Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Embla82 skrev (15 timer siden):

Jeg har inntrykk av at hun må ha restriksjoner/regler når det kommer til mat. Akkurat hva det er er ikke så nøye, men det må alltid være noe. Sammen med et intenst treningsregime som aldri kan ta pause gir det ikke så gode signaler akkurat.

Å være vegetarianer er ikke den verste «dietten» å henge seg på da. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klink skrev (6 minutter siden):

Hun kan umulig være vegetarianer når hun spiser fisk. Da er hun pesceterianer i stedet.

Endret av mjau87
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mjau87 skrev (2 minutter siden):

Hun kan umulig være vegetarianer når hun spiser fisk. 

Kristin Gjelsvik er vel også vegetarianer, men spiser fisk i blant. Tror det har et navn jeg ikke husker, men for meg er vegetarianer godt nok. 

Endret av Klink
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Advokadoen
Klink skrev (2 minutter siden):

Kristin Gjelsvik er vel også vegetarianer, men spiser fisk i blant. Tror det har et navn jeg ikke husker, men for meg er vegetarianer godt nok. 

Det heter pescetarianer om man spiser fisk. 

Endret av Advokadoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advokadoen skrev (36 minutter siden):

Det heter pescetarianer om man spiser fisk. 

Ja det var det 😊 Da er det pescetarianer hun er da. Og det er ikke det verste å være. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (3 timer siden):

Hva mener du er det verste man kan henge seg på da, sånn av dietter folk følger over lang tid? 

Jeg har forresten aldri kommentert noe om at å være vegetarianer eller å følge lavkarbo eller hva det skulle være er ille. Jeg har kommentert at denne influenseren ser ut til å være med opptatt av å ha regler for mat enn hva reglene er. 

Og at det er kombinert med et treningsregime som virker mer styrt av anhengighet/tvangstanker enn av glede/lyst/spesifikke mål. 

• Liker 29
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (3 timer siden):

Ja det var det 😊 Da er det pescetarianer hun er da. Og det er ikke det verste å være. 

Er det noen som har antydet at det er ille? Det var ikke det kommentaren gikk på i det hele tatt. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (15 minutter siden):

SÅ spennende story i dag. Hun har vært på kjøpesenteret og kjøpt en skolebolle!! Wow. :rolleyes:

😂

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla82 skrev (1 time siden):

Hva mener du er det verste man kan henge seg på da, sånn av dietter folk følger over lang tid? 

Jeg har forresten aldri kommentert noe om at å være vegetarianer eller å følge lavkarbo eller hva det skulle være er ille. Jeg har kommentert at denne influenseren ser ut til å være med opptatt av å ha regler for mat enn hva reglene er. 

Og at det er kombinert med et treningsregime som virker mer styrt av anhengighet/tvangstanker enn av glede/lyst/spesifikke mål. 

Alt av ting man kaller dietter er stort sett tull. 

Jeg mente at siden hun tydelig har litt for mye regler og usunt forhold til mat, så er det med å kutte kjøtt, greiere enn mye annet hun kunne laget seg av matregler. Det kan en i alle fall argumentere med dyrevelferd og klima for valget sitt. Det er bra for noe annet enn henne. 

Endret av Klink
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (25 minutter siden):

Dyrevelferd og interesse for klima er vel ikke akkurat det jeg forbinder med dette virket

Tja hun er glad i hundene sine da 😊 Så glad i dyr er hun . 
Og så har hun plukket søppel for noe klimagreier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (20 minutter siden):

Tja hun er glad i hundene sine da 😊 Så glad i dyr er hun . 
Og så har hun plukket søppel for noe klimagreier. 

Dyremishandling kan vi kalle alle løpeturene i sommervarmen med hunden. 
Plukker søppel for noe klimagreier.. 🥴

Endret av AnnePåLande
  • Liker 33
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (5 minutter siden):

Dyremishandling kan vi kalle alle løpeturene i sommervarmen med hunden. 
Plukker søppel for noe klimagreier.. 🥴

Jeg husker ikke hva det var, men hun plukket søppel. Selvfølgelig fikk hun kritikk da også, men. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest tullerikke
Klink skrev (15 minutter siden):

Jeg husker ikke hva det var, men hun plukket søppel. Selvfølgelig fikk hun kritikk da også, men. 

Det var fordi hun hadde tatt med seg eget søppel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla82 skrev (20 timer siden):

Jeg har inntrykk av at hun må ha restriksjoner/regler når det kommer til mat. Akkurat hva det er er ikke så nøye, men det må alltid være noe. Sammen med et intenst treningsregime som aldri kan ta pause gir det ikke så gode signaler akkurat.

Ja CBE fremviser ofte mat eller drikke som belønning for at hun har trent. Eller nekter seg mat fordi hun skal ha på seg en trang kjole på kvelden ("jeg orker ikke å være mett i den kjolen"). Hun passer på å ikke spise mer enn 2 daglige måltider på ferie, fordi det er så lett å glemme seg bort og kose seg ekstra ved bordet når man har ferie... Mange bekymringsverdige matregler ja.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
loffen skrev (2 timer siden):

SÅ spennende story i dag. Hun har vært på kjøpesenteret og kjøpt en skolebolle!! Wow. :rolleyes:

Tok hun selfie med den på do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Hun «plukket» søppel for å drive reklame, et betalt oppdrag. 

• Liker 36
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...