Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

All honnør og respekt til @FruJohansen som forteller denne historien under fullt navn. :klappe: 

Jeg skulle gjerne likt og delt i alle kanaler, men... Nå er det faktisk så galt at jeg kvier meg for å kommentere og like kritiske innlegg mot CBE/LKE... Ikke akkurat redd for egen sikkerhet, men jeg har virkelig ikke noe ønske om å provosere unødvendig. Og det ser ikke ut til at det skal så mye til for å provosere til full overreaksjon fra den kanten. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

molly83 skrev (5 minutter siden):

Kan det være en vurdering med tanke på hensyn til de små barna deres? 🤔

Kan egentlig ikke skjønne det heller…. Hvor var det hensynet hen da «alle» skrev om Anne Brith, feks? Erland Bakke har også barn.

• Liker 40
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gapatrosten
hufsaaaaa skrev (1 minutt siden):

Kan egentlig ikke skjønne det heller…. Hvor var det hensynet hen da «alle» skrev om Anne Brith, feks? Erland Bakke har også barn.

Jeg tviler på at redaktørstyrte medier lar det bli avgjørende, men: Barna til CBE og LKE ville blitt ekstra hardt rammet av en eksponering her, ettersom de er blitt så flittig vist fram i årevis. (Av dem som har som sin viktigste oppgave å ivareta barnas interesser og beskytte dem. Akkurat det er helt ufattelig.) 💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gapatrosten skrev (Akkurat nå):

Jeg tviler på at redaktørstyrte medier lar det bli avgjørende, men: Barna til CBE og LKE ville blitt ekstra hardt rammet av en eksponering her, ettersom de er blitt så flittig vist fram i årevis. (Av dem som har som sin viktigste oppgave å ivareta barnas interesser og beskytte dem. Akkurat det er helt ufattelig.) 💔

Sånn sett er det mer forståelig, ja. ❤️ Samtidig som det irriterer meg at denne hensynsløse bruken/eksponeringen skal få være et slags «frikort» for dem.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kommer ut, er overalt på nettet og en stor snakkis nå. Tipper sirkus Eriksen er i dialog med PR-rådgivere i et forsøk på skadebegrensning. Alltid syntes han var særdeles usjarmerende, men dette er helt sinnssykt. 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hufsaaaaa skrev (3 minutter siden):

Helt enig. 

Det er vel helt vanlig at mennesker som begår kriminelle handlinger også har barn, uten at media av den grunn skåner dem.

Skulle også bare mangle, selv om det naturligvis er belastende for familie. Det bør far og mor tenke på FØR de lar grådighet eller raseri løpe av med seg.

I hvilket annet yrke kunne man kommet unna med en slik handling? Fortsette som før, som om ingenting har hendt? Kanskje til og med få den "bonusen" at folk ikke tør å ytre et kritisk ord til hvordan du utfører jobben din, fordi de er redde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er virkelig skremmende. Men dessverre ikke så overraskende, når man ser på LKEs historikk med aggresjon bak tastaturet og dårlig impulskontroll. Likevel - det er et stort skritt å gå fra å være aggressiv på nettet og å være aggressiv i virkeligheten. Jeg merker at jeg er litt tom for ord.

Tenker på Caroline og barna, og hvor tøft det må være for henne nå. Vi vet jo ikke hvordan det forholdt seg, om hun visste om det eller ikke (velger å tro at hun ikke visste før etterpå), men uansett så er dette en stor belastning.

Og jeg er vanligvis veldig kritisk til CBE. Her har jeg medfølelse, og håper de har det bra. ❤️

• Liker 32
  • Hjerte 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fortsetter som før og spyr ut reklame for sminke på story. Denne gangen kan det ikke ties ihjel, denne gangen går det faktisk ikke an å bare late som ingenting. Jeg blir så flau, samtidig som jeg lurer på hva som skjer med mangelen på medfølelse, evnen til å innrømme feil og stå i det. Dette er hårreisende. Tror hun ikke at folk får med seg det som skjer? Gir hun fullstendig faen og tenker det er greit, og alle andre sin feil?

• Liker 38
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fibonacci skrev (6 minutter siden):

Det er virkelig skremmende. Men dessverre ikke så overraskende, når man ser på LKEs historikk med aggresjon bak tastaturet og dårlig impulskontroll. Likevel - det er et stort skritt å gå fra å være aggressiv på nettet og å være aggressiv i virkeligheten. Jeg merker at jeg er litt tom for ord.

Tenker på Caroline og barna, og hvor tøft det må være for henne nå. Vi vet jo ikke hvordan det forholdt seg, om hun visste om det eller ikke (velger å tro at hun ikke visste før etterpå), men uansett så er dette en stor belastning.

Og jeg er vanligvis veldig kritisk til CBE. Her har jeg medfølelse, og håper de har det bra. ❤️

Helt enig. Men man må også selv ta ansvar for hva man godtar og omgir seg med, tror ikke det får noen følger for han privat. Han jobber med å ta bilder av kona dag ut og inn, ingen andre hadde giddet det. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (1 time siden):

Blir dagens photoshoot i julebutikk i Oslo gjennomført som at ingenting har skjedd mon tro? 

Lurer på hvilken fotograf som benyttes til oppdraget?

Mulig at dette var maks dårlig timing for denne butikken, og at publisiteten ikke er videre gunstig.

Jeg ble som mange andre her inn sjokkert over hva LKE har gjort. Kanskje jeg ikke burde bli det? Men det forundrer meg ikke om photoshoot går som normalt og paret ikke viser som at de bryr seg

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Jeg ble som mange andre her inn sjokkert over hva LKE har gjort. Kanskje jeg ikke burde bli det? Men det forundrer meg ikke om photoshoot går som normalt og paret ikke viser som at de bryr seg

Uheldig for makeupmekka 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pippio skrev (Akkurat nå):

Uheldig for makeupmekka 

Å nei... Reklamerer hun for make up mekka? Jeg ga også en ørliten kommentar på Beckmann innlegg og da var det rett på blokkering så ser ikke hva hun reklamerer for. Jeg som aKkurat har kjøpt julekalender gaver der og anbefalt nettbutikk til andre👿👿 søren å😞

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippio skrev (3 minutter siden):

Uheldig for makeupmekka 

Eller veldig heldig - det er vel mange som får meg seg reklamen nå 🤣🤪

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sugar&Spice skrev (3 minutter siden):

Eller veldig heldig - det er vel mange som får meg seg reklamen nå 🤣🤪

Helt til det går hett for seg på makeupmekka sin ig. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippio skrev (2 minutter siden):

Helt til det går hett for seg på makeupmekka sin ig. 

Ja, det er nok en kortvarig lykke for dem det her. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært inne og kikket på kontoen til Berg Eriksen, men tipper at mange av postene der er forhåndsinnstilte for publisering, og ikke skjer her og nå. Det er et vanlig mønster med gjenbruk av bilder fra settinger som er filmet/fotografert tidligere. Oppdraget for Makeup Mekka er nok avtalt for deling til oppsatt dato.

Det andre jeg lurer på er hvorfor akkurat "A" ble valgt ut og forfulgt. Var hen den eneste ikke-anonyme kritikeren i Beckmann-saken? Det tror jeg ikke?

Når det gjelder media skjer det jevnlig at det publiseres fullt navn og virke på ukjente personer som ennå ikke har fått saken sin opp i retten og dømt, uten at det tas hensyn til barn mens saken pågår. Så her er det kanskje noe annet som bremser omtale av saken i media.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...