BuffyTheVampire Skrevet 5. november 2022 #71001 Del Skrevet 5. november 2022 (endret) Glufseguri skrev (7 timer siden): Djeezuz, tenk å se det fjeset dukke opp i bakspeilet! Skjønner godt A følte veldig ubehag! Enig, ikke rart en blir skremt. Ligner på Al Lettieri i The Godfather 😬 Endret 5. november 2022 av BuffyTheVampire 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 5. november 2022 #71002 Del Skrevet 5. november 2022 Lill skrev (35 minutter siden): At man ikke har fått bekreftet at det er Lars Kristian Eriksen som er hovedpersonen, gjør det hele vanskelig å bruke denne saken mot annonsørene. At dette diskuteres på et anonymt forum med dårlig rykte er heller ikke noe særlig til hjelp. Jeg holder ikke pusten når det gjelder media heller, de vil åpenbart ikke legge seg ut med hele Norges største nettroll som har mangel på impulskontroll. Jeg husker godt når de angrep en bruker her på KG, fordi de ble kritisert for å selge barndommen til mindreårige. Noe de faktisk gjør. Det er noe meget spesielt med foreldre som velger å bruke barndom og kropp for å få mat på bordet. Når jeg hørte FruJohansen si «styreleder» gikk tankene mine rett til frontfiguren et par sekund…. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 5. november 2022 #71003 Del Skrevet 5. november 2022 (endret) Revenge o'Cavatina skrev (12 timer siden): 🙌 Endret 5. november 2022 av ~ Ada ~ 23 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMusa Skrevet 5. november 2022 #71004 Del Skrevet 5. november 2022 Lurer på hva Adrianpaul synes om det her? Stakkars fyren blir dradd med ned pga Netfit,han er jo den eneste som faktisk kan vise til noe fornuftig... Noen spurt han hva han syns? Ville trekt meg ut for egen selvrespekt🙌 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg decker Skrevet 5. november 2022 Populært innlegg #71005 Del Skrevet 5. november 2022 (endret) Søkte etter LKE på Twitter for å sjå om eg fant noko om galskapen, og fann dei her gullkorna frå 2020. Særleg siste setning Sitat Om du blir støtt av at noen er kritisk så er kanskje ikke sosiale medier stedet for deg Oh the irony Endret 5. november 2022 av decker 62 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 5. november 2022 #71006 Del Skrevet 5. november 2022 (endret) MinniMusa skrev (5 timer siden): Lurer på hva Adrianpaul synes om det her? Stakkars fyren blir dradd med ned pga Netfit,han er jo den eneste som faktisk kan vise til noe fornuftig... Noen spurt han hva han syns? Ville trekt meg ut for egen selvrespekt🙌 Vet ikke om det er så "stakkars" egentlig jeg. Han har i lang tid hatt navnet sitt tilknyttet et ikke-eksisterende Netfit, og syns det er helt greit. Regner med at han er gjort kjent med det meste CBE.no og LKE har blitt kritisert for innen trening de senere årene - både når det gjelder overtrening, kroppsfokus, misvisende råd, - og tydeligvis så bryr han seg ingenting om det. Endret 5. november 2022 av Isild 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 5. november 2022 Populært innlegg #71007 Del Skrevet 5. november 2022 LKE er snål. Spørre på Twitter hva man gjør når man får flere hundre falske følgere. De har flere titusen falske følgere på IG, og det ser da ikke ut til å plage de overhodet - de rydder iallefall ikke opp i de. Det ville jo ikke sett like bra ut med det reelle følgertallet kanskje. Man må le av svaret han fikk: "Da er det rett ut å skrape opp biler!" Han vet å helle bensin på bålene sine. 83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 5. november 2022 #71008 Del Skrevet 5. november 2022 28 minutter siden, Isild said: LKE er snål. Spørre på Twitter hva man gjør når man får flere hundre falske følgere. De har flere titusen falske følgere på IG, og det ser da ikke ut til å plage de overhodet - de rydder iallefall ikke opp i de. Det ville jo ikke sett like bra ut med det reelle følgertallet kanskje. Man må le av svaret han fikk: "Da er det rett ut å skrape opp biler!" Han vet å helle bensin på bålene sine. Jeg har ikke twitter. Kan man ikke redigere vekk svar man får der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 5. november 2022 #71009 Del Skrevet 5. november 2022 Hva var hensikten med jule-fotoshooten? Å vise hvor søte de er? Er venninnen kjent for noe? En veldig merkelig post, bare to bilder uten noen annen kontekst. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rinne Skrevet 5. november 2022 #71010 Del Skrevet 5. november 2022 LKE er seg selv lik når han svarer. Det hele er bare skammelig. Ingen anger å spore, kan man vel trygt si. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 5. november 2022 #71011 Del Skrevet 5. november 2022 Andrea59 skrev (47 minutter siden): Jeg har ikke twitter. Kan man ikke redigere vekk svar man får der? Har ikke twitter jeg heller, så jeg vet ikke. Men vil jo tro det er mulig som på alle andre sosiale medier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 5. november 2022 #71012 Del Skrevet 5. november 2022 (endret) 9 minutter siden, Isild said: Har ikke twitter jeg heller, så jeg vet ikke. Men vil jo tro det er mulig som på alle andre sosiale medier. Man skulle jo ikke tro at det går an, ellers hadde han vel neppe latt disse stå… En tweet er kanskje som en selvstendig post - bare med tagging, og så at det bare presenteres som en tråd, med svar 🤔 anyone? Ellers, ser det er noen kommentarer i makeupmekkas siste post… Ny «gate», tro? Endret 5. november 2022 av Andrea59 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mater.sapiens Skrevet 5. november 2022 #71013 Del Skrevet 5. november 2022 Hallepalle2 skrev (45 minutter siden): Hva var hensikten med jule-fotoshooten? Å vise hvor søte de er? Er venninnen kjent for noe? En veldig merkelig post, bare to bilder uten noen annen kontekst. Det var en ren fiske-etter-spons greie. CBE etterlyste sted egnet til julebilder dagen før … Butikken ble tagget i alle bilder og snart dukker det opp reklame for noe plastræl man kan kjøpe det. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 5. november 2022 #71014 Del Skrevet 5. november 2022 (endret) På Twitter kan man ikke redigere egne poster, bare slette. Man kan heller ikke slette andres poster eller kommentarer. Så hvis noen poster en tweet og får tilsvar, kan man slette sin egen originale tweet mens tilsvarene da blir stående enkeltvis uten "knagg". Eller man kan blokkere profiler, så slipper man å se noe fra dem. Men hvis noen vil blokkere hundrevis av falske følgere, har en noe å gjøre de nærmeste timene. Fint om man vil unngå å kjøre bil i affekt, for eksempel. Endret 5. november 2022 av Revenge o'Cavatina 38 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. november 2022 #71015 Del Skrevet 5. november 2022 mater.sapiens skrev (2 minutter siden): Det var en ren fiske-etter-spons greie. CBE etterlyste sted egnet til julebilder dagen før … Butikken ble tagget i alle bilder og snart dukker det opp reklame for noe plastræl man kan kjøpe det. Skulle ha location til en shoot, men resultatet er foreløpig meningsløst. To damer som sitter i en butikk, det er ikke reklame for butikken, så hva er hensikten med innlegget? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 5. november 2022 #71016 Del Skrevet 5. november 2022 7 minutter siden, Revenge o'Cavatina said: På Twitter kan man ikke redigere egne poster, bare slette. Man kan heller ikke slette andres poster eller kommentarer. Så hvis noen poster en tweet og får tilsvar, kan man slette sin egen originale tweet mens tilsvarene da blir stående enkeltvis uten "knagg". Eller man kan blokkere profiler, så slipper man å se noe fra dem. Men hvis noen vil blokkere hundrevis av falske følgere, har en noe å gjøre de nærmeste timene. Fint om man vil unngå å kjøre bil i affekt, for eksempel. Takk for oppklaring 💐 - (da var det omtrent som jeg tenkte) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 5. november 2022 #71017 Del Skrevet 5. november 2022 Kollontaj skrev (2 minutter siden): Skulle ha location til en shoot, men resultatet er foreløpig meningsløst. To damer som sitter i en butikk, det er ikke reklame for butikken, så hva er hensikten med innlegget? Det er nok sånn det blir når det ellers er "travelt" men man har lovet å poste den dagen. Tipper det var en annen hensikt med shooten, evnt fikk de ikke gjort det eller så har de ikke fått redigert ferdig bildene pga all jobbing i kommentarfelt i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mater.sapiens Skrevet 5. november 2022 #71018 Del Skrevet 5. november 2022 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Skulle ha location til en shoot, men resultatet er foreløpig meningsløst. To damer som sitter i en butikk, det er ikke reklame for butikken, så hva er hensikten med innlegget? Jeg tipper hensikten var å lage reklame for butikken (ellers ville hun ikke tagget alle bildene), men at hun gjør like dårlig jobb som ellers, det vil si hun legger vekt på å få ut bilder av seg selv og ikke det hun skal selge. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 5. november 2022 Populært innlegg #71019 Del Skrevet 5. november 2022 Karamelis skrev (9 timer siden): De blir sinte og går til personangrep i stedet. Jeg fikk bare hyling og noe med arbeidsløse russiske hackere i stedet. 😅 Men jeg skjønner jo de er skikkelig glade nå. Nå er det endelig! noe som skjer i en ellers så trøttende tråd. Måtte CBE bestå for evig slik at de engasjerte kvinner i tråden har noe å drive med. lol Jeg velger å svare da du åpenbart ikke er så bevandret i debattskikk. Hyling på nett er bruk av caps lock og overdreven bruk av tegnsetting, for eksempel tre utropstegn på rad. Ser du ikke dette, kan du konkludere med at brukeren snakker til deg i normalt stemmeleie, ergo blir du ikke hylet til Personangrep er bruk av nedsettende karakteristikker, drittslenging eller gjentatt sea lioning. Stråmannsargumentasjon kan til nød gå inn under dette. Google uttrykkene hvis de er nye for deg, jeg får dessverre ikke til å lenke på telefon, beklager det. Jeg har ikke sett noe av dette her, i denne tråden, og definitivt ikke mot deg, så derfor tenkte jeg at det er greit å opplyse deg om begrepsbruken. Når det kommer til innlegget som skremte deg mer enn stalking, trusler og hærverk på privat eiendom, så skjønner jeg ikke helt reaksjonen din. Tvert imot har du flere ganger fremhevet h hvor modig du er, og at du fint tør å kommentere under fullt navn til en fyr som beviselig terroriserer de som gjør dette under fullt navn. Kan jeg bare få påpeke ironien i at du skriver dette under anonym profil? @FruJohansen er tøff, der har du noe å strekke deg etter. Innholdet i innlegget du sikter til var verken truende eller skremmende. Det var en saklig fremstilling av problemet med media, sett i lys av hva vi er vitne til i denne saken. Jeg viste min støtte til @Pust, for det var hun som skrev det først. Jeg prøver å kreditere de brukerne som fortjener det, og hvis du følger med litt, så ser du at dette er noe jeg glør ofte. For i denne tråden finnes det utrolig mange kloke og reflekterte brukere, som jeg lærer mye av ( de er for mange til å ramse opp, men de vet selv hvem de er). Det siste var et tips, sånn i all vennskaplighet. Og så tenkte jeg at det kanskje var greit å forklare hvem og hva Fru Johansen er, for hvis man ikke er så bevandret i samfunnsdebatt, da særskilt barns rettigheter, så kjenner man kanskje ikke til hennes renommé. Jeg beklager igjen at dette skremte deg, men nå som du har fått noen presiseringer, så håper jeg du føler deg bedre. 51 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 5. november 2022 #71020 Del Skrevet 5. november 2022 Kollontaj skrev (8 minutter siden): Skulle ha location til en shoot, men resultatet er foreløpig meningsløst. To damer som sitter i en butikk, det er ikke reklame for butikken, så hva er hensikten med innlegget? Tja, hun får startet opp julekosen, viser fram at det «skjer ting» og innlegget fungerer vel også som reklame for denne julebutikken? Jeg visste ikke om den før dette, så regner med at hun har lagt grunnlag for betalte oppdrag framover? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå