Gjest Blinkie Skrevet 28. desember 2022 #73941 Del Skrevet 28. desember 2022 Hjelpes for noen bilder hun har lagt ut på Facebook siden sin. Redigert så det holder Hvorfor må lke redigerer barna sine også? Dette er tragisk å se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 28. desember 2022 #73942 Del Skrevet 28. desember 2022 Hallepalle2 skrev (34 minutter siden): Hvorfor føler du at du trenger å forklare dette? Tror du at du skjønner noe ingen andre har oppfattet? Noen her lurte på hvorfor ting legges ut og at det sikkert er for å provosere. Jeg mener at ting definitivt blir lagt ut fir å provosere. Det skaper engasjement. Hvorfor tolket du at jeg mener jeg har skjønt noe andre ikke har skjønt? Hva skal du ta meg på nå? 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Nellikpiken Skrevet 28. desember 2022 Populært innlegg #73943 Del Skrevet 28. desember 2022 Jeg har en alvorlig spiseforstyrrelse og har tatt meg selv i flere ganger i å ville sende en melding til LK om å bli personlig trener + kostholdsveileder for meg. Hvorfor? Fordi jeg vil bli enda tynnere. Spørsmålet da er hvem som er den sykeste av oss.. Og det i seg selv er jo helt sinnsykt å lure på. 28 30 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 28. desember 2022 Populært innlegg #73944 Del Skrevet 28. desember 2022 (endret) Nellikpiken skrev (6 timer siden): Jeg har en alvorlig spiseforstyrrelse og har tatt meg selv i flere ganger i å ville sende en melding til LK om å bli personlig trener + kostholdsveileder for meg. Hvorfor? Fordi jeg vil bli enda tynnere. Spørsmålet da er hvem som er den sykeste av oss.. Og det i seg selv er jo helt sinnsykt å lure på. Takk for at du deler ❤️ Dette er så viktig å belyse. Nettopp hva LKE sitt `regime` kan inspirere til. Jeg forstår hva du mener - desverre. Vi er flere her inne som har eller har hatt SF, og LKE sitt opplegg kan virke triggende på mange, men også faktisk `tiltrekkende` på noen. Den gangen jeg selv var syk, så ville jeg sett på hans opplegg som supert (antageligvis) Hos den "coachen" er det større spillerom enn hos mange andre (som blir bekymret istedet) Når man er syk, så rettferdiggjør man det selv med å kalle det sunnhet og kontroll - Men man vet godt at andre kan mistenke sykdom osv, og man blir en mester i å unngå, bortforklare eller kalle det nettopp misunnelse eller sjalusi (som CBE-paret ofte gjør) Jeg selv havnet i diskusjoner med helsepersonell som "tok meg på fersken" eller "tok en alvorsprat". Jeg var dypt uenig med de, jeg syns de overdrev, overtolket og var inkompetente. Så det å finne en trener som "hyller" overtrening og lav BMI på den måten han gjør - det ville vært å legge til rette for det man holdt på med. Jeg selv har vært frisk i mange, mange år og blir hverken trigget eller tiltrukket, men en av grunnene til at jeg er engasjert i hva dette paret sprer, er dette. Endret 28. desember 2022 av Isild 32 10 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 28. desember 2022 #73945 Del Skrevet 28. desember 2022 Hun har virkelig sørget for å eksponere ungene i jula🙄 Og kan hun slutte å kle 9-åringen som en 4-åring? 41 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 28. desember 2022 #73946 Del Skrevet 28. desember 2022 EtFo skrev (7 minutter siden): Hun har virkelig sørget for å eksponere ungene i jula🙄 Og kan hun slutte å kle 9-åringen som en 4-åring? Redigeringen og eksponeringen de holder på med har gått over styr. "Lys og skygge" som LKE selv kaller det. En ting er å lime inn hunden på julebildet av familien, men det de gjør med og mot barna nå er forkastelig. Bra at barna har begynt å be foreldrene legge bort telefonen. Håper det er begynnelsen på at de selv sier nei. Og jeg håper at foreldrene respekterer det. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 28. desember 2022 #73947 Del Skrevet 28. desember 2022 Jeg måtte inn og se på bildene på Facebook, og måtte le høyt! Hva er det de driver med? Og stakkars svigerforeldre som må være statist i dette fesjået 😂 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 28. desember 2022 #73948 Del Skrevet 28. desember 2022 EtFo skrev (1 time siden): Hun har virkelig sørget for å eksponere ungene i jula🙄 Og kan hun slutte å kle 9-åringen som en 4-åring? Jeg har reagert på hvordan Caroline snakker til niåringen. Da hun fylte 9 år, så hørtes det ut som om hun snakket til en 4-5 åring. Datteren går i fjerde klasse, og da er hun ikke lenger et småbarn! 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jamelle Skrevet 28. desember 2022 #73949 Del Skrevet 28. desember 2022 Ser ut som Netfit-app er rett rundt hjørnet, og hun reklamerte akkurat for den uten å merke det med reklame. Ikke overrasket. Ser ut til at de har gått bort fra bilder og videoer av fruen selv, og at de nå bruker ABEL-teknologien. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 28. desember 2022 #73950 Del Skrevet 28. desember 2022 Jamelle skrev (30 minutter siden): Ser ut som Netfit-app er rett rundt hjørnet, og hun reklamerte akkurat for den uten å merke det med reklame. Ikke overrasket. Ser ut til at de har gått bort fra bilder og videoer av fruen selv, og at de nå bruker ABEL-teknologien. Det innebærer slik jeg ser det et ganske drastisk skifte når det gjelder forretningsidé? Tidligere har det vært selve appen de skulle tjene penger på (ved å produsere innhold selv), men ABEL er vel meningsløst uten en PT? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aquarius04 Skrevet 28. desember 2022 Populært innlegg #73951 Del Skrevet 28. desember 2022 Denne er spesielt til LKE: 43 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 28. desember 2022 #73952 Del Skrevet 28. desember 2022 Isild skrev (2 timer siden): Redigeringen og eksponeringen de holder på med har gått over styr. "Lys og skygge" som LKE selv kaller det. En ting er å lime inn hunden på julebildet av familien, men det de gjør med og mot barna nå er forkastelig. Bra at barna har begynt å be foreldrene legge bort telefonen. Håper det er begynnelsen på at de selv sier nei. Og jeg håper at foreldrene respekterer det. Jeg klarer ikke å se at noe annet er redigert på barna enn fargen på tennene selv om det alene er kvalmt. Familiens tenner lyser opp det mørklagte rommet på samme måte som de lyste opp hele Hunderfossen ifjor. Kan du eller noen andre forklare hvordan dere ser at bildene er redigert utover lys, skygge og tannbleking? Og særlig de av dere som har nevnt bruk av filter. Jeg klarer ikke å se at det er brukt filter på disse bildene. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 28. desember 2022 #73953 Del Skrevet 28. desember 2022 Fizzypo skrev (8 minutter siden): Jeg klarer ikke å se at noe annet er redigert på barna enn fargen på tennene selv om det alene er kvalmt. Familiens tenner lyser opp det mørklagte rommet på samme måte som de lyste opp hele Hunderfossen ifjor. Kan du eller noen andre forklare hvordan dere ser at bildene er redigert utover lys, skygge og tannbleking? Og særlig de av dere som har nevnt bruk av filter. Jeg klarer ikke å se at det er brukt filter på disse bildene. Synes du dette ser ut som normal hud for en førtiåring? Hvorvidt det er filter eller airbrush skal jeg ikke uttale meg om, men det er vel ikke så nøye heller. Redigert så det holder, i hvert fall - finnes ikke en levende sjel med så glatt hud, det være seg barn eller voksen 😵💫🙈 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 28. desember 2022 #73954 Del Skrevet 28. desember 2022 Ellie77 skrev (12 minutter siden): Synes du dette ser ut som normal hud for en førtiåring? Hvorvidt det er filter eller airbrush skal jeg ikke uttale meg om, men det er vel ikke så nøye heller. Redigert så det holder, i hvert fall - finnes ikke en levende sjel med så glatt hud, det være seg barn eller voksen 😵💫🙈 Og se den hvite flekken på fortanna hans 🤣 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trelawney Skrevet 28. desember 2022 #73955 Del Skrevet 28. desember 2022 Ellie77 skrev (15 minutter siden): Synes du dette ser ut som normal hud for en førtiåring? Hvorvidt det er filter eller airbrush skal jeg ikke uttale meg om, men det er vel ikke så nøye heller. Redigert så det holder, i hvert fall - finnes ikke en levende sjel med så glatt hud, det være seg barn eller voksen 😵💫🙈 Det ser faktisk ut som en ganske naturtro tegning. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 28. desember 2022 #73956 Del Skrevet 28. desember 2022 (endret) Fizzypo skrev (49 minutter siden): Jeg klarer ikke å se at noe annet er redigert på barna enn fargen på tennene selv om det alene er kvalmt. Familiens tenner lyser opp det mørklagte rommet på samme måte som de lyste opp hele Hunderfossen ifjor. Kan du eller noen andre forklare hvordan dere ser at bildene er redigert utover lys, skygge og tannbleking? Og særlig de av dere som har nevnt bruk av filter. Jeg klarer ikke å se at det er brukt filter på disse bildene. Hvis du syns disse bildene ser helt vanlige ut, så ser vi bilder veldig forskjellig antageligvis. Når jeg ser disse bildene, så ser jeg at de er så fikset på med "lys og skygge", brush, eksponering og filter at de nesten ser ut som malerier (i mine øyne) Hadde man hatt tilgangen til det opprinnelige bildet og satt de ved siden av hverandre så ville du nok sett det. Det kan ikke `bevises`, men flere filtre er nok brukt her. Det finnes mange filter-apper å velge i som endrer farge, skarphet, lys, "blurrer" osv. Endret 28. desember 2022 av Isild 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg skruf Skrevet 28. desember 2022 Populært innlegg #73957 Del Skrevet 28. desember 2022 Begge barna er tydelig sminket, det er ikke bare redigering. Tennene er redigert hvite på foreldre og barn. Tror man skal lete lenge før man finner ett mere påklistret smil enn hos Caroline på det regisserte bildet av henne og barna. Stivt smil der man kan telle hver eneste hvite tann, og smilet stopper der. Ikke noe glimt i øyet, ikke ei smilerynke å se, bare markerte kanter under kinnene pga det unaturlige smilet. Etter å ha sett familiens offisielle julebilder så er det ikke vanskelig å se at to små allerede har lært seg å posere Når det kommer til å lære seg noe nytt så ville jeg anbefalt CBE og LKE å lese seg opp om dempede signaler hunder gir. Den gangen rundt juletreet der LKE niholder hunden i nakkeskinnet mens hunden peser, kikker bort og halen henger flatt ned er tydelige tegn på ubehag og at den vil bort fra situasjonen Tydelig at CBE ønsker å vise frem ei perfekt jul, men personlig fremstår hele opplegget med sminkete og redigerte barn og tvangsgang rundt juletreet bare trist. Særlig når ene barnet roper og ber mor legge bort mobilen. En oppvekst sett via iPhone 59 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 28. desember 2022 #73958 Del Skrevet 28. desember 2022 Hele bildeserien fra julaften ser jo bare merkelig ut. En hel familie som gliser med blåhvite tenner, svigermor har også fått. Bare ikke far, han får nøye seg med et par hvite prikker i kjeften. Mor i noe som ser ut som en dypt utringet, hvit silkenattkjole, blytungt sminket, med drinker på brett. Barn som "tilfeldigvis" er knipset mens de hvisker hverandre i øret (merkelig nok IKKE bilde av at de peker på nissen.) Handlingen er lagt til ei hytte i huttaheiti. Det er sprøtt!🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 28. desember 2022 #73959 Del Skrevet 28. desember 2022 Ellie77 skrev (50 minutter siden): Synes du dette ser ut som normal hud for en førtiåring? Hvorvidt det er filter eller airbrush skal jeg ikke uttale meg om, men det er vel ikke så nøye heller. Redigert så det holder, i hvert fall - finnes ikke en levende sjel med så glatt hud, det være seg barn eller voksen 😵💫🙈 og her er virkeligheten. Kanskje mer rynker nå, et par år etter. Nå er han veldig tynn, og da blir rynkene enda mer fremtredende. Tragisk brushing og redigering på store og små i den familien ti enhver tid.. Må jo være litt flaut også…Når folk ser dem irl kontra ihjelredigert. Mye bedre å vise et levd liv enn plastic fantastic. 44 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 28. desember 2022 #73960 Del Skrevet 28. desember 2022 Finlay skrev (10 minutter siden): Hele bildeserien fra julaften ser jo bare merkelig ut. En hel familie som gliser med blåhvite tenner, svigermor har også fått. Bare ikke far, han får nøye seg med et par hvite prikker i kjeften. Mor i noe som ser ut som en dypt utringet, hvit silkenattkjole, blytungt sminket, med drinker på brett. Barn som "tilfeldigvis" er knipset mens de hvisker hverandre i øret (merkelig nok IKKE bilde av at de peker på nissen.) Handlingen er lagt til ei hytte i huttaheiti. Det er sprøtt!🤣 Enig. Nå drar de det så langt at det bare blir harry og glorete. 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå