Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Daisy_B skrev (5 timer siden):

Men hæ? Tenker du virkelig at det er mer relevant for trådens tema å diskutere hvorvidt noen er ufri foran kamera, hvordan de ler og at stemmen deres er ubehagelig? 

Jeg leste den første kommentaren din og tenkte "helt enig", men så ser jeg at du er akkurat like usaklig selv i ditt neste innlegg. 

Selvsagt er det relevant for trådens tema å diskutere podcasten som er en nyhet som ble presentert på hennes kanal. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikkenoledig skrev (1 time siden):

Bare se på løpevideoer av både fitfocus og Funky Gine - akkurat det samme. Også når man ser filmer som er flere år gamle. https://www.funkygine.com/2017/08/30/siste-episode-i-serien-hvordan-bli-en-bedre-loper/

kanskje vi bare må innse at CBE faktisk er veldig godt trent🤷‍♀️

Ser ikke den 90 graders kanten øverst på rumpeballen på noen av dem.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubella skrev (2 minutter siden):

Ser ikke den 90 graders kanten øverst på rumpeballen på noen av dem.

Jeg er ikke fan av å diskutere rumpene til folk, men det er tydelig at fotballfruen bruke rumpeputer innimellom. 

• Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke

Hadde sett mer troverdig ut hvis hun kutta ut den gapingen hennes på alle bilder. Ser helt fjernt ut ved siden av «venninna» som smilet helt vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musis skrev (1 time siden):

Har visst glemt å skru på lyset… Noe å skjule?

Jeg må innrømme at jeg synes det ser j.... stusselig ut med ei tom bokhylle. 

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

delias skrev (På 8.11.2022 den 18.11):

Makeup mekka åpnet kommentarfeltet på instagram (på nyeste post) og stengte det igjen på kort tid….

Og ikke har de åpnet det igjen heller, og på trustpilot så er de nede i under 2 nå, 1,9 for øyeblikket, så de har ikke kommet heldig ut av å sponse CBE

• Liker 35
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordreSving skrev (23 timer siden):

Det er jo definitivt legitimt å påpeke absurditet og underlig influenceratferd. 

Et av hovedtemaene i tråden er å sette lys på narrativ versus virkelighet, nettopp for å vise følgere at det som presenteres ikke er virkelig. Særlig fordi det som presenteres er så redigert og iscenesatt at ingen bør leve i troen på at dette er normalen. Å sammenlikne seg selv og sitt liv med det som presenteres på slike kontoer er skadelig. Det er konteksten rundt å påpeke hva som egentlig vises. 

Enig.

Nå er det podcast. Er det planlagt timing for å snu fokus over på noe annet enn deres forskrudde AS der LKE har stalket og vandalisert?

Jeg synes det blir umulig å fokusere på noe annet nå enn på hvor forskrudd brist det er mellom realitet og fasade. Jul, smil og kosemose. Masse sminketøv på uansett redigert ansikt. Fantastisk reklame! Hva faen. Dere vet hva dere har gjort, eller? Fatter ikke hva som feiler folk som hjerter og liker noe som åpenbart ikke er friskt i det hele tatt! 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (12 minutter siden):

Nå er det podcast. Er det planlagt timing for å snu fokus over på noe annet enn deres forskrudde AS der LKE har stalket og vandalisert?

Det er som strutsen, gjemmer hodet i sanden og håper det går over, gjerne ved å sette fokus på noe annet, men det med LKE sin hensynsløse adferd bør ikke ties i hjel og de bør bli påminnet det daglig, og at media ennå ikke har turt eller villet skrive noe om det er fortsatt helt uforståelig. Media var jo kjapt ute med å oute Bernt Hulsker, eneste forskjellen er vel at Hulsker selv innrømmet det

Endret av Skrottefar
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosemose skrev (22 timer siden):

Har du noen bra å anbefale og er det bra for sensitiv hud?  (sorry avsporing) 

COSRX er et veletablert og populært koreansk hudpleie-merke, vet ikke om de har makeup, men hudpleien deres er visst helt fantastisk. Har selv veldig lyst til å kjøpe snail essence som de har - har sett flere bruke den, huden blir helt perfekt glødene og fuktig. Beklager avsporing jeg og, men så du hadde fått kommentar om å gå i FB-grupper. Ville ikke helt stolt på slikt, gå heller for veletablerte merker med gode resultater. 

Endret av kraftwerk
  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten89 skrev (På 11.11.2022 den 20.43):

Som om noen tror på at hun løper på en walking pad i stua når hun har fullt treningsrom i kjelleren... sånn walking pad, på lik linje med twitshake og tidligere "we are fit" er jo noe alle influencere får kastet etter seg. Tror ingen faktisk bruker dem

Endret av Mrs Bella
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (21 minutter siden):

Det er som strutsen, gjemmer hodet i sanden og håper det går over, gjerne ved å sette fokus på noe annet, men det med LKE sin hensynsløse adferd bør ikke ties i hjel og de bør bli påminnet det daglig, og at media ennå ikke har turt eller villet skrive noe om det er fortsatt helt uforståelig. Media var jo kjapt ute med å oute Bernt Hulsker, eneste forskjellen er vel at Hulsker selv innrømmet det

Jeg hadde definitivt ikke ønsket å fremstille et lykkelig familieliv etter noe sånt, da det hadde satt meg i et særdeles dårlig lys. Men strutsen, ja. Triste greier. Og barna skyves foran...

Uforståelig at media er stille, ja.

Synd at så mye lite friskt får holde på i offentligheten. Får håpe ikke NRK hyrer de, da ref. en viss annen influenser.

• Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (45 minutter siden):

Jeg hadde definitivt ikke ønsket å fremstille et lykkelig familieliv etter noe sånt, da det hadde satt meg i et særdeles dårlig lys. Men strutsen, ja. Triste greier. Og barna skyves foran...

Synd at så mye lite friskt får holde på i offentligheten. Får håpe ikke NRK hyrer de, da ref. en viss annen influenser.

Ja, det skulle tatt seg ut om NRK hadde satt CBE på samme lønningsliste som SE, men det skjer neppe heldigvis

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
~ Ada ~ skrev (1 time siden):

Jeg skjønner virkelig ikke at media lar dette forbigå i stillhet, de skriver jo om det meste, men dette? Neida, det fortjener ikke en eneste spaltemeter. Jeg syns virkelig at en slik handling absolutt burde blitt omtalt siden herr frue har gått bananas og, ikke i affekt, men rett og slett planlagt å oppsøke, forfølge og gjøre hærverk på annenmanns bil med forsett

• Liker 22
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat den debatten om rumpeputer syntes jeg er idiotisk. Hadde hun operert rumpa slik som Sophie Elise og Triana hadde ikke det vært OK heller. Hadde hun ikke gått med noe hadde det vel vært kommentarer på at hun har «flat rumpe til å trene så mye». Veldig mange av oss damer går rundt med bh med padding for å gi inntrykk av større bryster enn vi har, og jeg skjønner ikke hvorfor man da skal kritisere henne for å gjøre det samme, bare et annet sted på kroppen. Det er mye man kan kritisere for, men dette er grunnen til at folk ser ned på KG - fordi man ikke greier å holde seg saklig. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...