Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Rastebenk skrev (4 minutter siden):

... Og det samme gjaldt for Villa Paprika. Det tok flere år fra mange innså hvor ellevilt og lugubert sirkuset faktisk var, frem til korthuset omsider raste sammen.

Jeg syns det er helt vanvittig. Parkere utenfor en person sitt hus, åpenlyst følge etter vedkommende for så å ripe i stykker bilen mens vedkommende er inne i en bygning og henter barnet sitt. For så å ringe vedkommende fra skjult nummer, flere ganger samme kveld. Han er virkelig i.k.k.e god i hodet! 😳 🤯 Og alle som vet hvem LKE og CBE er, vet også innmari godt hvem barna er, i og med at de utleverer dem så kraftig omtrent på daglig basis. De idiotiske og kriminelle handlingene til LKE kan ikke bare fyre rett tilbake på konas firma og dermed familiens levebrød  men også på barna hans. Fy f**n som jeg hadde pælma ham ut.

Alternativene er jo like dårlige de også. Beholder CBE ham fordi hun syns det er greit at han utførte kriminelle handlinger ved å forfølge en annen kvinne og ødelegge bilen hennes? Eller har LKE et jerngrep på hjemmet? Dette lukter uansett pillråttent og i ethvert møblert hjem så hadde kriminelle handlinger etterfulgt av politisak utløst en massiv livskrise. Hvem ER egentlig en person som stalker og henter ut informasjon om en privatperson, reiser ut, forfølger og terroriserer et annet menneske med vandalisme og oppringinger? Hvis man ser på tidslinjen så begynte han vel å tilby tjenestene sine som PT omtrent samtidig med at han innrømte forholdene hos politiet, og dermed ble erstatningsansvarlig.

Skjedde det mens vedkommende hentet barnet sitt? 😥

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skruf skrev (1 time siden):

Han skylder på at han gjorde det i affekt?? Da tror jeg han må Google affekt. Affekt er ei impulsiv handling som skjer brått, der og da.

Dette var dagen etter Beckman-styret. Så LKE må ha gått inn på insta-kontoen til A; funnet ut hvem hun er, søkt henne opp og funnet adresse og mobilnummer. Mulig den biten ble gjort i affekt. Men så velger han dagen etter å kjøre hjem til A, forfølge henne og deretter herpe bilen hennes. Det er ikke affekt, det er ei villet, planlagt handling. Det er ikke noe som heter Langtids-affekt.

Og til dere som mener dette sikkert ikke er sant; Fru Johansen har selv fått se all dokumentasjon fra A, også innrømmelsen til LKE der han vedtar forholdene og boten. Det var heller ingen stygg og hetsende kommentar fra A, men en helt saklig en på to linjer der hun uttrykte skuffelse over samarbeidet. Også bekreftet av fru Johansen 

Det er jo interessant at han skylder på mangel på kontroll. Da han skrev falske kommentarer var det mangel på impulskontroll, nå er det affekt. I tillegg er det andres handlinger som utløser hans handlinger. I sum er det som han fraskriver seg ansvaret. Og det er vel kjernen av problematikken for de som ikke greier å ta tak i seg selv og endre seg. Det er derfor svært viktig at han på andre måter motiveres til å slutte, og det er her media kommer inn. Om han ble hengt til tørk, så ville det nok oppleves som så ubehagelig at han ville tenke seg om to ganger ved neste anledning. Sånn som han holder på i kanalene sine, er det åpenbart at han jakter andres beundring, og da vil det svi  om han nå blir avslørt som en følelsestyrt vandal. 

• Liker 26
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjerna80 skrev (12 minutter siden):

Skjedde det mens vedkommende hentet barnet sitt? 😥

Hvis det er sant er det aldeles hjerteskjærende. Tenk å bli utsatt for noe sånt; forfulgt, få bilen herpet og oppringt fra skjult nummer flere ganger! Gud så redd jeg hadde blitt! 😭

• Liker 24
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luka_S skrev (1 minutt siden):

Alle sier "stakkars CBE" og at hun sikkert er styrt og kontrollert av denne fyren. Det skulle sannelig ikke forundre meg om hun er så hjernevasket at hun synes det er helt supert at han "forsvarer hennes ære" mot "netthets og troll" på denne måten. Jeg nekter å tro at hun har holdt ut med ham i så mange år uten at hun er i det minste litt av samme ulla.

Jeg vil ikke synse hvordan hun har det. Mange er i et forhold med psykisk vold i flere år. Kan være hun er avhengig av han, at hun ikke tørr å gå i fra fordi han er «alt». Som regel blir den personen den viktigeste du har i livet uansett hvor ødelagt du blir. 

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tyren56 skrev (9 minutter siden):

Jeg vil ikke synse hvordan hun har det. Mange er i et forhold med psykisk vold i flere år. Kan være hun er avhengig av han, at hun ikke tørr å gå i fra fordi han er «alt». Som regel blir den personen den viktigeste du har i livet uansett hvor ødelagt du blir. 

Går det ikke litt langt nå du vil ikke synse, men.. 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luka_S skrev (3 minutter siden):

Alle sier "stakkars CBE" og at hun sikkert er styrt og kontrollert av denne fyren. Det skulle sannelig ikke forundre meg om hun er så hjernevasket at hun synes det er helt supert at han "forsvarer hennes ære" mot "netthets og troll" på denne måten. Jeg nekter å tro at hun har holdt ut med ham i så mange år uten at hun er i det minste litt av samme ulla.

Ganske sikker på at disse er to alen av samme stykke.

Har aldri tenkt på CBE som et offer, og gjør det heller ikke nå. Heller mer til at de påvirker hverandre negativt, og kanskje "skrur opp" hverandre - i stedet for å dempe- når det kommer til kritikk i kommentarfelt. 

Tenker det vi ser nå er et godt eksempel på hvor usunt det er at to voksne mennesker går oppå hverandre 24/7, der deres fremste felles mål synes å ha blitt å holde henne slank og trent. Mye av arbeidsdagen går vel dessuten med til å overvåke diverse kommentarfelt, Instagram, Jodel, twitter og alle mulige steder navnene deres kan dukke opp.

Hun hadde faktisk en ok blogg en gang i tiden. Hva har det endt opp som? Og hva har de to blitt til?

De har levd i bobla si i veldig mange år nå, og noen begynner åpenbart å bli alvorlig frynsete i kanten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (31 minutter siden):

Hvis det er sant er det aldeles hjerteskjærende. Tenk å bli utsatt for noe sånt; forfulgt, få bilen herpet og oppringt fra skjult nummer flere ganger! Gud så redd jeg hadde blitt! 😭

Ja da er det virkelig hjerteskjærende. Attpåtil er han far selv 😥

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 timer siden):

Å har ikke Twitter så får ikke sett der. Avkrefter han at det er sant eller? 

Avkrefter om det er sant? Hæ? 

Det er mange som vet om denne historien nå, mange som skriver om det på Twitter. Alle som har skrevet om det blokkerer han, fordi de tagger han. Virker derimot ganske bekreftende for meg, og istedenfor å si noe som helst - blokkerer han alle han blir tagget av, istedenfor å gå ut offentlig. Selv om han blokkerer folk, så betyr ikke det at tweetsa forsvinner. Er nok relativt mange i Norge som har fått ned seg dette nå. 

Klink skrev (2 timer siden):

Siden folk skriver «henne» om A så tenkte jeg kanskje at det var lekket hvem det er. Så ja helt seriøs. 

Med all sannsynlighet så er det en dame, ikke så mange menn som engasjerer seg i influencer-debatten, ei heller som skrev kommentar til Beckman. Og LKE hadde aldri turt å gjøre dette mot en mann. 

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Kartoffel skrev (1 minutt siden):

Kan noen gi meg en kort oppsummering her? Lk truer noen på livet eller hva har egentlig skjedd?

Anbefaler deg å sjekke ut Fru Johansen på Instagram. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartoffel skrev (2 minutter siden):

Kan noen gi meg en kort oppsummering her? Lk truer noen på livet eller hva har egentlig skjedd?

Se reel`sene på FruJohansens Instagram. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (5 minutter siden):

Nå er innlegget til @FruJohansen delt i fb-gruppa: stort og smått om sosiale medier. 
Blir spennende å følge tråden der… ikke minst fordi HAN er ganske aktiv der til tider

Blir veldig spennende å se om LKE tør å skrive noe der

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malum skrev (2 minutter siden):

Anbefaler deg å sjekke ut Fru Johansen på Instagram. 

Isild skrev (2 minutter siden):

Se reel`sene på FruJohansens Instagram. 

Har dessverre ikke instagram, derfor jeg spør her 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...