Ellie77 Skrevet 27. desember 2022 #73921 Del Skrevet 27. desember 2022 Endelig får man se hvordan kjeftamentet til LKE egentlig ser ut uten bleking. Med unntak av én prikk. 😂🙈Til gjengjeld er bildet for øvrig airbrushet herifra til evigheten. De må ha selvtillit på bånn som ikke kan framstille seg selv sånn de faktisk ser ut. Ikke lenge før det ublekede bildet blir fjernet, er mine 5 cents… 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 27. desember 2022 #73922 Del Skrevet 27. desember 2022 Krokanrullene skrev (12 minutter siden): Jeg ser det fortsatt. Ligger under det ene bildet Kan det postes her? Jeg synes det er merkelig med såpass pynting, feks hår osv. Det må ta mye tid… og de er tross alt på en familiehytte med familie… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 27. desember 2022 #73923 Del Skrevet 27. desember 2022 Gurimalla for noen bilder på Facebook. Måtte inn og se.... Hovedpersonen sine implantater ramler nesten ut av nattkjolen. Svigermor må vel tenke sitt der hun skåler. Bildene er så mørke at skulle nesten tro de sparte på strømmen Filterbruk på små barn er i overkant mye ja. Er dette egentlig lov? Og hva skal vi som følgere/lesere får ut av å se henne posere to ganger i sideprofil egentlig? Hva er meningen med de bildene. Budskapet? Vi kjøpesterke kvinner... skal VI liksom bli motivert til å bruke slik kjole? Jeg er forvirret... jeg er jo målgruppen. Men blir flau og syns det slettes ikke er fint å se på. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 27. desember 2022 #73924 Del Skrevet 27. desember 2022 Jeg tror The Berg Eriksens burde fått et nytt etternavn, The Berg Skylapper Eriksen, for de evner ikke å se, forstå eller innse hvordan de fremstår og hvordan de totalt bommer på de de bedriver, for de har jo ikke skjønt noen verdens ting, de skal ha en målgruppe de sikter seg inn mot, men når målgruppen ikke en gang skjønner hva greia er, ja, da er det noe som er totalt feil. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 27. desember 2022 #73925 Del Skrevet 27. desember 2022 cerruti skrev (15 minutter siden): Kan det postes her? Jeg synes det er merkelig med såpass pynting, feks hår osv. Det må ta mye tid… og de er tross alt på en familiehytte med familie… Nei, det skal ikke postes her nettopp pga barnekonvensjonen og hensynet til barns privatliv, hvorpå dette desverre er krenket så til de grader. 20 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 27. desember 2022 #73926 Del Skrevet 27. desember 2022 Silisium skrev (7 minutter siden): Nei, det skal ikke postes her nettopp pga barnekonvensjonen og hensynet til barns privatliv, hvorpå dette desverre er krenket så til de grader. Jeg mente kommentaren. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 27. desember 2022 #73927 Del Skrevet 27. desember 2022 Tråden er ryddet for bilder av barn, spekulasjoner og bilde med opphavsrett. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Surikatt Skrevet 27. desember 2022 Populært innlegg #73928 Del Skrevet 27. desember 2022 Familiebilder fra julaften spres på nettet. Hele familien er kraftig retusjert og filtrert. Hva feiler det disse foreldrene ? For det første, dette er en kveld hvor barna skulle vært spart for photoshoot og snikfotografering. For det andre, ingen av de er visst pene nok og må fikses på. Selv to mindreårige jenter. Det er så sykt at jeg har ikke ord. 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 27. desember 2022 #73929 Del Skrevet 27. desember 2022 Å putte filter/redigere barna sine er toppen av psykelighet! Altså! Barna mine er de (helt objektivt selvfølgelig 😉) vakreste i hele verden og ingen filter kan benyttes for å gjøre dem finere! 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 27. desember 2022 #73930 Del Skrevet 27. desember 2022 cerruti skrev (33 minutter siden): Jeg mente kommentaren. Kommentaren kan postes ja, så lenge det bekreftes med en link til der hvor kommentaren er 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 27. desember 2022 Populært innlegg #73931 Del Skrevet 27. desember 2022 Sozzen skrev (3 timer siden): Se på facebooken hennes..Bildene fra julaften er veldig fine men herregud så trist å se at hun bleker tennene på egne barn💔 Håper de aldri ser det. Da hadde jeg lurt på om moren min syns jeg var stygg. På bildet av LK har redigering av tenner gone wrong.. Han får jo den hvite prikken i munnen 🙈 De groteskt ihjelredigerte bildene av den "pene familien" i den mørke familiehytta er delt på Instagram også. Caroline Berg Eriksen iført nattkjolen fra Bjerkes "De dødes tjern" møter Ibsens "Når vi døde vågner" og ligner på en helt annen person. Lars Kristian Eriksen er så konsentrert airbrushed at tennene er glemt med unntak av den "Vildandske" hvite prikken. Kommentarene består av ros for familiemedlemmenes penhet og spørsmål om hvor kjolen kommer fra ( Hvis man følger bare litt sporadisk med, VET man godt hvor også denne kommer fra da merket er nevnt jevnlig de siste årene). Det er så livløst, overfladisk og kjedelig stereotypisk fra den kanten at det er rart hvis carolinebergeriksenno fortsatt kan ha en rekkevidde overfor en definert målgruppe overhodet. Når engasjementet fra de drøye 300k følgerne består av noen få komentarer om penhet og nattkjole, lurer jeg på hva slags emosjonelt fotavtrykk Treasures AS har oppnådd ved å selge et narrativ om hverdagen sin over år og om de syns det er verdt raset i troverdighet og omdømme. Festen er over, kaken har surnet. 59 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. desember 2022 #73932 Del Skrevet 27. desember 2022 Kan ikke få det mer oppstyltet og stivt om man prøver. Og den prikken på tanna? Verst er selvsagt den totalt uetiske eksponeringen av unger. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 27. desember 2022 #73933 Del Skrevet 27. desember 2022 Er det barna deres eller statister? 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. desember 2022 #73934 Del Skrevet 27. desember 2022 (endret) Og ja mest sannsynlig legges ting ut for å provosere. Engasjement er engasjement vet dere. Endret 27. desember 2022 av Klink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 27. desember 2022 #73935 Del Skrevet 27. desember 2022 Klink skrev (6 minutter siden): Og ja mest sannsynlig legges ting ut for å provosere. Engasjement er engasjement vet dere. Hvorfor føler du at du trenger å forklare dette? Tror du at du skjønner noe ingen andre har oppfattet? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 27. desember 2022 #73936 Del Skrevet 27. desember 2022 Som om ikke ting gjentas her til det kjedsommelige.. 😏 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 27. desember 2022 #73937 Del Skrevet 27. desember 2022 Klink skrev (10 minutter siden): Engasjement er engasjement vet dere. Når engasjementet stort sett er av negativ art så er ikke det noe som kan sees på som noe positivt, men det skjønner sikkert ikke disse noksagt'ene der nede i Særp 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 28. desember 2022 #73938 Del Skrevet 28. desember 2022 Trodde folk her inne overdrev, så måtte inn på Facebook og sjekke selv. Jesus fuck. 26 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bing1 Skrevet 28. desember 2022 #73939 Del Skrevet 28. desember 2022 (endret) Skrottefar skrev (29 minutter siden): Når engasjementet stort sett er av negativ art så er ikke det noe som kan sees på som noe positivt, men det skjønner sikkert ikke disse noksagt'ene der nede i Særp Tja, det generer vel klikk? Hadde vi sluttet å engasjere oss i disse menneskene derimot.. Jeg må dog legge til at julebildene ser ut som scener fra en skrekkfilm.. Endret 28. desember 2022 av Bing1 . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 28. desember 2022 #73940 Del Skrevet 28. desember 2022 Noen andre som får uncanny valley-vibber av de stakkars redigerte barna? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå