening var poppis som var under koronaen. De valgte å heller fortsette med med navlebeskuende innlegg og eksponering av mindreårige. Og dokumentere manglende respekt for korona restriksjonene. Dårlig valg. 36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frukthage Skrevet 30. desember 2022 #74117 Del Skrevet 30. desember 2022 (endret) Silisium skrev (33 minutter siden): Det faktum at frua linker til et ikke-eksisterende nettsted hvor de skal tilby sine tjenester, er såpass i tråd med hele kritikken av firmaets virke: luftslottet og livsløgnen. «Følg linken til den flotte tjenesten vår - men den finnes ikke…» »Nothing found» er en fin oppsummering og analogi av hele sulamitten. Jeg tror løgnen har blitt såpass internalisert som en virkelighet at personene i Treasures AS tror på det selv. Ja, ikke sant! Det verste er at kontrastene fra før og nå er så store. Dette blogginnlegget fra april 2020 dokumenter «siste finish» før applansering, og se på bedriftseieren da; hun stråler av ekte treningsglede! Bildene og stemningen forøvrig også; det virker så lettbent! Endret 30. desember 2022 av Frukthage 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsHedda Skrevet 30. desember 2022 #74118 Del Skrevet 30. desember 2022 Klink skrev (17 minutter siden): Finnes nok ingen. Satsingen ble jo åpenbart en fiasko. Hvordan ble satsingen åpenbart en fiasko? Hva er dine kilder for å kunne hevde dette? Bare sånn for å stille spørsmål ved kritiseringen din, i og med at du er den som ofte kritiserer, og dermed går glipp av dine egne kritiske kommentarer til andre sine kritiske synspunkter.. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 30. desember 2022 #74119 Del Skrevet 30. desember 2022 Frukthage skrev (13 minutter siden): Ja, ikke sant! Det verste er at kontrastene fra før og nå er så store. Dette blogginnlegget fra april 2020 dokumenter «siste finish» før applansering, og se på bedriftseieren da; hun stråler av ekte treningsglede! Bildene og stemningen forøvrig også; det virker så lettbent! Enig. Det første bildet som møter deg der er ei tilsynelatende blid og treningsglad dame som søker direkte kontakt med målgruppa (ser inn i kamera), et smil som jeg «tror på» og ikke det intetsigende profil-poseringen som ser på noe ut av bildet som er intetsigende for ørtende gang på rad. Det har alltid vært mye fokus på kropp og kosthold, perfeksjonisme osv. men den siste tiden med en tristere bismak. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 30. desember 2022 #74120 Del Skrevet 30. desember 2022 (endret) MrsHedda skrev (31 minutter siden): Hvordan ble satsingen åpenbart en fiasko? Hva er dine kilder for å kunne hevde dette? Bare sånn for å stille spørsmål ved kritiseringen din, i og med at du er den som ofte kritiserer, og dermed går glipp av dine egne kritiske kommentarer til andre sine kritiske synspunkter.. linken til nettsiden virker ikke. De mister følgere. Siden og tjenesten skulle være oppe og gå for mange år siden, men ser ikke ut til å ha slått særlig an. Endret 30. desember 2022 av Klink 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå