Klink Skrevet 22. oktober 2022 #69881 Del Skrevet 22. oktober 2022 Embla82 skrev (15 timer siden): Jeg har inntrykk av at hun må ha restriksjoner/regler når det kommer til mat. Akkurat hva det er er ikke så nøye, men det må alltid være noe. Sammen med et intenst treningsregime som aldri kan ta pause gir det ikke så gode signaler akkurat. Å være vegetarianer er ikke den verste «dietten» å henge seg på da. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau87 Skrevet 22. oktober 2022 #69882 Del Skrevet 22. oktober 2022 (endret) Klink skrev (6 minutter siden): Å være vegetarianer er ikke den verste «dietten» å henge seg på da. Hun kan umulig være vegetarianer når hun spiser fisk. Da er hun pesceterianer i stedet. Endret 22. oktober 2022 av mjau87 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 22. oktober 2022 #69883 Del Skrevet 22. oktober 2022 (endret) mjau87 skrev (2 minutter siden): Hun kan umulig være vegetarianer når hun spiser fisk. Kristin Gjelsvik er vel også vegetarianer, men spiser fisk i blant. Tror det har et navn jeg ikke husker, men for meg er vegetarianer godt nok. Endret 22. oktober 2022 av Klink 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advokadoen Skrevet 22. oktober 2022 #69884 Del Skrevet 22. oktober 2022 (endret) Klink skrev (2 minutter siden): Kristin Gjelsvik er vel også vegetarianer, men spiser fisk i blant. Tror det har et navn jeg ikke husker, men for meg er vegetarianer godt nok. Det heter pescetarianer om man spiser fisk. Endret 22. oktober 2022 av Advokadoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 22. oktober 2022 #69885 Del Skrevet 22. oktober 2022 Advokadoen skrev (36 minutter siden): Det heter pescetarianer om man spiser fisk. Ja det var det 😊 Da er det pescetarianer hun er da. Og det er ikke det verste å være. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 22. oktober 2022 #69886 Del Skrevet 22. oktober 2022 Klink skrev (3 timer siden): Å være vegetarianer er ikke den verste «dietten» å henge seg på da. Hva mener du er det verste man kan henge seg på da, sånn av dietter folk følger over lang tid? Jeg har forresten aldri kommentert noe om at å være vegetarianer eller å følge lavkarbo eller hva det skulle være er ille. Jeg har kommentert at denne influenseren ser ut til å være med opptatt av å ha regler for mat enn hva reglene er. Og at det er kombinert med et treningsregime som virker mer styrt av anhengighet/tvangstanker enn av glede/lyst/spesifikke mål. 29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 22. oktober 2022 #69887 Del Skrevet 22. oktober 2022 Klink skrev (3 timer siden): Ja det var det 😊 Da er det pescetarianer hun er da. Og det er ikke det verste å være. Er det noen som har antydet at det er ille? Det var ikke det kommentaren gikk på i det hele tatt. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. oktober 2022 #69888 Del Skrevet 22. oktober 2022 SÅ spennende story i dag. Hun har vært på kjøpesenteret og kjøpt en skolebolle!! Wow. 30 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 22. oktober 2022 #69889 Del Skrevet 22. oktober 2022 loffen skrev (15 minutter siden): SÅ spennende story i dag. Hun har vært på kjøpesenteret og kjøpt en skolebolle!! Wow. 😂 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 22. oktober 2022 #69890 Del Skrevet 22. oktober 2022 (endret) Embla82 skrev (1 time siden): Hva mener du er det verste man kan henge seg på da, sånn av dietter folk følger over lang tid? Jeg har forresten aldri kommentert noe om at å være vegetarianer eller å følge lavkarbo eller hva det skulle være er ille. Jeg har kommentert at denne influenseren ser ut til å være med opptatt av å ha regler for mat enn hva reglene er. Og at det er kombinert med et treningsregime som virker mer styrt av anhengighet/tvangstanker enn av glede/lyst/spesifikke mål. Alt av ting man kaller dietter er stort sett tull. Jeg mente at siden hun tydelig har litt for mye regler og usunt forhold til mat, så er det med å kutte kjøtt, greiere enn mye annet hun kunne laget seg av matregler. Det kan en i alle fall argumentere med dyrevelferd og klima for valget sitt. Det er bra for noe annet enn henne. Endret 22. oktober 2022 av Klink 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnnePåLande Skrevet 22. oktober 2022 Populært innlegg #69891 Del Skrevet 22. oktober 2022 Klink skrev (1 minutt siden): Alt av ting man kaller dietter er stort sett tull. Jeg mente at siden hun tydelig har litt for mye regler og usunt forhold til mat så er det med å kutte kjøtt greiere enn mye annet hun kunne laget seg av matretter. Det kan en i alle fall argumentere med dyrevelferd og klima for valget sitt. Det er bra for noe annet enn henne. Dyrevelferd og interesse for klima er vel ikke akkurat det jeg forbinder med dette virket. 50 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 22. oktober 2022 #69892 Del Skrevet 22. oktober 2022 AnnePåLande skrev (25 minutter siden): Dyrevelferd og interesse for klima er vel ikke akkurat det jeg forbinder med dette virket. Tja hun er glad i hundene sine da 😊 Så glad i dyr er hun . Og så har hun plukket søppel for noe klimagreier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. oktober 2022 #69893 Del Skrevet 22. oktober 2022 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 22. oktober 2022 #69894 Del Skrevet 22. oktober 2022 (endret) Klink skrev (20 minutter siden): Tja hun er glad i hundene sine da 😊 Så glad i dyr er hun . Og så har hun plukket søppel for noe klimagreier. Dyremishandling kan vi kalle alle løpeturene i sommervarmen med hunden. Plukker søppel for noe klimagreier.. 🥴 Endret 22. oktober 2022 av AnnePåLande 33 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg EtFo Skrevet 22. oktober 2022 Populært innlegg #69895 Del Skrevet 22. oktober 2022 Klink skrev (23 minutter siden): Tja hun er glad i hundene sine da 😊 Så glad i dyr er hun . Og så har hun plukket søppel for noe klimagreier. CBE og gubben er seg selv nærmest: de er glad i SINE dyr, men synes det er bare festlig om de kjører ihjel hesten til naboen🤷♀️🤮 67 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 22. oktober 2022 #69896 Del Skrevet 22. oktober 2022 AnnePåLande skrev (5 minutter siden): Dyremishandling kan vi kalle alle løpeturene i sommervarmen med hunden. Plukker søppel for noe klimagreier.. 🥴 Jeg husker ikke hva det var, men hun plukket søppel. Selvfølgelig fikk hun kritikk da også, men. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 22. oktober 2022 #69897 Del Skrevet 22. oktober 2022 Klink skrev (15 minutter siden): Jeg husker ikke hva det var, men hun plukket søppel. Selvfølgelig fikk hun kritikk da også, men. Det var fordi hun hadde tatt med seg eget søppel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 22. oktober 2022 #69898 Del Skrevet 22. oktober 2022 Embla82 skrev (20 timer siden): Jeg har inntrykk av at hun må ha restriksjoner/regler når det kommer til mat. Akkurat hva det er er ikke så nøye, men det må alltid være noe. Sammen med et intenst treningsregime som aldri kan ta pause gir det ikke så gode signaler akkurat. Ja CBE fremviser ofte mat eller drikke som belønning for at hun har trent. Eller nekter seg mat fordi hun skal ha på seg en trang kjole på kvelden ("jeg orker ikke å være mett i den kjolen"). Hun passer på å ikke spise mer enn 2 daglige måltider på ferie, fordi det er så lett å glemme seg bort og kose seg ekstra ved bordet når man har ferie... Mange bekymringsverdige matregler ja. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 22. oktober 2022 #69899 Del Skrevet 22. oktober 2022 loffen skrev (2 timer siden): SÅ spennende story i dag. Hun har vært på kjøpesenteret og kjøpt en skolebolle!! Wow. Tok hun selfie med den på do? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. oktober 2022 #69900 Del Skrevet 22. oktober 2022 Klink skrev (1 time siden): Jeg husker ikke hva det var, men hun plukket søppel. Selvfølgelig fikk hun kritikk da også, men. Hun «plukket» søppel for å drive reklame, et betalt oppdrag. 36 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå