Skrottefar Skrevet 29. desember 2022 #74041 Del Skrevet 29. desember 2022 shab skrev (56 minutter siden): Lurer på hvordan det har vært og er å være læreren/barnehagelæreren til barna deres. Jeg tipper man må være rimelig profesjonell (Tøff/evt kald) i jobben sin om man tør ta opp f.eks direkte eksponering av barn på sosiale medier om dette skulle komme opp i barnas relasjoner med jevnaldrende på foreldresamtale. F.eks: At barna blir mobbet pga bilder, rykter osv osv. Skolen har sikkert også holdt utallige foredrag om nettvett på foreldremøtene. Jeg er sikker på at hvis de tar opp det med CBE og LKE så tror jeg ikke de tør si de imot, for noe sier meg at CBE og LKE som oftest bare er tøffe bak tastaturet, med unntak av når LKE klikker i vinkel og bedriver forfølgelse, trakassering og hærverk 😛 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 29. desember 2022 #74042 Del Skrevet 29. desember 2022 Skrottefar skrev (4 minutter siden): Jeg er sikker på at hvis de tar opp det med CBE og LKE så tror jeg ikke de tør si de imot, for noe sier meg at CBE og LKE som oftest bare er tøffe bak tastaturet, med unntak av når LKE klikker i vinkel og bedriver forfølgelse, trakassering og hærverk 😛 Godt mulig du har rett, men det kan jo hende lærerens bil lever farlig etter foreldresamtalen…😉 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 29. desember 2022 #74043 Del Skrevet 29. desember 2022 Aquarius04 skrev (2 minutter siden): Godt mulig du har rett, men det kan jo hende lærerens bil lever farlig etter foreldresamtalen…😉 Kommer vel an på hvilket kjønn læreren har kan jeg tenke meg 😛 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 29. desember 2022 #74044 Del Skrevet 29. desember 2022 1 hour ago, shab said: Skolen har sikkert også holdt utallige foredrag om nettvett på foreldremøtene. I så fall føler de seg nok ikke truffet... Påvirkerparet mener jo at å dele "pene bilder" er helt innafor. Og at de alltid har rett. Og absolutt rett til å bestemme hva som er rett i forhold til sine egne barn. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frukthage Skrevet 29. desember 2022 #74045 Del Skrevet 29. desember 2022 Mulig dette har vært diskutert allerede og at det har gått meg hus forbi, men jeg ser at nettsiden til Netfit er helt tom. Har den alltid vært sånn? Da skjønner jeg i så fall ikke poenget med at CBE har den i bioen sin på insta, da linken fører til «page not found»: 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frukthage Skrevet 29. desember 2022 #74046 Del Skrevet 29. desember 2022 (endret) Kollontaj skrev (3 timer siden): Og CBE: du kan vel google piercingstudio i Sarp selv dersom det er så himla KRISE i heimen? Gådd. Krise i heimen + «and it hurts😭». Så krise og så smertefullt at hun løp intervaller på mølle tre timer senere. Endret 29. desember 2022 av Frukthage 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. desember 2022 #74047 Del Skrevet 29. desember 2022 Frukthage skrev (4 minutter siden): Krise i heimen + «and it hurts😭». Så krise og så smertefullt at hun løp intervaller på mølle tre timer senere. Er ikke den løpinga helt den samme som ligger på siste innlegg fra Netfit datert 14.12? (Var innom fordi noen ikke fikk opp Netfit). 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frukthage Skrevet 29. desember 2022 #74048 Del Skrevet 29. desember 2022 Kollontaj skrev (8 minutter siden): Er ikke den løpinga helt den samme som ligger på siste innlegg fra Netfit datert 14.12? (Var innom fordi noen ikke fikk opp Netfit). Det er i alle fall samme antrekk, det er helt sikkert. Litt spesielt også at hun for seks timer siden postet bilde av vannflasken med teksten «intervaller next», men ikke poster video av økten før fem timer senere. Vet ikke hva som er tristest: 1. At hun føler hun MÅ dokumentere løping, også hvis hun ikke har hatt tid til å legge det ut før fem timer etter hun postet at hun skulle løpe intervaller 2. At hun eventuelt reposter en trening fra en annen dag, for ikke å «tape ansikt» ved å ha latt vært å trene. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 29. desember 2022 #74049 Del Skrevet 29. desember 2022 Kollontaj skrev (51 minutter siden): Er ikke den løpinga helt den samme som ligger på siste innlegg fra Netfit datert 14.12? (Var innom fordi noen ikke fikk opp Netfit). Hva er galt med gjenbruk?😛 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 29. desember 2022 #74050 Del Skrevet 29. desember 2022 Frukthage skrev (41 minutter siden): reposter en trening fra en annen dag, for ikke å «tape ansikt» ved å ha latt vært å trene. Tror hun har repostet både treninger og bilder tidligere uten å skrive at det hun legger ut er gjenbruk 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ane_luise87 Skrevet 29. desember 2022 #74051 Del Skrevet 29. desember 2022 Kaneel skrev (8 timer siden): Jeg synes det er imponerende søstra får lov til å være med uredigert og naturlig hele tiden.. en større forskjell på den natrurlige og jordnære søstra skal man vel lete lenge etter Jeg har jobbet sammen med søsteren til CBE, og ja, de to kunne ikke vært mer ulike. Liker søsteren veldig godt. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 29. desember 2022 #74052 Del Skrevet 29. desember 2022 ane_luise87 skrev (11 minutter siden): Jeg har jobbet sammen med søsteren til CBE, og ja, de to kunne ikke vært mer ulike. Liker søsteren veldig godt. Oi, det må være merkelig å se den kontrasten på nært hold! Spesielt siden CBE.no også legger det frem som at de er svært nære. Skjønner at de kan være nære selv om de er forskjellige, men enkelte grunnverdier må jo kollidere litt der? Hadde jeg jobba med henne, så hadde jeg vært nødt til å konsentrere meg for å ikke spørre henne hvorfor hun ikke griper inn i galskapen 🤪 16 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 29. desember 2022 #74053 Del Skrevet 29. desember 2022 Pinto2013 skrev (10 minutter siden): Hadde jeg jobba med henne, så hadde jeg vært nødt til å konsentrere meg for å ikke spørre henne hvorfor hun ikke griper inn i galskapen Ja, ikke sant, men for alt hva vi vet så kan nærmeste familie ha forsøkt, men gitt opp rett og slett siden CBE & LKE vet best og gjør som de vil uansett hva alle andre, også de nærmeste, måtte mene 17 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 29. desember 2022 #74054 Del Skrevet 29. desember 2022 Klappe skrev (På 28.12.2022 den 22.24): Kan ikke folk slutte å la seg provosere av klink, er så kjedelig med flere sider med tull. På forhånd takk Enig, Klink er jo bare ute etter å ta noen på noe. Kritisere når noen mener noe annet. Skulle nesten tro at Klink er selveste Tanta 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erieia Skrevet 29. desember 2022 #74055 Del Skrevet 29. desember 2022 (endret) slettet Endret 29. desember 2022 av Erieia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 29. desember 2022 #74056 Del Skrevet 29. desember 2022 Hva er vitsen med å legge ut at man skal trene omtrent etter leggetid tro… 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. desember 2022 #74057 Del Skrevet 29. desember 2022 cerruti skrev (7 minutter siden): Hva er vitsen med å legge ut at man skal trene omtrent etter leggetid tro… Kan være bløff og hvis det ikke er det; helt idiotisk. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 29. desember 2022 #74058 Del Skrevet 29. desember 2022 Frukthage skrev (4 timer siden): Mulig dette har vært diskutert allerede og at det har gått meg hus forbi, men jeg ser at nettsiden til Netfit er helt tom. Har den alltid vært sånn? Da skjønner jeg i så fall ikke poenget med at CBE har den i bioen sin på insta, da linken fører til «page not found»: Logoen er rappet fra Tesla... 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 30. desember 2022 Populært innlegg #74059 Del Skrevet 30. desember 2022 Kollontaj skrev (10 timer siden): Er ikke den løpinga helt den samme som ligger på siste innlegg fra Netfit datert 14.12? (Var innom fordi noen ikke fikk opp Netfit). Måtte inn og sjekke, og dette er uten tvil den samme videoen. Man ser det når hun hopper av mølla. Så flaut. Da betyr vel det at hun ikke løp disse intervallene, evt ikke var "striglet" nok til å legge ut. Uansett så blir det de legger ut mer og mer juks og fake - det er helt klart. 45 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 30. desember 2022 #74060 Del Skrevet 30. desember 2022 Klink skrev (23 timer siden): Det er det jeg reagerer på også. Den svarte kjolen var skikkelig fin. Mener du den som så å si er gjennomsiktig over baken? Jeg vil ikke aldersshame… men kan ikke fri meg fra tanken om at den passer bedre i yngre år uten to jenter til stede og familie. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå