Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Carrie_S skrev (12 minutter siden):

Tenker hun bør få lov til å være anonym, også med kallenavn. 

Helt enig! Det eneste som kunne vært interessant hadde vært å se kommentaren som utløste det hele. Bare for å avklare en gang for alle at dette ikke er en typisk hat-kommentar og at ikke det går an å gjemme seg bak at dette skyldes hets og hat og sånn sett oppnå sympati på bakgrunn av det. Ikke at den oppførselen hadde vært ok uansett hvordan kommentaren var formulert, såklart.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (3 minutter siden):

De konstruerer garantert spørsmålene selv så det går så fint så 🙈

"Har ikke noe jeg lurer på men bare måtte si du er så vakker Caroline ❤️"

"Hvordan klarer du å være så perfekt hele tiden?"

"Hvor er (sett inn umerket reklamegjenstand) kjøpt?"

"Hvordan klarer du å motivere deg til trening sååå tidlig om morgenen?"

"Hvor er kaffekoppen fra?"

"Kan du ikke oppdatere oss litt om hvor mye håret ditt har vokst?" :flau:

Helt hinsides hele opplegget.

Trodde ikke LKE kunne sjokkere meg lenger, men joda..

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg personlig stoler 100% på det som har kommet frem de siste dagene, så er det jo vanskelig å få media til å plukke det opp uten konkrete bevis. Noen må jo sitte på dokumentasjon fra politiet som kan gis videre til media ? Jeg forstår A sitt behov for å være anonym, men LKE vet jo allerede hvem hun er, og derfor ser jeg ikke at det skulle utgjøre noe større fare for hun hvis media også får tilgang kontra hva hun (med hjelp fra frujohanssen) allerede har delt og spredt siste dagene. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nobile skrev (2 minutter siden):

Selv om jeg personlig stoler 100% på det som har kommet frem de siste dagene, så er det jo vanskelig å få media til å plukke det opp uten konkrete bevis. Noen må jo sitte på dokumentasjon fra politiet som kan gis videre til media ? Jeg forstår A sitt behov for å være anonym, men LKE vet jo allerede hvem hun er, og derfor ser jeg ikke at det skulle utgjøre noe større fare for hun hvis media også får tilgang kontra hva hun (med hjelp fra frujohanssen) allerede har delt og spredt siste dagene. 

Dokumentasjon er visstnok sendt videre til media, men det bedrives gjerdesitting av uvisse grunner.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jo uansett hva bedriften velger å gjøre nå (tipper de velger å late som ingenting) være noe som kommer til å henge over dem. Det kan jo komme en ny lignende situasjon og da kan det være at A velger å stå frem, denne usikkerheten må de nå leve med. Det høres ikke ut som en ideell situasjon for en bedrift i nedoverbakke. 

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet dere hva??kjenner bare usj,usj ,usj....hvem vil assosieres med de to,er helt i sjokk over at de tydeligvis later som ingenting(hvertfall utad)nå tenker jeg at de må være stokk idiot...

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frujohansen sier i den tredje reelsen at det er statens innkrevingssentral som har tatt over saken nå, betyr det at han ikke har betalt boten og de må kreve den inn?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forfølgelse, skadeverk og telefoner på kvelden.... og han har innrømmet det. 

Hvordan skal familien ro seg ut av dette? 

Og hvor er pressen?

• Liker 34
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (1 minutt siden):

Frujohansen sier i den tredje reelsen at det er statens innkrevingssentral som har tatt over saken nå, betyr det at han ikke har betalt boten og de må kreve den inn?

Neida. Først får han en vanlig faktura fra SIRK.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude.lutt.lutt skrev (4 minutter siden):

Forfølgelse, skadeverk og telefoner på kvelden.... og han har innrømmet det. 

Hvordan skal familien ro seg ut av dette? 

Og hvor er pressen?

De er vel redd han de også,er på tide at han må stå til ansvar for sine handlinger,om de ikke skriver noe så vil han garantert forsette med kvinnehatet sitt...Pressen i Norge er pyser,livredd influensere er de hvertfall

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, <3 <3 said:

De er vel redd han de også,er på tide at han må stå til ansvar for sine handlinger,om de ikke skriver noe så vil han garantert forsette med kvinnehatet sitt...Pressen i Norge er pyser,livredd influensere er de hvertfall

Journalister er ikke redd for en middelmådig blogger. 

Å skrive en sak som dette kan ta tid, om de velger å skrive om det. De skal innhente dokumentasjon, de må ta ulike vurderinger underveis, alle involverte må få uttale seg. De jobber også med andre saker, og dette er ikke en tidskritisk sak som kan gå foran alt annet. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpløst å oppføre seg slik. Syns muligens historien skulle hatt litt mer beviser for at det faktisk er sant. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Carrie_S skrev (3 minutter siden):

Å skrive en sak som dette kan ta tid, om de velger å skrive om det. De skal innhente dokumentasjon, de må ta ulike vurderinger underveis, alle involverte må få uttale seg. De jobber også med andre saker, og dette er ikke en tidskritisk sak som kan gå foran alt annet. 

Du har helt sikkert rett men det virker bare litt rart at når hun legger seg i fosterstilling å drar mobbekortet da er det ingen som sjekker kilder....på meg virker det som om hun nesten kan styre hva som ska skrives om

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie_S skrev (2 minutter siden):

Dette er nok helt riktig, og mulig de ikke er interessante nok som påpekes. Men hadde virkelig likt om VG hadde tatt saken slik de har bla gjort med Bakke og Fardal, bra journalistikk, tror det kunne blitt interessant ifht denne bedriften/hvordan influensere jobber og hvordan de tar kritikk, offerrolle osv osv. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3 <3 skrev (Akkurat nå):

Du har helt sikkert rett men det virker bare litt rart at når hun legger seg i fosterstilling å drar mobbekortet da er det ingen som sjekker kilder....på meg virker det som om hun nesten kan styre hva som ska skrives om

Mange har en tilbøyelighet til å tro det andre forteller. Også journalister. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3 <3 skrev (12 minutter siden):

Ska hun starte Podcast??

Kanskje det går bedre enn filming. Bare hun sitter ved siden av manageren sin og blir filmet noen sekunder, er hun så ukomfortabel og tilgjort. Skjønner ikke helt hva en podkast fra den kanten skal kunne tilføre…

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...