Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest Karamelis
mater.sapiens skrev (2 timer siden):

Men forstod du innholdet? Er det derfor du ble redd, fordi du ikke forstod?

Jaja, klart! Alt ga mening nå. 

Forstår du at jeg troller dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

YellowC skrev (6 minutter siden):

Det er voldsomme greier. Konkluderer med at denne tråden er veldig viktig og nyttig og sånn. 

Studerer man eller underviser man i f.eks. salg og markedsføring så er denne tråden gull verd, her har man alle eksempler på hvordan man ikke skal gjøre det 👍 ...finner du den unyttig, så er det tusenvis av andre tråder her på forumet som du kan engasjere deg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YellowC skrev (5 minutter siden):

Det er voldsomme greier. Konkluderer med at denne tråden er veldig viktig og nyttig og sånn. 

Gosh. Jeg ser deres vinkling/hva dere prøver på, men så gir det heller ikke helt mening når dette tross alt er et diskusjonsforum. Blir liksom teit å gjøre narr av at noen gir dere saklige svar 😅 Stikker jo mange innom denne tråden. Noen bruker bedriften som et generelt eksempel på problematisk influenceradferd, noen pga sladderet, barneeksponering osv. CBE&co er jo et prakteksempel på mye som er galt med influencerverden også, og nå har de toppet kransekaken med forfølgelse, hærverk og trusler, etterfulgt av "stakkars-meg" sak i avisen noen dager etterpå. Man stusser jo, da 🥴 

• Liker 31
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

YellowC skrev (17 minutter siden):

Det er den tydeligvis, det er bare å se på følgertallene deres og samarbeidspartneren som har tatt avstand fra de -det lønner seg å følge med ;)

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karamelis skrev (8 minutter siden):

Jaja, klart! Alt ga mening nå. 

Forstår du at jeg troller dere? 

Er du ett sånt lite sjarmtroll? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest YellowC
mia10 skrev (24 minutter siden):

Studerer man eller underviser man i f.eks. salg og markedsføring så er denne tråden gull verd, her har man alle eksempler på hvordan man ikke skal gjøre det 👍 ...finner du den unyttig, så er det tusenvis av andre tråder her på forumet som du kan engasjere deg i.

På hvilken måte er denne tråden gull verd i studier eller undervisning i salg og markedsføring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau
AntiBullshit skrev (15 minutter siden):

Det er kanskje smålig, men jeg har pepret en hel haug av lives på tiltok med spørsmål om folk har fått med seg at mannen til fotballfrue har forfulgt og ripet opp bilen til ei dame pga en kommentar på IG. Hvis media ikke har tenkt til å spre ordet så får man ta saken i egne hender tenker jeg 

Jeg tenker å sørge for at det ikke stilner om dette på Jodel på en stund. Og så kan det bli dratt frem i alle kommentatfelt til samarbeidspartnere i evig fremtid. Det kan vi i alle fall sørge for. Jeg antar jo at de fleste inden verden har fått det med seg nå, men det er bare å fortsette å tagge folk så det ikke glemmes. På Twitter blir også kommentarer stående knyttet til hans navn selv om man er blokkert, så den plattformen er også nyttig for å legge igjen påminnere. 

Når det faktisk er slik at man må bruke sosiale medier til å nå frem må det brukes godt. Det kjennes selvsagt smålig ut, men når mediene velger å utelukkende være influensernes talerør har man jo ikke så mye valg 

Endret av Hoppetau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pust skrev (2 minutter siden):

Jeg har et forslag til LKE og CBE: Slutt med eksponering av ikke-samtykkekompetente og vær høflig og snill med andre mennesker, ikke forfølg fremmede damer for å skremme, og la andres biler være i fred.

Den bussen gikk nok for noen år siden. Tror ruten er innstilt.

• Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (26 minutter siden):

Det er kanskje smålig, men jeg har pepret en hel haug av lives på tiltok med spørsmål om folk har fått med seg at mannen til fotballfrue har forfulgt og ripet opp bilen til ei dame pga en kommentar på IG. Hvis media ikke har tenkt til å spre ordet så får man ta saken i egne hender tenker jeg 

Høres greit ut, tror noen vil tørre å ta tak i den til slutt. En slik skremmende og unormal sak MÅ komme frem .. 😊

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
YellowC skrev (1 minutt siden):

På hvilken måte er denne tråden gull verd i studier eller undervisning i salg og markedsføring?

På mange!

Kan ta noen eks., selv om jeg trodde du var kjent med innholdet i tråden siden du følte du kunne håne deltakerne her.. Uansett, here we go: Sammenblanding med deg som privatperson når du har eller skal starte opp en bedrift, uprofesjonell kundebehandling der man også angriper potensielle kunder på en aggressiv måte både verbalt og nå også fysisk, selge inn et ensidig produkt til et mettet marked, bestille skrot fra Kina og selge det inn som merkevare, hva et skadelig omdømme gjør med en bedrift over tid, fremstille bedriftens ansikt utad som noe personen ikke er, markedsmekanismen der forbrukere er bevisste på hva de vil ha og ikke osv. osv. Som sagt, man finner alle eksempler på hvordan man ikke skal gjøre det om man skal lykkes over tid. Dette er en meget verdifull tråd 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man ikke har fått bekreftet at det er Lars Kristian Eriksen  som er hovedpersonen, gjør det hele vanskelig å bruke denne saken mot annonsørene. At dette diskuteres på et anonymt forum med dårlig rykte er heller ikke noe særlig til hjelp. Jeg holder ikke pusten når det gjelder media heller, de vil åpenbart ikke  legge seg ut med hele Norges største nettroll som har mangel på impulskontroll. Jeg husker godt når de angrep en bruker her på KG, fordi de ble kritisert for å selge barndommen til mindreårige. Noe de faktisk gjør. Det er noe meget spesielt med foreldre som velger å bruke barndom og kropp for å få mat på bordet. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...