Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest Lily Of the Valley
Kollontaj skrev (2 minutter siden):

Gammelt agg, vet du, det må vi pusse på og få til å skinne litt mer. 😅 Skjønte litt mer av å lese i HD-tråden, for å si det sånn. 

Dette sier meg at du har gått tom for argumenter 😊Sender avgårde litt kjærleik 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kan moderere oss selv så mye vi bare vil. Og oppføre oss pent og saklig. Men en spade vil fortsatt være en spade😑

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily Of the Valley skrev (12 minutter siden):

Dette sier meg at du har gått tom for argumenter 😊Sender avgårde litt kjærleik 😘

Trodde du avsluttet og gikk tilbake til HD-tråden for lengst? Der kan man jo skrive samme kritikk av HD med brukernavn nr 10. 👏🏻

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (26 minutter siden):

Det er heller ikke lenge siden at CBE var i avisa der hun klagde over nettroll som ødela for henne ifm reklame for Beckmann, der så man også hvordan hun ser ut uten retusjering, posering, lys og skygge. Et innlegg i riksdekkende media om hvor synd det var i henne, vel vitende om at mannen hennes da hadde forfulgt, trakassert og bedrevet hærverk på bilen til ei kvinne

Og dette riksdekkende mediet burde absolutt fulgt opp saken i etterkant når det kom frem hva gemalen hadde styrt med, og det behøver ikke være slik at offeret står frem, verken anonymt eller offentlig, for mediet kan henvise til det som måtte være av dokumentasjon fra politiet.

• Liker 29
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sirisiri10 skrev (3 timer siden):

Jeg har fulgt med tråden lenge og også kommentert i ny og ne. Men unnskyld for at jeg ødelegger for veteranene, for å påpeke negative ting ved denne tråden er fy fy! Litt som at de negative kommentarene på ig til cbe blir blokkert. 

Jeg kaller ikke alle patetiske eller ungdomsskole, det er faktisk flere her som evner å holde tråden saklig og på en saklig måte, men hvis du ble provosert av den kommentaren, kanskje det er noe i det. 

Jo, tråden her har faktisk dårlig og useriøst rykte. En plass som i utgangspunktet kunne tatt for seg mange viktige temaer og vært med på å påvirke influencervirksomheten til det bedre blir ødelagt av useriøse og mobbete kommentarer som "så stygg kjole" i stede for en bedre og mer voksen måte å si det på "den kjolen falt ikke helt i smak hos meg". 

Å henge med i tiden eller ikke har ingenting med kommentarene mine å gjøre. Å holde seg saklig og sivilisert er viktig uansett. 

Jeg lurer på om du kan dokumentere påstanden din om at tråden har dårlig rykte. Du mener nok det, men skulle gjerne sett at du backet opp påstanden. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (6 timer siden):

Gammelt agg, vet du, det må vi pusse på og få til å skinne litt mer. 😅 Skjønte litt mer av å lese i HD-tråden, for å si det sånn. 

Og dette løfter debatten og gir denne tråden kredibilitet? Eller er det nok et forsøk på å snakke ned HD tråden? Spør for en venn..

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily Of the Valley skrev (7 timer siden):

Jeg er ikke helt borte selv nei, for når noen prøver seg på hersketeknikker, så kan man enten overse dem eller ta igjen med samme mynt. Jeg er enig i at sistnevnte er barnslig, men av og til må det gjøres for å vise hvordan det er for andre å bli møtt slik. Skal skjerpe meg. 

Diskusjonen var at podcasten ikke var på noen liste. Punktum. Jeg korrigerte vedkommende som kom med påstanden, da jeg etter et raskt Google-søk fant den på en liste. Jeg har aldri påstått hvilken liste som gjelder eller viser mest nedlastninger. Det er en helt annen diskusjon. Og det er dette som er frustrerende med å komme inn i denne tråden, fordi andre brukere tillegger folk meninger de ikke har eller vrir diskusjonen til å gjelde noe annet enn det man selv begynte med. Nå skal jeg på nytt trekke meg ut av denne tråden 😊

Det er nettopp det som er problemet med denne tråden hvis man ser det utenfra, at noen har drevet med hersketeknikker mot nye. Opplever dog at det er mye mindre av det nå. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny her på forumet og fikk sjokk når jeg så hvor mye interesse Caroline Berg Eriksen klarer å skape i 2022 på kvinneguiden. Jeg har ikke vært inne på bloggen hennes på mange år og trodde hun var litt utgått på dato.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hoppetau
luddmille skrev (22 minutter siden):

Jeg er ny her på forumet og fikk sjokk når jeg så hvor mye interesse Caroline Berg Eriksen klarer å skape i 2022 på kvinneguiden. Jeg har ikke vært inne på bloggen hennes på mange år og trodde hun var litt utgått på dato.

Ja, der bruker å være de nye kontoene som påpeker slikt gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en liten tanke: kan ikke moderatorene ta seg av jobben med å vurdere hva som kan stå her og hva som ikke er greit? Så slipper dere andre å bruke 3-4 nye sider på å diskutere dette 😴🤷🏻‍♀️

• Liker 38
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Hereforthecomments skrev (3 minutter siden):

Bare en liten tanke: kan ikke moderatorene ta seg av jobben med å vurdere hva som kan stå her og hva som ikke er greit? Så slipper dere andre å bruke 3-4 nye sider på å diskutere dette 😴🤷🏻‍♀️

Ja, unødvendig støy. Please slett mods, dette innlegget også 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RødeRandi
luddmille skrev (1 time siden):

Hun _er_ utgått på dato på mange måter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RødeRandi skrev (57 minutter siden):

Hun _er_ utgått på dato på mange måter. 

Det trodde jeg også men hun er jo daglig i debatten her på kvinneguiden så hun er tydeligvis relevant.

Er det sant at mannen hennes er utdannet fysioterapeut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...