kraftwerk Skrevet 14. september 2022 #68581 Del Skrevet 14. september 2022 hvalstad45 skrev (17 timer siden): Sophie Elise er vel ikke 30 ennå, mange holder seg naturlig tynne på den tida. Og hvis man fester mye, er man gjerne veldig mye i aktivitet og, vært på klubb en natt? Det er jo en treningsøkt! SE er vel naturlig svært tynn og petit, alle formene hennes er jo operert på, så på den måten "jukser" hun en god del. Men om et par år kan det nok være det blir langt vanskeligere, for jeg oppfatter ikke at hun trener så mye, bare spiser lite, I guess? Til alle trollene her som snakker om CBEs heldige gener: Det er jo det hun beviser hver dag at hun ikke har, hun sliter jo maks for å opprettholde sin lave vekt. Og lite er mindre sunt enn å presse kroppen sin sånn konstant. SE har personlig trener og trener flere ganger i uka.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 14. september 2022 #68582 Del Skrevet 14. september 2022 Kristin70 skrev (6 minutter siden): Dette viser hvor farlig influensere kan være. Det er ikke bra å være Imponert og inspirert av noen som i sosiale medier viser alle tegn på treningsavhengighet. Treningsavhengighet Jeg anbefaler deg å lese tredje avsnitt i innlegget mitt på ny. Det ble skrevet for å unngå unødvendige innlegg som dette. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 14. september 2022 #68583 Del Skrevet 14. september 2022 13 minutter siden, Nudeldama said: jeg er imponert og inspirert av hennes disiplin til å trene hver dag. Greit - du er imponert. Jeg er ikke så imponert. Grunnen til dette er at påvirkerparet overdriver treningsregimet så mye, at det bikker over i manisk trening, ikke trening for å bli i god form eller for å formidle treningsglede. Heller trening for å holde fettprosenten nede. Dette er akkurat hva de påvirker til, og det er hverken sunt eller beundringsverdig etter min mening. Det er ikke et sunnhetstegn hos en som allerede trener daglig å øke treningsmengnden 100% slik CBE har gjort. Ikke et sunnhetstegn at økter skal gjennomføres om man er syk eller småskadet eller helt mangler lyst og motivasjon. Ikke et sunnhetstegn at posering og bekledning (eller mangel på sådan) er viktigere enn riktig teknikk. Ikke et sunnhetstegn at CBE stadig er syk. Påvirkeren mangler treningsglede og inspirasjonsevne. 39 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnnePåLande Skrevet 14. september 2022 Populært innlegg #68584 Del Skrevet 14. september 2022 Det er virkelig ikke imponerende å se to hjemmeværende mennesker inneha disiplin til trene.. Virket går ikke akkurat som det suser for å si det sånn. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 14. september 2022 #68585 Del Skrevet 14. september 2022 Nudeldama skrev (39 minutter siden): En av de morsomste innleggene jeg har sett her på en stund, men tror den gikk over hodet på mange. Jeg er også imponert og inspirert av hennes disiplin til å trene hver dag. For de som ikke klarer å ha mer enn èn tanke i hodet om gangen: Nei, det betyr ikke automatisk at jeg synes hun trener sunt eller spiser sunt. Det betyr heller ikke at jeg støtter hennes eksponering av barn. Det betyr hverken mer eller mindre enn akkurat det jeg skriver - jeg er imponert og inspirert av hennes disiplin til å trene hver dag. 🤭😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin70 Skrevet 14. september 2022 #68586 Del Skrevet 14. september 2022 19 minutter siden, Nudeldama said: Jeg anbefaler deg å lese tredje avsnitt i innlegget mitt på ny. Det ble skrevet for å unngå unødvendige innlegg som dette. Du sier at du blir inspirert og imponert, i det ligger det at du beundrer treningsmengden hennes. Du tar riktignok forbehold om at treningsmengden ikke trenger å være sunn, men likevel når du sier at du er inspirert og imponert signaliserer du at du mener hun er et forbilde med treningen sin. 25 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 14. september 2022 #68587 Del Skrevet 14. september 2022 Nudeldama skrev (52 minutter siden): En av de morsomste innleggene jeg har sett her på en stund, men tror den gikk over hodet på mange. Jeg er også imponert og inspirert av hennes disiplin til å trene hver dag. For de som ikke klarer å ha mer enn èn tanke i hodet om gangen: Nei, det betyr ikke automatisk at jeg synes hun trener sunt eller spiser sunt. Det betyr heller ikke at jeg støtter hennes eksponering av barn. Det betyr hverken mer eller mindre enn akkurat det jeg skriver - jeg er imponert og inspirert av hennes disiplin til å trene hver dag. Du blir inspirert av henne, men synes ikke nødvendigvis at hun lever sunt. Betyr det at du blir inspirert av en usunn livsstil? 🤔 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 14. september 2022 #68588 Del Skrevet 14. september 2022 AnnePåLande skrev (30 minutter siden): Det er virkelig ikke imponerende å se to hjemmeværende mennesker inneha disiplin til trene.. Virket går ikke akkurat som det suser for å si det sånn. Å være hjemmeværende gjør gjerne at rutiner faller litt bort, en har ikke noe fast å gå til, så ja det er litt imponerende. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bilstripe Skrevet 14. september 2022 #68589 Del Skrevet 14. september 2022 Damer som CBE har dedication. Det handler ikke om å være tynn, men være sterk. No Excuses - CBE klarer å holde kroppen sin i aktivitet, men kan også kose seg med en kopp kaffe eller et glass vin. Hvorfor ikke la seg inspirere istedenfor å kritisere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bilstripe Skrevet 14. september 2022 #68590 Del Skrevet 14. september 2022 Nudeldama skrev (2 timer siden): Jeg er også imponert og inspirert av hennes disiplin til å trene hver dag. De som sier noe annet lyver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 14. september 2022 #68591 Del Skrevet 14. september 2022 Klink skrev (1 time siden): Å være hjemmeværende gjør gjerne at rutiner faller litt bort, en har ikke noe fast å gå til, så ja det er litt imponerende. Tror du virkets daglig leder hadde klart å holde koken om hun var i full jobb? Rutiner er ikke imponerende at voksne mennesker klarer å opprettholde forresten. Det er dessuten ikke sunt et innhold som frontes på virkets IG. 19 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bilstripe Skrevet 14. september 2022 #68592 Del Skrevet 14. september 2022 AnnePåLande skrev (2 minutter siden): Tror du virkets daglig leder hadde klart å holde koken om hun var i full jobb? Rutiner er ikke imponerende at voksne mennesker klarer å opprettholde forresten. Det er dessuten ikke sunt et innhold som frontes på virkets IG. Du må være klar over at det de viser frem ikke er virkeligheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg skruf Skrevet 14. september 2022 Populært innlegg #68593 Del Skrevet 14. september 2022 Klink skrev (32 minutter siden): Å være hjemmeværende gjør gjerne at rutiner faller litt bort, en har ikke noe fast å gå til, så ja det er litt imponerende. Ikke når man har barn/familie, inkludert husdyr. Da har man rutiner selv om man er hjemmeværende. Så det at Caroline løper/trener 2 ganger om dagen, shopper klær, fikser negler, går til frisør og kosmetisk hudpleie, lager iskaffe og smoothier i løpet av en arbeidsdag er ikke imponerende, Da jeg jobbet så løp jeg rundt 8-10km på tredemølle før jobb (hadde jeg dagvakt så måtte jeg være i arbeidsklær og klar til morgenrapport kl 7.30, så kan kanskje tenke deg hvor tidlig jeg sto opp), deretter skulle barna opp og avgårde. Timene etter jobb og frem til barna la seg gikk i ett. Så frisør, egenpleie (minus negler og kosmetisk hudpleie), trening, møte venner eller familie kom utenom de 7,5 timene av dagen som gikk til jobb. Jeg er mere imponert over venninna mi som ble skilt og mannen valgte å flytte langt unna og dermed umuliggjort 50/50 samvær, som har 3 barn alene, som jobber turnus i helsevesenet, som trener og er aktiv på fritiden, lar seg ikke «forfalle utseendemessig, som har flere frivillige verv og som attpåtil er verdens beste venninne som har stilt opp mye for meg etter at jeg ble syk. Er selv «hjemmeværende» (ufør pga kreft) og jeg lar ikke humla suse av den grunn. Jeg står opp 6.30 hver dag pga yngste skal på skole, og selv om hun er gammel nok til å ordne seg selv så foretrekker jeg å starte dagen sammen. Hus skal holdes i orden, middag skal lages, og for mitt vedkommende; en haug med behandlinger og legetimer. Jentungen trenger også tilstedeværende mor, f.eks hjelp til lekser av og til, mor/datter-tid. Jeg prioriterer å gå lange turer 4.5 ganger i uken da jeg alltid har trent mye løping og styrke. Men nå kan jeg ikke løpe eller trene styrke lengre pga sykdommen. Derfor går jeg lange turer, selv om jeg må ta sterke smertestillende både før og etter tur. Pga det er viktig for min mentale helse. Når man er har familie, hus og hjem så sier det seg selv at det er rutiner, selv om man er hjemmeværende pga sykdom Cbe og LKE er hjemmeværende av eget valg. Dagene deres består av å trene og pleie seg selv mens barna er på skolen. Ta bilder og poste på Instagram. De vasker ikke eget hus engang (jamfør da LKE hengte ut vaskehjelpen på offentlig konto pga han måtte gå ut å kaste søpla selv). Så nei, de imponer meg ikke noe særlig akkurat. Hadde de vært like strukturerte ift trening samtidig som de hadde hatt en 8-16 jobb derimot så hadde jeg blitt imponert, 41 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 14. september 2022 #68594 Del Skrevet 14. september 2022 bilstripe skrev (Akkurat nå): Du må være klar over at det de viser frem ikke er virkeligheten. Det er vel de fleste klar over?? Hun lever i sitt eget oppkonstruerte narrativ hvor de alle er statister. Hun spiller hovedrollen i sitt eget narrativ på IG. 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 14. september 2022 #68595 Del Skrevet 14. september 2022 skruf skrev (2 minutter siden): Ikke når man har barn/familie, inkludert husdyr. Da har man rutiner selv om man er hjemmeværende. Så det at Caroline løper/trener 2 ganger om dagen, shopper klær, fikser negler, går til frisør og kosmetisk hudpleie, lager iskaffe og smoothier i løpet av en arbeidsdag er ikke imponerende, Da jeg jobbet så løp jeg rundt 8-10km på tredemølle før jobb (hadde jeg dagvakt så måtte jeg være i arbeidsklær og klar til morgenrapport kl 7.30, så kan kanskje tenke deg hvor tidlig jeg sto opp), deretter skulle barna opp og avgårde. Timene etter jobb og frem til barna la seg gikk i ett. Så frisør, egenpleie (minus negler og kosmetisk hudpleie), trening, møte venner eller familie kom utenom de 7,5 timene av dagen som gikk til jobb. Jeg er mere imponert over venninna mi som ble skilt og mannen valgte å flytte langt unna og dermed umuliggjort 50/50 samvær, som har 3 barn alene, som jobber turnus i helsevesenet, som trener og er aktiv på fritiden, lar seg ikke «forfalle utseendemessig, som har flere frivillige verv og som attpåtil er verdens beste venninne som har stilt opp mye for meg etter at jeg ble syk. Er selv «hjemmeværende» (ufør pga kreft) og jeg lar ikke humla suse av den grunn. Jeg står opp 6.30 hver dag pga yngste skal på skole, og selv om hun er gammel nok til å ordne seg selv så foretrekker jeg å starte dagen sammen. Hus skal holdes i orden, middag skal lages, og for mitt vedkommende; en haug med behandlinger og legetimer. Jentungen trenger også tilstedeværende mor, f.eks hjelp til lekser av og til, mor/datter-tid. Jeg prioriterer å gå lange turer 4.5 ganger i uken da jeg alltid har trent mye løping og styrke. Men nå kan jeg ikke løpe eller trene styrke lengre pga sykdommen. Derfor går jeg lange turer, selv om jeg må ta sterke smertestillende både før og etter tur. Pga det er viktig for min mentale helse. Når man er har familie, hus og hjem så sier det seg selv at det er rutiner, selv om man er hjemmeværende pga sykdom Cbe og LKE er hjemmeværende av eget valg. Dagene deres består av å trene og pleie seg selv mens barna er på skolen. Ta bilder og poste på Instagram. De vasker ikke eget hus engang (jamfør da LKE hengte ut vaskehjelpen på offentlig konto pga han måtte gå ut å kaste søpla selv). Så nei, de imponer meg ikke noe særlig akkurat. Hadde de vært like strukturerte ift trening samtidig som de hadde hatt en 8-16 jobb derimot så hadde jeg blitt imponert, Dette høres ut som innholdet som går igjen i disse Hollywood frue seriene på Tv… 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 14. september 2022 #68596 Del Skrevet 14. september 2022 (endret) skruf skrev (3 timer siden): Ikke når man har barn/familie, inkludert husdyr. Da har man rutiner selv om man er hjemmeværende. Så det at Caroline løper/trener 2 ganger om dagen, shopper klær, fikser negler, går til frisør og kosmetisk hudpleie, lager iskaffe og smoothier i løpet av en arbeidsdag er ikke imponerende, Da jeg jobbet så løp jeg rundt 8-10km på tredemølle før jobb (hadde jeg dagvakt så måtte jeg være i arbeidsklær og klar til morgenrapport kl 7.30, så kan kanskje tenke deg hvor tidlig jeg sto opp), deretter skulle barna opp og avgårde. Timene etter jobb og frem til barna la seg gikk i ett. Så frisør, egenpleie (minus negler og kosmetisk hudpleie), trening, møte venner eller familie kom utenom de 7,5 timene av dagen som gikk til jobb. Jeg er mere imponert over venninna mi som ble skilt og mannen valgte å flytte langt unna og dermed umuliggjort 50/50 samvær, som har 3 barn alene, som jobber turnus i helsevesenet, som trener og er aktiv på fritiden, lar seg ikke «forfalle utseendemessig, som har flere frivillige verv og som attpåtil er verdens beste venninne som har stilt opp mye for meg etter at jeg ble syk. Er selv «hjemmeværende» (ufør pga kreft) og jeg lar ikke humla suse av den grunn. Jeg står opp 6.30 hver dag pga yngste skal på skole, og selv om hun er gammel nok til å ordne seg selv så foretrekker jeg å starte dagen sammen. Hus skal holdes i orden, middag skal lages, og for mitt vedkommende; en haug med behandlinger og legetimer. Jentungen trenger også tilstedeværende mor, f.eks hjelp til lekser av og til, mor/datter-tid. Jeg prioriterer å gå lange turer 4.5 ganger i uken da jeg alltid har trent mye løping og styrke. Men nå kan jeg ikke løpe eller trene styrke lengre pga sykdommen. Derfor går jeg lange turer, selv om jeg må ta sterke smertestillende både før og etter tur. Pga det er viktig for min mentale helse. Når man er har familie, hus og hjem så sier det seg selv at det er rutiner, selv om man er hjemmeværende pga sykdom Cbe og LKE er hjemmeværende av eget valg. Dagene deres består av å trene og pleie seg selv mens barna er på skolen. Ta bilder og poste på Instagram. De vasker ikke eget hus engang (jamfør da LKE hengte ut vaskehjelpen på offentlig konto pga han måtte gå ut å kaste søpla selv). Så nei, de imponer meg ikke noe særlig akkurat. Hadde de vært like strukturerte ift trening samtidig som de hadde hatt en 8-16 jobb derimot så hadde jeg blitt imponert, Den er grei. Kan jo være det finnes hundretusen andre og andre ting som selvfølgelig er en million ganger mer imponerende. Er imponert over hun i 100 prosent jobb med 4 barn, drev gård og som samtidig pusset opp hus. Endret 14. september 2022 av Klink Jeg mente ingenting vondt. 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 14. september 2022 #68597 Del Skrevet 14. september 2022 kraftwerk skrev (16 minutter siden): Hvis CBE hadde vært opptatt av å være sterk, så hadde hun hatt et kosthold deretter. Hadde styrke vært målet, hadde hun ikke vært så voldsomt redd for mat og kalorier. Skal man bli sterk, som hun i videoen - så må man spise deretter. CBE har ett mål, og det er å være tynn, ikke sterk. Ingen som er slik som i videoen, er sterk fordi de må "kose seg" med kaffen - kaffe er i den daglige rutinen og kostholdet og ikke noe man trenger å kose seg med. Sist, men ikke minst - er man så dedikert til trening og det å bli sterk, slik som i YT-videoen. Så er alkohol et no go, svært få som er så dedikert i trening/fitness har alkohol i "dietten" sin i det hele tatt. Syns det er rart alkohol er med i kostholdet om målet er å være tynn også. Alkohol er svært kaloririkt og jeg blir i alle fall sykt sulten etter litt alkohol. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 14. september 2022 #68598 Del Skrevet 14. september 2022 (endret) Nudeldama skrev (3 timer siden): En av de morsomste innleggene jeg har sett her på en stund, men tror den gikk over hodet på mange. Jeg er også imponert og inspirert av hennes disiplin til å trene hver dag. For de som ikke klarer å ha mer enn èn tanke i hodet om gangen: Nei, det betyr ikke automatisk at jeg synes hun trener sunt eller spiser sunt. Det betyr heller ikke at jeg støtter hennes eksponering av barn. Det betyr hverken mer eller mindre enn akkurat det jeg skriver - jeg er imponert og inspirert av hennes disiplin til å trene hver dag. Enkelte brukere kommer inn og legger ut om at de personlig syns at CBE er pen, at hun har pene barn, et pent hus, en pen hund, pene klær og en pen mann. Og at de føler at CBE personlig lever i et godt ekteskap. Flere forsøker å pense slike følelsesbaserte spekulasjoner inn på trådens tema, som omhandler blant annet eksponering av barn. F eks ved å svare på slike subjektive spekulasjoner og rablerier med et saklig "hva syns du om eksponering av barn?" Hva er det du syns er så morsomt med at noen forsøker å forholde seg til temaet for tråden? Endret 14. september 2022 av Rastebenk 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. september 2022 #68599 Del Skrevet 14. september 2022 AnnePåLande skrev (6 timer siden): Er de egentlig så opptatt av å være sunne? Nei, det er de virkelig ikke. De virker opptatt av å være tynne. Mange mener jo det er same same, men det er det virkelig ikke. Det er daglig bruk av proteinpulver og mye ultraprosessert mat. Ikke sunt i det hele tatt. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Katten89 Skrevet 14. september 2022 Populært innlegg #68600 Del Skrevet 14. september 2022 Komisk at de kvinnehatende trollene her inne tror cbe er sterk. Hun er ikke sterk, hun har bare så ekstremt lav fettprosent at den lille muskelmassen hun har synes. Det er trist at det finnes folk som ikke ser hvor sykelig idealet som CBE fronter er. Hvor syke hun og mannen er i tankegang og atferd. Det er ingenting missunnelsesverdig eller imponerende ved å ha et sånt sykelig forhold til mat, kropp og trening. Det er bare trist. Det som er enda mer trist er at unge jenter lar seg lure. De vet ikke hvor mye sliten fruen er pga lavt kaloriinntak, de vet ikke hvor vanskelig det er å sove på tom mage, hvor krevende det er at alle tanker dreier seg om kosthold og trening. Før de ender der selv. Ikke la dere bite på trollene. Det er ingen som sier at overvekt er sunt, men CBE er i allefall ikke sunn og sterk. Eller inspirerende 50 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå