Rastebenk Skrevet 2. november 2022 #70461 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) Pust skrev (28 minutter siden): En sak kan kanskje avgjøres før en eventuell rettssak? Hvis man tilstår og godtar forelegg/bot så blir det ikke sak, bare politisak? LKE har garantert gjort alt han kan for å forhindre rettssak for lovbruddene sine. Garantert. Jeg kommer til å oppdatere instagram rimelig ofte fremover for å få mer info fra fru Johansen 😆 På en side så kan man absolutt si at fru Johansen er modig, på den annen side så blir det jo ekstremt tydelig hvem den skyldige er, dersom hun utsettes for hærverk og trusler etter dette... Selv om det sikkert ikke ble rettssak denne gangen fordi LKE valgte å legge kortene på bordet og innrømme forfølgelse, trakassering og hærverk, så er jo dette forholdet anmeldt til politiet, innrømmet til politiet og erstatninger til offeret er antakeligvis utbetalt (hvor blir det av reel 3 fru Johansen 🧐). Trodde vel egentlig at jeg aldri kom til å si dette men stakkars, stakkars CBE. Endret 2. november 2022 av Rastebenk 32 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 2. november 2022 #70462 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) AntiBullshit skrev (9 minutter siden): Det er helt sikkert mange nye som er innom her i kveld, så mens vi venter på at domsavgjørelsen kommer til rette kan tenker jeg at vi kan mimre tilbake til diverse gullkorn fra Coach Eriksen: https://www.seher.no/kjendis/15-20-kilo-for-tung/64738776 Det er noe patologisk over denne oppførselen. Endret 2. november 2022 av Lill :) 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 2. november 2022 #70463 Del Skrevet 2. november 2022 Lill skrev (1 minutt siden): Det er noe patologisk over denne oppførselen. Disse to er jo bare en liten prosent av alt han har klart å lure av seg på nett. Dere som er så gode på kilder kan dere hente frem flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 2. november 2022 #70464 Del Skrevet 2. november 2022 Lill skrev (6 minutter siden): Det er noe patologisk over denne oppførselen. Nei, sier du det😊. Høres ikke ut som en som kun mangler impulskontroll, men som har et sykelig kontrollbehov med dertil grenseløs atferd. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 2. november 2022 Populært innlegg #70465 Del Skrevet 2. november 2022 Dette er selvfølgelig lesernes/følgernes skyld dvs de kritiske hønene som sitter i NAV-betalte leiligheter og knasker potetgull dagen lang mens de uavbrutt gransker -med lupe- bildene og tekstene til Treasures-folka. De har krøpet inn i hodet til LKE og provosert han så kraftig med sin urettmessige mobbing, krenking og trakassering at han rett og slett tippet over da han fikk (helt tilfeldig) øye på en av dem (hun ble sikkert gjenkjent fordi hun kjørte Lada og gikk med Cubus-klær). men tror ikke det er langt unna forklaringen derfra. 89 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 2. november 2022 #70466 Del Skrevet 2. november 2022 Kollontaj skrev (2 minutter siden): Dette er selvfølgelig lesernes/følgernes skyld dvs de kritiske hønene som sitter i NAV-betalte leiligheter og knasker potetgull dagen lang mens de uavbrutt gransker -med lupe- bildene og tekstene til Treasures-folka. De har krøpet inn i hodet til LKE og provosert han så kraftig med sin urettmessige mobbing, krenking og trakassering at han rett og slett tippet over da han fikk (helt tilfeldig) øye på en av dem (hun ble sikkert gjenkjent fordi hun kjørte Lada og gikk med Cubus-klær). men tror ikke det er langt unna forklaringen derfra. 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 2. november 2022 #70467 Del Skrevet 2. november 2022 Lill skrev (10 minutter siden): Det er noe patologisk over denne oppførselen. Jepp, og det har pågått lenge, som man kan se av skjermdumpen under så har han holdt på siden Facebook så vintage ut. Dessuten er det flere i en tråd fra 2012 som referer til at han tidligere la ut bilder av fremmede på twitter for å henge dem ut pga kropp og utseende. Det er ingen linker eller skjermdumper i den tråden, men det er flere som referer til samme hendelse, og at det visstnok ble tatt opp i kommentarfeltet på bloggen 37 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 2. november 2022 #70468 Del Skrevet 2. november 2022 jeg blir veldig overrasket om ikke media skriver om dette. 23 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 2. november 2022 #70469 Del Skrevet 2. november 2022 Kollontaj skrev (5 minutter siden): Dette er selvfølgelig lesernes/følgernes skyld dvs de kritiske hønene som sitter i NAV-betalte leiligheter og knasker potetgull dagen lang mens de uavbrutt gransker -med lupe- bildene og tekstene til Treasures-folka. De har krøpet inn i hodet til LKE og provosert han så kraftig med sin urettmessige mobbing, krenking og trakassering at han rett og slett tippet over da han fikk (helt tilfeldig) øye på en av dem (hun ble sikkert gjenkjent fordi hun kjørte Lada og gikk med Cubus-klær). men tror ikke det er langt unna forklaringen derfra. Og hun får bare kritikk fordi hun er kvinne og "kvinner er kvinner verst" (med unntak av LKE da som mulig er kvinner enda verre. Særlig de med hofter og de som kommenterer omkring utre-bruk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vidamarie Skrevet 2. november 2022 #70470 Del Skrevet 2. november 2022 Pippio skrev (2 minutter siden): jeg blir veldig overrasket om ikke media skriver om dette. Kan man tipse de om saken? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 2. november 2022 #70471 Del Skrevet 2. november 2022 Klink skrev (3 timer siden): Nei jeg tror hun sprer videre noe hun har fått høre og som hun forhåpentligvis vet helt sikkert er sant og dermed kan dokumentere. Men ikke et ord om at du synes dette er forferdelig?? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. november 2022 #70472 Del Skrevet 2. november 2022 Jeg antar at alle de store mediene er tipset om dette. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 2. november 2022 #70473 Del Skrevet 2. november 2022 Vidamarie skrev (1 minutt siden): Kan man tipse de om saken? Jeg tenkte jeg skulle gjøre det. Venter bare på neste film først 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 2. november 2022 #70474 Del Skrevet 2. november 2022 Ser jo ut som om han har vært uspiselig og uten impuls i over ett tiår. Skjønner ikke litt hva cbe finner sjarmerende med denne mannen. Ingen ekte, voksne mannfolk holder på sånn. 33 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 2. november 2022 Populært innlegg #70475 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) Jeg trodde ikke mine egne øyne. 👀 At han er en hissigpropp har ikke vært noen hemmelighet, men dette tar jammen kaka. Stalket, skremt og herpa bilen til en person som har lagt igjen en kommentar på Beckmann-innlegget. ER DET MULIG? Nå bør LKE legge seg langflat, og jeg håper dette får konsekvenser både for han, og for Treasures. Dette er faen meg ikke greit! 😠 Takk til @FruJohansen 👏 Endret 2. november 2022 av Snødronninga 46 2 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 2. november 2022 #70476 Del Skrevet 2. november 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg hufsaaaaa Skrevet 2. november 2022 Populært innlegg #70477 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) Han gikk også rett på Susanne Aabel da hun mente noe om det usunne fokuset på barselkroppen/rett etter fødsel-bilder. (Trykk på bildet og bla helt opp for å se hele.) Endret 2. november 2022 av hufsaaaaa 47 6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 2. november 2022 Populært innlegg #70478 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) hufsaaaaa skrev (8 minutter siden): Han gikk også rett på Susanne Aabel da hun mente noe om det usunne fokuset på barselkroppen/rett etter fødsel-bilder. (Trykk på bildet og bla helt opp for å se hele.) Fy søren! Jeg leste hele tweeten og ble litt uggen. Men, han er litt lite reflektert, det skal han ha. Hurra for Suzanne Aabels geniale tilsvar Endret 2. november 2022 av Pust 47 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 2. november 2022 #70479 Del Skrevet 2. november 2022 hufsaaaaa skrev (5 minutter siden): Han gikk også rett på Susanne Aabel da hun mente noe om det usunne fokuset på barselkroppen/rett etter fødsel-bilder. (Trykk på bildet og bla helt opp for å se hele.) Stemmer det, kalte han ikke henne feit? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 2. november 2022 #70480 Del Skrevet 2. november 2022 Lill skrev (2 minutter siden): Stemmer det, kalte han ikke henne feit? Trykker du på bildet over får du hele tweeten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå