Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Endelig får man se hvordan kjeftamentet til LKE egentlig ser ut uten bleking. Med unntak av én prikk. 😂🙈Til gjengjeld er bildet for øvrig airbrushet herifra til evigheten. De må ha selvtillit på bånn som ikke kan framstille seg selv sånn de faktisk ser ut. Ikke lenge før det ublekede bildet blir fjernet, er mine 5 cents…

• Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krokanrullene skrev (12 minutter siden):

Jeg ser det fortsatt. Ligger under det ene bildet

Kan det postes her?

Jeg synes det er merkelig med såpass pynting, feks hår osv. Det må ta mye tid… og de er tross alt på en familiehytte med familie…

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla for noen bilder på Facebook. Måtte inn og se....

Hovedpersonen sine implantater ramler nesten ut av nattkjolen. Svigermor må vel tenke sitt der hun skåler.

Bildene er så mørke at skulle nesten tro de sparte på strømmen

Filterbruk på små barn er i overkant mye ja. Er dette egentlig lov?

Og hva skal vi som følgere/lesere får ut av å se henne posere to ganger i sideprofil egentlig? Hva er meningen med de bildene. Budskapet? Vi kjøpesterke kvinner... skal VI liksom bli motivert til å bruke slik kjole? 

Jeg er forvirret... jeg er jo målgruppen. Men blir flau og syns det slettes ikke er fint å se på. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror The Berg Eriksens burde fått et nytt etternavn, The Berg Skylapper Eriksen, for de evner ikke å se, forstå eller innse hvordan de fremstår og hvordan de totalt bommer på de de bedriver, for de har jo ikke skjønt noen verdens ting, de skal ha en målgruppe de sikter seg inn mot, men når målgruppen ikke en gang skjønner hva greia er, ja, da er det noe som er totalt feil. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (15 minutter siden):

Kan det postes her?

Jeg synes det er merkelig med såpass pynting, feks hår osv. Det må ta mye tid… og de er tross alt på en familiehytte med familie…

Nei, det skal ikke postes her nettopp pga barnekonvensjonen og hensynet til barns privatliv, hvorpå dette desverre er krenket så til de grader.

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silisium skrev (7 minutter siden):

Nei, det skal ikke postes her nettopp pga barnekonvensjonen og hensynet til barns privatliv, hvorpå dette desverre er krenket så til de grader.

Jeg mente kommentaren. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å putte filter/redigere barna sine er toppen av psykelighet! Altså! Barna mine er de (helt objektivt selvfølgelig 😉) vakreste i hele verden og ingen filter kan benyttes for å gjøre dem finere!

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (33 minutter siden):

Jeg mente kommentaren. 

Kommentaren kan postes ja, så lenge det bekreftes med en link til der hvor kommentaren er :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke få det mer oppstyltet og stivt om man prøver. Og den prikken på tanna? Verst er selvsagt den totalt uetiske eksponeringen av unger. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og ja mest sannsynlig  legges ting ut for å provosere. Engasjement er engasjement vet dere. 

Endret av Klink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (6 minutter siden):

Og ja mest sannsynlig  legges ting ut for å provosere. Engasjement er engasjement vet dere. 

Hvorfor føler du at du trenger å forklare dette? Tror du at du skjønner noe ingen andre har oppfattet?

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Klink skrev (10 minutter siden):

Engasjement er engasjement vet dere. 

Når engasjementet stort sett er av negativ art så er ikke det noe som kan sees på som noe positivt, men det skjønner sikkert ikke disse noksagt'ene der nede i Særp

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (29 minutter siden):

Når engasjementet stort sett er av negativ art så er ikke det noe som kan sees på som noe positivt, men det skjønner sikkert ikke disse noksagt'ene der nede i Særp

Tja, det generer vel klikk? Hadde vi sluttet å engasjere oss i disse menneskene derimot.. 

Jeg må dog legge til at julebildene ser ut som scener fra en skrekkfilm.. 

Endret av Bing1
.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...