blåbærpai Skrevet 11. november 2022 #71741 Del Skrevet 11. november 2022 Beyblade skrev (1 minutt siden): Akkurat den debatten om rumpeputer syntes jeg er idiotisk. Hadde hun operert rumpa slik som Sophie Elise og Triana hadde ikke det vært OK heller. Hadde hun ikke gått med noe hadde det vel vært kommentarer på at hun har «flat rumpe til å trene så mye». Veldig mange av oss damer går rundt med bh med padding for å gi inntrykk av større bryster enn vi har, og jeg skjønner ikke hvorfor man da skal kritisere henne for å gjøre det samme, bare et annet sted på kroppen. Det er mye man kan kritisere for, men dette er grunnen til at folk ser ned på KG - fordi man ikke greier å holde seg saklig. Ok. Ok. Det er bare det at.. det er SÅ tydelig. Og det ser helt gløtt ut🤷🏼♀️ «Se på meg og den fyldige rumpa mi. Jeg er underernært. Men rumpa mi. Peach af. Helt sant assa.» Skurrer jo som faen. Narrativet altså. Det skurrer. Tydeligvis. Derav tema oppe til diskusjon. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 11. november 2022 #71742 Del Skrevet 11. november 2022 Skrapa dame med skinny pack og stor rumpe, nei. Som hun selv sier, man kan ikke punktslanke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 11. november 2022 #71743 Del Skrevet 11. november 2022 Jeg for min del synes det er bra at man diskuterer rumpepute, gapesmil og spisepinner. Da er man i det minste ærlig om hva det er hva man mener tråden skal handle om. De som diskuterer dette har jo like stor rett til å gjøre det som de som diskuterer de mer overordnete tingene som shareting, manglende merking osv. Det viser jo bare at tråden ER mer enn saklig kritikk. Uansett hvor mye de som hevder å være saklige ønsker å ha eierskap til den så har de ikke det. De som ønsker å sladre og fnise har like stor del, om ikke større, enn de som ønsker å diskutere fenomenet seriøst. Så får de seriøse brukerne avgjøre om dette fortsatt er rett plass for dem for å fremme deres sak. Om de synes at seriøse innlegg skal fortsette og forsvinne blant innlegg om "Se den rumpa!" og "Enda en kaffe og gapesmiley!". Det får jo hver enkelt gjøre opp sin mening om det har noe for seg. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 11. november 2022 Populært innlegg #71744 Del Skrevet 11. november 2022 Beyblade skrev (11 minutter siden): Akkurat den debatten om rumpeputer syntes jeg er idiotisk. Hadde hun operert rumpa slik som Sophie Elise og Triana hadde ikke det vært OK heller. Hadde hun ikke gått med noe hadde det vel vært kommentarer på at hun har «flat rumpe til å trene så mye». Veldig mange av oss damer går rundt med bh med padding for å gi inntrykk av større bryster enn vi har, og jeg skjønner ikke hvorfor man da skal kritisere henne for å gjøre det samme, bare et annet sted på kroppen. Det er mye man kan kritisere for, men dette er grunnen til at folk ser ned på KG - fordi man ikke greier å holde seg saklig. De færreste med padding i BH-en driver med influencervirksomhet som går ut på å selge trening for å få støtte bryster, eller? Som privatperson må CBE.no gjerne putte en sofa i tightsen for min del, men hun er jo frontfigur i en bedrift som driver med bla treningstips. Sammenligningen din er derfor helt irrelevant. 44 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest YellowC Skrevet 11. november 2022 #71745 Del Skrevet 11. november 2022 Kollontaj skrev (11 minutter siden): De færreste med padding i BH-en driver med influencervirksomhet som går ut på å selge trening for å få støtte bryster, eller? Som privatperson må CBE.no gjerne putte en sofa i tightsen for min del, men hun er jo frontfigur i en bedrift som driver med bla treningstips. Sammenligningen din er derfor helt irrelevant. Desperasjonen etter å forsvare nedrig kritikk er pinlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest YellowC Skrevet 11. november 2022 #71746 Del Skrevet 11. november 2022 Nudeldama skrev (15 minutter siden): Jeg for min del synes det er bra at man diskuterer rumpepute, gapesmil og spisepinner. Da er man i det minste ærlig om hva det er hva man mener tråden skal handle om. De som diskuterer dette har jo like stor rett til å gjøre det som de som diskuterer de mer overordnete tingene som shareting, manglende merking osv. Det viser jo bare at tråden ER mer enn saklig kritikk. Uansett hvor mye de som hevder å være saklige ønsker å ha eierskap til den så har de ikke det. De som ønsker å sladre og fnise har like stor del, om ikke større, enn de som ønsker å diskutere fenomenet seriøst. Så får de seriøse brukerne avgjøre om dette fortsatt er rett plass for dem for å fremme deres sak. Om de synes at seriøse innlegg skal fortsette og forsvinne blant innlegg om "Se den rumpa!" og "Enda en kaffe og gapesmiley!". Det får jo hver enkelt gjøre opp sin mening om det har noe for seg. Se innlegget over og innlegget under ditt. Finnes ikke seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. november 2022 #71747 Del Skrevet 12. november 2022 YellowC skrev (8 minutter siden): Desperasjonen etter å forsvare nedrig kritikk er pinlig. Du mener seriøst at BH med padding brukt av privatpersoner kan sammenlignes med rumpeinnlegg på en treningsinfluencer? Ok. 36 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 12. november 2022 #71748 Del Skrevet 12. november 2022 31 minutter siden, Nudeldama said: Jeg for min del synes det er bra at man diskuterer rumpepute, gapesmil og spisepinner. Da er man i det minste ærlig om hva det er hva man mener tråden skal handle om. De som diskuterer dette har jo like stor rett til å gjøre det som de som diskuterer de mer overordnete tingene som shareting, manglende merking osv. Det viser jo bare at tråden ER mer enn saklig kritikk. Uansett hvor mye de som hevder å være saklige ønsker å ha eierskap til den så har de ikke det. De som ønsker å sladre og fnise har like stor del, om ikke større, enn de som ønsker å diskutere fenomenet seriøst. Så får de seriøse brukerne avgjøre om dette fortsatt er rett plass for dem for å fremme deres sak. Om de synes at seriøse innlegg skal fortsette og forsvinne blant innlegg om "Se den rumpa!" og "Enda en kaffe og gapesmiley!". Det får jo hver enkelt gjøre opp sin mening om det har noe for seg. Det overrasker absolutt ingen at du synes det er bra. 24 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 12. november 2022 #71749 Del Skrevet 12. november 2022 Nudeldama skrev (34 minutter siden): Jeg for min del synes det er bra at man diskuterer rumpepute, gapesmil og spisepinner. Da er man i det minste ærlig om hva det er hva man mener tråden skal handle om. De som diskuterer dette har jo like stor rett til å gjøre det som de som diskuterer de mer overordnete tingene som shareting, manglende merking osv. Det viser jo bare at tråden ER mer enn saklig kritikk. Uansett hvor mye de som hevder å være saklige ønsker å ha eierskap til den så har de ikke det. De som ønsker å sladre og fnise har like stor del, om ikke større, enn de som ønsker å diskutere fenomenet seriøst. Så får de seriøse brukerne avgjøre om dette fortsatt er rett plass for dem for å fremme deres sak. Om de synes at seriøse innlegg skal fortsette og forsvinne blant innlegg om "Se den rumpa!" og "Enda en kaffe og gapesmiley!". Det får jo hver enkelt gjøre opp sin mening om det har noe for seg. Trenger man din tillatelse til å gjøre opp sin mening? Jeg vil tro at de fleste av oss tar dette valget hver dag. Selv om noen henger seg opp i spisepinner og salg/kjøp av bil betyr det ikke at tråden ikke er viktig og relevant mtp narritiativet som blir presentert som en sannhet. 26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 12. november 2022 #71750 Del Skrevet 12. november 2022 Hallepalle2 skrev (17 timer siden): Å starte podcast når man er så ufri foran kamera og mikrofon er friskt. Jeg klarer ikke å ha lyd på storyene fordi jeg blir helt opphengt i den lille latteren på slutten av hver sending. For at jeg skal gidde å bruke tiden min på en podcast må de ha behagelige stemmer i tillegg til interessante tema. Hvor mye kan man snakke om jul, egentlig? Hallepalle2 skrev (7 timer siden): Selvsagt er det relevant for trådens tema å diskutere podcasten som er en nyhet som ble presentert på hennes kanal. Jeg har uthevet det som bare er slarv, så kanskje det er lettere for deg å se at det er et usaklig innlegg. Det at tråden flommer over av denne typen slarv, gjør at de viktige poengene drukner. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 12. november 2022 #71751 Del Skrevet 12. november 2022 Daisy_B skrev (Akkurat nå): Jeg har uthevet det som bare er slarv, så kanskje det er lettere for deg å se at det er et usaklig innlegg. Det at tråden flommer over av denne typen slarv, gjør at de viktige poengene drukner. Vi er ikke enige. Jeg mener at det er relevant for tråden, og så lenge admin lar det stå så har jeg like stor rett til å skrive min mening på et diskusjonsforum. Jeg har ikke behov for din godkjennelse på mine innlegg. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest YellowC Skrevet 12. november 2022 #71752 Del Skrevet 12. november 2022 Daisy_B skrev (14 minutter siden): Jeg har uthevet det som bare er slarv, så kanskje det er lettere for deg å se at det er et usaklig innlegg. Det at tråden flommer over av denne typen slarv, gjør at de viktige poengene drukner. Å innrømme og innse er nok helt utopisk- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMusa Skrevet 12. november 2022 #71753 Del Skrevet 12. november 2022 ~ Ada ~ skrev (5 timer siden): Enig. Nå er det podcast. Er det planlagt timing for å snu fokus over på noe annet enn deres forskrudde AS der LKE har stalket og vandalisert? Jeg synes det blir umulig å fokusere på noe annet nå enn på hvor forskrudd brist det er mellom realitet og fasade. Jul, smil og kosemose. Masse sminketøv på uansett redigert ansikt. Fantastisk reklame! Hva faen. Dere vet hva dere har gjort, eller? Fatter ikke hva som feiler folk som hjerter og liker noe som åpenbart ikke er friskt i det hele tatt! Enten tror de at alle vi er misunnelige eller så føler de synd på dem og viser støtte fordi de er redd for at de ikke vil håndtere dette uten støtte fra andre. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 12. november 2022 #71754 Del Skrevet 12. november 2022 Katten89 skrev (10 timer siden): Som om noen tror på at hun løper på en walking pad i stua når hun har fullt treningsrom i kjelleren... sånn walking pad, på lik linje med twitshake og tidligere "we are fit" er jo noe alle influencere får kastet etter seg. Tror ingen faktisk bruker dem Annonsører som bruker "alle" influencerne i sine reklamer for en vare - kan ende med å gi et dårlig inntrykk av varen de vil selge. Jeg er iallefall sånn selv. Nå som CBE, Sophie Elise, Anna R og flere reklamerer for denne walking-pad`n de `ikke klarer seg uten` - så gjør det at man blir "bombet" med ikke-troverdig reklame for den, og jeg får iallefall ikke lyst på den. For nei, jeg tror ingen av dem elsker og trenger den så mye som de overdrevent later som i sine reklamer. Det er bare irriterende å se på. Advert-fail! 42 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 12. november 2022 #71755 Del Skrevet 12. november 2022 Angående BH med padding, så har jeg sett det i reklame, men da formidles det også ar det gjør en forandring for bysten. Det skjules ikke hva effekten er. Nora Haukeland, en annen influenser, reklamerer for tights med padding i rumpa, som løfter og gir visuell effekt. Hun tar bilder av rumpa og viser det frem. For meg virker det som at forskjellen i dette kan handle om selvtillit, Hvor CBE virker mye mer utrygg i sin kropp. Eller det evige narrative om å vise en perfekt og ideell fasade, uten å samtidig fortelle at det jukses for å oppnå denne perfekte fasaden. Det er Iallefall hva jeg reagerer på. Bruk gjerne den puten, men fortell om det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snoker45 Skrevet 12. november 2022 Populært innlegg #71756 Del Skrevet 12. november 2022 Tenk å ha en mann som har ripet opp bilen til en følger. Tenk på hva familien hennes tenker? Alt de må finne seg i. De kan late som at alt er bra på instagram men jeg garanterer at stemningen er dårlig i Villa Kulås. De klamrer seg til at dette vil passere men det vet de innerst inne at det ikke vil gjøre. Hun vil alltid være den med en mann som har begått lovbrudd. Og den må være kjip å svelge. Det er bare trist å se på hele dette showet. Hva blir det neste? 57 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 12. november 2022 Populært innlegg #71757 Del Skrevet 12. november 2022 (endret) Snoker45 skrev (28 minutter siden): Tenk å ha en mann som har ripet opp bilen til en følger. Tenk på hva familien hennes tenker? Alt de må finne seg i. De kan late som at alt er bra på instagram men jeg garanterer at stemningen er dårlig i Villa Kulås. De klamrer seg til at dette vil passere men det vet de innerst inne at det ikke vil gjøre. Hun vil alltid være den med en mann som har begått lovbrudd. Og den må være kjip å svelge. Det er bare trist å se på hele dette showet. Hva blir det neste? Det avslører en nokså ekstrem psyke. Å aktivt oppsøke en kvinne og åpenlyst forfølge henne på en truende måte, gjøre omfattende hærverk på bilen hennes mens hun henter barnet sitt, og å foreta flere tause telefonoppringinger til henne på kveldstid. Dette er kriminelle handlinger, og bare nok et ledd i LKEs fremtoning som en impulsiv og sinna fyr (psychobitch, møkkakjerring, none of your fucking business, kule i panna osv). Det å ta med fettmåler inn i hjemmet til en tidligere spiseforstyrret ektemake og å pålegge henne to daglige treningsøkter taler heller ikke til LKEs fordel personlighetsmessig. For all del, mange bor med usympatiske drittsekker. Men å smøre på tjukke lag med skjønnhetsfilter og å kalle det attråverdig for resten av Norge, det blir ekstremt feil. "A" går trolig hjemme med angst for gjentakelser av truende oppførsel og hærverk fra styrelederen, mens styrelederens kone har fått brettet ut i tradisjonelle medier at det er kritikerne som er forferdelige mennesker. Man fremstår nokså maktesløs som forbruker mot annonsører og influensere som blokkerer og skaper sine egne sannheter, og det gjør det bare enda viktigere som forbruker at man benytter seg av alle de kanalene man kan. Endret 12. november 2022 av Ultiva 76 1 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 12. november 2022 Populært innlegg #71758 Del Skrevet 12. november 2022 Ultiva skrev (7 minutter siden): Det avslører en nokså ekstrem psyke. Å åpenlyst forfølge en kvinne på en truende måte, gjøre omfattende hærverk på bilen hennes mens hun henter barnet sitt, og å foreta flere tause telefonoppringinger til henne på kveldstid. Dette er kriminelle handlinger, og bare nok et ledd i LKEs fremtoning som en impulsiv og sinna fyr (psychobitch, møkkakjerring, none of your fucking business osv). Det å ta med fettmåler inn i hjemmet til en tidligere spiseforstyrret ektemake og å pålegge henne to daglige treningsøkter taler heller ikke til LKEs fordel personlighetsmessig. For all del, mange bor med usympatiske drittsekker. Men å smøre på tjukke lag med skjønnhetsfilter og å kalle det attråverdig for resten av Norge, det blir ekstremt feil. "A" går trolig hjemme med angst for gjentakelser av truende oppførsel og hærverk fra styrelederen, mens styrelederens kone har fått brettet ut i tradisjonelle medier at det er kritikerne som er forferdelige mennesker. Man fremstår nokså maktesløs som forbruker mot annonsører og influensere som blokkerer og skaper sine egne sannehter, og det gjør det bare enda viktigere som forbrukere at man benytter seg av de kanalene man kan. Det som skremmer meg aller mest, er at han har planlagt dette. Han har valgt seg et "random" offer fra et kommentarfelt, lett opp vedkommendes adresse, senere oppsøkt adressen, fulgt etter, og gjennomført herverk på bilen. For å toppe det hele ringer han "skremme-telefoner" på kvelden. At politiet kaller det affekt var svært medgjørlig av de (min mening) Slik jeg tenker om affekt, så er det mer hvis man lapper til noen der og da hvis de fornærmer en f.eks. 61 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 12. november 2022 #71759 Del Skrevet 12. november 2022 Bulsara skrev (1 time siden): Angående BH med padding, så har jeg sett det i reklame, men da formidles det også ar det gjør en forandring for bysten. Det skjules ikke hva effekten er. Nora Haukeland, en annen influenser, reklamerer for tights med padding i rumpa, som løfter og gir visuell effekt. Hun tar bilder av rumpa og viser det frem. For meg virker det som at forskjellen i dette kan handle om selvtillit, Hvor CBE virker mye mer utrygg i sin kropp. Eller det evige narrative om å vise en perfekt og ideell fasade, uten å samtidig fortelle at det jukses for å oppnå denne perfekte fasaden. Det er Iallefall hva jeg reagerer på. Bruk gjerne den puten, men fortell om det da! Samtidig er det ikke greit det heller, da oppfordrer man andre til å måtte bruke noe man ikke trenger. Syns fint man kan bruke uten å si noe, men heller ikke si se på rumpa mi den er naturlig! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. november 2022 #71760 Del Skrevet 12. november 2022 Hørte på podkasten, og ble positivt overrasket. Selv om den er lett og overfladisk, gikk praten ganske avslappet og uanstrengt, og Caroline virket mer naturlig og «nedpå». Vet ikke om jeg kommer til å høre flere episoder, for det ble mye fokus på meg-meg-meg (og litt på venninnen/agenten), men slett ikke verst. Jeg synes det er så synd at hun ikke kan være mer avslappet og «seg selv» i egne kanaler (det er vel mest Instagram for tiden), da hadde hun vært så mye mer likandes! Men jeg orker ikke den anstrengte poseringen i lengden. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå