Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Hjelpes for noen bilder hun har lagt ut på Facebook siden sin. Redigert så det holder :o  Hvorfor må lke redigerer barna sine også?  Dette er tragisk å se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallepalle2 skrev (34 minutter siden):

Hvorfor føler du at du trenger å forklare dette? Tror du at du skjønner noe ingen andre har oppfattet?

Noen her lurte på hvorfor ting legges ut  og at det sikkert er for å provosere. Jeg mener at ting definitivt blir lagt ut fir å provosere. Det skaper engasjement. Hvorfor tolket du at jeg mener jeg har skjønt noe andre ikke har skjønt? Hva skal du ta meg på nå? 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtFo skrev (7 minutter siden):

Hun har virkelig sørget for å eksponere ungene i jula🙄 Og kan hun slutte å kle 9-åringen som en 4-åring? 

Redigeringen og eksponeringen de holder på med har gått over styr. "Lys og skygge" som LKE selv kaller det. En ting er å lime inn hunden på julebildet av familien, men det de gjør med og mot barna nå er forkastelig. 

Bra at barna har begynt å be foreldrene legge bort telefonen. Håper det er begynnelsen på at de selv sier nei. Og jeg håper at foreldrene respekterer det. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte inn og se på bildene på Facebook, og måtte le høyt! Hva er det de driver med? Og stakkars svigerforeldre som må være statist i dette fesjået 😂

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtFo skrev (1 time siden):

Hun har virkelig sørget for å eksponere ungene i jula🙄 Og kan hun slutte å kle 9-åringen som en 4-åring? 

Jeg har reagert på hvordan Caroline snakker til niåringen. Da hun fylte 9 år, så hørtes det ut som om hun snakket til en 4-5 åring. Datteren går i fjerde klasse, og da er hun ikke lenger et småbarn!

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som Netfit-app er rett rundt hjørnet, og hun reklamerte akkurat for den uten å merke det med reklame. Ikke overrasket.

Ser ut til at de har gått bort fra bilder og videoer av fruen selv, og at de nå bruker ABEL-teknologien. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamelle skrev (30 minutter siden):

Ser ut som Netfit-app er rett rundt hjørnet, og hun reklamerte akkurat for den uten å merke det med reklame. Ikke overrasket.

Ser ut til at de har gått bort fra bilder og videoer av fruen selv, og at de nå bruker ABEL-teknologien. 

Det innebærer slik jeg ser det et ganske drastisk skifte når det gjelder forretningsidé? Tidligere har det vært selve appen de skulle tjene penger på (ved å produsere innhold selv), men ABEL er vel meningsløst uten en PT?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (2 timer siden):

Redigeringen og eksponeringen de holder på med har gått over styr. "Lys og skygge" som LKE selv kaller det. En ting er å lime inn hunden på julebildet av familien, men det de gjør med og mot barna nå er forkastelig. 

Bra at barna har begynt å be foreldrene legge bort telefonen. Håper det er begynnelsen på at de selv sier nei. Og jeg håper at foreldrene respekterer det. 

Jeg klarer ikke å se at noe annet er redigert på barna enn fargen på tennene selv om det alene er kvalmt. Familiens tenner lyser opp det mørklagte rommet på samme måte som de lyste opp hele Hunderfossen ifjor.

Kan du eller noen andre forklare hvordan dere ser at bildene er redigert utover lys, skygge og tannbleking? Og særlig de av dere som har nevnt bruk av filter. Jeg klarer ikke å se at det er brukt filter på disse bildene. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fizzypo skrev (8 minutter siden):

Jeg klarer ikke å se at noe annet er redigert på barna enn fargen på tennene selv om det alene er kvalmt. Familiens tenner lyser opp det mørklagte rommet på samme måte som de lyste opp hele Hunderfossen ifjor.

Kan du eller noen andre forklare hvordan dere ser at bildene er redigert utover lys, skygge og tannbleking? Og særlig de av dere som har nevnt bruk av filter. Jeg klarer ikke å se at det er brukt filter på disse bildene. 

Synes du dette ser ut som normal hud for en førtiåring? Hvorvidt det er filter eller airbrush skal jeg ikke uttale meg om, men det er vel ikke så nøye heller. Redigert så det holder, i hvert fall - finnes ikke en levende sjel med så glatt hud, det være seg barn eller voksen 😵💫🙈

60F1660A-2083-4A84-84AD-04711EA143A1.png

• Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellie77 skrev (12 minutter siden):

Synes du dette ser ut som normal hud for en førtiåring? Hvorvidt det er filter eller airbrush skal jeg ikke uttale meg om, men det er vel ikke så nøye heller. Redigert så det holder, i hvert fall - finnes ikke en levende sjel med så glatt hud, det være seg barn eller voksen 😵💫🙈

Og se den hvite flekken på fortanna hans 🤣

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (15 minutter siden):

Det ser faktisk ut som en ganske naturtro tegning. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fizzypo skrev (49 minutter siden):

Hvis du syns disse bildene ser helt vanlige ut, så ser vi bilder veldig forskjellig antageligvis. Når jeg ser disse bildene, så ser jeg at de er så fikset på med "lys og skygge", brush, eksponering og filter at de nesten ser ut som malerier (i mine øyne) Hadde man hatt tilgangen til det opprinnelige bildet og satt de ved siden av hverandre så ville du nok sett det. 

Det kan ikke `bevises`, men flere filtre er nok brukt her. Det finnes mange filter-apper å velge i som endrer farge, skarphet, lys, "blurrer" osv. 

Endret av Isild
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele bildeserien fra julaften ser jo bare merkelig ut. En hel familie som gliser med blåhvite tenner, svigermor har også fått. Bare ikke far, han får nøye seg med et par hvite prikker i kjeften.

Mor i noe som ser ut som en dypt utringet, hvit silkenattkjole, blytungt sminket, med drinker på brett.

Barn som "tilfeldigvis" er knipset mens de hvisker hverandre i øret (merkelig nok IKKE bilde av at de peker på nissen.)

Handlingen er lagt til ei hytte i huttaheiti. Det er sprøtt!🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (50 minutter siden):

image.png.e9584ffb103bac09f9f578c74a37bca1.png

og her er virkeligheten. Kanskje mer rynker nå, et par år etter. 
Nå er han veldig tynn, og da blir rynkene enda mer fremtredende.

Tragisk brushing og redigering på store og små i den familien ti enhver tid..

Må jo være litt flaut også…Når folk ser dem irl kontra ihjelredigert.

Mye bedre å vise et levd liv enn plastic fantastic.

• Liker 44
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (10 minutter siden):

Hele bildeserien fra julaften ser jo bare merkelig ut. En hel familie som gliser med blåhvite tenner, svigermor har også fått. Bare ikke far, han får nøye seg med et par hvite prikker i kjeften.

Mor i noe som ser ut som en dypt utringet, hvit silkenattkjole, blytungt sminket, med drinker på brett.

Barn som "tilfeldigvis" er knipset mens de hvisker hverandre i øret (merkelig nok IKKE bilde av at de peker på nissen.)

Handlingen er lagt til ei hytte i huttaheiti. Det er sprøtt!🤣

Enig. Nå drar de det så langt at det bare blir harry og glorete. 

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...