Natron Skrevet 17. oktober 2022 #69741 Del Skrevet 17. oktober 2022 Skrev hun selv til KK for å få omtale siden hun er sitt eget varemerke som ingen gidder å kopiere? 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 17. oktober 2022 #69742 Del Skrevet 17. oktober 2022 Det er i alle fall ikke første gang Malini Gaare Bjørnstad skriver om henne. Et lite utvalg: https://www.seher.no/kjendis/jeg-innser-at-alt-ikke-kan-vaere-perfekt-hele-tiden/64212142 https://www.seher.no/kjendis/jeg-klarer-ikke-helt-a-grue-meg-til-fodselen/64261946 https://www.dagbladet.no/kjendis/nbsphar-slitt-med-darlig-samvittighet-etter-jeg-fant-ut-at-jeg-var-gravid-igjen/60353443https://www.dagbladet.no/kjendis/nbsphar-slitt-med-darlig-samvittighet-etter-jeg-fant-ut-at-jeg-var-gravid-igjen/60353443 https://www.dagbladet.no/kjendis/hadde-min-siste-treningsokt-bare-timer-for-fodselen/60602612 Men så har hun sikkert skrevet en rekke artikler om andre influensere også, ettersom hun er den journalisten hun er. 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 <3 Skrevet 17. oktober 2022 #69743 Del Skrevet 17. oktober 2022 ~ Ada ~ skrev (1 time siden): Hva med hunden? Du vet den pene hunden; «ligger du der du, da! Så pen!» Litt annen stil her når vi snakker til hunden, må jeg innrømme: «Ligger du der du, da, kosegutten vår, go'gutten! Snusketuskerufsen, suss, suss, koooos....» er jo helt sånn det er,Snusketuskerufsen😂får jeg en hund en gang så stjeler jeg det navnet😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 18. oktober 2022 #69744 Del Skrevet 18. oktober 2022 Rubella skrev (4 timer siden): «Den travle tobarnsmoren», hahhaha Det lo jeg også godt av 😂😂 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 18. oktober 2022 Populært innlegg #69745 Del Skrevet 18. oktober 2022 "Den travle tobarnsmoren". Hva skal man si. Annet enn at media må ha fallt fullstendig av lasset når det kommer til å være oppdatert på/om infuencere. Den travle tobarnsmoren lever av å dokumentere fritiden sin (trening, ferier, egenpleie, matlaging, pynting, handle blomster, negletimer og frisør er fritid) - og mannen hennes er hjemmeværende. 41 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 18. oktober 2022 #69746 Del Skrevet 18. oktober 2022 Hvor finner dere artikkelen? Jeg ser den ikke… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 18. oktober 2022 #69747 Del Skrevet 18. oktober 2022 lillehammeren skrev (18 minutter siden): Hvor finner dere artikkelen? Jeg ser den ikke… https://www.kk.no/underholdning/jeg-onsker-ikke-flere-barn-slik-jeg-ser-ting-na/77482446 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 18. oktober 2022 #69748 Del Skrevet 18. oktober 2022 123Frustrert skrev (3 timer siden): Det lo jeg også godt av 😂😂 Herregud.Seriøst?? 🫣🫣🫣🫣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. oktober 2022 #69749 Del Skrevet 18. oktober 2022 Tenk å være journalist og selge sjela si til influencervirksomhet (hun som skrev artikkelen, ja). Trist. 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg mater.sapiens Skrevet 18. oktober 2022 Populært innlegg #69750 Del Skrevet 18. oktober 2022 Isild skrev (3 timer siden): https://www.kk.no/underholdning/jeg-onsker-ikke-flere-barn-slik-jeg-ser-ting-na/77482446 Hva er det med sånne «kvinnemagasiner»? Er de laget av halvtomsinger for heltomsinger? Den artikkelen er så tjatrende, lallende feil at jeg ble uvel. 44 1 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 18. oktober 2022 #69751 Del Skrevet 18. oktober 2022 (endret) mater.sapiens skrev (1 time siden): Hva er det med sånne «kvinnemagasiner»? Er de laget av halvtomsinger for heltomsinger? Den artikkelen er så tjatrende, lallende feil at jeg ble uvel. Ja, leser heller vi menn, mye mer interessant enn sånn 50 talls kvinne tjatt. Vi reiser bakover i tid. Endret 18. oktober 2022 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 18. oktober 2022 #69752 Del Skrevet 18. oktober 2022 Ja, det er provoserende at kvinnemagasiner skal fordumme oss kvinner og skrive om ekstremt trivielle ting som hvorvidt en influencer ønsker flere barn. Ingen substans, ingen dybde, ingen innsikt, intet nytt. Bare fyllmasse. En skam for journalistikken. Og en annen ting. Når det er snakk om hunder. Hvor er Ozo hen, egentlig? (jeg er blokket). Synes hunden har figurert lite i det siste. 34 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 18. oktober 2022 #69753 Del Skrevet 18. oktober 2022 (endret) Nå svarer de på spørsmål på netfit. En som skriver at vedkommende blir forkjølet hele tiden og føler det ødelegger progresjonen. Da svarer de at man fint kan trene med forkjølelse, bare kjenner etter på allmenntilstanden. I mitt hode er det riv ruskende galt men de vet jo som alltid best! Endret 18. oktober 2022 av EmilieH 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Emma Marie Skrevet 18. oktober 2022 Populært innlegg #69754 Del Skrevet 18. oktober 2022 (endret) Jeg sendte en mail til journalist Malini Bjørnstad, der jeg spør hvorfor hun bidrar til barneeksponering og hva som var hensikten med artikkelen. Samt noen tanker om hva jeg syntes om hennes forsøk på å skrive en «interessant» artikkel. Her er hennes svar. I tillegg hennes siste svar, jeg siterer: «Dette er ikke et ulovlig angrep på ære og omdømme. Og ei heller eksplisitte bilder av barn. Dette er en mor, som er glad og stolt av barna sine, og som selv har valgt å dele av livet med dem. Og det er også hensikten med artikkelen; å formidle en historie om Caroline Berg Eriksen og spørsmål rundt flere barn. Det er en grunn til at hun er en av Norges største influensere – fordi folk er interessert i henne og familien. Mener du virkelig at man skal kutte helt ut å publisere bilder og videoer av barn? Det høres ut som en meningsløs og umulig oppgave.» Endret 18. oktober 2022 av Emma Marie 39 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sugar&Spice Skrevet 18. oktober 2022 Populært innlegg #69755 Del Skrevet 18. oktober 2022 Emma Marie skrev (1 minutt siden): Jeg sendte en mail til journalist Malini Bjørnstad, der jeg spør hvorfor hun bidrar til barneeksponering og hva som var hensikten med artikkelen. Samt noen tanker om hva jeg syntes om hennes forsøk på å skrive en «interessant» artikkel. Her er hennes svar. I tillegg hennes siste svar, jeg siterer: «Dette er ikke et ulovlig angrep på ære og omdømme. Og ei heller eksplisitte bilder av barn. Dette er en mor, som er glad og stolt av barna sine, og som selv har valgt å dele av livet med dem. Og det er også hensikten med artikkelen; å formidle en historie om Caroline Berg Eriksen og spørsmål rundt flere barn. Det er en grunn til at hun er en av Norges største influensere – fordi folk er interessert i henne og familien. Mener du virkelig at man skal kutte helt ut å publisere bilder og videoer av barn? Det høres ut som en meningsløs og umulig oppgave.» For et utrolig uprofesjonelt svar! I ALLE DAGER?! 96 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 18. oktober 2022 Populært innlegg #69756 Del Skrevet 18. oktober 2022 Det der er noe av det verste jeg har lest av en journalist! Takk for at du deler det! 111 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 18. oktober 2022 Populært innlegg #69757 Del Skrevet 18. oktober 2022 Hjelpe meg så utrolig uprofesjonelt. Ingen refleksjon i det hele tatt. Er dette virkelig noe KK står for? Dette var ille rett og slett. 58 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 18. oktober 2022 Populært innlegg #69758 Del Skrevet 18. oktober 2022 (endret) Emma Marie skrev (5 minutter siden): Jeg sendte en mail til journalist Malini Bjørnstad, der jeg spør hvorfor hun bidrar til barneeksponering og hva som var hensikten med artikkelen. Samt noen tanker om hva jeg syntes om hennes forsøk på å skrive en «interessant» artikkel. Her er hennes svar. I tillegg hennes siste svar, jeg siterer: «Dette er ikke et ulovlig angrep på ære og omdømme. Og ei heller eksplisitte bilder av barn. Dette er en mor, som er glad og stolt av barna sine, og som selv har valgt å dele av livet med dem. Og det er også hensikten med artikkelen; å formidle en historie om Caroline Berg Eriksen og spørsmål rundt flere barn. Det er en grunn til at hun er en av Norges største influensere – fordi folk er interessert i henne og familien. Mener du virkelig at man skal kutte helt ut å publisere bilder og videoer av barn? Det høres ut som en meningsløs og umulig oppgave.» Men herregud da! De plastrer jo bilde av ungene hennes på forsiden på Facebooksiden! Alle som følger KK får det midt i fleisen... Da hjelper det jo ikke å blokkere CBE, eller la være å lese artikkelen. Journalisten virker ekstremt uopplyst, og i tillegg har hun er aggresjonsnivå som er LKE verdig. Etter 4 whiskey sour. Endret 18. oktober 2022 av Felis 66 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg EmilieH Skrevet 18. oktober 2022 Populært innlegg #69759 Del Skrevet 18. oktober 2022 Det der burde du ta med noen høyere opp i systemet! 44 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 18. oktober 2022 #69760 Del Skrevet 18. oktober 2022 Felis skrev (9 minutter siden): Men herregud da! De plastrer jo bilde av ungene hennes på forsiden på Facebooksiden! Alle som følger KK får det midt i fleisen... Da hjelper det jo ikke å blokkere CBE, eller la være å lese artikkelen. Journalisten virker ekstremt uopplyst, og i tillegg har hun er aggresjonsnivå som er LKE verdig. Etter 4 whiskey sour. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå