Innsidenut Skrevet 6. september 2022 #68041 Del Skrevet 6. september 2022 😨 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 6. september 2022 #68042 Del Skrevet 6. september 2022 Malum skrev (43 minutter siden): Det er helt utrolig hvordan de velger å svare på kritikken på Instagram nå. Så vanvittig uprofesjonelt 😳 Kvalmt rett og slett. 42 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. september 2022 #68043 Del Skrevet 6. september 2022 Slettet coachen innlegget sitt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 6. september 2022 #68044 Del Skrevet 6. september 2022 5 minutter siden, Kollontaj said: Slettet coachen innlegget sitt? Jeg ser dem i alle fall… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 6. september 2022 #68045 Del Skrevet 6. september 2022 (endret) Andrea59 skrev (15 timer siden): Ja, det hadde jo vært den normale måten å reagere på. Gjerne lage en oppfølgingspost som påpekte at man burde kjøpe variant som var ment til matlaging. I alle fall hvis man skulle lage det flere ganger. Men, nei…selvsagt ikke. Oppfølgingsarbeid på eget initiativ er jo ikke betalt samarbeid. Vi må nok akseptere at en poserende blondine uten store samarbeidsavtaler som daglig leder Caroline Berg Eriksen, har gjort sin del av avtalefestet inntektserverv for både henne og han som prøver å ta igjen sin egen fettfattige kropp for å prøve å leve som influencer han også. Å følge opp og oppdatere innlegget uten beskjed fra annonsør gjøres ikke gratis. Endret 7. september 2022 av Revenge o'Cavatina Fort i svingene 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 6. september 2022 #68046 Del Skrevet 6. september 2022 Revenge o'Cavatina skrev (51 minutter siden): Oppfølgingsarbeid på eget initiativ er ikke det samme som betalt samarbeid. Vi må nok akseptere at en poserende blondine uten samarbeidsavtaler Caroline Berg Eriksen har gjort sin det del av avtalefestet inntektserverv for både henne og han som prøbver å ta igjen sin egen fettfattige kropp Er som jeg sa tidligere,hjernen trenger fett for å fungere 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 7. september 2022 #68047 Del Skrevet 7. september 2022 Hadde jo bare vært enkelt å svare: "oj det tenkte jeg ikke på! Ble så inspirert av andre på tiktok og tenkte ikke på at kanskje lekesaker ikke er helt optimalt å lage mat i." Og lagt til en disclaimer i innlegget: gjør ikke som meg, men se til at pop it er beregnet for matbruk! 38 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 7. september 2022 #68048 Del Skrevet 7. september 2022 FruRosa skrev (9 timer siden): Så ulik seg selv! Så pinlig. Hvorfor legger hun ut slike bilder? Hva er tanken bak å bruke så mye filter at man ikke er til å kjenne igjen? Dette er jo en syk person. 28 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aricia Skrevet 7. september 2022 Populært innlegg #68049 Del Skrevet 7. september 2022 Zenhouse skrev (8 timer siden): Kvalmt rett og slett. Akkurat ja. Det bekrefter nøyaktig det jeg hevdet her i går: Hun svarer ut fra hvorvidt skadelige stoffer fra formene kan utgjøre et problem for hennes egne barn som gjør dette én gang, ikke ut fra effekten av å poste tipset offentlig på nett til hundretusenvis av følgere, og la det stå der til evig tid, signert av henne selv som garantist. Selv ikke stikkordene "offentlig påvirkerkonto" formulert av brukeren som spør får det til å ringe noen bjeller hos henne. Hvordan får hun annonsører til å velge henne til å fremme produktene deres når hun har så liten tiltro til egen påvirkningskraft og nedslagsfelt? (Ser hun har fjernet tittelen "publisist" fra bioen på IG - det er kanskje ikke tilfeldig?). Men hun passer på å utnytte anledningen til å skvise inn at kalorier og mettet fett i en liten sjokoladebit, DET er skadelig altså. Selv om det bare er én gang. 75 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 7. september 2022 #68050 Del Skrevet 7. september 2022 Zenhouse skrev (9 timer siden): Kvalmt rett og slett. Denne påvirkereren har behov for veiledning i å kommunisere med publikum. Kommentarene deres provoserer, noe som gjør at folk ikke ønsker å følge dem lenger. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 7. september 2022 #68051 Del Skrevet 7. september 2022 vinterskog skrev (1 time siden): Hadde jo bare vært enkelt å svare: "oj det tenkte jeg ikke på! Ble så inspirert av andre på tiktok og tenkte ikke på at kanskje lekesaker ikke er helt optimalt å lage mat i." Og lagt til en disclaimer i innlegget: gjør ikke som meg, men se til at pop it er beregnet for matbruk! Ikke sant? Men, neida.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 7. september 2022 Populært innlegg #68052 Del Skrevet 7. september 2022 (endret) Først hevder de ar det er ufarlig å lage mat i pop-it, fordi hun bare gjorde det en gang. Så hevder hun at hun aldri har opplevd at silikon ikke tåler varm mat, ergo virker det som om hun har erfaring med å lage mat i uegnede silikonformer. I stedet for en enkel kommentar a la «det har du rett i, man bør bruke godkjente former som finnes på markedet» så roter hun seg inn i motstridende forklaringer og virkelig befester inntrykket av at hun ikke har alle hestene på stallen. Men det har hittil gitt 61 kommentarer, så kanskje de ser på det som en suksess? Uansett, tror Caroline at hun kan se om silikonen slipper ut hormoner og andre farlige stoffer med det blotte øye? Jeg vet de mangler utdannelse, men jeg trodde de hadde grunnskole, i det minste? Endret 7. september 2022 av Felis 63 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 7. september 2022 Populært innlegg #68053 Del Skrevet 7. september 2022 "Hvilken risiko? Å lage sjokolade i pop it èn gang?.." Så det hun mener er at publikum av seg selv skal forstå at den "sjokoladeformen" de ser i påvirkerkanalen kun blir brukt èn gang - for bildenes skyld - og at de ikke er ment for mat? Som flere har nevnt, kan de ikke bare møte dette med at: "Ojda, det har dere rett i, dette visste jeg ikke. Takk for at dere gjorde meg klar over det". Gjerne også oppdatere innlegget med et OBS om at "ikke gjør dette hjemme, det skal egentlig ikke lages noe spiselig i formene". Neida, det er kverrulering og forsvarsposisjon med en gang. Norges sureste! 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 7. september 2022 #68054 Del Skrevet 7. september 2022 Det er helt utrolig hvordan hun responderer. Og hun sier det jo regelrett selv, at hun heller vil oppleves som arrogant enn å være overhysterisk. Det sier så mye om evnen til refleksjon, ettertanke, ta inn ny lærdom, være ydmyk, være sitt påvirkeransvar bevisst. Det er helt utrolig. Og når "coachen" også blander seg inn og bagatelliserer. Det blir bare for søkt. Det paret må ut å finne seg en ny jobb. Jo før jo bedre. For noen fantastiske foreldreforbilder de er.....not! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 7. september 2022 #68055 Del Skrevet 7. september 2022 Felis skrev (6 minutter siden): Jeg vet de mangler utdannelse, men jeg trodde de hadde grunnskole, i det minste? Man kan begynne å lure på hva som skjer ift å "henge med" når to mennesker (som mangler utdanning) går hjemme sammen, og lever av å dele offentlig at de gjør nettopp det. De virker ignorante, påståelige, bakstreverske og uimottagelige for input. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 7. september 2022 #68056 Del Skrevet 7. september 2022 Felis skrev (13 minutter siden): Først hevder de ar det er ufarlig å lage mat i pop-it, fordi hun bare gjorde det en gang. Så hevder hun at hun aldri har opplevd at silikon ikke tåler varm mat, ergo virker det som om hun har erfaring med å lage mat i uegnede silikonformer. I stedet for en enkel kommentar a la «det har du rett i, man bør bruke godkjente former som finnes på markedet» så roter hun seg inn i motstridende forklaringer og virkelig befester inntrykket av at hun ikke har alle hestene på stallen. Men det har hittil gitt 61 kommentarer, så kanskje de ser på det som en suksess? Uansett, tror Caroline at hun kan se om silikonen slipper ut hormoner og andre farlige stoffer med det blotte øye? Jeg vet de mangler utdannelse, men jeg trodde de hadde grunnskole, i det minste? Min umiddelbare reaksjon er: sukk.. etterfulgt av panneklask. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scan Skrevet 7. september 2022 #68057 Del Skrevet 7. september 2022 (endret) Disse sjokoladestrimlene med non stop ble jo delt ut til andre barn, og det er da ikke sikkert t deres foreldre synes det er greit. Siden jeg er av den litt kresne typen så synes jeg faktisk det er litt småekkelt med den ungen som putter disse non stopene nedi formen. Orker ikke at andre «nævler» på det jeg skal spise De to tar førstepremien i arroganse, og jeg tror aldri at de har beklaget noe som helst. De vet og kan alt Endret 7. september 2022 av Scan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 7. september 2022 #68058 Del Skrevet 7. september 2022 (endret) Scan skrev (32 minutter siden): Disse sjokoladestrimlene med ble jo delt ut til andre barn, og det er da ikke sikkert t deres foreldre synes det er greit. Siden jeg er av den litt kresne typen så synes jeg faktisk det er litt småekkelt med den ungen som putter disse non stopene nedi formen. Orker ikke at andre «nævler» på det jeg skal spise De to tar førstepremien i arroganse, og jeg tror aldri at de har beklaget noe som helst. De vet og kan alt Til og med da de ble tatt i å redigere Caroline tynnere på bilder, og å kommentere under blandt annet `lege` på egen blogg klarte de å syns synd på SEG. Det var selvsagt noe de var drevet til - av andre. Det er veldig usjarmerende å være så lite ydmyk. Det er nok selvforherligelsen som til slutt gjør at de helt mister folks interesse (og dermed annonsørenes) Endret 7. september 2022 av Isild 36 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galdame Skrevet 7. september 2022 #68059 Del Skrevet 7. september 2022 Hun som hoster rett i hånda og gjør narr av sitt eget barn når det sier at "nå må du vaske hendene dine". Hun som vandrer rundt med de uhygienisk lange neglene... Jeg syns hun kunne gitt bort innpakket godteri jeg. Det er jo sånn som dette vi prøver å unngå at ungene samler inn på Halloween. 40 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudis23 Skrevet 7. september 2022 #68060 Del Skrevet 7. september 2022 Ser ut som «coachen» er sponset av både get inspired og den norske importøren av Hoka. På tide å mobilisere forbrukermakten vår igjen. #stopsharenting. Bilde hentet fra LKEs profesjonelle konto: 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå