Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Ellie77 skrev (13 timer siden):

Haulen med hvit genser og brun bukse. Idet hun snur seg frykter man at korsryggen skal snappe rett av. Nå er denne kvinnen godt voksen, og da er det vel på tide at man jobber med seg selv og kroppsbildet sitt så man kan framstå noe mer naturlig foran et kamera - siden man faktisk har det som «jobb». Det blir jo bare verre og verre for hvert år som går!

Har så lyst å kommentere « Kjære Caroline, slapp av og pust med magen!»

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gladidagogså skrev (8 minutter siden):

Har så lyst å kommentere « Kjære Caroline, slapp av og pust med magen!»

Kanskje ikke så lurt, du blir nok blokket ganske kjapt 😆

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett den haulen sitter jeg igjen med følelsen av at jeg ikke aner hvordan klærne egentlig ser ut. Alt jeg husker er fikling med hår og viftende hender.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (10 timer siden):

Jeg sier ikke at Caroline har en spiseforstyrrelse, for det er mange år siden hun innrømmet det. For alt vi vet kan hun spise flere måltider hver dag, (som forhåpentligvis inneholder både fiber og vitaminer) men dette er hva hun viser oss, samtidig som at hun bruker ord som "unne seg", "fortjener" osv.

På Netfit svarte hun at hun spiste 2-3 ganger om dagen, ettersom. Noe jeg reagerte kraftig på. 2 ganger høres alt annet enn fornuftig ut, når man trener så mye som henne. 

skruf skrev (7 timer siden):

Den storyen hun la ut for noen kvelder siden der hun satt på sengekanten og helt tydelig ikke hadde lyst eller overskudd til å trene var nesten vond å se på. Det ville ikke hatt noen konsekvenser om hun hadde droppet den seine løpeøkten. Hun skulle jo løpe neste morgen likevel. Og hun hadde allerede trent den dagen.

For henne er det nok en bragd å få treningen unnagjort uansett. Om hun er syk, sliten, eller om det egentlig er leggetid. Den kan rett og slett ikke skippes, og man kan lure på hvorfor. Når man allerede trener hver eneste dag, og ofte to ganger om dagen. Umulig å se på det som noe annet enn manisk og overdrevent. Hun påstår selv at hun fronter en sunn livsstil. Dessverre Caroline, kan ikke si meg enig i det! 

• Liker 23
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (58 minutter siden):

Etter å ha sett den haulen sitter jeg igjen med følelsen av at jeg ikke aner hvordan klærne egentlig ser ut. Alt jeg husker er fikling med hår og viftende hender.

Jeg husker en slags shorts som knapt dekket rumpa. Kledelig. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (17 minutter siden):

Jeg husker en slags shorts som knapt dekket rumpa. Kledelig. 

Er det antrekk for høst/vinter?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (5 minutter siden):

Er det antrekk for høst/vinter?

Det ser ikke sånn ut der jeg ferdes. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (1 time siden):
Felis skrev (12 timer siden):

På Netfit svarte hun at hun spiste 2-3 ganger om dagen, ettersom. Noe jeg reagerte kraftig på. 2 ganger høres alt annet enn fornuftig ut, når man trener så mye som henne. 

Berg Eriksen har i tillegg til få måltider en sterk tendens til å vise frem små porsjoner/få kalorier til hele familien samlet. Jeg tviler på at blant andre Johaug spiser som en spurv ved siden av treningen til sammenligning. Til å ha en tidligere ernæringsstudent i huset virker hele måltidsopplegget som særdeles usunt for en familie på fire, der to voksne titulerer seg "flerårig vektstabile" og bruker store deler av dagen på å løpe seg skader, sykdom, og lav fettprosent uten særlig til progresjon.

Mulig de har en merkelig plan for treningen i regi av Netfis fremover, siden de nylig viste frem et møte med Adrian Paul ved siden av bladsalatlunsjen til Berg Eriksen. Mulig hun hadde fisk utenfor bildet av salaten.  Jeg hører formelig knoklene bli osteoporosesprø.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 39
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på det lave mengdenivået av proteiner de legger ut i oppskriftene sine. Sånn som en rett mef laks nå nettopp; 500g fisk til to voksne og to barn. Det er ikke snakk om små barn heller, men 6 og 8 (snart 9) år. Både en 6-åring og en 8-9 åring kan fint spise en laksefilet hver, og det er vel ca125g i en filet

Uansett altfor lite med 500g fisk på fire personer, særlig når to av de har et høyt treningsnivå. 

• Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aricia skrev (12 minutter siden):

Dette er noe av det mest oppklarende jeg har lest i denne tråden.

Underskriver. 

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Aricia skrev (22 minutter siden):

Dette er noe av det mest oppklarende jeg har lest i denne tråden.

Hvor følger dere to med på bedriften da? 

Kollontaj skrev (10 minutter siden):

Underskriver. 

Jeg har blant annet  ikke fått med meg noen haul der derfor lurer jeg om de bruker en annen kanal også? 

Endret av Klink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Jeg har blant annet  ikke fått med meg noen haul der derfor lurer jeg om de bruker en annen kanal også? 

Lå ute på stories i går, muligvis fra i forigårs. Viste frem noen bukser, en kjole og en kort shorts blant annet. 

Er du inne og sjekker story/instaprofil daglig hos cbe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (2 timer siden):

Jeg reagerer på det lave mengdenivået av proteiner de legger ut i oppskriftene sine. Sånn som en rett mef laks nå nettopp; 500g fisk til to voksne og to barn. Det er ikke snakk om små barn heller, men 6 og 8 (snart 9) år. Både en 6-åring og en 8-9 åring kan fint spise en laksefilet hver, og det er vel ca125g i en filet

Uansett altfor lite med 500g fisk på fire personer, særlig når to av de har et høyt treningsnivå. 

Til å fronte et treningsregime på elitenivå er det lite påfyll av energi, helt enig. Kalori- og næringssammensetningen tilsvarer mer energibehovet for en lite aktiv person. Så spørsmålet er om det vi blir presentert er reellt.

Jeg nevnte Johaug, @Felisnevner Bjørgen. Toppidrettsutøvere kjemper for å få i seg nok og riktig næring for å kunne prestere og holde energien oppe. I 2016 skrev NRK om svømmeren Lavrans Solli som måtte tvinge i seg 7000 kcal, tre ganger så mye som anbefalt for en normalt aktiv mann, om dagen for å opprettholde vekten med 4-5 timer trening daglig. At det var høydetrening før VM-innspurt hadde også betydning. Men disse to driver ikke på elitenivå.

Enten er det som deles av trening betydelig overdrevet, eller så er fremstillingen av de små porsjonene ikke reell for alle i husholdningen. Dette vet vi lite om. Men Berg Eriksen deler hyppig at hun selv begrenser matinntaket sitt på ulike måter og har regler rundt mat på toppen av å ofte omtale mat som "belønning" eller "fortjent". Så har vi også eksempler på bilder tatt av andre som viser en normalt slank kvinne som står i sterk kontrast til en åpenbar fremstilling av å se høy og mager ut på annonsekanalen sin.

Så hva er sannheten? 4 timer daglig trening med lite næring, eller normal aktivitet og tilhørende næring med en justert fremstilling publikum skal tro på? Jeg tror uansett ikke på det som deles via kanalene. Jeg kan heller lene meg mot å tro på de små freudianske glippene rundt regler. 

• Liker 31
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leda skrev (50 minutter siden):

Lå ute på stories i går, muligvis fra i forigårs. Viste frem noen bukser, en kjole og en kort shorts blant annet. 

Er du inne og sjekker story/instaprofil daglig hos cbe?

Takk, jeg går sikkert glipp av noe på grunn av story som forsvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...