Gjest Bulsara Skrevet 25. oktober 2022 #70021 Del Skrevet 25. oktober 2022 Zenhouse skrev (13 minutter siden): Er det veldig ikke hardt for kroppen å løpe 13 km ( intervaller) i 22-23 tiden om kvelden, og så neste morgen ut å løpe «10 rolige» med hunden? Jo, og det er ikke en positiv innvirkning på søvnen å trene så sent. Så ikke akkurat en fornuftig inspirasjon de videreformidler. Spesielt med tanke på at CBE har snakket gjentatte ganger om problemer med søvn rutinene. Det får treningen til å fremstå tvangsmessig og lite lystbetont. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 25. oktober 2022 #70022 Del Skrevet 25. oktober 2022 Jeg skjønner egentlig ikke hva hun vil med denne treningen. Ord som tungt, hardt og nå grusomt, brukes så ofte at jeg lurer på hvorfor hun gidder. For meg som publikum er det i hvert fall ikke inspirerende, likevel deles det både på hennes side og Netfit. Hun har en PT i hus, som prøver å skaffe seg betalende kunder, kunne ikke han lagt opp et treningsopplegg for henne som var litt lystbetont? Eller sitter han ikke på den kunnskapen? Forøvrig skjønner jeg hvorfor hun synes det er tungt, for hvis vi skal ta utgangspunkt i oppskriften hun la ut i går, så har hun et elendig kosthold. Pasta, fløte, ost og mer ost. Det er tung og kaloritett mat, men de skal altså fordele 400 gram pasta på to voksne som trener to ganger daglig og to barn i vekst. Det er jo ikke rart hun går tom! https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/ 27 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 25. oktober 2022 #70023 Del Skrevet 25. oktober 2022 Å, er det slutt på trenden med "LeggeTI" samtidig som det er slutt på kalorier for de vektstabile i næringen. Høres fryktelig fornuftig og sunt ut. 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 25. oktober 2022 #70024 Del Skrevet 25. oktober 2022 (endret) Felis skrev (16 minutter siden): Forøvrig skjønner jeg hvorfor hun synes det er tungt, for hvis vi skal ta utgangspunkt i oppskriften hun la ut i går, så har hun et elendig kosthold. Pasta, fløte, ost og mer ost. Det er tung og kaloritett mat, men de skal altså fordele 400 gram pasta på to voksne som trener to ganger daglig og to barn i vekst. Det er jo ikke rart hun går tom! https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/ Altså, er virkelig oppskriften for 4 stk🤯( ja, måtte inn på IG og sjekke, og det stemmer faktisk) Det er det sykeste 😲 Edit: Ser nå at matprat anbefaler 60-100g tørr pasta pr person. Men da går jeg ut ifra at det er som tilbehør til et protein eller med grønnsaker Porsjonsberegning i hverdagen | Artikkel - MatPrat Endret 25. oktober 2022 av Bulsara ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 25. oktober 2022 #70025 Del Skrevet 25. oktober 2022 Zenhouse skrev (1 time siden): Er det veldig ikke hardt for kroppen å løpe 13 km ( intervaller) i 22-23 tiden om kvelden, og så neste morgen ut å løpe «10 rolige» med hunden? Det er fullstendig sykelig, og det fremkommer tydelig av siste video for Chiquelle. 24 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 25. oktober 2022 #70026 Del Skrevet 25. oktober 2022 Felis skrev (1 time siden): Jeg skjønner egentlig ikke hva hun vil med denne treningen. Ord som tungt, hardt og nå grusomt, brukes så ofte at jeg lurer på hvorfor hun gidder. For meg som publikum er det i hvert fall ikke inspirerende, likevel deles det både på hennes side og Netfit. Hun har en PT i hus, som prøver å skaffe seg betalende kunder, kunne ikke han lagt opp et treningsopplegg for henne som var litt lystbetont? Eller sitter han ikke på den kunnskapen? Forøvrig skjønner jeg hvorfor hun synes det er tungt, for hvis vi skal ta utgangspunkt i oppskriften hun la ut i går, så har hun et elendig kosthold. Pasta, fløte, ost og mer ost. Det er tung og kaloritett mat, men de skal altså fordele 400 gram pasta på to voksne som trener to ganger daglig og to barn i vekst. Det er jo ikke rart hun går tom! https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/ Dette fremstår jo som en person med tvangstanker. Burde virkelig ikke legges ut i sosiale medier som en inspirasjon til andre men heller søke hjelp. Hun har et problem. Er det slutt på leggeti nå, med dokumentasjon fra badekaret? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malindalin Skrevet 25. oktober 2022 #70027 Del Skrevet 25. oktober 2022 Jeg blir helt stressa av videoene hennes hvor hun prøver å selge klær 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 25. oktober 2022 #70028 Del Skrevet 25. oktober 2022 Malindalin skrev (38 minutter siden): Jeg blir helt stressa av videoene hennes hvor hun prøver å selge klær Tror ikke det var en eneste story der hun ikke klarte å la være å ordne på håret sitt? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 25. oktober 2022 #70029 Del Skrevet 25. oktober 2022 Breakeven skrev (22 minutter siden): Tror ikke det var en eneste story der hun ikke klarte å la være å ordne på håret sitt? Styrer ALLTID med håret og bukselinninga. Alltid! 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 25. oktober 2022 #70030 Del Skrevet 25. oktober 2022 cerruti skrev (6 timer siden): Det tenkte jeg og. Det var aldri snakk om slik gange tidligere. Det gir henne absolutt ingen gevinst hva angår utseendet. Tvert om - hun ser komisk ut 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 25. oktober 2022 #70031 Del Skrevet 25. oktober 2022 Bulsara skrev (4 timer siden): Jo, og det er ikke en positiv innvirkning på søvnen å trene så sent. Så ikke akkurat en fornuftig inspirasjon de videreformidler. Spesielt med tanke på at CBE har snakket gjentatte ganger om problemer med søvn rutinene. Det får treningen til å fremstå tvangsmessig og lite lystbetont. Og totalt unødvendig utfra hva hun skal prestere 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 25. oktober 2022 #70032 Del Skrevet 25. oktober 2022 Felis skrev (3 timer siden): Jeg skjønner egentlig ikke hva hun vil med denne treningen. Ord som tungt, hardt og nå grusomt, brukes så ofte at jeg lurer på hvorfor hun gidder. For meg som publikum er det i hvert fall ikke inspirerende, likevel deles det både på hennes side og Netfit. Hun har en PT i hus, som prøver å skaffe seg betalende kunder, kunne ikke han lagt opp et treningsopplegg for henne som var litt lystbetont? Eller sitter han ikke på den kunnskapen? Forøvrig skjønner jeg hvorfor hun synes det er tungt, for hvis vi skal ta utgangspunkt i oppskriften hun la ut i går, så har hun et elendig kosthold. Pasta, fløte, ost og mer ost. Det er tung og kaloritett mat, men de skal altså fordele 400 gram pasta på to voksne som trener to ganger daglig og to barn i vekst. Det er jo ikke rart hun går tom! https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/ Virker helt tåpelig å trene når msn synes det er så grusomt. Hun trener helt klart for mye/ensidig og uten nødvendig restitusjon. Pluss elendig kosthold jamført med all treningen. Kaffe våkner man av men den gir ikke energi til all treningen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 26. oktober 2022 #70033 Del Skrevet 26. oktober 2022 Angående siste haul fra instastory. Er det rekordmange ganger hun fipler med håret, eller er det bare meg? Skulle nesten tro hun parodierte seg selv. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 26. oktober 2022 #70034 Del Skrevet 26. oktober 2022 Snødronninga skrev (1 time siden): Angående siste haul fra instastory. Er det rekordmange ganger hun fipler med håret, eller er det bare meg? Skulle nesten tro hun parodierte seg selv. Hun må jo vise at håret vokser🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 26. oktober 2022 #70035 Del Skrevet 26. oktober 2022 Haulen med hvit genser og brun bukse. Idet hun snur seg frykter man at korsryggen skal snappe rett av. Nå er denne kvinnen godt voksen, og da er det vel på tide at man jobber med seg selv og kroppsbildet sitt så man kan framstå noe mer naturlig foran et kamera - siden man faktisk har det som «jobb». Det blir jo bare verre og verre for hvert år som går! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 26. oktober 2022 #70036 Del Skrevet 26. oktober 2022 Felis skrev (11 timer siden): Jeg skjønner egentlig ikke hva hun vil med denne treningen. Ord som tungt, hardt og nå grusomt, brukes så ofte at jeg lurer på hvorfor hun gidder. For meg som publikum er det i hvert fall ikke inspirerende, likevel deles det både på hennes side og Netfit. Hun har en PT i hus, som prøver å skaffe seg betalende kunder, kunne ikke han lagt opp et treningsopplegg for henne som var litt lystbetont? Eller sitter han ikke på den kunnskapen? Forøvrig skjønner jeg hvorfor hun synes det er tungt, for hvis vi skal ta utgangspunkt i oppskriften hun la ut i går, så har hun et elendig kosthold. Pasta, fløte, ost og mer ost. Det er tung og kaloritett mat, men de skal altså fordele 400 gram pasta på to voksne som trener to ganger daglig og to barn i vekst. Det er jo ikke rart hun går tom! https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/ Gjetter på at dette er deres forsøk på å vise at "det er ikke bare fryd og gammen her heller". Men det slår helt feil ut. Hvis tanken er å være treningsinfluencer, så klarer de egentlig kun å formidle tvangspreget og poserende egentrening. 29 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 26. oktober 2022 Populært innlegg #70037 Del Skrevet 26. oktober 2022 Isild skrev (46 minutter siden): Gjetter på at dette er deres forsøk på å vise at "det er ikke bare fryd og gammen her heller". Men det slår helt feil ut. Hvis tanken er å være treningsinfluencer, så klarer de egentlig kun å formidle tvangspreget og poserende egentrening. Man skal være forsiktig med anekdotiske bevis, men dette med ubehagelig (i mangel av et bedre ord) trening er noe mange med spiseforstyrrelse kan kjenne seg igjen i. Hvis treningen er tung, hard eller "grusom", som Caroline hevder, så føler man seg flink. Hvis det gjør vondt føler man at man bruker av reservene, og det veier opp for utskeielser i matveien. Man får ikke den samme psykologiske tilfredsstillelsen hvis man har lekt seg gjennom treningen. Det samme med kaloritette måltider. Mange med spiseforstyrrelse lager mye mat og er flinke på kjøkkenet. Det gir en ekstra god følelse å lage et fristende måltid, for så å spise minimalt. Da har man selvkontroll, samtidig som man kamuflerer litt for de rundt at man har et problematisk forhold til mat. Hvem lager et måltid bestående av fin pasta, smøreost, vanlig ost og fløte, hvis man har et problematisk forhold til mat, liksom? Eller spiser is og bakverk hver dag? Folk ser på HVA du spiser, ikke hvor mye. Jeg sier ikke at Caroline har en spiseforstyrrelse, for det er mange år siden hun innrømmet det. For alt vi vet kan hun spise flere måltider hver dag, (som forhåpentligvis inneholder både fiber og vitaminer) men dette er hva hun viser oss, samtidig som at hun bruker ord som "unne seg", "fortjener" osv. Samtidig som at treningen er treningen er hard, tung, grusom og hun føler at hun skal omkomme(!). Og oppå det velger hun å fremstille seg selv som svært mager på bilder. Dette deler hun med sine 299 000 følgere, uten tanke for hvordan det eventuelt kan trigge publikum. Jeg synes det er veldig synd å se hvilken retning hun har valgt. Hun hadde jo så godt utgangspunkt! Jeg tenker at det må være lov å tjene lettvinte penger. Hvem vil vel ikke styre sin egen arbeidstid, trene og ta en tur til frisøren midt på dagen, og å høste de skattemessige fordelene av å kjøre vanlige husholdningsutgifter på firmaet? Heia de som får det til! Virkelig, jeg unner de det. Men Caroline får det ikke til. Caroline og jeg har en del sammenfallende interesser (interiør, mat og holde seg i form), jeg er i hennes definerte målgruppe, men hun klarer ikke å inspirere meg. Det klassiske huset hennes er totalt ødelagt av hennes manglende respekt for utgangspunktet. Kostholdet er preget av mye karbohydrater og lite vitaminer og treningen virker trist og tvangspreget. Jeg skjønner at hun har kommet til et punkt hvor hun må ta de annonsørene som melder seg, men jeg lurer veldig på hvem som kjøper pinekorte shortser i oktober, eller om det er stort marked for korsett-topper i aldersgruppen +/- 35? Og når jeg i tillegg ser så åpenbare triggere for spiseforstyrrelser, er hun uaktuell som inspirasjonskilde for meg. 62 3 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 26. oktober 2022 #70038 Del Skrevet 26. oktober 2022 Felis skrev (7 minutter siden): Man skal være forsiktig med anekdotiske bevis, men dette med ubehagelig (i mangel av et bedre ord) trening er noe mange med spiseforstyrrelse kan kjenne seg igjen i. Hvis treningen er tung, hard eller "grusom", som Caroline hevder, så føler man seg flink. Hvis det gjør vondt føler man at man bruker av reservene, og det veier opp for utskeielser i matveien. Man får ikke den samme psykologiske tilfredsstillelsen hvis man har lekt seg gjennom treningen. Det samme med kaloritette måltider. Mange med spiseforstyrrelse lager mye mat og er flinke på kjøkkenet. Det gir en ekstra god følelse å lage et fristende måltid, for så å spise minimalt. Da har man selvkontroll, samtidig som man kamuflerer litt for de rundt at man har et problematisk forhold til mat. Hvem lager et måltid bestående av fin pasta, smøreost, vanlig ost og fløte, hvis man har et problematisk forhold til mat, liksom? Eller spiser is og bakverk hver dag? Folk ser på HVA du spiser, ikke hvor mye. Jeg sier ikke at Caroline har en spiseforstyrrelse, for det er mange år siden hun innrømmet det. For alt vi vet kan hun spise flere måltider hver dag, (som forhåpentligvis inneholder både fiber og vitaminer) men dette er hva hun viser oss, samtidig som at hun bruker ord som "unne seg", "fortjener" osv. Samtidig som at treningen er treningen er hard, tung, grusom og hun føler at hun skal omkomme(!). Og oppå det velger hun å fremstille seg selv som svært mager på bilder. Dette deler hun med sine 299 000 følgere, uten tanke for hvordan det eventuelt kan trigge publikum. Jeg synes det er veldig synd å se hvilken retning hun har valgt. Hun hadde jo så godt utgangspunkt! Jeg tenker at det må være lov å tjene lettvinte penger. Hvem vil vel ikke styre sin egen arbeidstid, trene og ta en tur til frisøren midt på dagen, og å høste de skattemessige fordelene av å kjøre vanlige husholdningsutgifter på firmaet? Heia de som får det til! Virkelig, jeg unner de det. Men Caroline får det ikke til. Caroline og jeg har en del sammenfallende interesser (interiør, mat og holde seg i form), jeg er i hennes definerte målgruppe, men hun klarer ikke å inspirere meg. Det klassiske huset hennes er totalt ødelagt av hennes manglende respekt for utgangspunktet. Kostholdet er preget av mye karbohydrater og lite vitaminer og treningen virker trist og tvangspreget. Jeg skjønner at hun har kommet til et punkt hvor hun må ta de annonsørene som melder seg, men jeg lurer veldig på hvem som kjøper pinekorte shortser i oktober, eller om det er stort marked for korsett-topper i aldersgruppen +/- 35? Og når jeg i tillegg ser så åpenbare triggere for spiseforstyrrelser, er hun uaktuell som inspirasjonskilde for meg. 👏👏👏🏆 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 26. oktober 2022 #70039 Del Skrevet 26. oktober 2022 Det ser veldig rart ut hvordan hun på død og liv presser frem hode foran kroppen? Ingen står slik naturlig.. Jeg lurer på hvor lenge de begge kan leve på den samme inntekten. Tenk så travelt det blir når en av dem må forholde seg til normal arbeidstid (eller begge ..) 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg skruf Skrevet 26. oktober 2022 Populært innlegg #70040 Del Skrevet 26. oktober 2022 Zenhouse skrev (17 timer siden): Er det veldig ikke hardt for kroppen å løpe 13 km ( intervaller) i 22-23 tiden om kvelden, og så neste morgen ut å løpe «10 rolige» med hunden? Jo, og i tillegg så har Caroline tidligere (før mannen ble coachen hennes) mange ganger uttalt at hun liker ikke å trene om kveldene pga kroppen blir giret opp av det og det gikk utover nattesøvnen. Så derfor foretrakk hun å starte dagen med å stå opp lenge før resten av familien og gjøre unna dagens mil på tredemølla Var mye styr i kommentarfeltet pga de påståelige kommentarene fra Caroline at dette var noe alle kunne gjøre, det var bare snakk om prioriteringer da følgere skrev at med full jobb, barn og hus så var det vanskelig å få inn like mye trening som Caroline da de f.eks begynte på jobb 7.30 og før den tid måtte ordne seg selv og unger, levere unger for så å dra på jobb. Ikke alle har hjemmeværende mann og er hjemmeværende selv og kan løpe ei mil før jobb mens manneb ordner med ungene, levere unger for så å dra hjem igjen og bruke ett par timer på dusj og hår. Men Caroline sto hardt på at det var bare snakk om prioriteringer Så at hun nå har lagt inn kveldsøkter i tillegg til morgentrening er nok etter ei oppsatt plan. Caroline minner meg litt om meg selv når det gjelder «flink-pike-syndromet», dvs man er så pliktoppfyllende at det kan bikke over og man presser seg til å gjennomføre planlagte gjøremål selv om det i utgangspunktet var for mye, eller livet skjer og det kommer hindringer i veien der det naturlige ville vært å skippet noe på to-do-lista i stedet for å legge til mere Den storyen hun la ut for noen kvelder siden der hun satt på sengekanten og helt tydelig ikke hadde lyst eller overskudd til å trene var nesten vond å se på. Det ville ikke hatt noen konsekvenser om hun hadde droppet den seine løpeøkten. Hun skulle jo løpe neste morgen likevel. Og hun hadde allerede trent den dagen. Det lyste motvilje av heie Caroline. Hun ville hatt så mye bedre av å lytte til kroppen, droppe den treningsøkta og heller ha tappet i badekaret med masse badeskum og heller tatt seg et langt bad, senket skuldrene og kledd på seg koseklær og krøllet seg sammen i sofaen med en serie på tv eller noe. Det opplegget til «coach» LKE med trening morgen og kveld, ingen restitusjonsdager, samt anbefaler å trene selv om man er syk er ikke bra. Heller tvert i mot så er det oppskriften på å bryte kroppen ned. Burde kanskje gått opp noen lys mtp at han må avbryte løp pga skader, de fikk ikke gjennomført sykkeltur over Dovre pga Caroline ble syk, de fikk heller ikke gjennomført å løpe opp X anfall fjell (tror det var 7 som var planen) men måtte bryte etter 4 pga Caroline fikk en skade. I tillegg så hangler Caroline jevnt og trutt med forkjølelse og ikke i form. En god coach ville droppet litt den fettklypa, lagt inn mere næring, lagt inn hviledager og tatt hensyn til sykdom. Er det noe som virkelig dreper treningsglede så er det å presse igjennom når hver celle i kroppen stritter i mot 62 1 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå