Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

MacBeth skrev (33 minutter siden):

Dersom man måler fettprosenten vet man utmerket godt hvordan man ligger an, det følger med tabell eller så gir vedkommende som måler fettprosenten god veiledning. Dette spørsmålet er bare tull.... 

Tillegg: ingen måler fettprosent uten å en minste anelse om hva som er ønsket prosent, eller hva som er målet! Nekter å tro at en totalt uvitende person plutselig finner en fettklype og måler random for å spørre netfit.

Tillegg2: 30% i fettprosent kan være helt flott det, så lenge hjerteprøver, blodprøver og lungekapasitet er bra. 10% kan også være bra, gitt at det andre er på stell. Men det sier dem INGENTING om!! Viser jo bare nok en gang at netfit.no utelukkende fokuserer på utseende! 

Du har vekter av ulik kvalitet som oppgir fettprosent. Hvor nøyaktige de måler er et annet spørsmål. Så i teorien trenger det ikke å være en spesielt bevisst person som stiller dette spørsmålet. Hele spørsmålet sier MYE om forretningen deres, enten det er fabrikert av dem, eller det er en reell person som lurer. Kanskje spørsmålet bare er for å mate et bekreftelsesbehov hos en person som får feil type "inspo" hos CBE. Kjenner dette nesten trigger mer sinne hos meg enn barneutleveringen de bedriver. Og de to tingene sammen fra samme bedrift... nei, jeg fatter ikke at de kan være så blottet for selvbevissthet. Grunnen til at det er vanskelig å skille bedrift og privatperson er at du må ha en vanvittig uetisk og ego grunnpersonligheten for å holde på slik de gjør.

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (1 time siden):

Hva var kilden til den fett-tabellen? 

... For min del så skummet jeg såpass fort gjennom innleggene her at jeg "leste" at det var et spørsmål og en tabell om BMI... 🙈🙃 Fettprosent faktisk...😳 Ja det er overhodet ikke et spørsmål som bør stilles til fettfobiske folk som LKE og CBE. Dette må tas med en kompetansekyndig person, med øvrig helsejournal tilgjengelig. Vi vet ingenting om personens øvrige helsetilstand og netfit bør passe seg for å unngå søksmål. Det står tross alt oppgitt at netfit stiller med en viss kompetanse, og likevel så har de en ufaglært som svarer...

Endret av Rastebenk
  • Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (1 time siden):

Stakkars, stakkars unger, aldri fred å få; kjole matcher juletreet. 

Akkurat det var min tanke, også. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CBE.no har pyntet til jul i hele dag. Godt å vite. På kjøkkenet er alt svart og hvitt, to av alt. Og de tinnsoldatene, selvsagt. Ja, nå kom jeg i julestemning. :hæ:

• Liker 46
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (10 minutter siden):

CBE.no har pyntet til jul i hele dag. Godt å vite. På kjøkkenet er alt svart og hvitt, to av alt. Og de tinnsoldatene, selvsagt. Ja, nå kom jeg i julestemning. :hæ:

Ikke i HELE dag vel? Sikkert fått trent litt også slik at LKE slipper å måtte dra frem fettklypa i tide og utide 😛

• Liker 30
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (6 timer siden):

Ser ut til å være herfra https://tanita.eu/blog/healthy-body-fat-percentage

Ja, og hva baserer den seg på? Hvite, arbeiderklassemenn fra Nederland på 1800? Uff, vi skal være forsiktige med slike tabeller altså. Ikke alle kropper passer inn i en slik boks genetisk. Og hei: burde de ikke kreditert? 😶

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (27 minutter siden):

Caroline er opptatt av dekorering og interiør, men er hun god på det? Jeg ville sagt NEI.  

Jeg vil tro at for henne er det perfekte, det som er symmetrisk, upersonlig og oppstilt. Helst uten farger. Hvor er kreativiteten? 

Trangen hun har til å ha all pynt symmetrisk, er egentlig ganske komisk men vitner også om at hun ikke har så god peiling. Det er som med så mye annet hun presenterer. Strengt, kaldt, stivt og kunstig. Ikke minst kjedelig! 

Kan bare snakke for meg selv, og dette gir meg null julestemning. Det er nesten så jeg vil kalle det nitrist. Jeg lurer oppriktig på hvem som blir inspirert av dette. På ekte. 

Skjermdump fra instastory

F93C356D-CAC8-41CA-AD3D-99DD51C77D2C.jpeg

Mitt beste forslag er at det kan være en kommentar til verdenssituasjonen.

🧐

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (Akkurat nå):

🧐

Med latterfjes👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (13 minutter siden):

🧐

😂

Men dere ser vel at putene er mørkerøde. Det kommer bare ikke så tydelig fram på bildet. Så det er riktig så fargerikt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snødronninga skrev (3 timer siden):

Caroline er opptatt av dekorering og interiør, men er hun god på det? Jeg ville sagt NEI.  

Jeg vil tro at for henne er det perfekte, det som er symmetrisk, upersonlig og oppstilt. Helst uten farger. Hvor er kreativiteten? 

Trangen hun har til å ha all pynt symmetrisk, er egentlig ganske komisk men vitner også om at hun ikke har så god peiling. Det er som med så mye annet hun presenterer. Strengt, kaldt, stivt og kunstig. Ikke minst kjedelig! 

Kan bare snakke for meg selv, og dette gir meg null julestemning. Det er nesten så jeg vil kalle det nitrist. Jeg lurer oppriktig på hvem som blir inspirert av dette. På ekte. 

som henta fra en skrekkfilm...eller overklasse 1842

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (9 timer siden):

Jeg trodde først det var ett sort/hvitt-filter som var lagt på bildet, men tror ikke det er det, for blomstene har jo lys og farge…

Ser mere ut som gjenglemt pynt etter Halloween..

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er artig å følge CBE når det gjelder julepynting. Hun legger jo ned mange arbeidsuker i dette. Det skjærer litt i øynene når det gjelder den overdrevne symmetrien, og CBE kommer nok aldri til å bli god på interiør så lenge hun insisterer på denne kroniske speilvendingen. Men det er så sjukt mye bedre innhold enn thinspo, svette kragebein og unger.

Det er synd at LKE har dratt innholdet inn i 75 % thinspo via mobilen og 25 % ungeutlevering via mobilen. Fotografibildene er jo helt borte. Det er liksom bare jula som gjenstår som et blaff av den gamle CBE som faktisk var artig å følge. Men i 2022 så er det faktisk ut med hypermaterialisme. Overforbruk ødelgger planeten vår og det er veldig pussig at hun som profesjonell påvirker kjører så voldsomt på med overforbruk på tross av at hun har to unger i hus... Om hun bare kunne ha landet på kvalitetsjulepynt som kunne arves gjennom generasjoner i stedet for å sverge til billig krimskrams fra Nille, Kremmerhuset og HM Home.

Men jeg står for det jeg skriver, jula er artig å følge. Det er bare det at følelsen ødelegges av kronisk manisk trening gjerne kl 23, innsugd mage, restylanefylte lepper og stadig utlevering av unger som jeg ikke finnes interessert i.

https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Screenshot_20221123-091001_Samsung Internet.jpg

Endret av Rastebenk
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...