AnnePåLande Skrevet 22. oktober 2022 #69901 Del Skrevet 22. oktober 2022 Klink skrev (2 timer siden): Jeg husker ikke hva det var, men hun plukket søppel. Selvfølgelig fikk hun kritikk da også, men. Det var reklame.. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 22. oktober 2022 Populært innlegg #69902 Del Skrevet 22. oktober 2022 (endret) Klink skrev (2 timer siden): Tja hun er glad i hundene sine da 😊 Så glad i dyr er hun . Og så har hun plukket søppel for noe klimagreier. Hun er sikkert glad i hunden sin, men hun makter ikke å sette hundens behov fremfor sine egne. Et utvalg av dårlige valg er: - Lot den lille valpen trekke på ski og gikk så langt at den nærmest besvimte av utmattelse (dokumentert på SoMe som "søtt") - Bruker konsekvent ski med stålkant, selv om et samlet dyrlegekorps advarer mot dette pga stor fare for alvorlig skade (begrunner valget med at Lars Kristian har vokst opp med hund) - Løp med den i svært ung alder, selv om det advares mot dette før ett års alder på så store raser - Forlot valpen i bil mens de var i fornøyelsespark (begrunnet dette med at det bare var 20 grader den dagen og bilen sto i skygge) - Hunden tilbringer mange uker i året på kennel - Hunden får spise ting man vet er svært skadelig, blant annet sjokolade - Løper med hunden i høye temperaturer, selv om det er en polarhund - Løper med hunden på stekende varm asfalt - Og som et lite punkt til slutt, Lars Kristian har antydet at hunden har jaget rådyr under båndtvangperioden. Hunden synes sikkert det var gøy, men det var mindre hyggelig for rådyret. Det er sikkert mye mer, men dette er det jeg har fått med meg som har gjort dypest inntrykk. Hunden er bare, hva da? 2 år? Og allerede opplevd så mye dårlig behandling at det grenser til dyremishandling. Det hjelper ikke å være "glad i" når du ikke klarer å ivareta hundens behov og helse. Tillegg: Under "glad i dyr" antar jeg du mener alle dyr? I tillegg til hestepåkjørselen som @EtFo nevner, så har hun flere ganger forstyrret fugler i hekking. Fjernet et rede fordi det var i veien for håndverker, og fjernet et måkerede og jaget måkemoren fordi hun skulle ta bilder på en brygge... Endret 22. oktober 2022 av Felis 77 1 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 22. oktober 2022 Populært innlegg #69903 Del Skrevet 22. oktober 2022 2 hours ago, Klink said: Tja hun er glad i hundene sine da 😊 Så glad i dyr er hun . Og så har hun plukket søppel for noe klimagreier. Hun latet som hun plukket søppel. Med medbrakt søppel hjemmefra, for å ikke skitne til de rene klærne og lange neglene sine. Hele greia var vel mer en fotoshoot der CBE fikk vist kropp enn søppelplukking. 57 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 22. oktober 2022 #69904 Del Skrevet 22. oktober 2022 Minnie Mus skrev (6 minutter siden): Hun latet som hun plukket søppel. Med medbrakt søppel hjemmefra, for å ikke skitne til de rene klærne og lange neglene sine. Hele greia var vel mer en fotoshoot der CBE fikk vist kropp enn søppelplukking. Komisk skue, som så og si alt innholdet virket produserer. Her har vi 2 voksne mennesker som «jobber» med dette på fulltid. Det er ikke mye positiv å observere. Daglig leder har mer enn nok med å posere seg tynnere og se på seg selv i speilet på dass. Altså, hvem er interessert i slike bilder? 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 22. oktober 2022 #69905 Del Skrevet 22. oktober 2022 1 hour ago, AnnePåLande said: Komisk skue, som så og si alt innholdet virket produserer. Her har vi 2 voksne mennesker som «jobber» med dette på fulltid. Det er ikke mye positiv å observere. Daglig leder har mer enn nok med å posere seg tynnere og se på seg selv i speilet på dass. Altså, hvem er interessert i slike bilder? Hadde ikke CBE fått betalt for å være med på dette, hadde hun aldri stilt opp. Kan garantere at frua fra Særp aldri i livet "nedverdiger" seg til å plukke andre folks søppel. Det vises jo på nedgangen av antall likes og følgere at do selfies og mager kropp ikke engasjerer noe særlig. Er vel derfor hun bruker barna såpass mye som hun gjør, uten dem hadde hun hatt nada og ingenting. Ikke engang på ferieturene greier hun å skape annet innhold enn kropp, der man skulle tro det var massevis av interessant innhold hun kunne produsert. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 22. oktober 2022 #69906 Del Skrevet 22. oktober 2022 Minnie Mus skrev (49 minutter siden): Hadde ikke CBE fått betalt for å være med på dette, hadde hun aldri stilt opp. Kan garantere at frua fra Særp aldri i livet "nedverdiger" seg til å plukke andre folks søppel. Regner med at COOP ikke fikk noe særlig ut av det å bruke CBE i den kampanjen, snarere tvert imot 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 22. oktober 2022 #69907 Del Skrevet 22. oktober 2022 8 minutter siden, Skrottefar said: Regner med at COOP ikke fikk noe særlig ut av det å bruke CBE i den kampanjen, snarere tvert imot Hun deltok jo fordi hun fikk betalt for det. Samme greia med reklamen for Redd barna. Frua satt foran kakkelovnen sin og fortalte at hun syntes synd i de som frøs, mens de andre influencerne som deltok stilte opp i t-skjorter med Redd barna logo og gjorde jobben sin. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 22. oktober 2022 Populært innlegg #69908 Del Skrevet 22. oktober 2022 Skrottefar skrev (6 minutter siden): Regner med at COOP ikke fikk noe særlig ut av det å bruke CBE i den kampanjen, snarere tvert imot Vel, de brukte henne ikke i årets kampanje. Ett av etterhvert mange samarbeid som har blitt avsluttet for Treasures AS. Forbrukermakt virker. Eller kanskje de syntes det var like teit som meg å møte opp på stranda i hvite klær med medbrakt søppel for en kampanje som handlet om å rydde i naturen? Her har vi til og med en tørr pappeske fra en nettbutikk, hvor sannsynlig er det å finne det i fjæra? https://www.carolinebergeriksen.no/2021/09/11/coop-rydder-norge/ 74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 22. oktober 2022 #69909 Del Skrevet 22. oktober 2022 Minnie Mus skrev (1 time siden): Hadde ikke CBE fått betalt for å være med på dette, hadde hun aldri stilt opp. Kan garantere at frua fra Særp aldri i livet "nedverdiger" seg til å plukke andre folks søppel. Det vises jo på nedgangen av antall likes og følgere at do selfies og mager kropp ikke engasjerer noe særlig. Er vel derfor hun bruker barna såpass mye som hun gjør, uten dem hadde hun hatt nada og ingenting. Ikke engang på ferieturene greier hun å skape annet innhold enn kropp, der man skulle tro det var massevis av interessant innhold hun kunne produsert. Uten eksponering av mindreårige tenker jeg bedriften ville blitt avviklet. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. oktober 2022 #69910 Del Skrevet 22. oktober 2022 Felis skrev (44 minutter siden): Vel, de brukte henne ikke i årets kampanje. Ett av etterhvert mange samarbeid som har blitt avsluttet for Treasures AS. Forbrukermakt virker. Eller kanskje de syntes det var like teit som meg å møte opp på stranda i hvite klær med medbrakt søppel for en kampanje som handlet om å rydde i naturen? Her har vi til og med en tørr pappeske fra en nettbutikk, hvor sannsynlig er det å finne det i fjæra? https://www.carolinebergeriksen.no/2021/09/11/coop-rydder-norge/ Ja, og det øverste der er et cottage cheese-beger. 😆 Rent og pent søppel, iallfall. Heldige dem som fant slikt. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 22. oktober 2022 #69911 Del Skrevet 22. oktober 2022 Minnie Mus skrev (4 timer siden): Hun latet som hun plukket søppel. Med medbrakt søppel hjemmefra, for å ikke skitne til de rene klærne og lange neglene sine. Hele greia var vel mer en fotoshoot der CBE fikk vist kropp enn søppelplukking. Hvordan ble det funnet ut at hun hadde tatt med seg søppel hjemmefra? Vet det ble omtalt her en gang før, men husker ikke. Det er så komisk. Dette er blitt en humorside 😂 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 22. oktober 2022 #69912 Del Skrevet 22. oktober 2022 Minnie Mus skrev (1 time siden): Hun deltok jo fordi hun fikk betalt for det. Samme greia med reklamen for Redd barna. Frua satt foran kakkelovnen sin og fortalte at hun syntes synd i de som frøs, mens de andre influencerne som deltok stilte opp i t-skjorter med Redd barna logo og gjorde jobben sin. Caroline Berg Eriksen får alltid disse kampanjene til å handle om seg selv mens de andre fokuserer på budskapet. Hun har alltid hatt en manglende forståelse av sammenheng mellom tekst og bilde noe som er merkelig når man kaller seg journalist. 42 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 22. oktober 2022 Populært innlegg #69913 Del Skrevet 22. oktober 2022 38 minutter siden, Kollontaj said: Ja, og det øverste der er et cottage cheese-beger. 😆 Rent og pent søppel, iallfall. Heldige dem som fant slikt. Helt utrolig at hun kunne stille i ettersittende tights og kort topp mens hun plukket rent søppel, mens de andre som deltok var kledd i skikkelige klær fra topp til tå og fant masse skittent søppel som krevde både hard jobbing og skikkelig tøy 😅 Dette var så ille kleint fra CBE at jeg har ikke ord, ble så flau på hennes vegne. Og ikke minst flau på hennes vegne at hun fikk seg til å ta betalt for dette....... Dronninga av overforbruk og forsøpling. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 22. oktober 2022 #69914 Del Skrevet 22. oktober 2022 Felis skrev (1 time siden): Vel, de brukte henne ikke i årets kampanje. Ett av etterhvert mange samarbeid som har blitt avsluttet for Treasures AS. Forbrukermakt virker. Eller kanskje de syntes det var like teit som meg å møte opp på stranda i hvite klær med medbrakt søppel for en kampanje som handlet om å rydde i naturen? Her har vi til og med en tørr pappeske fra en nettbutikk, hvor sannsynlig er det å finne det i fjæra? https://www.carolinebergeriksen.no/2021/09/11/coop-rydder-norge/ Priceless😂 - også kommentarfeltet. Nok en tulling som ikke forstår sammenhengen mellom overforbruk og miljøvern. Fin rumpe, flette og treningstøy, da. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 22. oktober 2022 #69915 Del Skrevet 22. oktober 2022 Minnie Mus skrev (59 minutter siden): Helt utrolig at hun kunne stille i ettersittende tights og kort topp mens hun plukket rent søppel, mens de andre som deltok var kledd i skikkelige klær fra topp til tå og fant masse skittent søppel som krevde både hard jobbing og skikkelig tøy 😅 Dette var så ille kleint fra CBE at jeg har ikke ord, ble så flau på hennes vegne. Og ikke minst flau på hennes vegne at hun fikk seg til å ta betalt for dette....... Dronninga av overforbruk og forsøpling. Ja, for dette fikk hun til å handle om egen rumpe istedet for søppelplukking. 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 22. oktober 2022 #69916 Del Skrevet 22. oktober 2022 Men hvem er jeg?? 😂 44 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 22. oktober 2022 #69917 Del Skrevet 22. oktober 2022 Minnie Mus skrev (1 time siden): Helt utrolig at hun kunne stille i ettersittende tights og kort topp mens hun plukket rent søppel, mens de andre som deltok var kledd i skikkelige klær fra topp til tå og fant masse skittent søppel som krevde både hard jobbing og skikkelig tøy 😅 Dette var så ille kleint fra CBE at jeg har ikke ord, ble så flau på hennes vegne. Og ikke minst flau på hennes vegne at hun fikk seg til å ta betalt for dette....... Dronninga av overforbruk og forsøpling. Sophie Elise hadde vel og noe søppel hjemmefra om eg ikke husker feil. Noe takeaway beger eller no’ 😅 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. oktober 2022 #69918 Del Skrevet 22. oktober 2022 Alltid CBE som skriver? Tror jeg ikke noe på. 39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 22. oktober 2022 #69919 Del Skrevet 22. oktober 2022 (endret) Klink skrev (9 timer siden): Alt av ting man kaller dietter er stort sett tull. Jeg mente at siden hun tydelig har litt for mye regler og usunt forhold til mat, så er det med å kutte kjøtt, greiere enn mye annet hun kunne laget seg av matregler. Det kan en i alle fall argumentere med dyrevelferd og klima for valget sitt. Det er bra for noe annet enn henne. Det er forskjell på korte dietter (enig i at det er tull) og å leve etter kostholdsregler, sistnevnte er det ikke like mange varianter av. Og CBE har vært innom flere, at hun er pescetarianer nå kommer sannsynligvis ikke til å vare evig basert på historikken. Men det gjør jo litt opp for det ekstra kjøttet i lavkarbo-perioden kanskje. Alle flyturene gjør det definitivt ikke opp for. Det er ikke negativt av den grunn, jeg bare mistenker at klima ikke er en motivasjon for akkurat henne. Jeg er ikke en person som er her for å finne feil ved CBE. Om du kikker bakover i min historikk så finner du at jeg har forsvart influensere her inne like mye som jeg har kritisert, jeg har klikket liker på en av dine kommentarer også. For du sa noe fornuftig, men det var i en annen tråd. Jeg vet ikke hva det er, men i akkurat denne tråden forstår jeg aldri hva du vil med kommentarene dine. Du vil liksom forsvare CBE i hytt og pine, men så virker det ikke som om du egentlig har noe å komme med i hennes forsvar. Og så blir det til at man nesten får dårligere inntrykk av CBE, heller enn motsatt. At det ikke finnes noe egentlig positivt å si, at selv de som vil forsvare bare ender opp med å spore helt av og si ting som ikke henger sammen med virkeligheten. Jeg vet andre har spurt før, men hva vil du egentlig i denne tråden? Om du ønsker å være en motvekt til kritikerne så må du virkelig komme med noe bedre. Kanskje skrive noe veloverveid en gang i blant. Kvalitet over kvantitet. Når CBE er kjent for å være gift med en kverulant, så hjelper det lite med enda en kverulant som skal forsvare dem bare for å forsvare. Endret 22. oktober 2022 av Embla82 30 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 22. oktober 2022 #69920 Del Skrevet 22. oktober 2022 (endret) Embla82 skrev (44 minutter siden): Det er forskjell på korte dietter (enig i at det er tull) og å leve etter kostholdsregler, sistnevnte er det ikke like mange varianter av. Og CBE har vært innom flere, at hun er pescetarianer nå kommer sannsynligvis ikke til å vare evig basert på historikken. Men det gjør jo litt opp for det ekstra kjøttet i lavkarbo-perioden kanskje. Alle flyturene gjør det definitivt ikke opp for. Det er ikke negativt av den grunn, jeg bare mistenker at klima ikke er en motivasjon for akkurat henne. Jeg er ikke en person som er her for å finne feil ved CBE. Om du kikker bakover i min historikk så finner du at jeg har forsvart influensere her inne like mye som jeg har kritisert, jeg har klikket liker på en av dine kommentarer også. For du sa noe fornuftig, men det var i en annen tråd. Jeg vet ikke hva det er, men i akkurat denne tråden forstår jeg aldri hva du vil med kommentarene dine. Du vil liksom forsvare CBE i hytt og pine, men så virker det ikke som om du egentlig har noe å komme med i hennes forsvar. Og så blir det til at man nesten får dårligere inntrykk av CBE, heller enn motsatt. At det ikke finnes noe egentlig positivt å si, at selv de som vil forsvare bare ender opp med å spore helt av og si ting som ikke henger sammen med virkeligheten. Jeg vet andre har spurt før, men hva vil du egentlig i denne tråden? Om du ønsker å være en motvekt til kritikerne så må du virkelig komme med noe bedre. Kanskje skrive noe veloverveid en gang i blant. Kvalitet over kvantitet. Når CBE er kjent for å være gift med en kverulant, så hjelper det lite med enda en kverulant som skal forsvare dem bare for å forsvare. Jeg er ikke ute etter å forsvare noe som helst. Er sterkt i mot overdrivelser, sarkasme og spydigheter. Endret 22. oktober 2022 av Klink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå