Kyllingmonk Skrevet 17. september 2022 #68701 Del Skrevet 17. september 2022 Kollontaj skrev (5 timer siden): Jeg vet hvem hun er, vet ikke stort mer, men fikk med meg deling av en bamse som ga litt for mye info. Det var vel DET som ble kritisert. Ikke fra start nei, for den bamsen var helt ukjent for den gjengse nordmann. Hun fikk kritikk for å si noe i det hele tatt og folk mente hun kunne latet som ingenting og postet som før. Og at hun kun bidro til spekulasjoner og hun ville ha oppmerksomhet på vegne av barnet i form av «god bedring og håper det går bra». Kritikken for bildet kom etter en sykepleier i tråden avslørte betydningen av bamsen, noe som var både umoralsk, uprofesjonelt og et klart brudd på taushetsplikten. Da var det likevel Sara som fikk kritikk for å ha muliggjort dette lovbruddet, selv om hun og størsteparten av Norges befolkning ikke kunne visst noe om det. Da hun skrev at hun var kontraktsbundet til å poste ferdiginnspilte reklameoppdrag så fikk hun kritikk for det og. Men det er helt klart at dette paret her har såpass lite tiltro at de får skryt for å gjøre nøyaktig det samme som andre blir kritisert for (LKE har holdt koken på netfit mens barnet har vært på sykehuset). Tror forskjellen her er vi er vant til at dette paret eksponerer barna så det er et friskt pust når de ikke gjør det og at folk vet at det er en ulykke og ikke hvilken som helst diagnose man kan spekulere i. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tantesofie Skrevet 17. september 2022 #68702 Del Skrevet 17. september 2022 Kyllingmonk skrev (1 time siden): Ikke fra start nei, for den bamsen var helt ukjent for den gjengse nordmann. Hun fikk kritikk for å si noe i det hele tatt og folk mente hun kunne latet som ingenting og postet som før. Og at hun kun bidro til spekulasjoner og hun ville ha oppmerksomhet på vegne av barnet i form av «god bedring og håper det går bra». Kritikken for bildet kom etter en sykepleier i tråden avslørte betydningen av bamsen, noe som var både umoralsk, uprofesjonelt og et klart brudd på taushetsplikten. Da var det likevel Sara som fikk kritikk for å ha muliggjort dette lovbruddet, selv om hun og størsteparten av Norges befolkning ikke kunne visst noe om det. Da hun skrev at hun var kontraktsbundet til å poste ferdiginnspilte reklameoppdrag så fikk hun kritikk for det og. Men det er helt klart at dette paret her har såpass lite tiltro at de får skryt for å gjøre nøyaktig det samme som andre blir kritisert for (LKE har holdt koken på netfit mens barnet har vært på sykehuset). Tror forskjellen her er vi er vant til at dette paret eksponerer barna så det er et friskt pust når de ikke gjør det og at folk vet at det er en ulykke og ikke hvilken som helst diagnose man kan spekulere i. Selvom bamsen ikke var kjent for allmenheten, var det vel ikke akkurat brudd på taushetsplikten?? 15 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoo919 Skrevet 17. september 2022 #68703 Del Skrevet 17. september 2022 Anim92 skrev (7 timer siden): Fascinerende hvordan CBE får masse ros, mens Sara Emilie fikk masse pes - for å ha delt på ca akkurat samme måte😅 Tenkte også det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. september 2022 #68704 Del Skrevet 17. september 2022 Kyllingmonk skrev (1 time siden): Ikke fra start nei, for den bamsen var helt ukjent for den gjengse nordmann. Hun fikk kritikk for å si noe i det hele tatt og folk mente hun kunne latet som ingenting og postet som før. Og at hun kun bidro til spekulasjoner og hun ville ha oppmerksomhet på vegne av barnet i form av «god bedring og håper det går bra». Kritikken for bildet kom etter en sykepleier i tråden avslørte betydningen av bamsen, noe som var både umoralsk, uprofesjonelt og et klart brudd på taushetsplikten. Da var det likevel Sara som fikk kritikk for å ha muliggjort dette lovbruddet, selv om hun og størsteparten av Norges befolkning ikke kunne visst noe om det. Da hun skrev at hun var kontraktsbundet til å poste ferdiginnspilte reklameoppdrag så fikk hun kritikk for det og. Men det er helt klart at dette paret her har såpass lite tiltro at de får skryt for å gjøre nøyaktig det samme som andre blir kritisert for (LKE har holdt koken på netfit mens barnet har vært på sykehuset). Tror forskjellen her er vi er vant til at dette paret eksponerer barna så det er et friskt pust når de ikke gjør det og at folk vet at det er en ulykke og ikke hvilken som helst diagnose man kan spekulere i. Dette har kun interesse dersom akkurat de samme menneskene mente at CBE og denne influenceren skal omtales og kritiseres annerledes for nøyaktig det samme. Men sånn er det jo ikke. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Bulletproofhoware Skrevet 17. september 2022 Populært innlegg #68705 Del Skrevet 17. september 2022 (Ref. Instastory) «Elendig kosthold» vil helt sikkert si normalt norsk kosthold med brødskiver, vanlig middag osv. som man får på sykehuset 😳🙄 Er det nødvendig å spesielt ordlegge det «dårlige» kostholdet i denne situasjonen? Jeg tror alle tåler et par dager der alt ikke er 100%. 54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruRosa Skrevet 17. september 2022 Populært innlegg #68706 Del Skrevet 17. september 2022 (endret) Ikke engang under nåværende omstendigheter klarer hun å la vær å posere og vise hvor tynn hun er! Endret 17. september 2022 av FruRosa Glemte å legge ved skjermdump 50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoo919 Skrevet 17. september 2022 #68707 Del Skrevet 17. september 2022 Bulsara skrev (På 13.9.2022 den 19.04): Jeg har tatt en videreutdanning i Tiltak mot seksuelle overgrep mot barn, og jeg kan underskrive på at det skjer. Og det er en godteributikk for dem å plukke fra, alt som villig legges ut og deles. Det skal minimalt til for å seksualisere et bilde eller video. Folk skulle bare visst. Så ja, lytt til Kripos, Redd Barna, Barneombudet m.m, de VET hva de snakker om gjeldende deling av barn på nett Skjønner ikke at hun tørr! Hadde ALDRI delt bilder av barna offentlig. Alle tusener av bilder på nett, og flere tusen følgere Får vondt av å tenke på det. Har til sammenligning en Instagram konto med tett under 50 følgere, og er kritisk til hva jeg legger ut. 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 17. september 2022 #68708 Del Skrevet 17. september 2022 FruRosa skrev (7 minutter siden): Ikke engang under nåværende omstendigheter klarer hun å la vær å posere og vise hvor tynn hun er! 🤦♀️ 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 17. september 2022 #68709 Del Skrevet 17. september 2022 17 minutter siden, FruRosa said: Ikke engang under nåværende omstendigheter klarer hun å la vær å posere og vise hvor tynn hun er! Det måtte komme, ventet bare på det 😅 Elendig kosthold er vel det som vi andre ser på som et helt vanlig sunt kosthold, og jeg tviler på at sykehus serverer så veldig usunn mat. Men selvfølgelig må poseringsfrua klage på noe, samtidig som det ikke kan gå et par dager uten å poste bilde av kroppen uansett omstendigheter. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 17. september 2022 #68710 Del Skrevet 17. september 2022 Minnie Mus skrev (4 minutter siden): Det måtte komme, ventet bare på det 😅 Elendig kosthold er vel det som vi andre ser på som et helt vanlig sunt kosthold, og jeg tviler på at sykehus serverer så veldig usunn mat. Men selvfølgelig må poseringsfrua klage på noe, samtidig som det ikke kan gå et par dager uten å poste bilde av kroppen uansett omstendigheter. Og MÅ ute å jogge når barnet ligger på sykehuset. Tenker fryktelig mye på seg selv de to der! 32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 17. september 2022 #68711 Del Skrevet 17. september 2022 Minnie Mus skrev (12 minutter siden): Det måtte komme, ventet bare på det 😅 Elendig kosthold er vel det som vi andre ser på som et helt vanlig sunt kosthold, og jeg tviler på at sykehus serverer så veldig usunn mat. Men selvfølgelig må poseringsfrua klage på noe, samtidig som det ikke kan gå et par dager uten å poste bilde av kroppen uansett omstendigheter. Det er jo ikke sikkert det er sykehusmaten hun referer til. I stressende situasjoner og ved sykehusinnleggelser er det lett å ty til hurtigmat og kioskmat. Jeg spiste enorme mengder dritt fra deli deluca som lå rett ved føden når jeg var innlagt. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 17. september 2022 #68712 Del Skrevet 17. september 2022 (endret) 15 minutter siden, neon_sun said: Det er jo ikke sikkert det er sykehusmaten hun referer til. I stressende situasjoner og ved sykehusinnleggelser er det lett å ty til hurtigmat og kioskmat. Jeg spiste enorme mengder dritt fra deli deluca som lå rett ved føden når jeg var innlagt. Ser den, men MÅ hun legge ut om det samtidig som hun poster bilde av kroppen sin? Det går vel an å la være den ene gangen, spesielt når et av barna ligger på sykehus...... Behovet for oppmerksomhet overgår det meste, har jeg inntrykk av Endret 17. september 2022 av Minnie Mus 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 17. september 2022 #68713 Del Skrevet 17. september 2022 Bulletproofhoware skrev (1 time siden): (Ref. Instastory) «Elendig kosthold» vil helt sikkert si normalt norsk kosthold med brødskiver, vanlig middag osv. som man får på sykehuset 😳🙄 Er det nødvendig å spesielt ordlegge det «dårlige» kostholdet i denne situasjonen? Jeg tror alle tåler et par dager der alt ikke er 100%. De gangene jeg har vært pårørende på sykehus, er det ikke brødskiver og normal middagsmat man får. Det er kun for pasientene. Vi andre må klare oss med hva enn som finnes ellers på sykehuset - en Narvesen eller hvis du er heldig: en kantine med svært begrensede åpningstider 🤷🏻♀️ Forstår godt behovet for å lufte seg også! 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. september 2022 #68714 Del Skrevet 17. september 2022 Når man er innlagt med barn, får man alle måltider servert - samme meny som pasientene får.. 37 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 17. september 2022 Populært innlegg #68715 Del Skrevet 17. september 2022 Frua hadde fremstått som en langt bedre versjon av seg selv ved å bare latt være å poste det siste innlegget på insta. Hun kunne heller postet et innlegg om god pleie, hyggelige pleiere osv.....men neida. Skjønner det er godt å lufte seg, men det er settingen, teksten og bildet som gjør alt så uspiselig, som vanlig. 65 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 17. september 2022 #68716 Del Skrevet 17. september 2022 1 minutt siden, pøbelsara said: Når man er innlagt med barn, får man alle måltider servert - samme meny som pasientene får.. Det er min erfaring også, da jeg var på sykehuset sammen med barnet mitt. Derfor jeg stusser på at frua skriver elendig kosthold. Vi fikk alle måltider og kunne gå i kantina å kjøpe deilige middager utenom, veldig bra mat 18 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 17. september 2022 #68717 Del Skrevet 17. september 2022 pøbelsara skrev (11 minutter siden): Når man er innlagt med barn, får man alle måltider servert - samme meny som pasientene får.. ofte er det bare en forelder som får samme mat. Det kan godt hende det varierer fra sykehus til sykehus 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 17. september 2022 #68718 Del Skrevet 17. september 2022 Minnie Mus skrev (7 minutter siden): Frua hadde fremstått som en langt bedre versjon av seg selv ved å bare latt være å poste det siste innlegget på insta. Hun kunne heller postet et innlegg om god pleie, hyggelige pleiere osv.....men neida. Skjønner det er godt å lufte seg, men det er settingen, teksten og bildet som gjør alt så uspiselig, som vanlig. Silikonpupper og tom mage må vises frem selv om ungen ligger på sykehus vet du. Jeg ser at LKE har brukt mesteparten av helgen på diverse løpeturer. Han kunne jo like så greit ha vært i Køben. 34 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 17. september 2022 #68719 Del Skrevet 17. september 2022 Bulletproofhoware skrev (1 time siden): (Ref. Instastory) «Elendig kosthold» vil helt sikkert si normalt norsk kosthold med brødskiver, vanlig middag osv. som man får på sykehuset 😳🙄 Er det nødvendig å spesielt ordlegge det «dårlige» kostholdet i denne situasjonen? Jeg tror alle tåler et par dager der alt ikke er 100%. Tydeligvis ikke de som stort sett alltid lever i sin egen lille boble…Trist, men sant. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 17. september 2022 #68720 Del Skrevet 17. september 2022 Jeg var innlagt i sommer, 2 ganger. Det var fantastisk mat og vi kunne spise når vi ville. Vi skrev også masse skryt av pleierne, de var virkelig fantastiske, på sosiale medier. Frua klarer å vri det meste til noe negativt! 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå