elskersommer Skrevet 4. november 2022 #70861 Del Skrevet 4. november 2022 Noen her som har sendt noe til make up mekka? Forsto at de bruker CBE? Er selv blokkert så får ikke sett? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 4. november 2022 #70862 Del Skrevet 4. november 2022 4 minutter siden, elskersommer said: Noen her som har sendt noe til make up mekka? Forsto at de bruker CBE? Er selv blokkert så får ikke sett? Hvis du ser på makeupmekkas egen IG ser du at de viser reklamesnuttene fra cbe i reelen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. november 2022 #70863 Del Skrevet 4. november 2022 Andrea59 skrev (9 minutter siden): Hvis du ser på makeupmekkas egen IG ser du at de viser reklamesnuttene fra cbe i reelen. Ok... Har ikke sett noe. Prøvde og se np også. Men samme det jeg har nå sendt de en melding så få man se hva de svarer 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 4. november 2022 #70864 Del Skrevet 4. november 2022 elskersommer skrev (17 minutter siden): Noen her som har sendt noe til make up mekka? Forsto at de bruker CBE? Er selv blokkert så får ikke sett? Er noen som har tagget de under reelen til frujohansen 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 4. november 2022 #70865 Del Skrevet 4. november 2022 Noen som har tipset podcastere om saken? Det finnes jo noen som tør der andre tier😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stalkerlasse Skrevet 4. november 2022 #70866 Del Skrevet 4. november 2022 Ojheisann skrev (1 time siden): Psykotisk faktisk. Basert på to innlegg? Sterke påstander og karakteristikker du kommer med her om meg som person. Basert på to innlegg (!) - Igjen blir poenget mitt brettet ut og eksemplifisert i måten du svarer på. Humrer godt her jeg sitter. God helg 🙂 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 4. november 2022 #70867 Del Skrevet 4. november 2022 Felis skrev (6 timer siden): Lars Kristian har muligens skjønt at han burde få seg en utdannelse og ny jobb. Stå på egne ben, etter å ha kjørt fruens bedrift i grøfta. Jeg er litt usikker på om denne utdannelsen er jobbgivende, da, for det ser jo ut som noe LKE har snekret sammen selv. Ser veldig "science based ut". Og den pizzaen tror jeg ble kald før de fikk spist den, for begge to var opptatt med å slette kommentarer på SoMe hele kvelden. Ingenting fikk stå mer enn i 10 minutter, tror jeg (sjekket jo ikke hvert tiende minutt, men dere skjønner hva jeg mener). Jeg kan ikke si jeg kjenner på misunnelse, når jeg ser hvordan de har det. Men andre influencere, som ikke har en rabiat mann, har det kanskje enklere? Bilde fra story, kan ikke lenkes til Aldri for gammel for utdannelse, passer vel bedre. Pt-kurs og nettbasert fotokurs kommer vel ikke under begrepet utdannelse. Ojheisann skrev (1 time siden): Elsker at jeg trigger dere (og at dere bruker tid og energi på å snoke på min nyopprettede konto)🤣 Ser det er en del tilbakemeldinger på hva jeg skrev. Målet ble nådd og nettrollene ble krenka. Sikkert sånn 90% av folk/influencere dere kritiserer føler det også - dere kommer ut med anklager basert på 10% av hva dere vet, så er det (som dere også påpeker) et relativt nybalansert og annerledes bilde dersom man setter seg godt inn i saken, menneskene (les; kjenner disse godt) og andre forhold av betydning for en balansert, reflektert og helhetlig vurdering av andres oppførsel og væremåte. Samme gjelder 100% meg her også og det var litt av poenget med min "krasse" kommentar - lokke dobbelmoralen ut av dere og det fikk jeg til også. Forsvarer ikke fjompen LKE eller hans handlinger, men nettroll og tasturkrigere som sitter i sine anonyme hjem og moraliserer alt og alle er en debatt verdt å ta. En 3545 lang tråd om et ektepar mener jeg er et godt utgangspunkt for dette. Skål for helg dere! Så hyggelig for deg at du fikk litt oppmerksomhet, det virker til å være sårt tiltrengt. Og nei, jeg skåler ikke for helg kl 15 en fredag ettermiddag. 26 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 4. november 2022 #70868 Del Skrevet 4. november 2022 Blir unfollow-knappen for min del når det kommer til Mads Hansen ass. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 4. november 2022 #70869 Del Skrevet 4. november 2022 blåbærpai skrev (1 minutt siden): Blir unfollow-knappen for min del når det kommer til Mads Hansen ass. Den fyren er feig og har vært det lenge. Det har blitt snakket om i årevis at han har fredet Frua og Gemalen… har aldri fulgt han, har aldri likt han. Tviler på at han er av samme ulla, selvfølgelig, men er du venn med noen som oppfører seg slm LKE så aksepterer du det vel… 36 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leda Skrevet 4. november 2022 #70870 Del Skrevet 4. november 2022 Er det noen med tilgang til Social Blade som kan sjekke om bedriften har mistet mange følgere de siste dagene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 4. november 2022 #70871 Del Skrevet 4. november 2022 4 minutter siden, Leda said: Er det noen med tilgang til Social Blade som kan sjekke om bedriften har mistet mange følgere de siste dagene? Mistet 360 stk de siste 30 dagene. Fått 30 nye. Fra 31 oktober og til nå: minus 87 stykker og 4 nye. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gameon Skrevet 4. november 2022 #70872 Del Skrevet 4. november 2022 Justlooking skrev (3 timer siden): Så du opprettet ny bruker for å skrive dette 😉 Det er Lars Kristian Eriksen. Han kaller "seg selv" fjompen for å spore oss av. Dere får bare rapportere, men jeg er overbevist. En mer navlebeskuende fyr finner man ikke. 😝😝 27 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 4. november 2022 #70873 Del Skrevet 4. november 2022 Gameon skrev (1 minutt siden): Det er Lars Kristian Eriksen. Han kaller "seg selv" fjompen for å spore oss av. Dere får bare rapportere, men jeg er overbevist. En mer navlebeskuende fyr finner man ikke. 😝😝 Tror de fleste her inne har skjønt det🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 4. november 2022 #70874 Del Skrevet 4. november 2022 tullerikke skrev (Akkurat nå): Tror de fleste her inne har skjønt det🤪 Jeg vet jeg også bidrar til beukerdebatt nå men ja, skrivestil en hans er gjenkjennbar på lang avstand. Han løper og løper denne uken. Skulle så gjerne likt at det ikke bare var på story slik at man kunne spurt om det er noe han prøver å løpe fra eller at løpeferdigheter jo er en god ting å ha når man skal stalke folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mia10 Skrevet 4. november 2022 #70875 Del Skrevet 4. november 2022 elskersommer skrev (45 minutter siden): Har null tro på at hun skiller seg fra LKE.. tror ikke hun er noe bedre enn han men hun hadde kanskje ikke gått så langt som i dette tilfelle Enig! Fulgte aldri med på kommentarfeltet hennes, men husker diskusjonene her inne. Flere skrev (og la frem eksempler på) at hun fremsto frekk og nesevis mot alle som ikke ble med på leirbålstemningen hun prøvde å lage, samtidig fikk hun fanklubben sin til å sable ned de som kom med noe kritisk. Med andre ord så har hun aldri taklet å få kritikk, heller ikke før LKE involverte seg i suppa. Sutring og fosterstilling har man også sett som en gjentakende strategi for å vri seg unna idiotiske handlinger. At hun nå sitter der som en stakkarslig og uskyldig liten frue, det tror ikke jeg noe på. Hun har vært ufin og kynisk selv i mange år, det forsvinner ikke pga. noen riper i en bil. Oppførselen hans har aldri vært et problem for henne og det ser ikke ut til å være det nå heller, det er vi som er kritiske som er og alltid har vært hennes store problem. Om A leser her (og ikke har gjort det) så anbefaler jeg at du ber om besøksforbud. Det bør også alle andre som bor i nærheten be om hvis dere blir kontaktet av han, historikken har politiet og det er ingen vits i å ikke prøve å beskytte seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leda Skrevet 4. november 2022 #70876 Del Skrevet 4. november 2022 Carrie_S skrev (7 minutter siden): Mistet 360 stk de siste 30 dagene. Fått 30 nye. Fra 31 oktober og til nå: minus 87 stykker og 4 nye. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 4. november 2022 #70877 Del Skrevet 4. november 2022 EmilieH skrev (1 time siden): Prøver caroline brannslukking ved å ikke være tilstede på sosiale medier om dagen? Tror hun folk glemmer bare hun går under jorda noen dager? 🤣 Hun har knapt vært online siden hun ble ‘bilsyk’ på Halloween. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 4. november 2022 #70878 Del Skrevet 4. november 2022 Hallepalle2 skrev (1 minutt siden): Hun har knapt vært online siden hun ble ‘bilsyk’ på Halloween. Merkelig, fint å ha bilsyke som unnskyldning 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda A Skrevet 4. november 2022 #70879 Del Skrevet 4. november 2022 blåbærpai skrev (23 minutter siden): Blir unfollow-knappen for min del når det kommer til Mads Hansen ass. Hvorfor det? Har han fått tilsendt bevis/dokumentasjon på hendelsen? Dersom han ikke har det, skjønner jeg at han ikke vil legge ut noe om saken. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg elskersommer Skrevet 4. november 2022 Populært innlegg #70880 Del Skrevet 4. november 2022 Fikk raskt svar av makeup mekka. Å det må være tidenes svar. Tenker de to siste linjene🙈 41 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå