Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Kollontaj skrev (17 minutter siden):

Run Norge

Hei! Vi har ikke noe offisielt samarbeid med han, vet ikke hvorfor han nevner oss i sin bio i så måte. Men han har testet sko fra oss gjennom sin trening og løpekanal noe som treffer veldig mange løpere og potensielle HOKA-kunder. Dette har ingenting med hans eller kona sin private bruker. Hvor mye de ønsker å eksportere barna ønsker ikke vi å legge oss borti.

 

Akkurat. Javel. Ansvar? 😳

Jeg synes ikke de trenger å ta noe ansvar når de tross alt ikke har et samarbeid med ham. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Get Inspired ble i fjor solgt av gründeren til Witzøe-imperiet. 
 

Det var en fantastisk nettbutikk, men har tapt seg etter salget. Det kan vi jo se nå. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (6 minutter siden):

Å spise 2-3 ganger om dagen..? Er ikke det er fryktelig dårlig forbilde? 2 måltider når du løper så mye?

F434C3E3-E3B4-461E-8912-8FA20C9403C0.jpeg

Caroline kaster seg på det som er trendy. Før var det lavkarbo. Nå, i kjølvanneta v Marit Kolby sin popularitet med faste og få måltider hiver hun seg på det. Ingen vet hva hun EGENTLIG gjør. Annent en å sulte seg.. Nei, folk som trener så mye bør ha 3-4 måltider minst

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enjas skrev (1 time siden):

Ser ikke at de svarer noen kunder på trustpilot? Derimot ser jeg de svarer alle på google anmeldelser som har langt flere anmeldelser enn trustpilot. Der har de nesten full score på 4,4 av 5 stjerner. 
 

Veldig mange bedrifter bruker ikke trustpilot, det vil si at de ikke har noen egen profil der og svarer opp noe der men heller bruker f.eks google. Da blir det ofte sure kunder som legger igjen på trustpilot, der kan de vel være så og si anonym. Google tror jeg krever at du er innlogget etc. 

Tipper Get Inspired kun benytter google anmeldelser og ikke sjekker/ikke har laget noe profil som føles opp på trustpilot. 

 

Og så er det jo en gang slik at en bedrift ikke kan svare spesifikt på en sak offentlig, ofte kommer jo kunden med en ganske overdrevet og annerledes side av saken enn bedriften kan vise til. Så jeg tar ikke all klaging og sinna-kunder for god fisk altså.. av erfaring etter å ha jobbet innen kundeservice tidligere, noen kunder krever helt absurde ting og lager krig om de selv har gjort noe feil og vil at butikken skal fikse opp i det. 

Kunder gjengir  selv svar de har fått hos kundeservice på trustpilot. Det var det jeg mente. Selvsagt svarer ikke Get inspired på kundeklager offentlig - og iallefal ikke via trustpilot. 

Trustpilot sjekkes forøvrig av svært mange før de velger å handle hos en nettbutikk, så det er jo dumt av Get Inspired hvis de ikke følger med/bryr seg om det. 

Endret av Isild
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (37 minutter siden):

Kunder gjengir  selv svar de har fått hos kundeservice på trustpilot. Det var det jeg mente. Selvsagt svarer ikke Get inspired på kundeklager offentlig - og iallefal ikke via trustpilot. 

Trustpilot sjekkes forøvrig av svært mange før de velger å handle hos en nettbutikk, så det er jo dumt av Get Inspired hvis de ikke følger med/bryr seg om det. 

De svarer på alt som ligger på google i alle fall, dårlig som bra. 
 

Nå har jeg søkt opp de nettbutikkene jeg handler fast hos på trustpilot og samtlige lå på rundt 2 i hvor fornøyd kundene var. Det meste er altså dårlige kommentarer, men dette er store butikker som har et bra rykte og som jeg selv er kjempefornøyd med og aldri har hatt noe store problemer med uansett hva det har vært. 
 

Så min konklusjon er at trustpilot ikke nødvendigvis trenger å være svaret på om en bedrift har fornøyde kunder og god kundeservice. Da tror jeg man må sjekke mer enn trustpilot altså. 
 

At folk klager på f.eks returporto er jo bare kunden selv som ikke har sjekket opp i kjøpsvilkår og returbetingelser før de handlet. Tullete å være sint på en butikk fordi du selv ikke sjekket opp i ting du er opptatt av før kjøp. 
 

Jeg er forøvrig enig i at de ikke burde ha noe med dette paret å gjøre. Men å mene at hele bedriften er blitt dritt og har dårlig kundeservice ut i fra infoen dere har per nå synes jeg er bare helt tullete. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (2 timer siden):

Syk igjen, men hvile/treningsfri blir det IKKE!

(Stillbilde fra videosnutt).

Screenshot_20220908-110959_Instagram.jpg

Jeg har også blitt det hun kaller «dauforkjølet», som innebærer feber og vondt i kroppen. Ikke søren om jeg skulle beveget meg ut på joggetur nå. Det er så idiotisk at jeg ikke finner ord. De fleste oppegående mennesker i dag vet at det å restituere og ta vare på kroppen er viktig, kanskje særlig når man har blitt syk. Hun blir ikke «tøffere» eller «råere» av dette, snarere fremstår hun dum som ikke gjør dette, all den tid hun liksom fronter en treningskonto. 

Endret av Aquarius04
Presiserte
  • Liker 39
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at en snack skal være mindre enn et måltid, men hva er dette? Én spiseskje? To? Spesielt når man spiser mellom to og tre miniporsjoner med mat ellers…

Og når du må spørre følgerne dine hva du skal gjøre - da gir vel svaret seg selv? Det er også litt spesielt å stå med armen over hodet og snakke sånn. Alt for å se tynnest mulig ut. 

 

Kilder: instastory Caroline Berg Eriksen

C2BF58C9-4790-4F83-A6F5-191DD71F556B.jpeg

8614ED08-EE76-42B0-B3DF-3E1843B615CA.jpeg

Endret av Aquarius04
La til bilde
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spør hun jo om deltagelsen på IG, for det er jo noe folk kjenner hennes helse godt nok til å svare på. 😆

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan i verste fall få betennelse på hjertemuskelen. Det er helt vanvittig på hvilken måte disse to fronter trening. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enjas skrev (35 minutter siden):

De svarer på alt som ligger på google i alle fall, dårlig som bra. 
 

Nå har jeg søkt opp de nettbutikkene jeg handler fast hos på trustpilot og samtlige lå på rundt 2 i hvor fornøyd kundene var. Det meste er altså dårlige kommentarer, men dette er store butikker som har et bra rykte og som jeg selv er kjempefornøyd med og aldri har hatt noe store problemer med uansett hva det har vært. 
 

Så min konklusjon er at trustpilot ikke nødvendigvis trenger å være svaret på om en bedrift har fornøyde kunder og god kundeservice. Da tror jeg man må sjekke mer enn trustpilot altså. 
 

At folk klager på f.eks returporto er jo bare kunden selv som ikke har sjekket opp i kjøpsvilkår og returbetingelser før de handlet. Tullete å være sint på en butikk fordi du selv ikke sjekket opp i ting du er opptatt av før kjøp. 
 

Jeg er forøvrig enig i at de ikke burde ha noe med dette paret å gjøre. Men å mene at hele bedriften er blitt dritt og har dårlig kundeservice ut i fra infoen dere har per nå synes jeg er bare helt tullete. 

Jeg tror ingen mener at hele bedriften er dritt. Diskusjonen går på det mange mener er et dårlig valg av reklamesamarbeid, og dermed ble Trustpilot nevnt i forbindelse med at noe har skjedd hos GI (og det har det jo, for før var det ikke like mange dårlige erfaringer nevnt der) 

Jeg selv fikk varer derfra forrige uke og er strålende fornøyd med både varen og leveringstiden, det skal nevnes. Men, jeg håper de tenker igjennom hvem de velger å samarbeide med. 

Er det noen som får iallefall meg som kvinne til å føle meg dårlig når det kommer til trening-inspo, så er det nettopp Lars Kristian Eriksen. Hans uttalelser og "råd" er ikke akkurat motiverende for å si det forsiktig. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enjas skrev (46 minutter siden):

De svarer på alt som ligger på google i alle fall, dårlig som bra. 
 

Nå har jeg søkt opp de nettbutikkene jeg handler fast hos på trustpilot og samtlige lå på rundt 2 i hvor fornøyd kundene var. Det meste er altså dårlige kommentarer, men dette er store butikker som har et bra rykte og som jeg selv er kjempefornøyd med og aldri har hatt noe store problemer med uansett hva det har vært. 
 

Så min konklusjon er at trustpilot ikke nødvendigvis trenger å være svaret på om en bedrift har fornøyde kunder og god kundeservice. Da tror jeg man må sjekke mer enn trustpilot altså. 
 

At folk klager på f.eks returporto er jo bare kunden selv som ikke har sjekket opp i kjøpsvilkår og returbetingelser før de handlet. Tullete å være sint på en butikk fordi du selv ikke sjekket opp i ting du er opptatt av før kjøp. 
 

Jeg er forøvrig enig i at de ikke burde ha noe med dette paret å gjøre. Men å mene at hele bedriften er blitt dritt og har dårlig kundeservice ut i fra infoen dere har per nå synes jeg er bare helt tullete. 

Jeg tror poenget til @FruJohansener at omdømmet til bedriften har endret seg. Fra oppstart i 2016 er tilbakemeldingene stort sett svært gode. Så skjer det en markant endring i 2020, hvor tilbakemeldingene går over til å være hovedsaklig negative. Og alle som kan lese ser at det dreier seg om langt mer graverende ting enn at kunden selv ikke har lest returpolycien til firmaet...

Dette er et mønster hos mange av samarbeidspartnerne til CBE (og for ordens skyld, Get Inspired samarbeider med henne også, ikke bare mannen...). Idet bedriften begynner å slite, kaster de penger på influencermarketing, i håp om å rette opp omdømmet. Get Inspired valgte feil, i likhet med Balion i sin tid. Slik gikk det forøvrig med sistnevnte: https://www.proff.no/selskap/balion.no-as/hordvik/postordre-internetthandel/IF8YTER10K9/

(Konkursåpning, for dere som ikke gidder å sjekke Proff)

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (5 minutter siden):

Jeg tror poenget til @FruJohansener at omdømmet til bedriften har endret seg. Fra oppstart i 2016 er tilbakemeldingene stort sett svært gode. Så skjer det en markant endring i 2020, hvor tilbakemeldingene går over til å være hovedsaklig negative. Og alle som kan lese ser at det dreier seg om langt mer graverende ting enn at kunden selv ikke har lest returpolycien til firmaet...

Dette er et mønster hos mange av samarbeidspartnerne til CBE (og for ordens skyld, Get Inspired samarbeider med henne også, ikke bare mannen...). Idet bedriften begynner å slite, kaster de penger på influencermarketing, i håp om å rette opp omdømmet. Get Inspired valgte feil, i likhet med Balion i sin tid. Slik gikk det forøvrig med sistnevnte: https://www.proff.no/selskap/balion.no-as/hordvik/postordre-internetthandel/IF8YTER10K9/

(Konkursåpning, for dere som ikke gidder å sjekke Proff)

Er kjapt googlesøk viser at Get Inspired hadde en omsetning på over en halv milliard i fjor og er kåret til årets beste nettbutikk senest i 2021. Så jeg tror kanskje ikke de sliter… 

 

Uansett enig i at Eriksen-paret er et dårlig valg. Men av erfaring vet jeg at slike anmeldelser er kun en siden av en sak. Og at det faktisk ikke stemmer at kundene alltid har rett for noen ganger er de helt urimelige. Noe jeg tipper alle som har jobbet med kundeservice kan bekrefte! 🫣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Enjas skrev (29 minutter siden):

Er kjapt googlesøk viser at Get Inspired hadde en omsetning på over en halv milliard i fjor og er kåret til årets beste nettbutikk senest i 2021. Så jeg tror kanskje ikke de sliter… 

 

Uansett enig i at Eriksen-paret er et dårlig valg. Men av erfaring vet jeg at slike anmeldelser er kun en siden av en sak. Og at det faktisk ikke stemmer at kundene alltid har rett for noen ganger er de helt urimelige. Noe jeg tipper alle som har jobbet med kundeservice kan bekrefte! 🫣

Jeg forstår hva du mener. Jeg leser også negative tilbakemeldinger med et kritisk øye. Det jeg reagerte på her er først og fremst to ting, som @Felis var inne på, det brå skiftet fra fornøyde til misfornøyde kunder. Men også at problemet hovedsakelig ser ut til å dreie seg om returordningen, og at erfaringene _til de som skriver_ er sammenfallende. 

Svakheten med nettvurderinger er at bare de som er dritfornøyd ut over vanlig forventning og de som er tilsvarende misfornøyd gidder å skrive reviews. Og helst overvekt av sistnevnte... og også den faktoren du fremhever, helt urealistiske forventninger til tjenesten. 

Mtp at GI nå har pådratt seg et ras av sure gamle og potensielt nye kunder er jeg spent på videre håndtering av disse tilbakemeldingene. 

Forventningene mine er kanskje sånn middels.. 😄

Endret av FruJohansen
Fikset tag.
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (30 minutter siden):

Jeg forstår at en snack skal være mindre enn et måltid, men hva er dette? Én spiseskje? To? Spesielt når man spiser mellom to og tre miniporsjoner med mat ellers…

Og når du må spørre følgerne dine hva du skal gjøre - da gir vel svaret seg selv? Det er også litt spesielt å stå med armen over hodet og snakke sånn. Alt for å se tynnest mulig ut. 

 

Kilder: instastory Caroline Berg Eriksen

C2BF58C9-4790-4F83-A6F5-191DD71F556B.jpeg

8614ED08-EE76-42B0-B3DF-3E1843B615CA.jpeg

Hun fisker etter bekreftelse fra leserne at hun kan "få lov" å hvile nå som hun er syk. Altså det er da bare henne selv og ikke leserne som bestemmer om hun vil delta i løp i tillegg til at leserne har enda dårligere utgangspunkt for å bedømme noe som helst. Bekreftelsesfisking, unnskylding for (igjen) å bakke ut og leserbonding i ett smekk.

Når grunnformen er i orden vil den ikke forsvinne på en liten uke med hvile. Selv om oppkjøringen blir litt mindre ideell så vil det ha lite å si for en mosjonist/ikke-toppidrettsutøver som CBE. Etter å ha fulgt hennes SoMe er jeg helt sikker på det som virkelig vil gjøre en forskjell for prestasjonene er høyere matinntak og hviledager. 
Hvis formen fortsatt er laber om en uke og hun velger å droppe løpet da, er det enda mer viktig for helsen og kroppen hennes å prioritere å slappe av nå. Hun har ingenting å vinne på å presse trening nå.

PS. Den armen 😂 Det er så klein positur som hverken er spesielt in eller flatterende. Ser bare teit ut. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enjas skrev (12 minutter siden):

Er kjapt googlesøk viser at Get Inspired hadde en omsetning på over en halv milliard i fjor og er kåret til årets beste nettbutikk senest i 2021. Så jeg tror kanskje ikke de sliter… 

 

Uansett enig i at Eriksen-paret er et dårlig valg. Men av erfaring vet jeg at slike anmeldelser er kun en siden av en sak. Og at det faktisk ikke stemmer at kundene alltid har rett for noen ganger er de helt urimelige. Noe jeg tipper alle som har jobbet med kundeservice kan bekrefte! 🫣

Er du like skeptisk til de positive omtalene som de negative? For faktum er at bedriften i hovedsak hadde positive omtaler de 4 første årene. Så skjer det noe, og trenden endres. Butikkens returordning er den samme, så det må være kundenes opplevelse av denne som er annerledes. Og hvis du leser omtalene er det ganske mange historier med likhetstrekk. Jeg tror dette dreier seg om mer enn vanskelige kunder.

De hevder selv at

Kundene våre er alt, og målet er å gi hver eneste en kundeservice i toppklasse. Superlogistikk sikrer rask levering – med personlig touch og forsendelser pakket med kjærlighet. Vi gjør det vi kan for å skape en ekstra hyggelig handleopplevelse. For om vi får deg til å smile, er jobben vår gjort.

Vel, en gang i løpet av 2020 sluttet kundene å smile. Og da er det en særdeles dårlig ide å knytte samarbeid med to svært kontroversielle medieaktører. 

  • Liker 23
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...