elskersommer Skrevet 4. november 2022 #70901 Del Skrevet 4. november 2022 Lunabelle skrev (Akkurat nå): En ting er ihvertfall helt sikkert og det er at jeg aldri skal legge igjen en krone hos Makeup mekka eller noen andre bedrifter som samarbeider med herr og fru Eriksen! Har bestilt min siste ting der og hos andre de samarbeider med. Men er blokkert på IG så vet liksom aldri hvem de sammarbeider med. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 4. november 2022 #70902 Del Skrevet 4. november 2022 Hadde vært gøy hvis Morten Ramm eller Atle Antonsen lirte av seg noen strofer🤩🤩Syns det er rart at «ingen» våger å si noe. Er de så redd den lille spirrevippen fra Ålesund? ( ja ja , usaklig, i know. ) Og jeg lurer virkelig på hvorfor Mads Hansen ikke våger å «ta» han🙄🙄. Har Lassebassen noe virkelig juicy på han som han er redd skal komme ut? Fatter ikke hvorfor de er fredet🤷🏻♀️ Og hvordan vet dere at han blokker i vei på Twitter idag? Og hva blokkerer han? Og kan noen legge inn screenshot av aktiviteten hans hvis det er noen🙄 Jeg har ikke Twitter 🙁 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 4. november 2022 #70903 Del Skrevet 4. november 2022 elskersommer skrev (5 minutter siden): Har bestilt min siste ting der og hos andre de samarbeider med. Men er blokkert på IG så vet liksom aldri hvem de sammarbeider med. Det er ikke tvil om at jeg også vil helt slutte å handle hos de som samarbeider med cbe.no og vil også bruke forbrukermakten videre. Man kan jo ikke bli redd for å si fra, det blir helt absurd. 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudis23 Skrevet 4. november 2022 #70904 Del Skrevet 4. november 2022 Han er ivrig på Twitter i dag, som om ingenting har skjedd. Han blokkerer, men på Twitter kan han «dessverre» ikke slette ting han ikke liker. Bilder fra Twitter i dag: 35 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 4. november 2022 #70905 Del Skrevet 4. november 2022 Trudis23 skrev (2 minutter siden): Han er ivrig på Twitter i dag, som om ingenting har skjedd. Han blokkerer, men på Twitter kan han «dessverre» ikke slette ting han ikke liker. Bilder fra Twitter i dag: Litt vaklevoren sensurering av navn (de står i blått ved «svar til…») men takk for skjermdumper! 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 4. november 2022 #70906 Del Skrevet 4. november 2022 Mye løping i dag, men virker ikke spesielt blid. ser ikke helt inspirasjonen her skjermdump fra coacehns IG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rubella Skrevet 4. november 2022 Populært innlegg #70907 Del Skrevet 4. november 2022 Bulsara skrev (4 minutter siden): Mye løping i dag, men virker ikke spesielt blid. ser ikke helt inspirasjonen her skjermdump fra coacehns IG Man blir jo litt inspirert til å løpe - i motsatt retning av ham 75 8 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 4. november 2022 #70908 Del Skrevet 4. november 2022 Han ønsker sikkert å bli ansvarlig trener for styrke og utholdenhet i en eller annen fotball-klubb i de øverste divisjonene. 24 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 4. november 2022 #70909 Del Skrevet 4. november 2022 Rubella skrev (6 minutter siden): Man blir jo litt inspirert til å løpe - i motsatt retning av ham Jeg lo høyt 🤣🤣🤣 34 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 4. november 2022 #70910 Del Skrevet 4. november 2022 cerruti skrev (2 minutter siden): Han ønsker sikkert å bli ansvarlig trener for styrke og utholdenhet i en eller annen fotball-klubb i de øverste divisjonene. Han er jo et godt forbilde med alle sine skader (og rasistiske utsagn på banen) så det blir han nok god til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 4. november 2022 #70911 Del Skrevet 4. november 2022 1 hour ago, KikiEco said: Denne saken er for alvorlig til at den skal ende opp som sak i en slags "influencer-krig" mellom to personer på nett, det hadde vært uheldig etter min mening. Jeg er mer skuffet over media. Når man hadde ingen kvaler med å stille Ørjan Burøe (gift og med familie, akkurat som LKE) til veggs med Me Too anklager syntes jeg det er merkelig at de velger å være stille om LKE. Den saken kom først da ØB selv gikk ut og konfronterte ryktene i et intervju. De skrev ikke noe før det pga privatlivets fred. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Glufseguri Skrevet 4. november 2022 Populært innlegg #70912 Del Skrevet 4. november 2022 Bulsara skrev (22 minutter siden): Djeezuz, tenk å se det fjeset dukke opp i bakspeilet! Skjønner godt A følte veldig ubehag! 57 2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 4. november 2022 #70913 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) Carrie_S skrev (16 minutter siden): Den saken kom først da ØB selv gikk ut og konfronterte ryktene i et intervju. De skrev ikke noe før det pga privatlivets fred. Det startet vel med en anonymisert artikkel i Natt og Dag? https://nattogdag.no/2017/12/kjent-komiker-anklages-overgrep-seksuell-trakassering/ Endret 4. november 2022 av Jobbermedbarn 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 4. november 2022 #70914 Del Skrevet 4. november 2022 Trudis23 skrev (32 minutter siden): Han er ivrig på Twitter i dag, som om ingenting har skjedd. Han blokkerer, men på Twitter kan han «dessverre» ikke slette ting han ikke liker. Bilder fra Twitter i dag: Takk🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 4. november 2022 Populært innlegg #70915 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) Chlypa skrev (1 time siden): Tja. Jeg tilhører de som har fått privat melding fra brukeren carolinebergeriksen både på facebook og instagram etter litt kritikk. Det er han som styrer denne, ikke hun. Jeg føler meg liksom ikke spesielt redd. Jeg svarte tilbake på tiltale og ble blokkert. Det ironiske er at jeg kan fint omgå den blokkeringa. Så han sitter nå der og klør seg i hodet hvorfor jeg ikke blir blokkert. Men så gadd jeg ikke mer diskusjon om hennes trening og usunne idealer, og så blokkerte jeg carolinebergeriksen selv. Så fikk jeg privat melding fra LKE. Han må gjerne reise hit og herpe bilen. Trenger lakkering på bakfangeren. Ikke alle tenker som meg, men jeg tenker at å være redd for represalier av en tass med tynne bein som bruker all tiden sin på kommentarfelt og litt løping bare er tull. Om flere kritiserer saklig og under fullt navn vil eierne av firmaet få det særs travelt med å sende nebbete meldinger, nedrige hersketeknikker via e-post, og oppsøke samtlige kritikere for så å omlakkere bilene deres. Det er jo disse eierne som snevrer inn verdenen sin gjennom sletting og blokkering uten at det gjør annet enn at de slipper å se det selv, mens de tror at de er kongelige og uangripelige med all makt og ære i all evighet. Så feil kan man ta. Dette er bare to lettkrenkelige småfolk i en småby med en småinntekt som bruker hverdagene sine på å ta bilder av seg selv i håp om å påvirke noen til å kjøpe noe mens de satser på at uopplyste annonsører betaler fakturaen for å rigge opp en mobil og noen softboxer i hjørnet av stua foran noen kønstbilder fra en tidligere annonsør. Representantene må gjerne komme hjem til meg og prøve seg. Tilføyelse: Jeg syns det er utrolig trist at "A" måtte oppleve slike ubehageligheter over tid, jeg har ikke ord for hvordan dette kan ha vært å leve med uten å kunne/ville imøtegå influenserens mikrofonstativer på det aktuelle tidspunktet. Men for fankern la det være siste gang at en tusseladd uten noe å vise til skal få herje som han vil i bakgrunnen. Nok er nok. Endret 4. november 2022 av Revenge o'Cavatina 78 7 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. november 2022 #70916 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) 🙌🏻 @Revenge o'Cavatina ❤️ Endret 4. november 2022 av Kollontaj 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 4. november 2022 #70917 Del Skrevet 4. november 2022 AntiBullshit skrev (1 time siden): Merkelig å skylde på bilsyken når hun tok tog til Oslo Hun tok taxi fra hotellet til festen. Men var der i 2 timer før hun dro. Lurer på hvordan hun kom seg hjem? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karamelis Skrevet 4. november 2022 #70918 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) Helt seriøst spørsmål: Hvorfor vil flere her at media skal skrive om saken? Politiet har gitt sin straffereaksjon. Hvorfor ønskes gapestokk i tillegg? Er det fordi dere håper at firmaet skal gå over ende slik at barna ikke skal bli eksponert i den grad? Helliger målet midlet? Far og mor vil da få nyhetssaker på internett som barna vanskelig kan beskytte seg mot. Om at far er voldelig og mor beskytter han. Trådene her på kvinneguiden, på jodel, discord, reddit, twitter, facebook, instagram osv vil svinne hen. Heldigvis. Nyhetssaker er evige. Det er klart at denne mannen er ufin. Helt enig. Jeg skrev en nøytral kommentar på CBE sin fb (?) i 2012 og fikk melding fra han på facebook. Jeg trur ikke jeg orka å lese den, jeg husker ikke. Så ja. Jeg kjenner til han. Barna blir pyntet og stilt ut på nett. Barna blir igjen diskutert 24/7 i mange forskjellige medier året rundt. Vil dere som driver disse diskusjonen fremover si At dere er nyttige idioter? At dere synes kjendisslarv er så morsomt at dere bruker omsorg for barna som et dekke? At dere ikke har tenkt helt over det? Jeg tenker at dere kjemper en kamp dere ikke vinner. Anonyme mennesker på nett vinner ingen kamper. Jeg tenker dere bærer ved til bålet barna stekes på. Vil dere ha forandring må dere ut fra anonymiteten. Dere må alle være Fru Johansen. Og ta støyten. Jeg tror, flertallet av dere bare liker litt sensasjon jeg. Endret 4. november 2022 av Karamelis Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nellikpiken Skrevet 4. november 2022 #70919 Del Skrevet 4. november 2022 AntiBullshit skrev (1 time siden): Merkelig å skylde på bilsyken når hun tok tog til Oslo Rett skal være rett, hun skrev hun ble bilsyk av en taxitur hun hadde i Oslo. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 4. november 2022 #70920 Del Skrevet 4. november 2022 Isola2 skrev (16 minutter siden): Hun tok taxi fra hotellet til festen. Men var der i 2 timer før hun dro. Lurer på hvordan hun kom seg hjem? Så fixe seg hele dagen, reise inn til Oslo. For så være på festen i 2 timer?? Var det hele bare et stunt for å vise at hun også er "en av gjengen", men invitert med som følge med venninna? og følt seg ubekvem så hun drar etter to timer? rekker jo knapt velkomstdrink og si hei på den tiden... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå