Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Klink skrev (1 time siden):

Syns det er rart alkohol er med i kostholdet om målet er å være tynn også. Alkohol er svært kaloririkt og jeg blir i alle fall sykt sulten etter litt alkohol. 

Hvis man holder seg til tørr vin, så kan man fint "kose seg" med det - hvis man vil holde seg tynn. Det er jo null problem, egentlig. Finnes flere typer vin man kan drikke på lavkarbo også, frua har alltid drukket vin. For det er jo hun du poengterer til, eller? 🙃

Kanskje det er vanskelig for deg, men du ser jo at CBE drikker vin i ny og ne - hun holder seg jo svært tynn. Personlig har jeg aldri blitt sulten av vin, tvert imot. Men jeg får gjenta h*n jeg siterte, for h*n skrev "kose seg med". 

Utdøver man fitness så er det frarådet å konsumere alkohol. Forstår ikke helt hvorfor du siterer meg? Tolker kommentaren din som, at du mener at CBE ikke har et sykelig oppheng i å fremstå tynn. 

Endret av kraftwerk
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kraftwerk skrev (1 minutt siden):

Hvis man holder seg til tørr vin, så kan man fint "kose seg" med det - hvis man vil holde seg tynn. Det er jo null problem, egentlig. Finnes flere typer vin man kan drikke på lavkarbo også, frua har alltid drukket vin. For det er jo hun du poengterer til, eller? 🙃

Kanskje det er vanskelig for deg, men du ser jo at CBE drikker vin i ny og ne - hun holder seg jo svært tynn. Personlig har jeg aldri blitt sulten av vin, tvert imot. Men jeg får gjenta h*n jeg siterte, for h*n skrev "kose seg med". 

Utdøver man fitness så er det frarådet å konsumere alkohol. Forstår ikke helt hvorfor du siterer meg? Tolker kommentaren din som, at du mener at CBE ikke har et sykelig oppheng i å fremstå tynn. 

nei vi er enige i at ho har et oppheng i framstå som tynn. Jeg er også normalvektig og spiser/drikker mye rart. Jeg bare oppriktig syns det er rart at frua som forsøker framstå som sunn og glad i å trene også ofte drikker alkohol.  I alle fall kan det se slik ut på sosiale medier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (9 minutter siden):

nei vi er enige i at ho har et oppheng i framstå som tynn. Jeg er også normalvektig og spiser/drikker mye rart. Jeg bare oppriktig syns det er rart at frua som forsøker framstå som sunn og glad i å trene også ofte drikker alkohol.  I alle fall kan det se slik ut på sosiale medier. 

Oppfatter hun langt ifra sunn. Hadde hun vært sunn så hadde hun prøvd å fremstå på en annen måte. Ikke vist frem baby-porsjoner med cottage cheese f.eks - men heller normale sunne måltider før/etter trening o.l eller tips til miljøvennlige, sunne PW oppskrift/snacks. Frua sin PW er ei kopp kaffi og efterpå er det ei litta porsjon med brokkoli og en spiseskje pasta med pesto. Dette har vel gått på repeat i 10 år nå? 

Kan referere til mange kontoer på TikTok som fremstår sunne, de trener og lager mye smart og sunn mat som de viser frem. Sier ikke at CBE skal vise frem alt hun spiser/lager, men det helhetlige inntrykket hun gir - er ikke at hun er sunn, men kanskje på en slags merkelig slankekur (satt på spissen). 

Endret av kraftwerk
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfatter hun langt ifra sunn. Hadde hun vært sunn så hadde hun prøvd å fremstå på en annen måte. Ikke vist frem baby-porsjoner med cottage cheese f.eks - men heller normale sunne måltider før/etter trening o.l 

Kan referere til mange kontoer på TikTok som fremstår sunne, de trener og lager mye smart og sunn mat som de viser frem. Sier ikke at CBE skal vise frem alt hun spiser/lager, men det helhetlige inntrykket hun gir - er ikke at hun er sunn, men kanskje på en slags merkelig slankekur (satt på spissen). 

Jeg tror cbe forsøker å framstå som sunn, sterk og trent. (Tynn) ikke at hun lykkes. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 minutter siden):

Jeg tror cbe forsøker å framstå som sunn, sterk og trent. (Tynn) ikke at hun lykkes. 

Jeg er aldri inne på SoMe, så vet ikke hva hun til hverdags legger ut der, men har jo fått med meg at hun har gått helt bort fra oppskrifter og måltider/snacks. Og heller satser på det, å vise kroppen sin og løpeøkter. + barna sine. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er aldri inne på SoMe, så vet ikke hva hun til hverdags legger ut der, men har jo fått med meg at hun har gått helt bort fra oppskrifter og måltider/snacks. Og heller satser på det, å vise kroppen sin og løpeøkter. + barna sine. 

Hun viser noen oppskrifter også, men sjeldnere enn tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (3 minutter siden):

Hun viser noen oppskrifter også, men sjeldnere enn tidligere. 

Hun er vel mest opptatt av å vise frem at hun er en perfekt husmor, som trener og viser frem barna sine. 

Så har det narrativet blitt relativt ødelagt, med fettklype-oppheng og fast fashion photoshoots - som skal vise mest mulig hud, i de mest krøkkete vinklingene. 

Det har blitt sagt mange ganger her, men man forstår jo at ekteparet har vært mer eller mindre, isolert fra omverdenen. Sett seg selv i speilet og inn i skjermen, allergisk mot vitenskap og forskning - fordi verden sirkulerer rundt deres kunnskap. 

• Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan interessen for CBE ha noe med kroppen hennes å gjøre? 

Kroppen til CBE er lik Therese Johaug sin. Kort sagt veldig godt trent takket være timer med hard trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (8 timer siden):

Blir glad når jeg ser influencere som jobber for å gjøre samfunnet til et bedre sted i motsetning til egotrippene brorparten holder på med. Hvis CBE ønsker å fenge den selverklærte målgruppen sin bør hun absolutt bli med på dette. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilstripe skrev (32 minutter siden):

Kan interessen for CBE ha noe med kroppen hennes å gjøre? 

Kroppen til CBE er lik Therese Johaug sin. Kort sagt veldig godt trent takket være timer med hard trening.

Nå tror jeg du blander folk. Johaug er vel mer lik Pia Seeberg eller Funkygine.

CBE har jo ikke et dugg med definerte musker, kan ikke gjøre en eneste pull up og knapt en push up. Tross sin tilsynelatende lave vekt. At man ser magemusklene handler om posering, "lys og skygge" og muligens delte magemuskler etter graviditet.

Pia Seeberg (@piaseeberg) • Foton och videoklipp på Instagram

• Liker 34
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hunter7 skrev (7 timer siden):

Ja, det burde hun. Hun som ofret ei førjulstid eller to til Omvendt Julenisse.

Historien om Norges tidligere blogger-dronning forteller videre om kronerulling for flyktningene i Aleppo (som riktignok først fant sted etter massivt press i kommentarfeltet) og Flyktninghjelpen. Og så var det vel en reklame for Redd Barna som viste bloggersken foran en varm peis, dog uten t-skjorta som "resten" av datidens bloggere iførte seg. Kan den ha vært for liten, mon tro? 
Den samme sosiale tonedøvheten kunne observeres da det ble reklamert for et eller annet karitativt prosjekt for uteliggere. Caroline Berg Eriksen stod i sin varme hotellsuite (!) ved et yppig dekket frokostbord og tittet akk så medlidende ned på de hjemløse stakkarene på gata. 

Men for all del, en gang I tiden proklamerte den fordums blogger-dronningen at hun vitterlig sendte et par grunker månedlig til Plan Norge, så hennes månedlige avlat vil nok sikkert garantere henne en plass i himmelen. Og la oss nå ikke glemme at dette er bedriftseieren som også har sagt at det er viktig å lære barn at det er forskjell på folk, gitt! 

Godt oppsummert og burde gi nye «tilhengere» noe å gruble over 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malum skrev (4 minutter siden):

Hadde det vært en fordel nå å ignorere innlegg fra nyregistrerte brukere som har som kun har ett mål for øyet? 🙏

Nettopp, og som kommenterer det samme i flere tråder😛 Ignorer👍

• Liker 24
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilstripe skrev (På 14.9.2022 den 16.25):

Damer som CBE har dedication. Det handler ikke om å være tynn, men være sterk.

No Excuses - CBE klarer å holde kroppen sin i aktivitet, men kan også kose seg med en kopp kaffe eller et glass vin.

Hvorfor ikke la seg inspirere istedenfor å kritisere.

Ja, tenk å kunne kose seg med en hel kopp kaffe. 🤦‍♀️

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...