Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

tullerikke skrev (3 minutter siden):

Hvorfor sitter hun i mørket og snakker🤷‍♀️

Har vel ikke sminka seg

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tullerikke skrev (13 minutter siden):

Gjorde det samme for ikke lenge siden, da så man knapt henne i det hele tatt. Kan bare gjette på at hun ikke føler seg "fresh" nok, helst skal hun vel være nysminket og bruke selfie-belysning. Å vise seg naturlig, slik man ser ut, og bare gi litt blaffen - det skulle tatt seg ut. 

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hundeis! Takk for tipset Caroline, det skal jeg kjøpe til vovsen min også. Visste ikke at det fantes. Nå ble jeg faktisk påvirket av henne, må være første gangen.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (29 minutter siden):

Gjorde det samme for ikke lenge siden, da så man knapt henne i det hele tatt. Kan bare gjette på at hun ikke føler seg "fresh" nok, helst skal hun vel være nysminket og bruke selfie-belysning. Å vise seg naturlig, slik man ser ut, og bare gi litt blaffen - det skulle tatt seg ut. 

Men, men, noen kan jo melde henne at hun ser amazing ut selv om hun er trøtt, har jo vært i Oslo etter en våkenatt og trent og… etter å ha utlevert private detaljer om ungene som har ført til denne trøttheten, har hun jo kommet ut av det på en fantastisk måte, ikke sant? 😑

Endret av Kollontaj
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (13 minutter siden):

Men hundeis! Takk for tipset Caroline, det skal jeg kjøpe til vovsen min også. Visste ikke at det fantes. Nå ble jeg faktisk påvirket av henne, må være første gangen.

Hvorfor ikke bare gi hunden VOM? Eller fryse ned tørrfôr og gulrøtter i vann og kanskje noe annet kjøtt, lever feks som isen er laget av.. noe av dette har du sikkert allerede i hus, billig og bra!

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (53 minutter siden):

For å få spekulasjoner eller fikset på noe i Oslo.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MacBeth skrev (7 minutter siden):

Hvorfor ikke bare gi hunden VOM? Eller fryse ned tørrfôr og gulrøtter i vann og kanskje noe annet kjøtt, lever feks som isen er laget av.. noe av dette har du sikkert allerede i hus, billig og bra!

Fordi hunden min alltid tigger når vi spiser is, det er det beste hun vet, frossen hundemat er ikke like fristende da. ;) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (13 minutter siden):

Hun kan ikke vise seg fra sin venstre(eller er det høyre?) side på et bilde, sjeldent eller aldri uten sminke, men barnas nattevaner er helt ok å fortelle verden... 

Scenario: eldste datteren får IG konto, deler stories av mamma og pappa behind the scenes. Jeg nekter å tro at fruen ville godtatt dette, men hvilket argument skal hun bruke? "Det er ikke lov å legge ut uten samtykke?" . Vel, det har du gjort siden vi ble født. 

Can’t wait😂

• Liker 24
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (54 minutter siden):

Vi kjøper hundeis i dyrebutikken, og det er ganske dyrt. Hunden elsker det. 
Der er billigere med slikkematte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (4 timer siden):

Har sendt en melding til Get Inspired, og jeg håper at flere vil gjøre det samme. Sier seg selv at kritikken står sterkere, jo flere som sier fra. Forklarte på en saklig og høflig måte, hvorfor jeg ikke har lyst til å handle hos dem lenger. Forbrukermakten lenge leve. ✌️

Jeg skal også gjøre det - jo flere jo bedre selvsagt 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (4 timer siden):

Er kjempe skuffa over Hoka også....når de bruker kvinnehater nr 1 som et fjes de vil at man ska assosiere merket deres med

Blir Mail dit også 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (7 timer siden):

Noen har som guilty pleasure å stikke innom CBE.no på tross av at det er nettopp stusselig, og litt FORDI det er litt stusselig. 

Andre derimot har tydeligvis om guilty pleasure å stikke innom tråden her selv om det er mest er for å diskutere hva andre brukere kommenterer, og for å kritisere AT andre kritiserer. 

Og noen har aldri noe nytt å komme med, men henger seg på og repeterer og repeterer og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curie skrev (16 minutter siden):

Tenker at innlegget du siterer sier alt. MÅ følge med, og et lavmål fellesskap å ta del i. Ett innlegg fra CBE og kaklinga går helt over styr. Fornøyelig.

Neimen er du her igjen og kakler til oss. Bare MÅ følge med, og et lavmål fellesskap så digg å ta del i. Fornøyelig.

• Liker 22
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hoppetau

Så de idylliske morgenbildene av hund, kaffe og rådyr var egentlig "du faen nå er jeg lei.GI MEG KAFFE. Usj, NÅ er jeg trøtt". Jaja, kanskje litt greit at hun faktisk kan innrømme at alt ikke er så idyllisk som det der ut alltid da...

Men gjerne uten å utlevere barn. 

Jeg oppfordrer dere alle til å ta et par dager og se hvor mange idylliske bilder dere klarer å ta av totalt uidylliske situasjoner. Da får man fort intrykk av hvor usann en verden kan se ut på bilder. Særlig om man legger til musikk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (4 timer siden):

Gjorde det i går også, etter hun var innom TM-klinikken👀

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MinniMusa skrev (6 timer siden):

Gjorde det i går også, etter hun var innom TM-klinikken👀

Samme historie etter hun var på tilsvarende i sommers også. Flere dager der ansiktet var snudd bort eller croppet ut av bildet. Tenk å ha et så forstyrret forhold til sitt naturlige utseende man gjennomgår jevnlige behandlinger som gjør man føler man må skjule ansiktet i dagevis etterpå. For ikke å snakke om det ræva forbilde hun er for døtrene sine. 

• Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun ikke ser selv hvor latterlig det er å sitte i mørket og prate inn et innlegg..? Sagt det før og sier det igjen; håper virkelig hun har noen fornuftige personer å snakke med. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...