Gjest Lily Of the Valley Skrevet 27. november 2022 #72641 Del Skrevet 27. november 2022 Kollontaj skrev (2 minutter siden): Gammelt agg, vet du, det må vi pusse på og få til å skinne litt mer. 😅 Skjønte litt mer av å lese i HD-tråden, for å si det sånn. Dette sier meg at du har gått tom for argumenter 😊Sender avgårde litt kjærleik 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 27. november 2022 #72642 Del Skrevet 27. november 2022 Vi kan moderere oss selv så mye vi bare vil. Og oppføre oss pent og saklig. Men en spade vil fortsatt være en spade😑 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. november 2022 #72643 Del Skrevet 27. november 2022 Lily Of the Valley skrev (12 minutter siden): Dette sier meg at du har gått tom for argumenter 😊Sender avgårde litt kjærleik 😘 Trodde du avsluttet og gikk tilbake til HD-tråden for lengst? Der kan man jo skrive samme kritikk av HD med brukernavn nr 10. 👏🏻 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg skruf Skrevet 27. november 2022 Populært innlegg #72644 Del Skrevet 27. november 2022 Felis skrev (4 timer siden): Jeg følger ikke med her inne hver dag, men til og med jeg har fått med meg en del kommentarer som er direkte stygge, både om mannen og Caroline. Og kommentarene er ikke en del av et argument om thinspo eller trening, det er ofte one-linere, bare for å være slem. Forøvrig er det flere som bør jobbe litt med formuleringsevnen sin, selv når kritikken er forankret i et argument. Kropp er et sensitivt tema, så alle burde lese igjennom en ekstra gang før de publiserer slik kritikk. Er dette sårende? Kan det formuleres på en bedre måte? Og en del av disse komplimentene på utseendet fremstår for meg som backhand compliments. Å legge ut 12 år gamle bilder av Caroline og hevde "se så søt hun er her!" er ufint. Tiden går, også for Caroline. Hun kan aldri se ut som hun er i 20-årene igjen. For å presisere: De aller fleste er nyanserte og varsomme i diskusjonen rundt kropp, men å si at stygge kommentarer ikke forekommer, er feil. Jeg leser hva du skriver, men nei; jeg har ikke lest at noen har skrevet rett ut at Caroline er stygg. Aldri. Jeg er enig i at det blir feil å sammenligne med bilder tatt da hun var i 20-årene siden man endrer seg med alderen, men det blir heller ikke bare lagt ut bilder tatt av noen andre som er 12 år++ gamle for å sammenligne bilder tatt av henne selv eller mannen hennes. Seinest da det var Halloween og Caroline kledde seg ut som Tinkerbell/Tingeling så var det stor ulikhet i bildene hun selv la ut kontra det som tv2 (mulig det var VG…husker ikke helt) la uti en artikkel med bilder av de som var på festen til Akexsandra Joner. Og det er bare noen uker siden. Det er heller ikke lenge siden at CBE var i avisa der hun klagde over nettroll som ødela for henne ifm reklame for Beckmann, der så man også hvordan hun ser ut uten retusjering, posering, lys og skygge. Et innlegg i riksdekkende media om hvor synd det var i henne, vel vitende om at mannen hennes da hadde forfulgt, trakassert og bedrevet hærverk på bilen til ei kvinne Eller den store forskjellen på teateret i fjor på bilder CBE la ut av seg selv i kostymet sitt kontra media sine bilder. Det er heller ikke lenge siden Jeg klarer ikke helt å se hvordan det er slemt å si at noen er vakrere i virkeligheten enn på retusjerte bilder. Det er ikke backhand kompliment, heller tvert i mot. Å bare gi komplimenter på bilder som er manipulert sånn at man ikke ligner på seg selv kan umulig være bra for selvbildet. Da risikerer man at man tilslutt unngår feks offentlige arrangementer for da vil folk se hvordan man egentlig ser ut. 39 1 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 27. november 2022 #72645 Del Skrevet 27. november 2022 skruf skrev (26 minutter siden): Det er heller ikke lenge siden at CBE var i avisa der hun klagde over nettroll som ødela for henne ifm reklame for Beckmann, der så man også hvordan hun ser ut uten retusjering, posering, lys og skygge. Et innlegg i riksdekkende media om hvor synd det var i henne, vel vitende om at mannen hennes da hadde forfulgt, trakassert og bedrevet hærverk på bilen til ei kvinne Og dette riksdekkende mediet burde absolutt fulgt opp saken i etterkant når det kom frem hva gemalen hadde styrt med, og det behøver ikke være slik at offeret står frem, verken anonymt eller offentlig, for mediet kan henvise til det som måtte være av dokumentasjon fra politiet. 29 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg miss spjåk Skrevet 27. november 2022 Populært innlegg #72646 Del Skrevet 27. november 2022 Sirisiri10 skrev (På 24.11.2022 den 22.37): Av ren nysgjerrighet, skal man gjemme kroppen sin fordi man er slank og godt trent? Hva hvis det var en overvektig eller lubben blogger? Skal vi ikke heller hylle kvinnekropper i alle fasonger? Det krever mye arbeid bak kroppen hennes, enormt med timer på trening. Det krever sitt, uansett hvor mye fritid man måtte ha. Så hun velger å vise kroppen sin, i likhet med mange andre. Synes det er innmari leit når folk skal kritisere andres kropper. Husk at det er flere som har godt trent og slank kropp, enda tynnere enn henne også, som kanskje leser her inne. Det er mange nivåer mellom å gjemme kroppen og å være så kroppsfokusert som enkelte influensere er. Og man kan fint hylle kvinnekroppen med klær på.. Jeg stusser i det hele tatt på hvorfor man skal hylle kroppen. Hvorfor ha så fokus på kropp i det hele tatt? Det blir så hjernedødt. Hva med å fokusere på å vise det man er god på, talenter, kreative evner osv? 43 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordreSving Skrevet 27. november 2022 #72647 Del Skrevet 27. november 2022 Sirisiri10 skrev (3 timer siden): Jeg har fulgt med tråden lenge og også kommentert i ny og ne. Men unnskyld for at jeg ødelegger for veteranene, for å påpeke negative ting ved denne tråden er fy fy! Litt som at de negative kommentarene på ig til cbe blir blokkert. Jeg kaller ikke alle patetiske eller ungdomsskole, det er faktisk flere her som evner å holde tråden saklig og på en saklig måte, men hvis du ble provosert av den kommentaren, kanskje det er noe i det. Jo, tråden her har faktisk dårlig og useriøst rykte. En plass som i utgangspunktet kunne tatt for seg mange viktige temaer og vært med på å påvirke influencervirksomheten til det bedre blir ødelagt av useriøse og mobbete kommentarer som "så stygg kjole" i stede for en bedre og mer voksen måte å si det på "den kjolen falt ikke helt i smak hos meg". Å henge med i tiden eller ikke har ingenting med kommentarene mine å gjøre. Å holde seg saklig og sivilisert er viktig uansett. Jeg lurer på om du kan dokumentere påstanden din om at tråden har dårlig rykte. Du mener nok det, men skulle gjerne sett at du backet opp påstanden. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 27. november 2022 #72648 Del Skrevet 27. november 2022 Jeg kjenner ingen som endrer totalt ansiktstrekk selv om det har gått 12 år. 17 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 27. november 2022 #72649 Del Skrevet 27. november 2022 Kollontaj skrev (6 timer siden): Gammelt agg, vet du, det må vi pusse på og få til å skinne litt mer. 😅 Skjønte litt mer av å lese i HD-tråden, for å si det sånn. Og dette løfter debatten og gir denne tråden kredibilitet? Eller er det nok et forsøk på å snakke ned HD tråden? Spør for en venn.. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 27. november 2022 #72650 Del Skrevet 27. november 2022 Lily Of the Valley skrev (7 timer siden): Jeg er ikke helt borte selv nei, for når noen prøver seg på hersketeknikker, så kan man enten overse dem eller ta igjen med samme mynt. Jeg er enig i at sistnevnte er barnslig, men av og til må det gjøres for å vise hvordan det er for andre å bli møtt slik. Skal skjerpe meg. Diskusjonen var at podcasten ikke var på noen liste. Punktum. Jeg korrigerte vedkommende som kom med påstanden, da jeg etter et raskt Google-søk fant den på en liste. Jeg har aldri påstått hvilken liste som gjelder eller viser mest nedlastninger. Det er en helt annen diskusjon. Og det er dette som er frustrerende med å komme inn i denne tråden, fordi andre brukere tillegger folk meninger de ikke har eller vrir diskusjonen til å gjelde noe annet enn det man selv begynte med. Nå skal jeg på nytt trekke meg ut av denne tråden 😊 Det er nettopp det som er problemet med denne tråden hvis man ser det utenfra, at noen har drevet med hersketeknikker mot nye. Opplever dog at det er mye mindre av det nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luddmille Skrevet 27. november 2022 #72651 Del Skrevet 27. november 2022 Jeg er ny her på forumet og fikk sjokk når jeg så hvor mye interesse Caroline Berg Eriksen klarer å skape i 2022 på kvinneguiden. Jeg har ikke vært inne på bloggen hennes på mange år og trodde hun var litt utgått på dato. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 27. november 2022 #72652 Del Skrevet 27. november 2022 Klink skrev (11 minutter siden): Oi bruker du mitt innlegg som eksempel på stygg kommentar? Det ser du jo. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. november 2022 #72653 Del Skrevet 27. november 2022 Hallepalle2 skrev (Akkurat nå): Det ser du jo. Åja. Nå ble jeg nysgjerrig på hvilket bilde det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 27. november 2022 #72654 Del Skrevet 27. november 2022 luddmille skrev (22 minutter siden): Jeg er ny her på forumet og fikk sjokk når jeg så hvor mye interesse Caroline Berg Eriksen klarer å skape i 2022 på kvinneguiden. Jeg har ikke vært inne på bloggen hennes på mange år og trodde hun var litt utgått på dato. Ja, der bruker å være de nye kontoene som påpeker slikt gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luddmille Skrevet 27. november 2022 #72655 Del Skrevet 27. november 2022 Hoppetau skrev (18 minutter siden): Ja, der bruker å være de nye kontoene som påpeker slikt gitt. Hei, jeg forstod ikke helt hva du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 27. november 2022 #72656 Del Skrevet 27. november 2022 Tråden er ryddet for brudd på Kvinneguidens retningslinjer for bildeopplasting. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hereforthecomments Skrevet 27. november 2022 #72657 Del Skrevet 27. november 2022 Bare en liten tanke: kan ikke moderatorene ta seg av jobben med å vurdere hva som kan stå her og hva som ikke er greit? Så slipper dere andre å bruke 3-4 nye sider på å diskutere dette 😴🤷🏻♀️ 38 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 27. november 2022 #72658 Del Skrevet 27. november 2022 Hereforthecomments skrev (3 minutter siden): Bare en liten tanke: kan ikke moderatorene ta seg av jobben med å vurdere hva som kan stå her og hva som ikke er greit? Så slipper dere andre å bruke 3-4 nye sider på å diskutere dette 😴🤷🏻♀️ Ja, unødvendig støy. Please slett mods, dette innlegget også 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødeRandi Skrevet 27. november 2022 #72659 Del Skrevet 27. november 2022 luddmille skrev (1 time siden): Jeg er ny her på forumet og fikk sjokk når jeg så hvor mye interesse Caroline Berg Eriksen klarer å skape i 2022 på kvinneguiden. Jeg har ikke vært inne på bloggen hennes på mange år og trodde hun var litt utgått på dato. Hun _er_ utgått på dato på mange måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luddmille Skrevet 28. november 2022 #72660 Del Skrevet 28. november 2022 RødeRandi skrev (57 minutter siden): Hun _er_ utgått på dato på mange måter. Det trodde jeg også men hun er jo daglig i debatten her på kvinneguiden så hun er tydeligvis relevant. Er det sant at mannen hennes er utdannet fysioterapeut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå