Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Lunabelle skrev (Akkurat nå):

En ting er ihvertfall helt sikkert og det er at jeg aldri skal legge igjen en krone hos Makeup mekka eller noen andre bedrifter som samarbeider med herr og fru Eriksen!

Har bestilt min siste ting der og hos andre de samarbeider med. Men er blokkert på IG så vet liksom aldri hvem de sammarbeider med.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde vært gøy hvis Morten Ramm eller Atle Antonsen lirte av seg noen strofer🤩🤩Syns det er rart at «ingen» våger å si noe. Er de så redd den lille spirrevippen fra Ålesund? ( ja ja , usaklig, i know. ) Og jeg lurer virkelig på hvorfor Mads Hansen ikke våger å «ta» han🙄🙄. Har Lassebassen noe virkelig juicy på han som han er redd skal komme ut?   Fatter ikke hvorfor de er fredet🤷🏻‍♀️  

Og hvordan vet dere at han blokker i vei på Twitter idag? Og hva blokkerer han? Og kan noen legge inn screenshot av aktiviteten hans hvis det er noen🙄
Jeg har ikke Twitter 🙁

• Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 minutter siden):

Har bestilt min siste ting der og hos andre de samarbeider med. Men er blokkert på IG så vet liksom aldri hvem de sammarbeider med.

Det er ikke tvil om at jeg også vil helt slutte å handle hos de som samarbeider med cbe.no og vil også bruke forbrukermakten videre. Man kan jo ikke bli redd for å si fra, det blir helt absurd. 

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ivrig på Twitter i dag, som om ingenting har skjedd.  Han blokkerer, men på Twitter kan han «dessverre» ikke slette ting han ikke liker. 

Bilder fra Twitter i dag:

65463A33-0984-4335-91DE-074468C4F39C.png

4205B9D7-95A7-40E0-BC9B-2F64B61A4C79.jpeg

• Liker 35
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudis23 skrev (2 minutter siden):

Han er ivrig på Twitter i dag, som om ingenting har skjedd.  Han blokkerer, men på Twitter kan han «dessverre» ikke slette ting han ikke liker. 

Litt vaklevoren sensurering av navn (de står i blått ved «svar til…») men takk for skjermdumper!

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ønsker sikkert å bli ansvarlig trener for styrke og utholdenhet i en eller annen fotball-klubb i de øverste divisjonene. 

• Liker 24
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubella skrev (6 minutter siden):

Man blir jo litt inspirert til å løpe - i motsatt retning av ham 

Jeg lo høyt 🤣🤣🤣

• Liker 34
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau
cerruti skrev (2 minutter siden):

Han ønsker sikkert å bli ansvarlig trener for styrke og utholdenhet i en eller annen fotball-klubb i de øverste divisjonene. 

Han er jo et godt forbilde med alle sine skader (og rasistiske utsagn på banen) så det blir han nok god til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, KikiEco said:

Denne saken er for alvorlig til at den skal ende opp som sak i en slags "influencer-krig" mellom to personer på nett, det hadde vært uheldig etter min mening.  Jeg er mer skuffet over media. Når man hadde ingen kvaler med å stille Ørjan Burøe (gift og med familie, akkurat som LKE) til veggs med Me Too anklager syntes jeg det er merkelig at de velger å være stille om LKE.

Den saken kom først da ØB selv gikk ut og konfronterte ryktene i et intervju. De skrev ikke noe før det pga privatlivets fred. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie_S skrev (16 minutter siden):

Den saken kom først da ØB selv gikk ut og konfronterte ryktene i et intervju. De skrev ikke noe før det pga privatlivets fred. 

Det startet vel med en anonymisert artikkel i Natt og Dag? 

https://nattogdag.no/2017/12/kjent-komiker-anklages-overgrep-seksuell-trakassering/

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trudis23 skrev (32 minutter siden):

Takk🤩

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AntiBullshit skrev (1 time siden):

Merkelig å skylde på bilsyken når hun tok tog til Oslo

Hun tok taxi fra hotellet til festen. Men var der i 2 timer før hun dro. Lurer på hvordan hun kom seg hjem?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamelis

Helt seriøst spørsmål: 

Hvorfor vil flere her at media skal skrive om saken? 

Politiet har gitt sin straffereaksjon. Hvorfor ønskes gapestokk i tillegg? 

Er det fordi dere håper at firmaet skal gå over ende slik at barna ikke skal bli eksponert i den grad? 

Helliger målet midlet? Far og mor vil da få nyhetssaker på internett som barna vanskelig kan beskytte seg mot. Om at far er voldelig og mor beskytter han. 

Trådene her på kvinneguiden, på jodel, discord, reddit, twitter, facebook, instagram osv vil svinne hen. Heldigvis. 

Nyhetssaker er evige. 

Det er klart at denne mannen er ufin. Helt enig. Jeg skrev en nøytral kommentar på CBE sin fb (?) i 2012 og fikk melding fra han på facebook. Jeg trur ikke jeg orka å lese den, jeg husker ikke. Så ja. Jeg kjenner til han. 

Barna blir pyntet og stilt ut på nett. Barna blir igjen diskutert 24/7 i mange forskjellige medier året rundt. 

Vil dere som driver disse diskusjonen fremover si

At dere er nyttige idioter? At dere synes kjendisslarv er så morsomt at dere bruker omsorg for barna som et dekke? At dere ikke har tenkt helt over det? 

Jeg tenker at dere kjemper en kamp dere ikke vinner. Anonyme mennesker på nett vinner ingen kamper. Jeg tenker dere bærer ved til bålet barna stekes på. 

Vil dere ha forandring må dere ut fra anonymiteten. Dere må alle være Fru Johansen. Og ta støyten. 

Jeg tror, flertallet av dere bare liker litt sensasjon jeg. 

Endret av Karamelis
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (1 time siden):

Merkelig å skylde på bilsyken når hun tok tog til Oslo

Rett skal være rett, hun skrev hun ble bilsyk av en taxitur hun hadde i Oslo.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (16 minutter siden):

Hun tok taxi fra hotellet til festen. Men var der i 2 timer før hun dro. Lurer på hvordan hun kom seg hjem?

Så fixe seg hele dagen, reise inn til Oslo. For så være på festen i 2 timer?? Var det hele bare et stunt for å vise at hun også er "en av gjengen", men invitert med som følge med venninna? og følt seg ubekvem så hun drar etter to timer? rekker jo knapt velkomstdrink og si hei på den tiden...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...